Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (584. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 582583584585586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    aracımı bugün teslim alıyorum, Bayraktar Oto sağolsunlar çok yardımcı oldular..

    İstanbul And Yakasındayım Maltepe tarafında, 34 xx xx80 araç görürseniz benimdir,

    izlenimleri ve fotografları paylaşacağım arkadaşlar..

    Hayırlı olsun

    Bu arada Bayraktar Çekmeköyden bahsediyorsanız alakaları aracı satana kadar, servisinden uzak durmanızı tavsiye ederim. Bayraktar Çekmeköy evime 200mt mesafede olduğu halde alternatif bir servise gideceğim...

    Orada Sema ve Arzu hnm var satış danışmanları.. Çok yardımcı oldular satış aşamasında..

    "Servis" dendiği zaman zaten kelime anlamı itibariyle sorunlar silsilesi anlamına gelmektedir. Yedek parça bulunmaz, herşey istediğiniz şekilde olmaz.. Allah kaza bela vermesin, Allah korusun , sorunlar çıkmaya başladığında(kaza , kronik arıza) değil Bayraktar ya da başka Citroen bayileri, tüm marka ve bayilerin servislerinde büyük problemler yaşarsınız, bundan emin olun.. iyi niyetli olup pozitif düşünmek lazım biraz.

    benim eski aracım Chevrolet idi. Maltepe E5 üstündeki (ismini vermek istemiyorum) Opel bayisinde neler yaşadım, ne kavgalar ettim.. ama baktığınızda "ALMAN" malı Opel.. kalite akması lazım değil mi??..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    arkadaşlar 2 sorum var, deneyimli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..

    1- kapıların dış kısımlarına , diğer araçların kapılarından(özellikle AVM'lerde) zarar görmeme amaçlı kapı çıtaları mevcutmudur? taktırdınız mı? ne kadara mal oldu?
    2-exclusive'de orjinal halı paspas geldi araçla birlikte, halı paspası üstüne kullanmak üzere, malum önümüz kış, plastik paspas aldınız mı? aldıysanız nerden aldınız malum koku vs problemi çok oluyor plastiklerde, bir de bunu cevaplarsanız sevinirim. istanbul anadolu yakasındayım, paspasları internetten veya tavsiye edeceğiniz yerden alabilirim.

    tşkürler..

    öncelikle aracınızı güle güle kullanın,

    1- bende uzaga park etme teknigini kullanıyorum
    2- orjinal halı paspas üzerine kaucuk paspas aldım, 50 tl ye kartal köprüde pendiğe giden yanyoldan aldım, alırken adama özellikle koku yapmasın diye söyledim ve memnunum hiç kokmuyor, realde ve koçtaşta bakmıştım onlar daha reyonlarda kokuyordu arabanın içinde hepten kokardı

    2- sanırım bahsettiğiniz yer taş ocağının hemen üstünde köşedeki yer , kartal yanyolda.. oradan bir bakayım o halde.. tşk..

    Arkadaşlar Uzun araştırmalar sonucunda paspas olayını hallettim.3D olarak geçen araca tam uyan kauçuk paspas aldım.İnanılmaz güzel ve cuk diye oturuyor.kenarları yüksek olduğundan bagaj havuzu mantğıyla üretilmiş.tozun paspasın altına kaçması neredeyse mümkün değil.ön rataflar orjianldeki gibi çıt çıtlı.paspaslar koku yapmadı,en önemlisi ayak kaymıyo.Çok kaliteli geldi.sol ayak dinlendirme yerini bile kaplıyo.Yapanları tebrik etmek lazım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaslar merhaba. nasipse ilk defa arac sahibi olucam. dogru duzgun araba surmeyi de bilmiyorum. belki defalarca yazildi ama mcp sanziman kafama takiliyor. yigilmalardan ve sarsintilardan bahsediliyor. belki tam otomatik kadar konforlu degildir ama gercekten rahatsiz edici bir yani varmi. yoksa sadece daha az yaktigi icinmi almak gerekiyor.

    hocam arkadasların dedği gibi bi test sürüsü yap bende tam otomatikten gectim mcp ye cok cok kötü değil alışma evresindeyim bende sorun olucağını zannetmiyorum yığılma oldu ama oda arabayı bilmediğimden di

    Arkadaşlar arabamı aldım..ve dün yaklaşık 200 km yol yaptım...

    ilk izlenimlerimi anlatayım...

    bu arada araç tecrübelerim..
    2000 yılında sıfır olarak aldığım ilk arabam passat 1.8T 160 hp tam otomatik
    2008 yılında yine sıfır olarak jetta TSI 170 hp DSG otomatik

    arabaya ilk bindiğimde 5 dk inceledim..genel olarak bütünlüğü güzel kendisini sevdiren bir kokpiti var..
    geniş ön cam görüşü ile oturuş pozisyonu ile sürücünün herşeye hakim bir bakış açısı var..
    diğer detayları biliyorsunuz teknolojik olarak bir çok akranına göre fazlası ile dolu..

    cam tavan alamadım malesef yoktu..bekleyecek vaktimde..içimde bir ukte ama neyse diyoruz kısmet değilmiş..

    gelelim motor tekniğine..
    çalıştırdığınızda keyifli bir kadran her taraf ışıl ışıl..
    R-N-A-M kombinasyonunu barındıran sevimli bir vites ilk başta garip oldum..
    diğer araçlarda elim üzerinde dururdu..alışkanlık..biraz boşluk oluştu..şimdi başka şeyler kurcalıyorum..:))

    park yok..nasıl olacak diye tereddüt ettim..eşimde kullanacak..

    fakat zaten stop ettiğinizde araba viteste kalmalı..mantık güzel
    N sadece çalıştırmaya yarıyor..

    gelelim gidişe...
    ilk kalkış yaptığımda araba 2.ci vitese atarken yığılma yaptı..3.cü vitestede..
    eski arabalarımda alıştığım için bas gaza biraz motor homurdanır ama vitesi hissetmeden geçirirdi..

    tabi mantık olarak araba düz vites , bunu beklememek gerekiyor..
    çözüm çok fazla yoğun şekilde gaza yüklenmemeli..arabayı rahat bırakmalı
    sıkıştırırsanız tepkiler ona göre oluyor..
    ayrıca kullandıkça ayağım alıştıkça ilk baştaki kasılmalar olmadı.
    ya araba öğrendi ..yada ben..:)
    bir örnek vereyim..
    araçsız olarak 1 hafta kaldım..
    kayınpederin opel insignia 180 hp düz vitesini kullandım
    trafikte kaldım..dur kalk dur kalk sol ayağım ağrıdı..Allahım bu ne eziyet..
    yol açıldı..vites atıyorum..
    burası önemli..gaza bastım..devir yükseldi..debriyaja bastım vitese geçti..kafa kalktı yada indi..ne fark eder...
    zaman kaybı aynı değilmi..
    gelelim citroen e

    aynı mantık araç sizin yerinize debriyaj basıyor, vitesi seçiyor, ve atıp devam ediyor..
    tepkileri gayet normal..
    ama sizin konforunuz gayet yerinde...uzun yoldan bahsetmeye gerek yok..herşey aynı..
    sıkıntı yok..oldukçada sessiz..

    netice olarak doğru bir karar vermişim..MCP şanzumanı bilerek , anlayarak aldım..
    200 km yol yapılmış..depo bir tık düşmüş..740 giderim diyor..şehir içi..
    uzun yola çıkmadım daha..

    daha ne olsun...
    jettam olsa yarım depoya yaklaşmıştı yaktığı..
    alıştıkça kullandıkça ve en önemlisi yakıt yönünden iyi değerleri gördükçe dahada seveceğim..

    bayramda uzun yol yapacağım..
    bir depo ile ne kadar gidilirmiş rekoru kıracağım..bir kereye mahsus sabır ile..

    sonuç: Allah kazasız belasız..ağız tadı ile kullanmak nasip etsin..hepimize..

    55.000 tl konforlu..yakışıklı..hem dizel hem otomatik..daha ne olsun..

    saygılar sevgiler..
    Aslanbaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanbaba -- 1 Ekim 2012; 11:08:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanbaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaslar merhaba. nasipse ilk defa arac sahibi olucam. dogru duzgun araba surmeyi de bilmiyorum. belki defalarca yazildi ama mcp sanziman kafama takiliyor. yigilmalardan ve sarsintilardan bahsediliyor. belki tam otomatik kadar konforlu degildir ama gercekten rahatsiz edici bir yani varmi. yoksa sadece daha az yaktigi icinmi almak gerekiyor.

    hocam arkadasların dedği gibi bi test sürüsü yap bende tam otomatikten gectim mcp ye cok cok kötü değil alışma evresindeyim bende sorun olucağını zannetmiyorum yığılma oldu ama oda arabayı bilmediğimden di

    Arkadaşlar arabamı aldım..ve dün yaklaşık 200 km yol yaptım...

    ilk izlenimlerimi anlatayım...

    bu arada araç tecrübelerim..
    2000 yılında sıfır olarak aldığım ilk arabam passat 1.8T 160 hp tam otomatik
    2008 yılında yine sıfır olarak jetta TSI 170 hp DSG otomatik

    arabaya ilk bindiğimde 5 dk inceledim..genel olarak bütünlüğü güzel kendisini sevdiren bir kokpiti var..
    geniş ön cam görüşü ile oturuş pozisyonu ile sürücünün herşeye hakim bir bakış açısı var..
    diğer detayları biliyorsunuz teknolojik olarak bir çok akranına göre fazlası ile dolu..

    cam tavan alamadım malesef yoktu..bekleyecek vaktimde..içimde bir ukte ama neyse diyoruz kısmet değilmiş..

    gelelim motor tekniğine..
    çalıştırdığınızda keyifli bir kadran her taraf ışıl ışıl..
    R-N-A-M kombinasyonunu barındıran sevimli bir vites ilk başta garip oldum..
    diğer araçlarda elim üzerinde dururdu..alışkanlık..biraz boşluk oluştu..şimdi başka şeyler kurcalıyorum..:))

    park yok..nasıl olacak diye tereddüt ettim..eşimde kullanacak..

    fakat zaten stop ettiğinizde araba viteste kalmalı..mantık güzel
    N sadece çalıştırmaya yarıyor..

    gelelim gidişe...
    ilk kalkış yaptığımda araba 2.ci vitese atarken yığılma yaptı..3.cü vitestede..
    eski arabalarımda alıştığım için bas gaza biraz motor homurdanır ama vitesi hissetmeden geçirirdi..

    tabi mantık olarak araba düz vites , bunu beklememek gerekiyor..
    çözüm çok fazla yoğun şekilde gaza yüklenmemeli..arabayı rahat bırakmalı
    sıkıştırırsanız tepkiler ona göre oluyor..
    ayrıca kullandıkça ayağım alıştıkça ilk baştaki kasılmalar olmadı.
    ya araba öğrendi ..yada ben..:)
    bir örnek vereyim..
    araçsız olarak 1 hafta kaldım..
    kayınpederin opel insignia 180 hp düz vitesini kullandım
    trafikte kaldım..dur kalk dur kalk sol ayağım ağrıdı..Allahım bu ne eziyet..
    yol açıldı..vites atıyorum..
    burası önemli..gaza bastım..devir yükseldi..debriyaja bastım vitese geçti..kafa kalktı yada indi..ne fark eder...
    zaman kaybı aynı değilmi..
    gelelim citroen e

    aynı mantık araç sizin yerinize debriyaj basıyor, vitesi seçiyor, ve atıp devam ediyor..
    tepkileri gayet normal..
    ama sizin konforunuz gayet yerinde...uzun yoldan bahsetmeye gerek yok..herşey aynı..
    sıkıntı yok..oldukçada sessiz..

    netice olarak doğru bir karar vermişim..MCP şanzumanı bilerek , anlayarak aldım..
    200 km yol yapılmış..depo bir tık düşmüş..740 giderim diyor..şehir içi..
    uzun yola çıkmadım daha..

    daha ne olsun...
    jettam olsa yarım depoya yaklaşmıştı yaktığı..
    alıştıkça kullandıkça ve en önemlisi yakıt yönünden iyi değerleri gördükçe dahada seveceğim..

    bayramda uzun yol yapacağım..
    bir depo ile ne kadar gidilirmiş rekoru kıracağım..bir kereye mahsus sabır ile..

    sonuç: Allah kazasız belasız..ağız tadı ile kullanmak nasip etsin..hepimize..

    55.000 tl konforlu..yakışıklı..hem dizel hem otomatik..daha ne olsun..

    saygılar sevgiler..
    Aslanbaba


    hayırlı olsun arkadasım cam tavan olsaymış keske:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    aracımı bugün teslim alıyorum, Bayraktar Oto sağolsunlar çok yardımcı oldular..

    İstanbul And Yakasındayım Maltepe tarafında, 34 xx xx80 araç görürseniz benimdir,

    izlenimleri ve fotografları paylaşacağım arkadaşlar..

    Hayırlı olsun

    Bu arada Bayraktar Çekmeköyden bahsediyorsanız alakaları aracı satana kadar, servisinden uzak durmanızı tavsiye ederim. Bayraktar Çekmeköy evime 200mt mesafede olduğu halde alternatif bir servise gideceğim...

    Orada Sema ve Arzu hnm var satış danışmanları.. Çok yardımcı oldular satış aşamasında..

    "Servis" dendiği zaman zaten kelime anlamı itibariyle sorunlar silsilesi anlamına gelmektedir. Yedek parça bulunmaz, herşey istediğiniz şekilde olmaz.. Allah kaza bela vermesin, Allah korusun , sorunlar çıkmaya başladığında(kaza , kronik arıza) değil Bayraktar ya da başka Citroen bayileri, tüm marka ve bayilerin servislerinde büyük problemler yaşarsınız, bundan emin olun.. iyi niyetli olup pozitif düşünmek lazım biraz.

    benim eski aracım Chevrolet idi. Maltepe E5 üstündeki (ismini vermek istemiyorum) Opel bayisinde neler yaşadım, ne kavgalar ettim.. ama baktığınızda "ALMAN" malı Opel.. kalite akması lazım değil mi??..



    Arzu Hanımı Sema Hanımı ve diğer arkadaşları tanıyorum, dediğim gibi satış kısmında sıkıntı yok, serviste var...

    Çok fazla uzatmadan şunu yazayım o zaman, sorunu detayıyla anlatmama rağmen Bayraktarın 2 sefer test sürüşü yapıp tespit edemediği ve işin kötüsü kabul etmediği, çözülmesi için 3. kez gittiğimde tekrar test sürüşüne çıkmak istediği sıkıntımla ilgili olarak Ataşehir Ulugöl servisi test sürüşüne gerek olmadan benim anlatımıma dayanarak sorunu tahmin etmiş ve gerekli parçanın siparişini geçmiş durumda. Ne zaman gelir, işçilik nasıl olur, başka sıkıntım olur mu bilemiyorum ama arada çok ciddi bir yaklaşım farkı vardı, Ulugöl'den Ahmet Bey'e teşekkürlerimi iletiyorum




  • Hafta sonu babamın c4 com+ dizeli ile 300 km yol gittim. 2010 Focus 1.6 tdci titanium+esp var bende. aralarında kıyas yapmak gerekirse;

    C4 artıları
    1- Yol,motor,rüzgar sesi hiç yok, inanılmaz sessiz bir yolculuk yaptım.
    2- Mcp şanzıman büyük rahatlık, tabi bir A3 gibi değil çünkü çalışma şekilleri farklı. Ama dilinden anlarsanız hiç üzmüyor. Mesela sollama veya yokuş çıkma gibi durumlarda kulakçıklardan müdahale ederseniz yığılma veya hızlanırken zaman kaybetme gibi bir durum yok.
    3-Eco modu inanılmaz işlevsel, ama sanırım klima çalıştığı için 60 saniyeden fazla beklemede araç yeniden çalışma ihtiyacı duydu.
    4-Süspansiyonları Focusa göre yumuşak ve yoldaki bozuklukları daha az hissettiriyor.
    5-Otoyolda 140, duble yolda 110un altına düşmeme rağmen, 3 kişi + bagaj şehir içi dahil 6 lt yaktı ki otomatik vitese oranla makul bir tüketim. Focusla aynı neredeyse.

    Eksilerine gelecek olursak;
    1- Süspansiyon yumuşak olduğu için 170 üzerinde fazla yumuşak gibi geldi, sanki şeritte durmak istemiyormuş gibiydi. Direksiyon da beklediğim kadar sertleşmedi. Virajlarda da hafif yana yatıyormuş gibi hissettiriyor.
    2- Yumuşak olmasına rağmen derin veya yüksek yol bozukluklarında süspansiyondan ses geliyor.
    3- Direksiyon tasarımı güzel olmasına rağmen düğmeler biraz fazla içeri gömülüyor, belki de alışmadığım için elim takılıyor. Ama korna direksiyonun ortasında kalmış gibi.

    2010'daki auto showda incelemiştim c4'ü ve çok hoşuma gitmişti. Focusu yeni almış olmasam beklerdim Citroen'i ama babama kısmetmiş. Açıkçası araç gerçekten güzel, daha 2 aylık olduğu için şimdilik bir sorunu yok. Eğer çok hızlı gitme ihtiyacı duymuyorsanız bence son derece yeterli bir performansı var ama yüksek hızda biraz güven eksikliği yaşattı. Sürekli 170-180 gitmediğimize göre sınıfındaki en iyi fiyat/performansa sahip arabadır diyorum.




  • Arkadaşlar çok sevdiğim aracımı satmak zorundayım. ilan linki aşağıdadır. İlgilenenler olursa özelden mesaj atabilirler. Fiyatta bir miktar pazarlık payı vardır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-sahibinden-2012-1-6-thp-156hp-exclusive-sifir-gibi-100914469/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    aracımı bugün teslim alıyorum, Bayraktar Oto sağolsunlar çok yardımcı oldular..

    İstanbul And Yakasındayım Maltepe tarafında, 34 xx xx80 araç görürseniz benimdir,

    izlenimleri ve fotografları paylaşacağım arkadaşlar..

    Hayırlı olsun

    Bu arada Bayraktar Çekmeköyden bahsediyorsanız alakaları aracı satana kadar, servisinden uzak durmanızı tavsiye ederim. Bayraktar Çekmeköy evime 200mt mesafede olduğu halde alternatif bir servise gideceğim...

    Orada Sema ve Arzu hnm var satış danışmanları.. Çok yardımcı oldular satış aşamasında..

    "Servis" dendiği zaman zaten kelime anlamı itibariyle sorunlar silsilesi anlamına gelmektedir. Yedek parça bulunmaz, herşey istediğiniz şekilde olmaz.. Allah kaza bela vermesin, Allah korusun , sorunlar çıkmaya başladığında(kaza , kronik arıza) değil Bayraktar ya da başka Citroen bayileri, tüm marka ve bayilerin servislerinde büyük problemler yaşarsınız, bundan emin olun.. iyi niyetli olup pozitif düşünmek lazım biraz.

    benim eski aracım Chevrolet idi. Maltepe E5 üstündeki (ismini vermek istemiyorum) Opel bayisinde neler yaşadım, ne kavgalar ettim.. ama baktığınızda "ALMAN" malı Opel.. kalite akması lazım değil mi??..



    Arzu Hanımı Sema Hanımı ve diğer arkadaşları tanıyorum, dediğim gibi satış kısmında sıkıntı yok, serviste var...

    Çok fazla uzatmadan şunu yazayım o zaman, sorunu detayıyla anlatmama rağmen Bayraktarın 2 sefer test sürüşü yapıp tespit edemediği ve işin kötüsü kabul etmediği, çözülmesi için 3. kez gittiğimde tekrar test sürüşüne çıkmak istediği sıkıntımla ilgili olarak Ataşehir Ulugöl servisi test sürüşüne gerek olmadan benim anlatımıma dayanarak sorunu tahmin etmiş ve gerekli parçanın siparişini geçmiş durumda. Ne zaman gelir, işçilik nasıl olur, başka sıkıntım olur mu bilemiyorum ama arada çok ciddi bir yaklaşım farkı vardı, Ulugöl'den Ahmet Bey'e teşekkürlerimi iletiyorum

    bende serviste bir kaç sıkıntı yaşadım ama benim problemim garantiyle ilgiliydi kapıdaki deformeyi garantiden değiştirmediler benim hatam olmamasına rağmen bide sucu maalesef bize attılar aracı aldığım servise bakım vs icin daha götürmem kartalda ki servise götürücem her hangi bir sıkıntı olduğunda dua edelimde allah düşürmesin yoksa herşeyi kullanıcı hatasına bağlarlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altuge2006

    Arkadaşlar çok sevdiğim aracımı satmak zorundayım. ilan linki aşağıdadır. İlgilenenler olursa özelden mesaj atabilirler. Fiyatta bir miktar pazarlık payı vardır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-sahibinden-2012-1-6-thp-156hp-exclusive-sifir-gibi-100914469/detay/

    özel nedenlerden dolayımı hocam ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    bende serviste bir kaç sıkıntı yaşadım ama benim problemim garantiyle ilgiliydi kapıdaki deformeyi garantiden değiştirmediler benim hatam olmamasına rağmen bide sucu maalesef bize attılar aracı aldığım servise bakım vs icin daha götürmem kartalda ki servise götürücem her hangi bir sıkıntı olduğunda dua edelimde allah düşürmesin yoksa herşeyi kullanıcı hatasına bağlarlar....

    Hocam benim sıkıntım garanti kapsamına giren bir durum, servise maddi bir getirisi olmayacağı için çözüm konusunda bu kadar isteksiz davrandılar diye düşünüyorum. Ben de bundan sonra Bayraktar'ın kapısından içeri adımımı atmam, size de geçmiş olsun, umarım dilediğiniz şekilde çözülür sorununuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    bende serviste bir kaç sıkıntı yaşadım ama benim problemim garantiyle ilgiliydi kapıdaki deformeyi garantiden değiştirmediler benim hatam olmamasına rağmen bide sucu maalesef bize attılar aracı aldığım servise bakım vs icin daha götürmem kartalda ki servise götürücem her hangi bir sıkıntı olduğunda dua edelimde allah düşürmesin yoksa herşeyi kullanıcı hatasına bağlarlar....

    Hocam benim sıkıntım garanti kapsamına giren bir durum, servise maddi bir getirisi olmayacağı için çözüm konusunda bu kadar isteksiz davrandılar diye düşünüyorum. Ben de bundan sonra Bayraktar'ın kapısından içeri adımımı atmam, size de geçmiş olsun, umarım dilediğiniz şekilde çözülür sorununuz

    yok kardeş benim problemimi çözmediler kullanıcı hatası dediler büyük bişey cıkmasın yeterki allah düşürmesin ellerine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theadramelech

    Hafta sonu babamın c4 com+ dizeli ile 300 km yol gittim. 2010 Focus 1.6 tdci titanium+esp var bende. aralarında kıyas yapmak gerekirse;

    C4 artıları
    1- Yol,motor,rüzgar sesi hiç yok, inanılmaz sessiz bir yolculuk yaptım.
    2- Mcp şanzıman büyük rahatlık, tabi bir A3 gibi değil çünkü çalışma şekilleri farklı. Ama dilinden anlarsanız hiç üzmüyor. Mesela sollama veya yokuş çıkma gibi durumlarda kulakçıklardan müdahale ederseniz yığılma veya hızlanırken zaman kaybetme gibi bir durum yok.
    3-Eco modu inanılmaz işlevsel, ama sanırım klima çalıştığı için 60 saniyeden fazla beklemede araç yeniden çalışma ihtiyacı duydu.
    4-Süspansiyonları Focusa göre yumuşak ve yoldaki bozuklukları daha az hissettiriyor.
    5-Otoyolda 140, duble yolda 110un altına düşmeme rağmen, 3 kişi + bagaj şehir içi dahil 6 lt yaktı ki otomatik vitese oranla makul bir tüketim. Focusla aynı neredeyse.

    Eksilerine gelecek olursak;
    1- Süspansiyon yumuşak olduğu için 170 üzerinde fazla yumuşak gibi geldi, sanki şeritte durmak istemiyormuş gibiydi. Direksiyon da beklediğim kadar sertleşmedi. Virajlarda da hafif yana yatıyormuş gibi hissettiriyor.
    2- Yumuşak olmasına rağmen derin veya yüksek yol bozukluklarında süspansiyondan ses geliyor.
    3- Direksiyon tasarımı güzel olmasına rağmen düğmeler biraz fazla içeri gömülüyor, belki de alışmadığım için elim takılıyor. Ama korna direksiyonun ortasında kalmış gibi.

    2010'daki auto showda incelemiştim c4'ü ve çok hoşuma gitmişti. Focusu yeni almış olmasam beklerdim Citroen'i ama babama kısmetmiş. Açıkçası araç gerçekten güzel, daha 2 aylık olduğu için şimdilik bir sorunu yok. Eğer çok hızlı gitme ihtiyacı duymuyorsanız bence son derece yeterli bir performansı var ama yüksek hızda biraz güven eksikliği yaşattı. Sürekli 170-180 gitmediğimize göre sınıfındaki en iyi fiyat/performansa sahip arabadır diyorum.

    C4 yumuşak geldiyse açıkçası Focus'un süspansiyonunu merak ediyorum nasıl.. Bence süspansiyonlar sert. Eksikler konusunda 1-2 kısma kesinlikle katılıyorum..
    Eşimin ailesi Edirne'de olduğu için 30-40 günde bir gidiyoruz.Otobanda araç bazen şeritte kalmak istemiyormuş gibi,bazen öle bir oluyor ki eşim dahi neden araç böyle savruluyor diyor..
    (nerdeyse 1 yıldır aracı kullanıyorum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: theadramelech

    Hafta sonu babamın c4 com+ dizeli ile 300 km yol gittim. 2010 Focus 1.6 tdci titanium+esp var bende. aralarında kıyas yapmak gerekirse;

    C4 artıları
    1- Yol,motor,rüzgar sesi hiç yok, inanılmaz sessiz bir yolculuk yaptım.
    2- Mcp şanzıman büyük rahatlık, tabi bir A3 gibi değil çünkü çalışma şekilleri farklı. Ama dilinden anlarsanız hiç üzmüyor. Mesela sollama veya yokuş çıkma gibi durumlarda kulakçıklardan müdahale ederseniz yığılma veya hızlanırken zaman kaybetme gibi bir durum yok.
    3-Eco modu inanılmaz işlevsel, ama sanırım klima çalıştığı için 60 saniyeden fazla beklemede araç yeniden çalışma ihtiyacı duydu.
    4-Süspansiyonları Focusa göre yumuşak ve yoldaki bozuklukları daha az hissettiriyor.
    5-Otoyolda 140, duble yolda 110un altına düşmeme rağmen, 3 kişi + bagaj şehir içi dahil 6 lt yaktı ki otomatik vitese oranla makul bir tüketim. Focusla aynı neredeyse.

    Eksilerine gelecek olursak;
    1- Süspansiyon yumuşak olduğu için 170 üzerinde fazla yumuşak gibi geldi, sanki şeritte durmak istemiyormuş gibiydi. Direksiyon da beklediğim kadar sertleşmedi. Virajlarda da hafif yana yatıyormuş gibi hissettiriyor.
    2- Yumuşak olmasına rağmen derin veya yüksek yol bozukluklarında süspansiyondan ses geliyor.
    3- Direksiyon tasarımı güzel olmasına rağmen düğmeler biraz fazla içeri gömülüyor, belki de alışmadığım için elim takılıyor. Ama korna direksiyonun ortasında kalmış gibi.

    2010'daki auto showda incelemiştim c4'ü ve çok hoşuma gitmişti. Focusu yeni almış olmasam beklerdim Citroen'i ama babama kısmetmiş. Açıkçası araç gerçekten güzel, daha 2 aylık olduğu için şimdilik bir sorunu yok. Eğer çok hızlı gitme ihtiyacı duymuyorsanız bence son derece yeterli bir performansı var ama yüksek hızda biraz güven eksikliği yaşattı. Sürekli 170-180 gitmediğimize göre sınıfındaki en iyi fiyat/performansa sahip arabadır diyorum.

    C4 yumuşak geldiyse açıkçası Focus'un süspansiyonunu merak ediyorum nasıl.. Bence süspansiyonlar sert. Eksikler konusunda 1-2 kısma kesinlikle katılıyorum..
    Eşimin ailesi Edirne'de olduğu için 30-40 günde bir gidiyoruz.Otobanda araç bazen şeritte kalmak istemiyormuş gibi,bazen öle bir oluyor ki eşim dahi neden araç böyle savruluyor diyor..
    (nerdeyse 1 yıldır aracı kullanıyorum)

    ben aracı yaklaşık 15 20 gündür kullanıyorum 160 lara falan cıktım hiç savrulma vs hissetmedim acıkcası




  • arkadaşlar kafayı yemek üzereyim :( hyundai i30 ve c4 arasında kaldım. 2. el i30 10bin kmde elite dizel otomatik 50bin tl ancak sağ ön çamurluk değişmiş. 2.el c4 comfort plus buldum. 7000 km'de 47500 tl. karar vermemde yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mathrew


    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    aracını yeni alan arkadaşlar ortalama yakıt tüketimlerini paylaşabilirler mi? birde hangi benzinliği tercih ediyorlar ?benim araba 580 km civarlarında 6.8 gösteriyor araç bilgisayarı

    Aynı km aynı ortalama

    muhtemelen 6.0 lara düşer ilerleyen dönemlerde bende sürekli klima acık kullandım bazen agresif kullandım ve sehir içi fazlaydı dur kalk trafikte cok kaldım ilerleyen dönemlere düşer insallah dahada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaşlar kafayı yemek üzereyim :( hyundai i30 ve c4 arasında kaldım. 2. el i30 10bin kmde elite dizel otomatik 50bin tl ancak sağ ön çamurluk değişmiş. 2.el c4 comfort plus buldum. 7000 km'de 47500 tl. karar vermemde yardımcı olursanız sevinirim.

    bunun kararını senin vermen bence daha iiyi sonucta zevkler kişiden kişeye göre değişir benim şahsi fikrim hyundai hiç bakmadım bakma gereksinimi hissetmedim acıkcası şuan aracımdan memunun dişardan duyumlarım hyundainin çok ses aldığıydı içeriye c4 kasa yönünden daha tok duruyor içinin malzemesi falan tabikide son karar senin ve senin icine sinen hangisiyse onu al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CXath1

    arkadaşlar kafayı yemek üzereyim :( hyundai i30 ve c4 arasında kaldım. 2. el i30 10bin kmde elite dizel otomatik 50bin tl ancak sağ ön çamurluk değişmiş. 2.el c4 comfort plus buldum. 7000 km'de 47500 tl. karar vermemde yardımcı olursanız sevinirim.

    birincisi i30 alacaksanız o i30'u almayın, sağ ön çamurluk mu değişmiş sadece bilemezsiniz. en azından sağlam bir baktırın, ne çıkıyor sorgusunda.

    ikisi aracın artıları eksileri

    tip i30 c4'de şık ama o kadar da değil
    donanım i30
    yakıt tasarrufu, konfor, sessizlik c4.

    c4'ü comfort plus olarak biraz daha düşürürsünüz bence onu söyleyeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    C4 yumuşak geldiyse açıkçası Focus'un süspansiyonunu merak ediyorum nasıl.. Bence süspansiyonlar sert. Eksikler konusunda 1-2 kısma kesinlikle katılıyorum..
    Eşimin ailesi Edirne'de olduğu için 30-40 günde bir gidiyoruz.Otobanda araç bazen şeritte kalmak istemiyormuş gibi,bazen öle bir oluyor ki eşim dahi neden araç böyle savruluyor diyor..
    (nerdeyse 1 yıldır aracı kullanıyorum)


    Demek istediğim şu, viyadükten geçiyoruz, mesela ankara-yeniçağa otobanında, C4 ile geçince tümsekten kaynaklanan yaylanma daha uzun sürüyor (150km ile) ama Focus'ta geçince geçtiğiniz gibi araç stabil devam ediyor. Ama focus'ta en ufak tümseği bile hissediyorsunuz, yani yolu daha iyi hissediyorsunuz. Bu konforla-stabil kullanım arasındaki farkı yaratıyor. Focus'la viraj dönmek de daha güvenli gibi geldi bana, sanki Citroen tam olarak ne durumda olduğunu iletemiyor sürücüye. Ama tüm bunların sebebi sadece direksiyonun sertlik derecesinden de kaynaklanabilir. Çünkü Focus'ta direksiyon ayarı menüden manuel olarak yapılır; konfor, normal ve spor olarak. Yüksek hızdaki Citroen'in yumuşaklığı Focus'un normali gibi. Eğer ki otoyolda gideceksem mutlaka spora alıyorum yoksa C4'te anlattığım stabil olmama durumunu yaşıyorum Focus'ta.


    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    ben aracı yaklaşık 15 20 gündür kullanıyorum 160 lara falan cıktım hiç savrulma vs hissetmedim acıkcası


    160'a kadar sorun yok zaten dostum, iş 170-180 ile giderken oluyor, mesela orta şeritteki aracın yanından geçerken sanki sağa veya sola gitmek istiyor gibi oluyor. Yine de tekrar belirtiyorum, bu benim Focus'a olan alışkanlığım da olabilir.




  • İLK DEFA SU GRİSİ DENEN RENGİ GÖRDÜM GRİDEN ÇOK SU YEŞİLİ AÇIK YOSUN YEŞİLİ GİBİ BİŞEYDİ UZAKTAN GÖRDÜM TABİ AMA SIRITIYORDU. BENCE SU GRİSİ DENEN RENK HOŞ OLMAMIŞ !!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: altuge2006

    Arkadaşlar çok sevdiğim aracımı satmak zorundayım. ilan linki aşağıdadır. İlgilenenler olursa özelden mesaj atabilirler. Fiyatta bir miktar pazarlık payı vardır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-sahibinden-2012-1-6-thp-156hp-exclusive-sifir-gibi-100914469/detay/

    özel nedenlerden dolayımı hocam ?

    Evet hocam bazı özel nedenlerden. Yoksa aracımdan gayet memnunum. Artık kısmetse ileride yine kavuşuruz.




  • 
Sayfa: önceki 582583584585586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.