Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (583. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 581582583584585
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaslar merhaba. nasipse ilk defa arac sahibi olucam. dogru duzgun araba surmeyi de bilmiyorum. belki defalarca yazildi ama mcp sanziman kafama takiliyor. yigilmalardan ve sarsintilardan bahsediliyor. belki tam otomatik kadar konforlu degildir ama gercekten rahatsiz edici bir yani varmi. yoksa sadece daha az yaktigi icinmi almak gerekiyor.

    git test et hocam milletin lafını dinleme biz de dahil. alıştıktan sonra çok rahat, bir iki şeye dikkat etmek gerekiyor o kadar. rahatsız edici bir yanı falan yok rahat ol.

    Aynen katılıyorum

    Herkes bir yorum yapar kafanız karışır, siz test edin, en doğru karar kişinin test ederek vereceği kendi kararıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    arkadaşlar ben gitgide citroene soğudum.focus alacak gibiyim. hangisi? (lütfen objektif olunuz,citroene önyargımız hala var.)

    citroen c4 ex.1.6 m/p hdi +metalik boya+navi
    focus titanium 1.6 tdci hb +smart paket





    Soğuduğunuz bir aracı araştırmanız gereksiz, başka seçeneklere bakmanızda sizin için yarar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    arkadaşlar ben gitgide citroene soğudum.focus alacak gibiyim. hangisi? (lütfen objektif olunuz,citroene önyargımız hala var.)

    citroen c4 ex.1.6 m/p hdi +metalik boya+navi
    focus titanium 1.6 tdci hb +smart paket





    ikisi de güzel, ama yakıtta c4 bir adım önde birde exl. jantları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Sn aslanbaba hayırlı olsun aracınız..

    Vwi sattım, citroen aldım demeyin, takipçiler bilir, duyunca kızacaklar var burada

    Bende vw sattım c4 aldım :) hiçte pişman değilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    aracını yeni alan arkadaşlar ortalama yakıt tüketimlerini paylaşabilirler mi? birde hangi benzinliği tercih ediyorlar ?benim araba 580 km civarlarında 6.8 gösteriyor araç bilgisayarı

    Aynı km aynı ortalama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    aracını yeni alan arkadaşlar ortalama yakıt tüketimlerini paylaşabilirler mi? birde hangi benzinliği tercih ediyorlar ?benim araba 580 km civarlarında 6.8 gösteriyor araç bilgisayarı

    Aynı km aynı ortalama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar araç ile ilgili birşey soracaktım.

    Usb girişine müzik çalar bağladığımızda müzik çalar markasının bir önemi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: takatukam

    quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    arkadaşlar ben gitgide citroene soğudum.focus alacak gibiyim. hangisi? (lütfen objektif olunuz,citroene önyargımız hala var.)

    citroen c4 ex.1.6 m/p hdi +metalik boya+navi
    focus titanium 1.6 tdci hb +smart paket





    ikisi de güzel, ama yakıtta c4 bir adım önde birde exl. jantları

    jantı için araba alınmaz bence +focus un opsiyonel çiçek gibi olan jantları da güzel yoksa
    yakıt tüketimi?

    Focusun en büyük eksisi küçük bagajı. Yol tutuş ve ncap sonucları c4ün daha basarılı.
    C4de otomatik park yok,
    Bunlar önemli degilse zevke kalmış, focus ileride 2.elde 1000tl gibi daha az kaybettirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: takatukam

    quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    arkadaşlar ben gitgide citroene soğudum.focus alacak gibiyim. hangisi? (lütfen objektif olunuz,citroene önyargımız hala var.)

    citroen c4 ex.1.6 m/p hdi +metalik boya+navi
    focus titanium 1.6 tdci hb +smart paket





    ikisi de güzel, ama yakıtta c4 bir adım önde birde exl. jantları

    jantı için araba alınmaz bence +focus un opsiyonel çiçek gibi olan jantları da güzel yoksa
    yakıt tüketimi?

    Focusun en büyük eksisi küçük bagajı. Yol tutuş ve ncap sonucları c4ün daha basarılı.
    C4de otomatik park yok,
    Bunlar önemli degilse zevke kalmış, focus ileride 2.elde 1000tl gibi daha az kaybettirir.

    Alıntıları Göster

    ikisi de güzel, ama yakıtta c4 bir adım önde birde exl. jantları

    jantı için araba alınmaz bence +focus un opsiyonel çiçek gibi olan jantları da güzel yoksa
    yakıt tüketimi?

    Focusun en büyük eksisi küçük bagajı. Yol tutuş ve ncap sonucları c4ün daha basarılı.
    C4de otomatik park yok,
    Bunlar önemli degilse zevke kalmış, focus ileride 2.elde 1000tl gibi daha az kaybettirir.

    soğuduysan alma hocam, sevmediğin araç alınmaz c4 bence daha konforlu, daha ekonomik daha şık. ama focus da güzel araç, iyi donanımları var.

    dizel otomatik desen kesin c4 zaten focus'un halen yok sanırım ama işte manuel alıyorsan kafana göre.




  • arkadaşlar aracımı aldım, valla her gören maaşallah diyor, içine binen sessizliğine ve yolda gidişine hayran..

    yakıt şu an 100 km bile olmadı, o yüzden söyleyemiyorum.. :)

    iyi ki almışım, Allah kaza bela vermezse uzun yıllar kullanmak istiyorum..

    aklında soru işareti olanlar tercihini kesinlikle C4'ten yana kullanabilirler.. bugün biraz gezdik geldik, akşam park ettim, içinden inmek istemedim..
  • arkadaşlar 2 sorum var, deneyimli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..

    1- kapıların dış kısımlarına , diğer araçların kapılarından(özellikle AVM'lerde) zarar görmeme amaçlı kapı çıtaları mevcutmudur? taktırdınız mı? ne kadara mal oldu?
    2-exclusive'de orjinal halı paspas geldi araçla birlikte, halı paspası üstüne kullanmak üzere, malum önümüz kış, plastik paspas aldınız mı? aldıysanız nerden aldınız malum koku vs problemi çok oluyor plastiklerde, bir de bunu cevaplarsanız sevinirim. istanbul anadolu yakasındayım, paspasları internetten veya tavsiye edeceğiniz yerden alabilirim.

    tşkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    arkadaşlar 2 sorum var, deneyimli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..

    1- kapıların dış kısımlarına , diğer araçların kapılarından(özellikle AVM'lerde) zarar görmeme amaçlı kapı çıtaları mevcutmudur? taktırdınız mı? ne kadara mal oldu?
    2-exclusive'de orjinal halı paspas geldi araçla birlikte, halı paspası üstüne kullanmak üzere, malum önümüz kış, plastik paspas aldınız mı? aldıysanız nerden aldınız malum koku vs problemi çok oluyor plastiklerde, bir de bunu cevaplarsanız sevinirim. istanbul anadolu yakasındayım, paspasları internetten veya tavsiye edeceğiniz yerden alabilirim.

    tşkürler..

    valla belki yapılır ama aracın orjinalinde yok bu çıtalar tuhaf durur, kolon dibine yanaşma tekniği ya da biraz uzağa parketmek, bununla idare ediyorum ben. ha kapıda bir mikro vuruk var ama eşim sağolsun dubaya açtı kapıyı.

    halı paspasla devam edin, benzin alırken çektirirsiniz olur biter, sonuçta hepten çamurun içinde yaşamıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: takatukam

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    kitapcığını detaylı inceleyen arkadaşlar yoğun trafikler aracı manuel kullanın şeklinde uyarı var mı? veya trafikte otomatikte kalması bir zarar verirmi arkadasımın aurisi var dı arac 110 la falan giderken birden boşa almış ve vitese gecmemiş yarı otomatik servise falan çekmişler bu şekilde söylemişler kitapcıktada yazıyormuş merak ettim bizim kitapcıkta böyle birşey okudunuz mu

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun.

    Ben ilk 2-3 ay 'A' modunda kullandım, son 2 aydır da 'M' modunda kullanıyorum. Bu modda vitesleri ben büyütüyorum, gerektiğinde otm olarak sistem vites küçültüyo yine. Neden 'A' modunun konforu dururken 'M ' moduna alıp vites büyütmekle uğraşıyorsunuz derseniz bu modda 1. ve 2. vites geçişi arasındaki sarsıntının daha az olduğunu farkettim. Bir de daha önce de yazmıştım yakıtta %6-7 gibi bir düşme var, bu düşme motor açıldığı için de olabilir (araç 9000 km de) son 2 deponun opetten olması nedeniyle de bunu bilmem imkansız ama dediğim gibi ben 1.-2. vites sarsıntısı azaldığı için bunu tercih ettim..

    Işıklarda beklerken şanzumanın gereksiz yıpranmaması için ideal olanı 'N' moduna almak, bu özellikle yarı otm tüm araçlar için geçerli, aksi halde bir süre sonra şanzımanda kaçırma kavrama vb sorunlar başlayabiliyor..



    bizim araçlarımız start-stop özellikli.. durdugunuz zaman motor susuyor, dolayısıyla şanzıman zorlanır mı ayrı mesele..??

    Birkaç ışıkta dikkatimi çeken bir durum oldu. Eğer ışıkta bekleme süreniz 40-45 sn den uzunsa bu süreden sonra ayağınızı frenden çekmesenizde motor kendi kendine çalışıyor (ilk kez gördüğümde panik olmuştum, araba hortladı mı diye), eğer o anda klima açık ve dışarısı çok sıcaksa bu erken çalışma süresi daha kısa oluyor. Bu durumun 2 sebebi varmış: jel akünün o an diğer donanımları çalıştırabilmek için ek güce ihtiyaç duyması ve şanzumanın kendini korumak amacıyla otm olarak motoru çalıştırması.

    Geçen yıl eşime 2. el yarı otm corsa aldık, alırken çok araç denedik, orada dikkatimi çekmişti, aynı model ve yaklaşık km de araçların bir kısmında balata kaçırıyodu diğerleri daha iyiydi. Araştırınca öğrendik ki, yarı otm araçlarda kullanımda en çok dikkat edilmesi gereken ama yapılmayan şey, araç ışıkta durduğunda 'N' konumuna almakmış, bu durum şanzımanı koruyup ömrünü uzatıyomuş, ama çoğu sürücü zeten otm diye ışıkta durunca bile 'A' modunda tuttuğu için zamanla yıpranmalar oluyomuş, ve bu durum toyotasından opeline tüm yarı otm araçlar için geçerliymiş, ben bizzat 6-7 tane corsada test ederek gördüm, henüz 60 bin km deki araçların motoru alarm veriyodu

    Aykut Bey maalesef, şu an berbat her yer



    c4 şanzımanı durduğunda zaten robotize kısmı vitesi n ye alıyor siz görmesenizde, A da kalmıyor yani. A da kalsa zaten diğer otomatikler gibi gaza basmadan frenden ayağı çekince arabanın hareketlenmesi gerekirdi. Yani problem yok.

    mcp gibi yarı otomatik sisteme sahip araclarda vitesi N konumuna almaya gerek yoktur.yarı otomatikler bunu durdugu zaman kendi yapıyor.zaten hill holder bulunmayan yarı otomatik aracların yokuslarda kaymasının nedeni de budur.
    c4lerde 2012 model sonrasında bildiğim kadarıyla şanzmanda ve yazılımında yapılan bi değişiklikle (bu değişiklik 2012 öncesi araclara uygulanamıyormuş) mcp araclar düz zeminlerde fren bırakıldığında arac vites konumuna göre hareket ediyor, benim aracımda öyle.
    Beklerken s&s sisteminin devreden çıkma nedenleri de kullanma kılavuzunda yazıyor,bunun nedeni aractakı gerekli sarj seviyesini koruması ile ilgili bir durummuş.ayrıca kullanma kılavuzunda arac hareket halindeyken vitesi N konumuna almayın diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    arkadaşlar 2 sorum var, deneyimli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..

    1- kapıların dış kısımlarına , diğer araçların kapılarından(özellikle AVM'lerde) zarar görmeme amaçlı kapı çıtaları mevcutmudur? taktırdınız mı? ne kadara mal oldu?
    2-exclusive'de orjinal halı paspas geldi araçla birlikte, halı paspası üstüne kullanmak üzere, malum önümüz kış, plastik paspas aldınız mı? aldıysanız nerden aldınız malum koku vs problemi çok oluyor plastiklerde, bir de bunu cevaplarsanız sevinirim. istanbul anadolu yakasındayım, paspasları internetten veya tavsiye edeceğiniz yerden alabilirim.

    tşkürler..

    öncelikle aracınızı güle güle kullanın,

    1- bende uzaga park etme teknigini kullanıyorum
    2- orjinal halı paspas üzerine kaucuk paspas aldım, 50 tl ye kartal köprüde pendiğe giden yanyoldan aldım, alırken adama özellikle koku yapmasın diye söyledim ve memnunum hiç kokmuyor, realde ve koçtaşta bakmıştım onlar daha reyonlarda kokuyordu arabanın içinde hepten kokardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    arkadaşlar ben gitgide citroene soğudum.focus alacak gibiyim. hangisi? (lütfen objektif olunuz,citroene önyargımız hala var.)

    citroen c4 ex.1.6 m/p hdi +metalik boya+navi
    focus titanium 1.6 tdci hb +smart paket





    Soğuduğunuz bir aracı araştırmanız gereksiz, başka seçeneklere bakmanızda sizin için yarar var.

    gerekli çünkü belki citroen daha iyi.ben "yok yok! citroen forda 10 basar" ya da "citroen de neymiş abicim! şimdi kral ford " "c4 birinci ford kaç inci" veyahut "c4 dandik focus kozmik" demedim. hangisi daha iyi ona göre alacağım.
    ayrıca ds4 ün boş halindeki donanım ne kadar? c4 ün boşu ile aynı mı?

    hocam araca önyargınız varsa ya bunu kırın yada kıramıyorsanız hiç bakmayın, çünkü alırsınız bi sorun anında zaten istemeye istemeye aldım diye üzülürsünüz
    Ben size şöyle bir tavsiyede bulunayım, aracları öncelikle test edin son karar içinde herhangi bir yerden kiralayıp bir iki gün kullanın ikisinide en iyi böyle anlarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaslar merhaba. nasipse ilk defa arac sahibi olucam. dogru duzgun araba surmeyi de bilmiyorum. belki defalarca yazildi ama mcp sanziman kafama takiliyor. yigilmalardan ve sarsintilardan bahsediliyor. belki tam otomatik kadar konforlu degildir ama gercekten rahatsiz edici bir yani varmi. yoksa sadece daha az yaktigi icinmi almak gerekiyor.

    hocam arkadasların dedği gibi bi test sürüsü yap bende tam otomatikten gectim mcp ye cok cok kötü değil alışma evresindeyim bende sorun olucağını zannetmiyorum yığılma oldu ama oda arabayı bilmediğimden di
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caddy2007

    Merhaba arkadaşlar. Dün itibariyle aracımı teslim almış bulunmaktayım. Aracım ankara da teslim edildi. Aracı kirli şekilde teslim eden OTOSAY otomative

    Kendilerinden araç almayanlara böyle davranıyorlar demek ki.

    Ankara-Karabük arası 3.8 lt yakan aracıma tekrar aşık oldum

    Vites ile ilgili tek sıkıntım neredeyse durma noktasına bile yaklaşırken 2 den 1 e geçmemesiydi .Manuel müdahalede bulundum. Ayrıca vites geçişlerinden rahatsız olmadım. Yıllardır manuel kullanan biri olarak otomatiğin rahatlığı gerçekten çok güzel. Arada manueli özlediğimde oldu

    bu bayiler böyle bende aracı aldığımda camları falan pisti herşey arabayı satana kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    arkadaşlar 2 sorum var, deneyimli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..

    1- kapıların dış kısımlarına , diğer araçların kapılarından(özellikle AVM'lerde) zarar görmeme amaçlı kapı çıtaları mevcutmudur? taktırdınız mı? ne kadara mal oldu?
    2-exclusive'de orjinal halı paspas geldi araçla birlikte, halı paspası üstüne kullanmak üzere, malum önümüz kış, plastik paspas aldınız mı? aldıysanız nerden aldınız malum koku vs problemi çok oluyor plastiklerde, bir de bunu cevaplarsanız sevinirim. istanbul anadolu yakasındayım, paspasları internetten veya tavsiye edeceğiniz yerden alabilirim.

    tşkürler..

    öncelikle aracınızı güle güle kullanın,

    1- bende uzaga park etme teknigini kullanıyorum
    2- orjinal halı paspas üzerine kaucuk paspas aldım, 50 tl ye kartal köprüde pendiğe giden yanyoldan aldım, alırken adama özellikle koku yapmasın diye söyledim ve memnunum hiç kokmuyor, realde ve koçtaşta bakmıştım onlar daha reyonlarda kokuyordu arabanın içinde hepten kokardı

    bende halı paspas aldım ucuz birşey sonuçta kış geliyor camur vs aldığım paspas kirlensin diye cok bir para vermeye gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    arkadaşlar 2 sorum var, deneyimli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..

    1- kapıların dış kısımlarına , diğer araçların kapılarından(özellikle AVM'lerde) zarar görmeme amaçlı kapı çıtaları mevcutmudur? taktırdınız mı? ne kadara mal oldu?
    2-exclusive'de orjinal halı paspas geldi araçla birlikte, halı paspası üstüne kullanmak üzere, malum önümüz kış, plastik paspas aldınız mı? aldıysanız nerden aldınız malum koku vs problemi çok oluyor plastiklerde, bir de bunu cevaplarsanız sevinirim. istanbul anadolu yakasındayım, paspasları internetten veya tavsiye edeceğiniz yerden alabilirim.

    tşkürler..

    öncelikle aracınızı güle güle kullanın,

    1- bende uzaga park etme teknigini kullanıyorum
    2- orjinal halı paspas üzerine kaucuk paspas aldım, 50 tl ye kartal köprüde pendiğe giden yanyoldan aldım, alırken adama özellikle koku yapmasın diye söyledim ve memnunum hiç kokmuyor, realde ve koçtaşta bakmıştım onlar daha reyonlarda kokuyordu arabanın içinde hepten kokardı

    2- sanırım bahsettiğiniz yer taş ocağının hemen üstünde köşedeki yer , kartal yanyolda.. oradan bir bakayım o halde.. tşk..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    aracımı bugün teslim alıyorum, Bayraktar Oto sağolsunlar çok yardımcı oldular..

    İstanbul And Yakasındayım Maltepe tarafında, 34 xx xx80 araç görürseniz benimdir,

    izlenimleri ve fotografları paylaşacağım arkadaşlar..

    Hayırlı olsun

    Bu arada Bayraktar Çekmeköyden bahsediyorsanız alakaları aracı satana kadar, servisinden uzak durmanızı tavsiye ederim. Bayraktar Çekmeköy evime 200mt mesafede olduğu halde alternatif bir servise gideceğim...
  • 
Sayfa: önceki 581582583584585
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.