Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (585. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 583584585586587
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuge2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: altuge2006

    Arkadaşlar çok sevdiğim aracımı satmak zorundayım. ilan linki aşağıdadır. İlgilenenler olursa özelden mesaj atabilirler. Fiyatta bir miktar pazarlık payı vardır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-sahibinden-2012-1-6-thp-156hp-exclusive-sifir-gibi-100914469/detay/

    özel nedenlerden dolayımı hocam ?

    Evet hocam bazı özel nedenlerden. Yoksa aracımdan gayet memnunum. Artık kısmetse ileride yine kavuşuruz.

    hayırlısı olsun kardeş şimdiden..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: altuge2006

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: altuge2006

    Arkadaşlar çok sevdiğim aracımı satmak zorundayım. ilan linki aşağıdadır. İlgilenenler olursa özelden mesaj atabilirler. Fiyatta bir miktar pazarlık payı vardır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-sahibinden-2012-1-6-thp-156hp-exclusive-sifir-gibi-100914469/detay/

    özel nedenlerden dolayımı hocam ?

    Evet hocam bazı özel nedenlerden. Yoksa aracımdan gayet memnunum. Artık kısmetse ileride yine kavuşuruz.

    hayırlısı olsun kardeş şimdiden..

    Sağol hocam. Hayırlısı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: theadramelech

    Hafta sonu babamın c4 com+ dizeli ile 300 km yol gittim. 2010 Focus 1.6 tdci titanium+esp var bende. aralarında kıyas yapmak gerekirse;

    C4 artıları
    1- Yol,motor,rüzgar sesi hiç yok, inanılmaz sessiz bir yolculuk yaptım.
    2- Mcp şanzıman büyük rahatlık, tabi bir A3 gibi değil çünkü çalışma şekilleri farklı. Ama dilinden anlarsanız hiç üzmüyor. Mesela sollama veya yokuş çıkma gibi durumlarda kulakçıklardan müdahale ederseniz yığılma veya hızlanırken zaman kaybetme gibi bir durum yok.
    3-Eco modu inanılmaz işlevsel, ama sanırım klima çalıştığı için 60 saniyeden fazla beklemede araç yeniden çalışma ihtiyacı duydu.
    4-Süspansiyonları Focusa göre yumuşak ve yoldaki bozuklukları daha az hissettiriyor.
    5-Otoyolda 140, duble yolda 110un altına düşmeme rağmen, 3 kişi + bagaj şehir içi dahil 6 lt yaktı ki otomatik vitese oranla makul bir tüketim. Focusla aynı neredeyse.

    Eksilerine gelecek olursak;
    1- Süspansiyon yumuşak olduğu için 170 üzerinde fazla yumuşak gibi geldi, sanki şeritte durmak istemiyormuş gibiydi. Direksiyon da beklediğim kadar sertleşmedi. Virajlarda da hafif yana yatıyormuş gibi hissettiriyor.
    2- Yumuşak olmasına rağmen derin veya yüksek yol bozukluklarında süspansiyondan ses geliyor.
    3- Direksiyon tasarımı güzel olmasına rağmen düğmeler biraz fazla içeri gömülüyor, belki de alışmadığım için elim takılıyor. Ama korna direksiyonun ortasında kalmış gibi.

    2010'daki auto showda incelemiştim c4'ü ve çok hoşuma gitmişti. Focusu yeni almış olmasam beklerdim Citroen'i ama babama kısmetmiş. Açıkçası araç gerçekten güzel, daha 2 aylık olduğu için şimdilik bir sorunu yok. Eğer çok hızlı gitme ihtiyacı duymuyorsanız bence son derece yeterli bir performansı var ama yüksek hızda biraz güven eksikliği yaşattı. Sürekli 170-180 gitmediğimize göre sınıfındaki en iyi fiyat/performansa sahip arabadır diyorum.

    C4 yumuşak geldiyse açıkçası Focus'un süspansiyonunu merak ediyorum nasıl.. Bence süspansiyonlar sert. Eksikler konusunda 1-2 kısma kesinlikle katılıyorum..
    Eşimin ailesi Edirne'de olduğu için 30-40 günde bir gidiyoruz.Otobanda araç bazen şeritte kalmak istemiyormuş gibi,bazen öle bir oluyor ki eşim dahi neden araç böyle savruluyor diyor..
    (nerdeyse 1 yıldır aracı kullanıyorum)

    ben aracı yaklaşık 15 20 gündür kullanıyorum 160 lara falan cıktım hiç savrulma vs hissetmedim acıkcası

    Anlık 150-160-170 e çıktığında bunu hisetmen zor..Bende yazımda bazen yazdım. İstanbul içinde otobanda 140-150-160 çıktığımda bunu hissetmedim daha..

    Daha çok istanbul dışına çıktığımda oluyor,genelde otobanda c.c 110km ile giderim. Arada canım sıkılır ve hızlandığımda rüzgardan da olsa gerek arada araç şeritten çıkmak istiyor gibi..Ama bu sürekli bir sağa bir sola şeklinde değil..Tekrar yazıyorum bazen oluyor..

    Ha bu arada benim lastikler 195/55/16 exclusive jant ve lastik ölçüleri daha büyük onun da etkisi olabilir.




  • arkadaşlar citroen de bir dönem 24bin tl'ye 24 ay faizsiz kredi vardı. bu kampanya bittimi acaba
  • beyler, 160-170-180.. aracınızı lift'e kaldırıldığında altına bir bakın isterseniz kaç cm kalınlığında civatalar üzerindesiniz :)

    120'ye kadar konfordur, 120'den sonra konforu yaşamak isteyen 100K'yı gözden çıkarır , 200'de bile giderken hissetmediğiniz araçlardan tercih edersiniz.. bu paraya bu arabaya bu kadar yeterli bence..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler, 160-170-180.. aracınızı lift'e kaldırıldığında altına bir bakın isterseniz kaç cm kalınlığında civatalar üzerindesiniz :)

    120'ye kadar konfordur, 120'den sonra konforu yaşamak isteyen 100K'yı gözden çıkarır , 200'de bile giderken hissetmediğiniz araçlardan tercih edersiniz.. bu paraya bu arabaya bu kadar yeterli bence..



    Sn liebermanna katılıyorum, arkadaşlar bu ve bu sınıftaki tüm araçlar günlük kullanım için tasarlanmış üretilmiş araçlar, o yüksek hızlarda ani bir manevrada fren vb durumunda güvenlik sistemlerinin yeterli olmayacağını unutmayın lütfen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler, 160-170-180.. aracınızı lift'e kaldırıldığında altına bir bakın isterseniz kaç cm kalınlığında civatalar üzerindesiniz :)

    120'ye kadar konfordur, 120'den sonra konforu yaşamak isteyen 100K'yı gözden çıkarır , 200'de bile giderken hissetmediğiniz araçlardan tercih edersiniz.. bu paraya bu arabaya bu kadar yeterli bence..



    Sn liebermanna katılıyorum, arkadaşlar bu ve bu sınıftaki tüm araçlar günlük kullanım için tasarlanmış üretilmiş araçlar, o yüksek hızlarda ani bir manevrada fren vb durumunda güvenlik sistemlerinin yeterli olmayacağını unutmayın lütfen



    bundan 3 sene önce abs nin nekadar önemli olduğunu yaşadığım bir olay sonucu anladım.şuan **** ile de esp nin ne kadar önemli olduğunu anladım.yüksek hız kesinlikle tehlike benim için limit 130 dur.gerisi fantezi...




  • Konu açılmışken ekleyeyim, hava yastıkları her kazada açılmıyor, 3 yıl önce Mersedes ML araçla takla atıp 3 ölümle sonuçlanan bir kaza biliyorum, hava yastıklarının hiçbirisi açılmadı ve şu an firma ile mahkemelik akrabaları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler, 160-170-180.. aracınızı lift'e kaldırıldığında altına bir bakın isterseniz kaç cm kalınlığında civatalar üzerindesiniz :)

    120'ye kadar konfordur, 120'den sonra konforu yaşamak isteyen 100K'yı gözden çıkarır , 200'de bile giderken hissetmediğiniz araçlardan tercih edersiniz.. bu paraya bu arabaya bu kadar yeterli bence..



    Bu formundaki insanları anlamıyorum,birşey ile ilgili bir olumsuz yazı yazdığınızda bir anda karşınıza o malın savunucusu olarak müşteri temsilcisi agiziyla konuşmaya başlarlar,bende biliyorum ''ne ka para o ka köfte olduğunu '' 90-100 gidecekseniz neden c sınıfı bir araç alıyorsunuz ki o hızlarda fiat punto da konforludur! aradaki fark kadar para da cebinizde kalir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    kitapcığını detaylı inceleyen arkadaşlar yoğun trafikler aracı manuel kullanın şeklinde uyarı var mı? veya trafikte otomatikte kalması bir zarar verirmi arkadasımın aurisi var dı arac 110 la falan giderken birden boşa almış ve vitese gecmemiş yarı otomatik servise falan çekmişler bu şekilde söylemişler kitapcıktada yazıyormuş merak ettim bizim kitapcıkta böyle birşey okudunuz mu

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun.

    Ben ilk 2-3 ay 'A' modunda kullandım, son 2 aydır da 'M' modunda kullanıyorum. Bu modda vitesleri ben büyütüyorum, gerektiğinde otm olarak sistem vites küçültüyo yine. Neden 'A' modunun konforu dururken 'M ' moduna alıp vites büyütmekle uğraşıyorsunuz derseniz bu modda 1. ve 2. vites geçişi arasındaki sarsıntının daha az olduğunu farkettim. Bir de daha önce de yazmıştım yakıtta %6-7 gibi bir düşme var, bu düşme motor açıldığı için de olabilir (araç 9000 km de) son 2 deponun opetten olması nedeniyle de bunu bilmem imkansız ama dediğim gibi ben 1.-2. vites sarsıntısı azaldığı için bunu tercih ettim..

    Işıklarda beklerken şanzumanın gereksiz yıpranmaması için ideal olanı 'N' moduna almak, bu özellikle yarı otm tüm araçlar için geçerli, aksi halde bir süre sonra şanzımanda kaçırma kavrama vb sorunlar başlayabiliyor..



    bizim araçlarımız start-stop özellikli.. durdugunuz zaman motor susuyor, dolayısıyla şanzıman zorlanır mı ayrı mesele..??

    Yoğun trafikte sürat olmadığı için A konumunda araç bazen hem kararsız kalıyor hem de devirsiz oluyor. Bu nedenle yoğun trafikte aracı manuel kullanıyorum. Çok da keyifli oluyor. :))




  • İstanbuldan, hatta olursa Anadolu yakasından bu hafta araç alanlar,
    Comfortline / Exclusive
    Plus Paket
    Cam Tavan
    Kör nokta
    Mercan Kırmızı / Metalik renk.
    hangi özelliklerle
    hangi bayiden ne kadara alındı şeklinde bilgi verirmisiniz ?

    bayiden 54.250 şeklinde fiyat aldım
    Comfortline--> Plus Paketli ve Metalik Renk olan için fiyat aldım.
    çok sıcak gelmedi bu fiyat.
    pm ile de olabilir,
    yardım edebilirseniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turqie -- 1 Ekim 2012; 20:54:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertan0593

    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertan0593

    arkadaşlar confort+plus beyaz renk için sipraişimi verdim 53000 liraya. ancak bayii siyahı 53250 ye bırakmıştı. acaba siyah almayarak yanlış mı yaptım. bi türlü ikisini canlı olarak yan yana göremedim. sizce ben yanlış mı yaptım acaba??

    Bakımı zordur çiziği kiri vs çok belli eder. Yazın daha sıcak olur.. Ama koltuklar krem-bej rengi geliyor..

    ah be abi deşme yaramı. ben en baştan beri bej döşeme istiyordum o da ancak siyahta oluyor. peder bey dedi illa beyaz olsun daha gösterişli daha şık siyah kolay yıpranır falan diye. bende adam o kadar para verip bana araba alıyor bari rengi o belirlesin dedim ama şimdi kafamı duwarlara vuruyorum desem yeridir. c4 te siyah bi başkadır ya

    Evet bakımı zor ama C4 de siyah bir başka duruyor. Siyah renkle gelen krem rengi kapı içi döşemeler ve koltuklar aracın içini daha bir ferah gösteriyor. Şekillerde görüldüğü gibi...

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    arkadaşlar 2 sorum var, deneyimli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..

    1- kapıların dış kısımlarına , diğer araçların kapılarından(özellikle AVM'lerde) zarar görmeme amaçlı kapı çıtaları mevcutmudur? taktırdınız mı? ne kadara mal oldu?
    2-exclusive'de orjinal halı paspas geldi araçla birlikte, halı paspası üstüne kullanmak üzere, malum önümüz kış, plastik paspas aldınız mı? aldıysanız nerden aldınız malum koku vs problemi çok oluyor plastiklerde, bir de bunu cevaplarsanız sevinirim. istanbul anadolu yakasındayım, paspasları internetten veya tavsiye edeceğiniz yerden alabilirim.

    tşkürler..

    öncelikle aracınızı güle güle kullanın,

    1- bende uzaga park etme teknigini kullanıyorum
    2- orjinal halı paspas üzerine kaucuk paspas aldım, 50 tl ye kartal köprüde pendiğe giden yanyoldan aldım, alırken adama özellikle koku yapmasın diye söyledim ve memnunum hiç kokmuyor, realde ve koçtaşta bakmıştım onlar daha reyonlarda kokuyordu arabanın içinde hepten kokardı

    2- sanırım bahsettiğiniz yer taş ocağının hemen üstünde köşedeki yer , kartal yanyolda.. oradan bir bakayım o halde.. tşk..

    orası değil e5in diğer tarafındaki yanyolda pendike giderken solda kalıyor tam virajın kenarında (belki aynı kişilerindir ikiside ama ben tarif ettiğim yerden aldım,memnunum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler, 160-170-180.. aracınızı lift'e kaldırıldığında altına bir bakın isterseniz kaç cm kalınlığında civatalar üzerindesiniz :)

    120'ye kadar konfordur, 120'den sonra konforu yaşamak isteyen 100K'yı gözden çıkarır , 200'de bile giderken hissetmediğiniz araçlardan tercih edersiniz.. bu paraya bu arabaya bu kadar yeterli bence..



    Bu formundaki insanları anlamıyorum,birşey ile ilgili bir olumsuz yazı yazdığınızda bir anda karşınıza o malın savunucusu olarak müşteri temsilcisi agiziyla konuşmaya başlarlar,bende biliyorum ''ne ka para o ka köfte olduğunu '' 90-100 gidecekseniz neden c sınıfı bir araç alıyorsunuz ki o hızlarda fiat punto da konforludur! aradaki fark kadar para da cebinizde kalir

    ben bi savunmadan ziyade iyi niyetli bir uyarı olarak algıladım, arkadaşlarada katılıyorum otobanlarda hız rekorları kırmak istiyorsak ve bunu yaparkende çok güvende olmak istiyorsak bu paralara (50000 ve üzeri) ikinci el olmasına rağmen üst sınıf araçlar alınabilir,sonuçta limitleri belli araçlarımızın fazla zorlamayı doğru bulmuyorum. He bu dediklerimden arabalarımız hız yapamaz, hız yaptımı güvensizdir demiyorum yeri geldimi kralını yapar hiç tereddütüm yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Konu açılmışken ekleyeyim, hava yastıkları her kazada açılmıyor, 3 yıl önce Mersedes ML araçla takla atıp 3 ölümle sonuçlanan bir kaza biliyorum, hava yastıklarının hiçbirisi açılmadı ve şu an firma ile mahkemelik akrabaları.

    emniyet kemeri takılı değil ise hava yastığı açılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn4141

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertan0593

    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertan0593

    arkadaşlar confort+plus beyaz renk için sipraişimi verdim 53000 liraya. ancak bayii siyahı 53250 ye bırakmıştı. acaba siyah almayarak yanlış mı yaptım. bi türlü ikisini canlı olarak yan yana göremedim. sizce ben yanlış mı yaptım acaba??

    Bakımı zordur çiziği kiri vs çok belli eder. Yazın daha sıcak olur.. Ama koltuklar krem-bej rengi geliyor..

    ah be abi deşme yaramı. ben en baştan beri bej döşeme istiyordum o da ancak siyahta oluyor. peder bey dedi illa beyaz olsun daha gösterişli daha şık siyah kolay yıpranır falan diye. bende adam o kadar para verip bana araba alıyor bari rengi o belirlesin dedim ama şimdi kafamı duwarlara vuruyorum desem yeridir. c4 te siyah bi başkadır ya

    Evet bakımı zor ama C4 de siyah bir başka duruyor. Siyah renkle gelen krem rengi kapı içi döşemeler ve koltuklar aracın içini daha bir ferah gösteriyor. Şekillerde görüldüğü gibi...

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    çok hoş duruyor ama renk bakımı zor, ilk arabam siyahtı kullanırken tövbe ettirmişti, ama temizken güzel göründüğü gerçegini değiştirmiyor, güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler, 160-170-180.. aracınızı lift'e kaldırıldığında altına bir bakın isterseniz kaç cm kalınlığında civatalar üzerindesiniz :)

    120'ye kadar konfordur, 120'den sonra konforu yaşamak isteyen 100K'yı gözden çıkarır , 200'de bile giderken hissetmediğiniz araçlardan tercih edersiniz.. bu paraya bu arabaya bu kadar yeterli bence..



    Bu formundaki insanları anlamıyorum,birşey ile ilgili bir olumsuz yazı yazdığınızda bir anda karşınıza o malın savunucusu olarak müşteri temsilcisi agiziyla konuşmaya başlarlar,bende biliyorum ''ne ka para o ka köfte olduğunu '' 90-100 gidecekseniz neden c sınıfı bir araç alıyorsunuz ki o hızlarda fiat punto da konforludur! aradaki fark kadar para da cebinizde kalir

    140 km bu araçlar için maksimum olmalı hocam. sonrasında güvenli olmaz.

    focus daha güvenli gelir doğrudur çünkü süspansiyonları yol tutuş odaklı. c4 arada kalıyor dolayısı ile yüksek hızlarda o kadar güven veremiyor. bunun karşılığını da konfor olarak alıyorsunuz.




  • Hız tavsiye edilecek bişey degil genelde ben de hızlı kullanmam ama c4 ile 170km gibi viraja güvenli girebiliyorsunuz, 120 sınırı bu araç için biraz komik bence. Tabi bu 90km/h üstünde kaza yaparsanız yaşamayacağınız gerçeğini değiştirmez, buna mercedes de dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Konu açılmışken ekleyeyim, hava yastıkları her kazada açılmıyor, 3 yıl önce Mersedes ML araçla takla atıp 3 ölümle sonuçlanan bir kaza biliyorum, hava yastıklarının hiçbirisi açılmadı ve şu an firma ile mahkemelik akrabaları.

    emniyet kemeri takılı değil ise hava yastığı açılmaz

    bence araçlardaki en önemli güvenlik donanımı emniyet kemeridir, ne kadar abs, esp yada diğer elektronik güvenlik donamımları olsa da sonuçta bi darbe anında araç içinde stabil kalmak çok önemli, darbe almasa dahi araç savrulurken bile araçta sabit kalmaya büyük etkisi var. ilk aracımı aldıgımda teslim eden görevli kaza anında aractaki tüm hava yastıkları acılsa (9 tane vardı) %5 korur, emniyet kemeri %95 korur demişti, bayaa dikkatimi çekmişti.
    Arkadaşlar lütfen araçlarda emniyet kemerini kullanın ve kullandırın, koltuk arkasından yada üzerinden bağlayarak yada alarmı susturmak için kullanılan aparatları tercih etmeyiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler, 160-170-180.. aracınızı lift'e kaldırıldığında altına bir bakın isterseniz kaç cm kalınlığında civatalar üzerindesiniz :)

    120'ye kadar konfordur, 120'den sonra konforu yaşamak isteyen 100K'yı gözden çıkarır , 200'de bile giderken hissetmediğiniz araçlardan tercih edersiniz.. bu paraya bu arabaya bu kadar yeterli bence..



    Bu formundaki insanları anlamıyorum,birşey ile ilgili bir olumsuz yazı yazdığınızda bir anda karşınıza o malın savunucusu olarak müşteri temsilcisi agiziyla konuşmaya başlarlar,bende biliyorum ''ne ka para o ka köfte olduğunu '' 90-100 gidecekseniz neden c sınıfı bir araç alıyorsunuz ki o hızlarda fiat punto da konforludur! aradaki fark kadar para da cebinizde kalir

    140 km bu araçlar için maksimum olmalı hocam. sonrasında güvenli olmaz.

    focus daha güvenli gelir doğrudur çünkü süspansiyonları yol tutuş odaklı. c4 arada kalıyor dolayısı ile yüksek hızlarda o kadar güven veremiyor. bunun karşılığını da konfor olarak alıyorsunuz.

    140 sonrası hangi araç için güvenli ki ?
    Ülkemiz pompa fiyatları göze alındığında heleki imzamdaki araçla otobanda sürekli dip gaz gitmek pekte mümkün değil
    Fakat bazen o sol şeritte trafiğe uymak zorunda kalıyorsunuz.Edirne-istanbul gidenler bilirler.İstanbul yönüne giderken Çerkezköy sapağından sonra otoban 2 şeride düşüyor ve sağ şeridi kamyonlar-kamyonetler işkal ediyorlar.Mecbur sol şeritten gitmeniz gerekiyor buda bazen hızınızı arttırmanıza neden oluyor.Yoksa kamyonlar arasında 90-95 km ile can çekişirsin..




  • 
Sayfa: önceki 583584585586587
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.