Şimdi Ara

Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
2
Favori
16.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TripleSix

    quote:


    BRZ'den sonra XV'yi incelemek gelmedi içimizden ve doğruca Citroen DS5'i incelemeye daldık.

    Biraz inceledikten sonra süper ilgili satış danışmanı Emre Bey'in eşliğinde DS5 ile test sürüşü yaptık.

    Aracı önce ben kullandım.

    Daha sonra Görkem.

    En sonunda da Anıl.


    Fatmagül?!?!

    Aşçı

    Uşak ?

    Sonra Hepsi birden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    kısaca araba mok gibi citroen alınmaması gerekn bir araç direksiyon hissiz yandan gelen torneo connect tokatlamış sizi direksiyon desen tekerlekten bağımsız çalışıyor bende grand picassoyu test ettiğimde direksiyon ve ön düzendeki anormallik dikkatimi çekmişti citroenlerde direksiyon ön düzen setinin dandikliği standart paket sanırım. birde o plastik kalitesi ne lan öyle lamba yerinden oynuyor sabit değil bu araca birde 80 milyar vpara istiyorlar. Bu arabayı satarsını ama babayı satarsın citroen ben sana peşin peşin söykeyeyim. Son olarak satış görevlisi size iyi katlanmış ben olsam arabadan atardım sizi.

    Bu yazı nasıl bir kafayla yazıldı merak içindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iç fotoları görünce çok cancanlı futuristik bir yapıda gözüküyor araç fakat sanki birkaç seneye parçalar yerinden gevşeyip tıkırtı gacırtı yaratmaya başlayacakmış hissi veriyor..

    O yüzden beğenmedim.
  • Bende test sürüşü yapmadım ama autoshow da bindiğim araç rüya gibiydi.Hele kahverengi mi desem bordo mu desem o deri döşemeler, tavandaki uçak kokpiti hissi yaratan bölüm, açılmasada çok özel hissettiren değişik cam tavan tasarımı..Araçla ilgili beğenmediğim tek şey var o da cam açma kapama tuşlarının ( arka bölüm ) ortada olmasıydı.Test edilince dendiği gibi belki MCP fazla beğenilmez, tıkırtı falan olabilir, yol sesi alabilir v.b v.b.Ama araç bildiğin harika yahu.Hayran kaldım bir binen aracın içinden 5 dk inmiyordu zaten .Bunu başarabilen başka araç görmedim fuarda.Kesinlikle fuarın yıldızlarından biriydi ( yeni mondeo binilmiyordu, yeni range rover vogue binilmiyordu ve DS5 kesinlikle fuarın 3 yıldızıydı )

    O bütçelere çıkabilecek olsam koşa koşa alacağım bir araç.Sonrada 10 yıl değiştirme zaten..


    Ayrıca birşey sormak istiyorum bindiğim araç, xenon, navigasyon, cam tavan, bahsettiğim gibi kahverengimsi bordomsu harika deri koltuk, ısıtma hafıza bilmemne full dü ve 86 bin fiyatı vardı.O araçta xenon falanda yok neden acaba fiyatı 90 bini zorluyor?Fuara özel fiyatmıydı acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    quote:

    Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte

    tasarım namına araç içinde çok ince , tamamlayıcı detaylar var ( kapı açma kolları gibi ) , gerçekten versinler şu arabayı on beş yıl araç değiştirme namına ağzımı açmam , VW CC'nin rakibi deniliyor ama daha forumda karşılaştıran konuya rastlamadık , autoexpress'de CC'den daha alınabilir bulunmuş .

    Test :DS5 ve rakipleri ...
    http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/14526/citroen-ds5-vs-rivals

     Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)

    DS5 in rakibi nasıl CC oluyor ya

    3 serisi de var.Doğal olarak C serisi, A4 falanda rakibi yani.İyi bir motoru olsa hepsini zorlardı ama motordan kaybediyor bence.Yinede testte 2. sırayı almış.




  • Ben kullanmadım fakat fuarda incelediğim kadarıyla çok kaliteli diyebilirim. Özellikle içi çok elit. Malzemenin ömrü sessizlik vs bunları zaman gösterir. Arka cam acma düğmelerini megane1 deki gibi ortaya koymuşlar. Motor kaputu amortisörlü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 yıldır ( engelli indiriminin getirisi olan zorunlu ve zorlu bir 5 yıl ) mcp şanzımanlı bir c4 kullanıyorum. Bu 5 yılın sonunda sizlere söyleyebileceğim tek şey şu olabilir : mcp şanzımanın kullanıldığı araç transformers olsa dahi almayı aklımdan bile geçirmem.
  • DS 5'in dış görünümü ve içi gerçekten çok iyi ama şu şanzıman olayını halletmeleri lazım çok sarsıyor. Tabi alışana kadar sonrası kendin düzenliyorsun zaten...

    http://www.otomobilden.com/kokpitin-karadaki-hali/
  •  Citroen DS5 1.6 e-hdi MCP'yi test ettik. :)


    Şu arabayı gördüğümde yaşadığım hissi ve heyecanı Citröen'in yeni DS serisinden hiçbiri veremiyor maalesef.
    DS zamanında otomobil sektöründe devrim gerçekleştirmişti. Ben burada farklı bir tasarımdan başka bir şey göremiyorum. Citröen mühendislerinin eline yeniden bu efsaneyi canlandırma fırsatı geçmişken, diğer arabalarla aynı özelliklere sahip olan, sadece tasarım olarak farklı duran bir araba yapmışlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 15 Kasım 2012; 17:26:13 >
  • abi yine güzel bir işe imza atmışssınız teşekkür ederiz,arada benide çağırın şu testlere :) Bu araç alacaklar listemin başındaydı ama c4 de eh işte kabul edilebilir dediğim mcp yi bu araca da koyunca umudum kırıldı, ayrıca kılima açıkken start stop kolay kolay devreye girmiyor :)

    bu arada mercedes a serisini test ettinmi hiç?
  • bu arada tavsiyene ihtiyacım var passat Variant (dgs)mı ? yoksa megan Megane Sport Tourer edc yimi tavsiye edersin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    bu arada tavsiyene ihtiyacım var passat Variant (dgs)mı ? yoksa megan Megane Sport Tourer edc yimi tavsiye edersin?

    Mustafacım merhaba,

    İki araçta da çift kavrama şanzıman var.

    DSG 30-40 binlere varmadan kavrama değiştirtiyor ve garanti süresince ücretsiz yapılan bir işlem bu.

    Ama garanti süreci sonunda ne olacağı tam bir muallak.


    EDC'li aracımla 30 bini devirdim ve o da farklı değil aslında.

    Zamanında VW servislerinin DSG'den şikayetçi müşterilere söylediği "Abi bu şanzımanın karakteri bu" bana da söylendi 20 bin bakımında.

    Ama EDC de uzun süre sorunsuz dayanacağa benzemiyor.


    Bu iki araç arasından Passat'ın ikinci eli biraz daha iyi olacaktır ama ona da başta daha çok para vermek gerekiyor herhalde.

    Ama iki araç da çok başarılı bence.

    Megane Sport Tourer performansta da yol tutuşta da yalıtımda da kendini ezdirmez.


    Ben bu iki araç arasında daha şık bulduğum Megane sport tourer'i seçerdim.

    Navigasyon ve açılır tavan da ekletip garanti süresi içinde binerdim. :)


    Yine de daha da geniş iç ve bagaj hacmi ile Passat size daha uygun olabilir diyerek sözlerimi noktalayayım.


    Boş bir zamanımda A serisi, 1 serisi, yeni Golf, Volvo V40 gibi forumda ihtilafa sebebiyet veren araçları detaylı bir test etmek istiyorum açıkçası. :)

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    bu mcp vites nasıl acaba hiç iyi demiyorlarda

    robotik kavramalı şanzımamn sadece 1 ve 2 viteslerde varlığını hissettirir diğer viteslerde gayet akıcı bir yapıya sahip
  • ds5 kullanıcıları;
    anahtarsız özellikte araçtan cıktıktan ve uzaklaştıktan sonra kapıları kitliyor mu yoksa illa kapı koluna dokunmak yada kilitlemek mi gerekiyor?
    gece araca yaklaştıgınız zamam refakat aydınlatması otomatik yanıyor ve sonra kapıya dokunmazsan kaılar acılmıyor daha sonra tekrar kapanıyor mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.