Şimdi Ara

Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
2
Favori
16.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende geçen gün yeni C4 dizel full ve otomatik bir araç kullandım , 100 KM üzerinde istanbul içi yol yaptım, aracın bir çok şeyi gayet güzel donanım , malzeme kalitesi vs , ancak o şanzuman nedir öyle ? sürekli kulakçıklardan vites atmama rağmen beni mahfetti ,aşırı yavaş tepki veren, çok sarsan , sapan saçma bir şanzuman olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R-34

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Citroen bence DS dediği araçlara havalı süspansiyon sistemi koymalı.

    DS modelinin 1950'li yıllardaki en büyük özelliği buydu.

    DS deyip klasik süspansiyon olması da bence atlanmaması gereken bir konu. Bu seri araçlarda bu özellik olsa daha bir farklı olur diye düşünüyorum.

    Hidropnömatik süspansiyonun maliyetinden haberin var mı ?

    1950'de adamlar arabaya koymuş. Maliyeti kaç para olabilir?

    Ayrıca otomobil endüstrisinde maliyetler çok düşüktür. Bu sistem 60 yıla varan bir geçmişe sahip.

    Eğer Citroen 50 sene önce uygulamış ve şimdi uygulamıyorsa aptallık ediyor. 1990 model bazı araçlarında bile vardı.

    DS5 gibi bir araçta kesin standart olması lazım. Yoksa kimse yüzüne bakmaz.

    Şu sistem VW gibi bir markada olsa Polo da bile standart olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    Bende geçen gün yeni C4 dizel full ve otomatik bir araç kullandım , 100 KM üzerinde istanbul içi yol yaptım, aracın bir çok şeyi gayet güzel donanım , malzeme kalitesi vs , ancak o şanzuman nedir öyle ? sürekli kulakçıklardan vites atmama rağmen beni mahfetti ,aşırı yavaş tepki veren, çok sarsan , sapan saçma bir şanzuman olmuş.

    Birde Manuelini kullanın derim.Gerçekten başarılı.Bu arada Full versiyonunun Manuelini getirmeyen Baylas'a tekrar selamlarımı iletiyorum.
  • Daha gidip canlı canlı göremedim/dokunamadım, umuyorum ki Citroen'in son yıllardaki hastalığı olan ve bana göre sürüş zevkini baltalayan sürekli bir elektronik destek hissiyatlı sürüşünden ziyade (zannetmesem de) daha rafine bir sürüşü vardır. Henüz heyecan verici bir motoru gelmedi hoş ben de olsam ben de getirmem (2.0 dizel hariç) bizim piyasada satamazlar.
  • Elinize sağlık Haluk abi,fiyatta indirim yapıyorlar mı? Ciddi bir fiyat aldınız mı? merak ettim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    Bende geçen gün yeni C4 dizel full ve otomatik bir araç kullandım , 100 KM üzerinde istanbul içi yol yaptım, aracın bir çok şeyi gayet güzel donanım , malzeme kalitesi vs , ancak o şanzuman nedir öyle ? sürekli kulakçıklardan vites atmama rağmen beni mahfetti ,aşırı yavaş tepki veren, çok sarsan , sapan saçma bir şanzuman olmuş.

    Birde Manuelini kullanın derim.Gerçekten başarılı.Bu arada Full versiyonunun Manuelini getirmeyen Baylas'a tekrar selamlarımı iletiyorum.

    Evet araç kesinlikle başarılı , tek lafım otomatiğine , ama o da öyle böyle rezil birşey değil, sırf o otomatiği yüzünden araç alınmaz hale geliyor otomatik düşünenler için..

    Zaten ben uzun süreden beri şöyle bir düşünce içersindeyim , başarılı şanzuman üretemeyen markalar artık gözümde çok kötü bir yerdeler , çünkü araçların birbirlerine üstünlükleri kalmadı ki , golfün focustan, astradan , civicten , mazda3 ten c4 ten ne farkı var, hepsi birbirine çok yakınlar, bunlar ayırt ettiren şanzumanları. motorlarda birbirine yakın hepsinde 1.6-1.4 motor var işte dizel benzinli olarak . ama şanzuman üretebilen şu anda gözümde 3 marka var vw , ford , renault yani çiftkavramayı yapabilen markalar , gerisi hala fırın fırın ekmek yemeli...




  • güzel araç cidden
  • Güzel inceleme olmuş, hiç tarzım olmayan bir araç ama yine de kendie çeken bir tarafı var gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    görkemin videosunda fiyat olarak 80 binlerden mi bahsediliyordu, ben mi yanlış duydum

    E kac bine vereceklerdi abi, 50 bine mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kısaca araba mok gibi citroen alınmaması gerekn bir araç direksiyon hissiz yandan gelen torneo connect tokatlamış sizi direksiyon desen tekerlekten bağımsız çalışıyor bende grand picassoyu test ettiğimde direksiyon ve ön düzendeki anormallik dikkatimi çekmişti citroenlerde direksiyon ön düzen setinin dandikliği standart paket sanırım. birde o plastik kalitesi ne lan öyle lamba yerinden oynuyor sabit değil bu araca birde 80 milyar vpara istiyorlar. Bu arabayı satarsını ama babayı satarsın citroen ben sana peşin peşin söykeyeyim. Son olarak satış görevlisi size iyi katlanmış ben olsam arabadan atardım sizi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    görkemin videosunda fiyat olarak 80 binlerden mi bahsediliyordu, ben mi yanlış duydum

    E kac bine vereceklerdi abi, 50 bine mi?

    araba yeni, güzel, donanım olarak dolu ama sonuçta 1.6 motor diliminde, 60 olsun 65 olsun hadi bilemedin çok çok 70 olsun. 80 85 nedir yahu, piyasa şartlarında buna 80 küsür milyar verecek adam bir elin parmaklarını geçmez bence .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    görkemin videosunda fiyat olarak 80 binlerden mi bahsediliyordu, ben mi yanlış duydum

    E kac bine vereceklerdi abi, 50 bine mi?

    araba yeni, güzel, donanım olarak dolu ama sonuçta 1.6 motor diliminde, 60 olsun 65 olsun hadi bilemedin çok çok 70 olsun. 80 85 nedir yahu, piyasa şartlarında buna 80 küsür milyar verecek adam bir elin parmaklarını geçmez bence .

    Abi gir bi Corolla'nin fiyat listesine baksana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • araç güzel de .

    Bi-Xenon, Deri döşeme opsiyonelken 85 bin....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    görkemin videosunda fiyat olarak 80 binlerden mi bahsediliyordu, ben mi yanlış duydum

    E kac bine vereceklerdi abi, 50 bine mi?

    araba yeni, güzel, donanım olarak dolu ama sonuçta 1.6 motor diliminde, 60 olsun 65 olsun hadi bilemedin çok çok 70 olsun. 80 85 nedir yahu, piyasa şartlarında buna 80 küsür milyar verecek adam bir elin parmaklarını geçmez bence .

    Abi gir bi Corolla'nin fiyat listesine baksana.

    ya sen bakma şimdi corollaya sonradan sonraya coştu dizelleri, en boşu 53 bin lira şimdi alacak olsam o paraya gider avensis alırım
    dolusu zaten evlere şenlik dolu corollaya 63 bin ,buna 85 bin verenin aklına şaşarım .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 1 Ağustos 2012; 17:17:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte

    tasarım namına araç içinde çok ince , tamamlayıcı detaylar var ( kapı açma kolları gibi ) , gerçekten versinler şu arabayı on beş yıl araç değiştirme namına ağzımı açmam , VW CC'nin rakibi deniliyor ama daha forumda karşılaştıran konuya rastlamadık , autoexpress'de CC'den daha alınabilir bulunmuş .

    Test :DS5 ve rakipleri ...
    auto express
    Citroen DS5 vs rivals | Auto Express
    http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/14526/citroen-ds5-vs-rivals


     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)

    DS5 in rakibi nasıl CC oluyor ya




  • Aracı beğendim.
    Özellikle kokpit koltuklar çok hoş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Elinize sağlık Haluk abi,fiyatta indirim yapıyorlar mı? Ciddi bir fiyat aldınız mı? merak ettim..

    Fiyat konusunda çok detaya inmedik sevgili Cenk.

    Videoda ne duyduysan o işte. :)


    Selamlar.
  • bu mcp vites nasıl acaba hiç iyi demiyorlarda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HARB

    psa grubun da o kapı kolu gıcırtısı standart ama öyle kapı açan varmı bilemıyorum varsa da kapıyı kapatırken tekmelıyodur heral de nede olsa fransız yaaa dandık bu diyerek garip ...

    hocam diyelim biri bindi arabanıza actı kapıyı oturdu. inecek çatttttttttttt die kapattı kapıyı. şimdi bu halde bu araba böyle kullanılırsa nasıl ses veya tıkırtı gelmesin? fransız diyip olur demek olmaz insan gibi edebiyle kapatılsa o kapı gıcırdıcaksa bile 3-5 sene olacak kullanımdan.

    veya işte eger yollar sırf asfalt olsa .fransız olsada o araba TI-KIR-DA -MAZ bukadar diyorum.

    13 BİNDE C3 ALDIK. ARABADA TIK YOKTUU TIKKK

    BİZM BURAYA GELDİK YOLLARI KAZDILAR ÇUKUR İÇİNDE ÇUKUR NAPALIM. ARABA İÇİ DEGİLDE SÜSPANSİYONLARDAN GICIRTI GELİYOR ARABADA HAKLI BUNDA BİRŞEY YAPAMAYIZ EGER ARABA HEP ASFALTTA KULLANILSA GICIRTI GELİRMİ???? GELMEZZZZZZZ.

    YANİ FRANSIZ DANDİK DİE BİRŞEY YOK ŞUNU KAFANIZA SOKUNUZ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Daha gidip canlı canlı göremedim/dokunamadım, umuyorum ki Citroen'in son yıllardaki hastalığı olan ve bana göre sürüş zevkini baltalayan sürekli bir elektronik destek hissiyatlı sürüşünden ziyade (zannetmesem de) daha rafine bir sürüşü vardır. Henüz heyecan verici bir motoru gelmedi hoş ben de olsam ben de getirmem (2.0 dizel hariç) bizim piyasada satamazlar.

    evet hocam ds5dede direksiyon en alt modeller olan c1-c3 gibi elektronik-hidrolik. yani tek parmakla döndürebilceginiz bir direksiyon .ve asfaltta yol hissi 0 dır hiçbişekilde gittiginizi anlamazsınız.hissizlik alışana kadar dert sonrası çok rahattır .özellikle manevra yapmanız gerektiginde tek elle 3 saniyede direksiyonu tamamiyle baştan sonra döndürebilirsiniz. buda bi avantaj

    ayrıca hafızalı oldugu için ve kolay kolay direksiyon kendini birşeyle sag sola egmedigi için ellerinizi bırakırsanız gidiyor. ben otobanda öyle yapıyorum




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.