Şimdi Ara

Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme*** (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
115.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bizde de nemo var...
    istanbul trafiğinde ortalama şimdilik 20 kuruş yakıyorum
    100km de 6,6 gibi falan...

    sizin nasıl?

    katalogda şehir dışı3,8 şehir içi 5,5 veriyordu sanırım..ne kadar yalancılar yaa...
  • Bu videolarda esp li araçla olmayanı mı karşılaştırmışlar anlamadım??
  • 6.0 yakıyor genel olarak. yine de diğer sınıfındakilere göre farkı hissediliyor(azlıgı)

    videolar derken hangi vidyoları dedin?

    heralde 3 aracı diyorsun. fiatın esp lisi var orada. citroende esp yok.

    bir de dizleri değen kullanıcı , direksiyon ayarının sınırlarını zorladınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    6.0 yakıyor genel olarak. yine de diğer sınıfındakilere göre farkı hissediliyor(azlıgı)

    videolar derken hangi vidyoları dedin?

    heralde 3 aracı diyorsun. fiatın esp lisi var orada. citroende esp yok.

    bir de dizleri değen kullanıcı , direksiyon ayarının sınırlarını zorladınız mı?


    bugün Balıkesir-İstanbul arasında 4 kişi ve çok fazla yük olmadan normal yollarda 100 ile otobanda ortalama 130 ile geldim...6,1 yaktı ;)
  • fabrika değerleri 90 km de aynasız yüksüz vs. ölçülüyor..

    130 da da çok yakıyor
  • Arkada oturanlarin vay haline zipzip ziplarlar :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferisss

    Arkada oturanlarin vay haline zipzip ziplarlar :D



    bagaja yük koyunca çok zıplatmıyor
  • 2 sene caddye bindim işimiz harfiyat istanbulunda girip cıkmadıgım strabilize yol tas ocagı kalmazdı arabaya helal olsun tık demedi. ama bn eurodizel motora kırsal motorin kullandım 2 senede motoru yedim mecburiyetten sattım
    paran warsa caddy güzel arac ama paran warsa
    mesela gecen sene serviste baskı balata paket değisim 1900 tlydi
    az para değil
    3 hafta önce citröen nemo aldım full modeli araba gercekten hosuma giddi.
    denizli çivril arası 110 km servis araca bindim fulledim çivril merkeze geldim fulledim 11.5 tl aldı acaip mutlu oldum :D hızlanması güzel çekişde caddyi tutamaz ama hosuma giiddi yinede. zaten temiz kullanılcak arac babama aldım bi 7 8 sene rahat biner heralde.


    tek derdim vergi
    350 350 700 tl :D ewlat acısı gibi







    saygılar
  • Babam emekli oldu yeni araba almayı düşünüyoruz aile için arada bi bağ bahçe için kullanırız.90 model lada samaramız vardı 12 milyar filn da peşin vermeyi düşünüyoruz
    Sıfır anahtar teslim nemo için 12+3 30-15 =15 milyar da taksitle ödemeyi düşünüyoruz sizce uygun mudur nasıl bi arabadır tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar:?
    2.el doblo almayı düşünüyorduk kararsız kaldık gibi ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilsoy


    nemoları sürerken dizlerim aracın direksoyonun altındaki yere çarpıyor......
    Aynı sorunu olan var mı?


    Bazı araçlarda banada oluyor
  • 2.el doblo yerine sıfır nemo almak daha mantıklı.
  • Ben olsam bu nemo-bipper-fiorino arasında Fiorino'yu tercih ederdim. Servis olarak(gerçi hepsi aynı yerden) donanım,kalite olarak.
  • nemonun kabin işciliği,fiorinadan daha kaliteli gözüküyo insanın gözüne,donanım olarak tek fark nemoda olmayan,direksiyondaki teyip kumandası ,usb girişi ve esp.
    aradaki fiyat farkı üçbin tl civarı.eğer bütçeniz fiorinoya yetiyosa boşverin onu.nemo sahibi olarak , fioya vereceğinz paraya gidin berlingo alın derim
  • hayırlı olsun
  • memnunun nemodan
  • İşçilik olarak fark yok aynı yerden çıkıyor, aynı personel üretiyor. Fiatta seçenek biraz daha fazla ama pek indirim yapmıyorlar.
  • cıtroe nin adı pahalı zaten pahalı bir araç ama çok guzel bir araba
  • BİPPER kullanıyorum. o fiyata süper. eksikleri var. ama binek araç konforunda. tek sıkıntısı sert amatisörleri, bağımsız ama sert. ama güzel araba. HAYIRLI OLSUN. süper tercih.
  • arabaya azcık yük attınmı o arka koltukta zıplama sorunu kalmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Umarım esp'si vardır aracınızın. Ya da imkan var ise bosch a filan gidip yaptırın

    http://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVdx8E

    Açılmıyor ise ktunnel e yapıştırın

    Sonradan ESP araçlara taktırılabiliyor mu?

    Bütün araçlara oluyor herhalde. Fiyatı nasıl?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.