Şimdi Ara

Citröen C5 2.0 HDI alınır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
17.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 55.000 TL civarında bütçem var, Citröen C5 2011 model 2.0 HDI düşük kilometreli araçlardan düşünüyorum, hem yakıt hem konfor olarak iyi gözüküyor fakat ben kullanıcılarından da yorum almak istedim. Sizce daha farklı seçeneklere mi yönelmeliyim, yoksa bu fiyata ideal araç mıdır kendileri ? Saygılar.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroën C5 2.0 HDI: Kapsamlı Bir İnceleme

    Citroën C5 2.0 HDI, Fransız otomobil üreticisi Citroën tarafından 2001-2008 yılları arasında üretilen orta sınıf bir otomobildir. Güçlü ve verimli 2.0 litrelik turbo dizel motoru ve konforlu sürüşüyle bilinir.

    2004 Citroën C5 2.0 HDI Nasıl Bir Araç?

    2004 Citroën C5 2.0 HDI, C5 serisinin ikinci neslidir. Önceki nesle göre daha modern bir görünüme ve güncellenmiş bir iç mekana sahipti. Exclusive donanım seviyesi, lüks özellikler ve gelişmiş teknolojiler sunuyordu.

    Citroën C5 2.0 HDI Yorumları

    Citroën C5 2.0 HDI, kullanıcılar tarafından genellikle olumlu yorumlar almaktadır. Güçlü ve verimli motoru, konforlu sürüşü ve geniş iç mekanı öne çıkan özellikleridir. Ayrıca, düşük yakıt tüketimi ve uygun bakım maliyetleri sayesinde ekonomik bir seçenek olarak değerlendirilmektedir.

    C5 2.0 HDI Nasıl Bir Motor Kullanıyor?

    C5 2.0 HDI, 138 beygir güç ve 320 Nm tork üreten 2.0 litrelik turbo dizel bir motora sahiptir. Bu motor, hem otomatik hem de manuel şanzıman seçenekleriyle sunulmuştur. Düşük devirlerde bile etkileyici bir çekiş gücü sağlar.

    2003 Citroën C5 Otomatik Vites Yorumları

    2003 Citroën C5 otomatik vitesli modeli de kullanıcılar tarafından beğenilmektedir. Dört vitesli otomatik şanzımanı sorunsuz vites geçişleri sunar ve şehir içi sürüş için uygundur. Ancak, yüksek hızlarda vites değiştirme konusunda biraz yavaş olabilir.

    Citroën C5 2.0 HDI Exclusive Donanımı

    Citroën C5 2.0 HDI Exclusive, C5 serisinin en üst düzey donanım seviyesidir. Deri döşeme, elektrikli ayarlanabilir koltuklar, otomatik klima kontrolü ve birinci sınıf bir ses sistemi gibi lüks özellikler sunar. Ayrıca, güvenlik özellikleri açısından da iyi bir donanıma sahiptir.

    Sonuç

    Citroën C5 2.0 HDI, güçlü ve verimli motoru, konforlu sürüşü ve geniş iç mekanıyla sağlam bir orta sınıf otomobildir. Özellikle Exclusive donanım seviyesi, lüks özellikler ve gelişmiş teknolojiler arayanlar için çekici bir seçenektir. Kullanıcı yorumları genel olarak olumludur ve düşük yakıt tüketimi ve uygun bakım maliyetleri sayesinde ekonomik bir seçim olarak kabul edilmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • vergisi ne durumda baktınız mı hiç? 1.6 da düşünebilirsiniz. otomatik mi manuel mi?
  • Ben de bu bütçelerle daha yeni araç aldım. Bana LagunaIII mantıklı geldi. Bütün araçları gittim gördüm kullandım. C5 de seçeneklerim arasındaydı ama o heybetli araçların içinde Mondeo her anlamda daha iyiydi, henüz almadıysanız görmenizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    vergisi ne durumda baktınız mı hiç? 1.6 da düşünebilirsiniz. otomatik mi manuel mi?

    1.6 için güç olarak yetersiz yorumları gördüm, bir de hidrolik süspansiyon yokmuş sanırım 1.6 HDI'de. O sebeple 2.0 HDI daha mantıklı geldi. Otomatik düşünüyorum bir de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymndgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    vergisi ne durumda baktınız mı hiç? 1.6 da düşünebilirsiniz. otomatik mi manuel mi?

    1.6 için güç olarak yetersiz yorumları gördüm, bir de hidrolik süspansiyon yokmuş sanırım 1.6 HDI'de. O sebeple 2.0 HDI daha mantıklı geldi. Otomatik düşünüyorum bir de.

    1.6 çok da yetersiz değil 2013 eylül'den beri kullanıyoruz otomatik olarak

    2.0'da şanzıman bva tam otomatik diye biliyorum, 1.6'da şanzıman yarı otomatik
    hidrolik süspansiyon 1.6'da yok, muhteşem bir özellik ancak arıza yapması durumunda biraz masraflı diye okudum ben de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: slymndgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    vergisi ne durumda baktınız mı hiç? 1.6 da düşünebilirsiniz. otomatik mi manuel mi?

    1.6 için güç olarak yetersiz yorumları gördüm, bir de hidrolik süspansiyon yokmuş sanırım 1.6 HDI'de. O sebeple 2.0 HDI daha mantıklı geldi. Otomatik düşünüyorum bir de.

    1.6 çok da yetersiz değil 2013 eylül'den beri kullanıyoruz otomatik olarak

    2.0'da şanzıman bva tam otomatik diye biliyorum, 1.6'da şanzıman yarı otomatik
    hidrolik süspansiyon 1.6'da yok, muhteşem bir özellik ancak arıza yapması durumunda biraz masraflı diye okudum ben de

    Yakıt durumu nasıl peki hocam? Konfor olarak olumlu yorumlar aldım hep, keza yakıt olarak da. Yol tutuşu meraklandırıyor beni sadece. 1 ay önce 2014 Model Passat aracımı satmak zorunda kaldım. En az B7 Passat kadar yol tutuşlu ve konforlu olsun istiyorum açıkcası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymndgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: slymndgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    vergisi ne durumda baktınız mı hiç? 1.6 da düşünebilirsiniz. otomatik mi manuel mi?

    1.6 için güç olarak yetersiz yorumları gördüm, bir de hidrolik süspansiyon yokmuş sanırım 1.6 HDI'de. O sebeple 2.0 HDI daha mantıklı geldi. Otomatik düşünüyorum bir de.

    1.6 çok da yetersiz değil 2013 eylül'den beri kullanıyoruz otomatik olarak

    2.0'da şanzıman bva tam otomatik diye biliyorum, 1.6'da şanzıman yarı otomatik
    hidrolik süspansiyon 1.6'da yok, muhteşem bir özellik ancak arıza yapması durumunda biraz masraflı diye okudum ben de

    Yakıt durumu nasıl peki hocam? Konfor olarak olumlu yorumlar aldım hep, keza yakıt olarak da. Yol tutuşu meraklandırıyor beni sadece. 1 ay önce 2014 Model Passat aracımı satmak zorunda kaldım. En az B7 Passat kadar yol tutuşlu ve konforlu olsun istiyorum açıkcası.

    Yakıt durumu Ankara şehir içi 6.0'ı hiç geçmedi. Aynı kullanımla bir önceki araç olan Jetta 1.6 tdi dsg 6.5'ti. Konfor ve yol tutuşu çok iyi, Passat son kasanın yol tutuşu kadar iyi değildir ama bir önceki kasadan bariz daha iyi. Bu konu biraz da lastikle alakalı sanırım ama Citroen araçları yol tutuş konusunda iyiler. (Elysse ve ticariler hariç, şirkette c2, c3, c4, c5, elysse, berlingo, berlingo van, jumper kullandık/kullanıyoruz) Uzun yol konforu da çok iyi. 160 sabit hızla hiç tedirgin olmadan İstanbul'dan Ankara'ya çok rahat geliniyor.

    Şirketteki 2 c4'ten birini de ben satın aldım, 10.000 km oldu çok memnunum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 3008 1.2 alınır mı?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bence temiz bulunursa hemen alınmalı.

    O fiyatlara alınabilecek en güzel araçlardan birisi.

    Bugün 55.000TL'ye sıfır km en boş paket benzinli B segment araba alınmıyor.
  • Laguna 3 degilde latitude de bakabilirsiniz. 1.5 dci var. Otomatik olacaksa illaki, 2013 ve uzeri bakmaniz lazim. 2.0 dci bva otomatik onda da mevcut fakat fiyatlari daha yuksek olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 olanların Vergisi yıllık 1300 TL 1.6 olanları 450 TL.

    2.0 Dizel yakıt tüketimi

    Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.9 lt
    Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.6 lt
    Yakıt Tüketimi ortalama 6.8 lt

    1.6 yakıt tüketimi

    Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.0 lt
    Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.4 lt
    Karma Yakıt Tüketimi 5.0 lt

    Yol tutuş ve konfor olarak 2.0 dizel çok daha iyi olur.Sonuçta tam otomatik vites ve yere yaklaşabilen süspansiyonu var.
  • 1.6 dizel otomatik c5 motor olarak gayet yeterli. Hicbir yokuşta hızınız dusmuyor. Daha önce İnsignia 180 lik vardı. C5 bana hic gitmiyor gibi bir durum yasatmadi. Konforu mazzam ama cok rahat ve hicbir yol sesi yok araçta. Ses sistemi de cok iyi yol tutuş bir Mondeo değil ama bozuk yolda veya parke taşlı yolda hic hizinizi kesmeden yol alabiliyorsunuz buda benim için çok önemli bir konu mesela. Yolu ve çukurlara eze eze gidiyor c5

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oncelikle herkese merhaba arkadaslar nasipse bir c5 almaya karar verdim. İlk aracim olacak fakat 2 secenek arasinda kaldim 1.6 e hdi exclusive ve 2.0 hdi arasında kaldim. Gonlum 2.0 hdi dan yana fakat sadece süspansiyon ve guc olarak okadar mtv odemeye degermi diye duşunmeden edemiyorum. 1.6 e hdi da beni tatmin edermi acaba önerilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum tskler. (2.0 hdi 210 bin km 2010 model hatasız boyasız tramersiz) 1.6 ehdi 2013 model 160 bin km de ikiside exclusive paket)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamin sirket arabasiydi 2011-2014 arasi. Surme imkanim oldu bir kac kez.

    Yolculuk konforu inanilmaz yuksek bir aracti. Yolun uzerinde kayiyordu resmen. Su an altimdaki 2019 model Q5'in oyle bir yolculuk konforu yok.

    Ama ayni zamandada kagni arabasi gibiydi. Govde cok buyuk ve donemiyordu arac resmen kolay kolay. Sahsen yolcu olarak cok guzel, surucu olaraksa can sikici bir aracti bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkKhan -- 23 Kasım 2019; 0:47:18 >
  • Şuan 2011 sonrası 163 bg, tam otomatik, Hyractive süspansiyonlu, Exclusive donanım Citroen C5'ler karaborsa. Km si uygun olanları yüksek fiyatlara gidiyor. Sırf Hyractive süspansiyonu yeter.
  • 1.6 HDI kullanıyorum. 2.0 gerçekten farklı konforu rahatlığı olarak temiz 2.0 bulunursa çok güzel araç bulsam ben bile 1.6 satıp 2.0 alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece o direksiyon yüzünden almam o aracı:) Bir türlü alışamadım direksiyonuna...
  • Arkadaşlar 2.0 hdi c5 kullanıcısı varmı aramızda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Sadece o direksiyon yüzünden almam o aracı:) Bir türlü alışamadım direksiyonuna...
    Bende alırken öyle dedim alisamam filan ama hemen alıştım çok rahat bu şekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aramızda 2.0 hdi c5 kulkanicısi var mı arkadaslar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.