Şimdi Ara

Citroen Nemo Ayrıntılı İnceleme***

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
124
Cevap
1
Favori
115.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • citroen nemo adlı arabayı almış ve uzun yolda kullanmış bulunmaktayız. binek, aile amaçlı kullanıyoruz.

    incelemelerimi yazayım.

    --Gerçekten çok az yakıyor. kangoo connect caddy vs. hepsinden 100km de 1 litre den fazla az yakıyor.

    -- bagaj biraz küçük ama yine de birsürü eşya alıyor ve aynı zamanda pratik kullanışlı bir araba.

    -- Küçük ama önemli ayrıntılar mevcut. ( sabitleme kancaları, el feneri(oto şarjlı)

    -- arka koltukların diz mesafesi dışından beklenemeyecek kadar geniş. yani arka gayet konforlu. boyutunun küçük olmasının nedeni bagajdan kısmış olmaları. (aile içi gayet uyumlu).

    -- tüm kapılar tek tek kilitlenebiliyor. kapı kolunu içeriye doğru ittirdiğinizde sürgülü kapılar dahil kilitlenebiliyor.sürgülü kapılarda cepler var.

    -- yol bilgisayarında hız limiti uyarı sistemi var. Çok kullanışlı ve geniş yelpazeli bir yol bilgisayarına sahip.

    -- döşemeler ve ayrıntıları binek araçtan farksız.

    --iç hacmi çok geniş görüş açısı çok güzel..

    -- camlar tek dokunşta açılıyor ve sıkışma algılama özelliğine sahip.

    -- park sensörü güzel çalışıyor.(ops)

    -- kemer hatırlatma görsel ve sesli. yolcu koltugunda agırlık sensörüne göre kemer hatırlatma sistemi var.

    -- ön cam ile direksiyon ve yolcu airbag ı arası gayet kullanışlı gözlere sahip.

    -- 4 hava yastığı abs ve afu mevcut.

    -- uzaktan kumandası 3 fonksiyonlu. kumandanın açma tuşuna basılı tutunca camlar açılıyor, kapama tuşuna basılı tutunca camlar uzaktan kumandayla kapatılabiliyor..

    --konfor ve genişlik güzel tasarlanmış.

    --elektrikli yan aynalar (rezistans)

    -- sabitleme kancaları var.

    -- direksiyon ayarı ve sürücü koltuğu bel destek ayarı yükseklik ayarı ileri-geri ve eğim ayarlarıyla konforlu.

    -- koltuklar yerinden dahi sökülebiliyor çift kademeli katlanıyor.

    -- mp3-cd çaları ile müzik sistemi 4 hoparlör + 2 twitter.

    -- sürgülü kapıların camları arka tarafından mandalla komuta edilerek aralanabiliyor.

    -- motoru yeterli geldi bana.

    -- EN ÖNEMLİSİ 3 ARAÇ DA TÜRKİYE/BURSA 'DA ÜRETİLİYOR. BÜTÜN PARÇALAR FİORİNO VE BİPPER İLE UYUMLUDUR. PARÇA SORUNU ÇEKMEZSİNİZ.. AYNI ŞEKİLDE SERVİS SORUNU DA.. YERLİ OLDUPU İÇİN PARÇASI UCUZ. Fiat ın parçaları birebir sorunsuz nemo ile uyuşuyor!!.

    -- Konsol ve göstergeler ergonomik ve kullanışlı. yol bilgisayarı özellikle çok fonksiyonlu ve kullanışlı.

    -- frenler çok iyi. abs ye gerek bile kalmıyor

    -- Dönüş çapı tüm hafif ticarilerin en azı. aynı zamanda yakıt konusunda da en azı.

    connect ten caddy den berlingo dan aşağıya kalır yani YOK.
    diğerlerine göre tek DEZAVANTAJI bagaj. o da aile için çok sorun değil. ticari içinse koltuklar tabanla birlikte yattığı iiçin 3 ün 5 in önemi kalmıyor artık . motoru arabanın boyutlarına göre gayet yeterli. ama bu motoru yeni kasa berlingo ya da ağır ve büyük bir arabaya koysalardı gidişte ve çekişte problem olabilirdi:D
    bunda bir problem yok dik yokuşlarda yüksek viteste hızlanması çok güzel. arabaya yetmiş motor.


    önceki arabamız astra benzinli idi. o motordan onun çekişinden kat kat iyi..


    anlayacağınız alınınca sizi pişman etmeyecek araba. biz alırken biraz zorunluluktan tedirgindik. nasıl olur diye.

    kullanınca iyiki almışız diyoruz. Servis ağında da yerli ve fiat da baktığından sorun yok. parça da ucuz.

    unuttuğum farkedemedğiim dezavantaj varsa siz de yazın değerlendirelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jagleoger -- 12 Eylül 2010; 13:19:37 >







  • Ne diyelim, hayırlı uğurlu olsun iyi bir tercih yapmışsınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    Ne diyelim, hayırlı uğurlu olsun iyi bir tercih yapmışsınız..
    hayırlı uğurlu olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    hayırlı uğurlu olsun

    Alıntıları Göster
    teşekkürler :)

    görüşlerinizi alabilirmiyiz :) araba hakkında yazdıklarımı abartılı buluyorsanız biraz, bence değil.

    caddy ile karşılaştırıyorum :) motor konusunda caddy tarıtşılmaz transporterin motorunu koymuşlar :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    teşekkürler :)

    görüşlerinizi alabilirmiyiz :) araba hakkında yazdıklarımı abartılı buluyorsanız biraz, bence değil.

    caddy ile karşılaştırıyorum :) motor konusunda caddy tarıtşılmaz transporterin motorunu koymuşlar :D

    Alıntıları Göster
    İnceleme için teşekkürler.

    Fakat Connect'ten ve Caddy'den iyi olduğunu düşünmüyorum.

    Birde benzinli Astra'dan iyi değil çekişi , sadece 190 nm torka sahip olduğu için size öyle gelmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    İnceleme için teşekkürler.

    Fakat Connect'ten ve Caddy'den iyi olduğunu düşünmüyorum.

    Birde benzinli Astra'dan iyi değil çekişi , sadece 190 nm torka sahip olduğu için size öyle gelmiş


    Alıntıları Göster
    Umarım esp'si vardır aracınızın. Ya da imkan var ise bosch a filan gidip yaptırın

    http://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVdx8E

    Açılmıyor ise ktunnel e yapıştırın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Umarım esp'si vardır aracınızın. Ya da imkan var ise bosch a filan gidip yaptırın

    http://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVdx8E

    Açılmıyor ise ktunnel e yapıştırın

    Alıntıları Göster
    Hocam hayırlı uğurlu olsun.
    Bende de aracınızın ikizi olan Bipper var.
    Yakıt konusunda gerçekten mükemmel ama konfor konusuna gelirsek araç hiç konforlu değil arka koltuklarda oturanların uzun yolda içi dışına çıkıyor.
    Ticaret için kullanılmalı aile aracı değil bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Umarım esp'si vardır aracınızın. Ya da imkan var ise bosch a filan gidip yaptırın

    http://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVdx8E

    Açılmıyor ise ktunnel e yapıştırın

    Alıntıları Göster
    bunu izlemiştim. almadan önce çook araştırdım. bütün hepsinden haberdarım.

    nemo da esp secenegi henüz yok. eylül veya ekimde gelecekmiş.

    simdi linki bulamadım ama. o testi gösterip bir de kendileri test yapan auto plus diye birileri esp siz nemo yu (fransız sirket) denedi 80 km de takla atmadı. 90 km de sadece yoldan çıktı birazcık.

    test sırasında 1000 de 1 farklılık herşeyi değiştirebilir. çok hassas.. öyle bir an gelirki aynı testte 5 takla atarsınız. öyle bir ana denk gelirki yoldan bile cıkmazsınız :)

    esp olsaydı alacaktım ama citroen esp opsiyonunu daha getirmedi.

    çıkarsa serviste taktırmayı düşünürüm ama kat kat pahalıya yaparlar o yüzden yaptırmayız :)

    bir de oradaki gibi değil. ben ötü bulmadm arabayı sert virajlı yolda uzun yolda yaptık uçurumlu tek şerit(hem gidiş hem geliş) ucurumlu virajlı hıza ragmen savrulma fazla yok. 4 kişiydik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    bunu izlemiştim. almadan önce çook araştırdım. bütün hepsinden haberdarım.

    nemo da esp secenegi henüz yok. eylül veya ekimde gelecekmiş.

    simdi linki bulamadım ama. o testi gösterip bir de kendileri test yapan auto plus diye birileri esp siz nemo yu (fransız sirket) denedi 80 km de takla atmadı. 90 km de sadece yoldan çıktı birazcık.

    test sırasında 1000 de 1 farklılık herşeyi değiştirebilir. çok hassas.. öyle bir an gelirki aynı testte 5 takla atarsınız. öyle bir ana denk gelirki yoldan bile cıkmazsınız :)

    esp olsaydı alacaktım ama citroen esp opsiyonunu daha getirmedi.

    çıkarsa serviste taktırmayı düşünürüm ama kat kat pahalıya yaparlar o yüzden yaptırmayız :)

    bir de oradaki gibi değil. ben ötü bulmadm arabayı sert virajlı yolda uzun yolda yaptık uçurumlu tek şerit(hem gidiş hem geliş) ucurumlu virajlı hıza ragmen savrulma fazla yok. 4 kişiydik.

    Alıntıları Göster
    başka bir yerden link buldum daha çok yerde var. ben izleseneden bbulmuştum simdi bunu vereyim.

    http://www.kewego.com/video/iLyROoafvCyC.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    başka bir yerden link buldum daha çok yerde var. ben izleseneden bbulmuştum simdi bunu vereyim.

    http://www.kewego.com/video/iLyROoafvCyC.html

    Alıntıları Göster
    aynı linkte fiorino 90km de gayet güzel tamamlıyor esp li.

    sans esp demek esp siz demek. avac ise esp li yani fiatınkinde esp opssiyonu var onunla test etmişler gayet başarıl.

    esp iyi yani ama olmasada olur :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    Hocam hayırlı uğurlu olsun.
    Bende de aracınızın ikizi olan Bipper var.
    Yakıt konusunda gerçekten mükemmel ama konfor konusuna gelirsek araç hiç konforlu değil arka koltuklarda oturanların uzun yolda içi dışına çıkıyor.
    Ticaret için kullanılmalı aile aracı değil bence.



    neden öyle diyorsun,

    ticari araç sonuçta hiçbirinde binek gibi bir konfor bekleyemezsiniz..

    ben uzun yolda arkada oturdum pek de bir sorun yaşamadım. astra dan nemo ya pek bir sorun yaşamadım konfor konusunda bilmem niye acaba

    bir de içi dışına çıkıyor derken, mide bulantısından bahsediyorsanız. benim annem astra da arkaya oturamazdı midesi bulanırdı. ama bu yolculukta arkada geldi ve hiç bulanmadı :D

    belki arkadaki koltuklara ön koltuk çok yakınsa rahatsız edebilir. biz koltukları biraz ileri çektik iri yarı değiliz :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    Hocam hayırlı uğurlu olsun.
    Bende de aracınızın ikizi olan Bipper var.
    Yakıt konusunda gerçekten mükemmel ama konfor konusuna gelirsek araç hiç konforlu değil arka koltuklarda oturanların uzun yolda içi dışına çıkıyor.
    Ticaret için kullanılmalı aile aracı değil bence.



    neden öyle diyorsun,

    ticari araç sonuçta hiçbirinde binek gibi bir konfor bekleyemezsiniz..

    ben uzun yolda arkada oturdum pek de bir sorun yaşamadım. astra dan nemo ya pek bir sorun yaşamadım konfor konusunda bilmem niye acaba

    bir de içi dışına çıkıyor derken, mide bulantısından bahsediyorsanız. benim annem astra da arkaya oturamazdı midesi bulanırdı. ama bu yolculukta arkada geldi ve hiç bulanmadı :D

    belki arkadaki koltuklara ön koltuk çok yakınsa rahatsız edebilir. biz koltukları biraz ileri çektik iri yarı değiliz :D

    Alıntıları Göster
    Unutmadan bu 3 aracın bir kötü özelliği var.

    ön tampon ızgaraları çok geniş. klima radyatörü de çok yakın. taş gelse zarar vemezmi? orta büyüklükte taş sığıyor yani..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    Unutmadan bu 3 aracın bir kötü özelliği var.

    ön tampon ızgaraları çok geniş. klima radyatörü de çok yakın. taş gelse zarar vemezmi? orta büyüklükte taş sığıyor yani..

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkem188

    Hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    bugün yeni kangoo nun yol bilgisayarını teknolo
    jipaket halinde sunduğu tavan rayını da opsiyon olarak sunduğu( en üst pakette dahi yok )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    bugün yeni kangoo nun yol bilgisayarını teknolo
    jipaket halinde sunduğu tavan rayını da opsiyon olarak sunduğu( en üst pakette dahi yok )

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun.Güzel günlerde kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    İnceleme için teşekkürler.

    Fakat Connect'ten ve Caddy'den iyi olduğunu düşünmüyorum.

    Birde benzinli Astra'dan iyi değil çekişi , sadece 190 nm torka sahip olduğu için size öyle gelmiş



    1.4HDI 70hp 160nm değil miydi o motor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    İnceleme için teşekkürler.

    Fakat Connect'ten ve Caddy'den iyi olduğunu düşünmüyorum.

    Birde benzinli Astra'dan iyi değil çekişi , sadece 190 nm torka sahip olduğu için size öyle gelmiş



    1.4HDI 70hp 160nm değil miydi o motor?

    Alıntıları Göster
    EVET 160 tork

    dizeller yokuşta hızlanır benzinler yokuşta tıkanır böyle bir fark da var :)
    tabiki iyi değildir caddy den connect ten. ama donanım olarak onlardan fazlası var. biraz küçük daha ucuz.
    paran varsa caddy al :) bir de bunların her 20 bin de bir bakımı oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    EVET 160 tork

    dizeller yokuşta hızlanır benzinler yokuşta tıkanır böyle bir fark da var :)


    Yapma ya. Ben niye tıkanmıyorum hiç bir yokuşta?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    1.4HDI 70hp 160nm değil miydi o motor?



    Doğri dedun Candanum. 1,3 75 HP Fiorino ile karıştırdım :)



    quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    dizeller yokuşta hızlanır benzinler yokuşta tıkanır böyle bir fark da var :)



    Yanlış.

    Motor gücüne göre yokuşta ya dizel ya da benzinli daha iyi hızlanır. Dediğim gibi motor gücüne göre değişir bu iki araç arasında karşılaştırma yapacak olursak.

    Doğru devirde rampaya girmezseniz araç tıkanır tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Trabzon61~ -- 1 Eylül 2010; 23:12:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    1.4HDI 70hp 160nm değil miydi o motor?



    Doğri dedun Candanum. 1,3 75 HP Fiorino ile karıştırdım :)



    quote:

    Orijinalden alıntı: jagleoger

    dizeller yokuşta hızlanır benzinler yokuşta tıkanır böyle bir fark da var :)



    Yanlış.

    Motor gücüne göre yokuşta ya dizel ya da benzinli daha iyi hızlanır. Dediğim gibi motor gücüne göre değişir bu iki araç arasında karşılaştırma yapacak olursak.

    Doğru devirde rampaya girmezseniz araç tıkanır tabi


    Alıntıları Göster
    araç dizel çok az yakıyor da, kütük gibi araba..

    İçeriden bildiğin kamyon. SÜrüş pozisyonu falan, kalaslığı, ama dışından güzel esasında....


    Ben fiorinosunu bunun 1400 km kadar kullandım. O yüzden aracı epey iyi biliyorum...


    Yol tutuş öyle yüksek arabaya göre fena diildi




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.