Şimdi Ara

Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
2
Favori
16.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    simetrik olmayan iç dizaynlar hep gözü yoruyor sanki, şahsen hiç sevemedim gitti bu tip iç tasarımları.

    edit : yanlız o arka kapı kolu ile arabanın karizmayı paspas seviyesine indiren hanginiz merak ettim

    He he bendim o Ön kapı kolları da öyle

    güzelim fransızı 18 saniye dayandırdın yani görkem




  • Aracın ön kısmı:

     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)


    Arka koltuklar:

     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)


    Ön kısmı 2 parçalı, arka kısmı tek parçalı olan ancak ne ön ne de arka kısmı açılan cam tavan:

     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)


    Göğüs ve konsol:
     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)


    Test sürüşüne çıkarken...

     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)


    Aracın göstergeleri:

     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)

     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    1 yıldır kendimi boşuna paralamıyormuşum DS5 diye Aracın tasarım konusunda enfes olduğu açık.

    ic mekan kalitesinde de kesinlikle en iyisi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • psa grubun da o kapı kolu gıcırtısı standart ama öyle kapı açan varmı bilemıyorum varsa da kapıyı kapatırken tekmelıyodur heral de nede olsa fransız yaaa dandık bu diyerek garip ...
  • Direksiyon biraz enteresan.

    Umarım iç mekandaki kalite hissi 1-2 yılda soyulma, tıkırtı vb ile bozulmaz.
  • bence konu görsel açıdan süper emeğinize sağlık
  • Haluk abim keşke haberim olsaydı ya, 2 dk mesafedeymişiz
  • tasarım namına araç içinde çok ince , tamamlayıcı detaylar var ( kapı açma kolları gibi ) , gerçekten versinler şu arabayı on beş yıl araç değiştirme namına ağzımı açmam , VW CC'nin rakibi deniliyor ama daha forumda karşılaştıran konuya rastlamadık , autoexpress'de CC'den daha alınabilir bulunmuş .

    Test :DS5 ve rakipleri ...
    auto express
    Citroen DS5 vs rivals | Auto Express
    http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/14526/citroen-ds5-vs-rivals


     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 31 Temmuz 2012; 23:37:18 >




  • iç mekan tasarımı enfes bu aracın
    motor performansı nasıl acaba ?
    ayrıca bir fotografta anılın aracı gözüküyor sonu 9118 güle güle kullanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAİM. -- 31 Temmuz 2012; 23:19:15 >
  • İç tasarımı harika.

    Dışıda çok güzel ama önü biraz kurbağa bakıyor.

    Arkadan çok iyi.

    Teşekkürler test için.
  • CC daha basık ve alçak profil tip, bu ise MPV tarzı.

    CC alacak kitle bunu almaz.

    O araca göre bu Citroen aile aracı havasında.
  • Pazar gün iki tane gördüm.
    1.6 dizel motor yerine şöyle 2.3 benzinli falan motorla satılsaydı direk alınıp son sahibi olunacak araç yapmış olurdu Citroen.İnanılmaz hoşuma gitti.
  • Kapi kolu gicirtisina takilanlar olmus ama ilk ben elimi attigimda takildim o sese ve gorkeme cekmesini soyledim. Basit bi durum degil o gicirti.

    Ayrica arka aydinlatma dugmelerinin soyulmasi hos degil yep yeni bi arac icin.

    Yine ses yalitimi olarak eksik buldum lastik sesi direk iceride ve rahatsiz edici boyuttaydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçla ilgili izlenimlerime gelince...

    Önce olumlu olanlar:

    1. Kesinlikle çok özel ve albenili bir araç.

    Nereye gitse kendisine baktırıyor.

    Citroen'i Citroen yapan orjinal DS ve peşinden gelen CX modelleri gibi çoook orjinal ve marka adını gururla taşıyacak ve uzun yıllar adından sözettirecek bir araç


    2. İç mekanda kullanılan malzemeler de birkaç istisna dışında gayet kaliteli. (Görkem'in test sürüşü videosunda Anıl'a dikkat ediniz.



    Ancak şahsi fikrimdir ve doğal olarak katılmayanlar da olacaktır haliyle ama bu bahsettiklerim ve özel bir araç olması dışında test sonunda bende olumsuz görüşler ağırlık kazandı.

    1. Benim beklediğimden daha fazla yol sesi alıyor alet.

    Muhtemelen ince yanaklı lastikler de bu durumu fiştikliyordur ama beklentim yüksekti işte.

    Bu konuda standart bir C4'ü, Golf'ü ve kendi aracım Megane 3'ü bir miktar daha başarılı buldum-buluyorum.

    Araca vurulanlar için bu detay çok önemli olmayabilir tabii.


    2. Bu aracın neredeyse her tarafında bu aracı özel kılan küçük detaylar var ama bu aksamlar maalesef bir süre sonra ses yapmaya çok müsait.

    Ki şimdiden cızırdamalar mevcuttu.

    Araca vurulanlar için bu detay çok önemli olmayabilir tabii.


    3. Bu araç MCP şanzımandan çok daha fazlasını hakediyor.

    Şanzıman performansı açısından önce eski aracım Honda Jazz CVT, peşinden de şimdiki aracım Megane EDC ile kıyaslamak durumunda kalıyorum elimde olmadan ancak, C4'de kabul edilebilir bulduğum MCP, bu testte 4 (3'ü irikıyım) kişinin ağırlığının eklenmesiyle iyice ağırlaşan araçta hiç ama hiç keyif vermedi bana.

    Araca vurulanlar için bu detay çok önemli olmayabilir tabii.


    4. Aynı şekilde C4 ve 508'de tüketim, c4'de de performans hissi açısından beğendiğim 1.6 e-hdi motordan da daha fazlasını hakediyor bu özel araç.

    Gitmiyor demeyeyim ama o duruş, o görünüşe daha büyük bir motor hacmiyle birlikte daha performanslı bir motor (ve aktarma) yakışırdı.


    Varsın bir miktar daha pahalı olsun.

    Zaten herkesin cesaret edip de alacağı bir alet değil.

    Araca vurulanlar için bu detay çok önemli olmayabilir tabii.


    Bu yazdıklarım güncellemelere açıktır.




  • Mükemmel bir iç tasarımı var aracın,dışı da oldukça güzel...

    Elinize sağlık.
  • Şu DS serileri gerçekten güzel ama benim gibi tercihi otm. vites olanlar ve sarsıntı, vuruntu, gacırtı, gucurtu eylemlerine dikkat edenler için bu araçlar pekde cazip gelmiyor.
    * Ayrıca test için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolbro -- 1 Ağustos 2012; 0:47:20 >
  • Görkem'in test sürüşü videosunu ilk mesaja ekledim arkadaşlar.

    Test için teşekkürlerini sunan herkese teşekkürlerimi iletirim. :)
  • quote:


    BRZ'den sonra XV'yi incelemek gelmedi içimizden ve doğruca Citroen DS5'i incelemeye daldık.

    Biraz inceledikten sonra süper ilgili satış danışmanı Emre Bey'in eşliğinde DS5 ile test sürüşü yaptık.

    Aracı önce ben kullandım.

    Daha sonra Görkem.

    En sonunda da Anıl.


    Fatmagül?!?!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dijital göstergelerin üzerine analog çubuk gitmemiş....Test için teşekkürler.....
  • inceleme cok keyifli olmus, elinize saglik.
    Ancak ben asimetrik konsollordan hoslanmiyorum,
    bu nedenle konsol gozume cok kotu gorundu, boyle bir konsol icin araba almaktan vezgecerim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.