Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1429. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14271428142914301431
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E-hdi motorlarda 2013 öncesi 112hp, 2013 sonrası 115hp. Bu 2 motorun farkı nedir? Neden böyle bir güncelleme yapıldı bilen var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arif kullanıcısına yanıt

    İkisi de aynı motor. Emisyon değerlerini düşürmek için yazılım güncellemesi yapıldı. Biraz beygir, biraz da tork eklendi.

  • Herkese selamlar, citroen c4 2012 ehdi yarı otomatik aracımın aküsü bitti üzerinde efb olduğu için yenisini de efb taktırdım. Akü değişmeden önce start stop çalışmıyordu. Fakat bu akü bitmek üzere olduğu için diye düşünmüştüm. Şimdi yeni akü taktırıp beyincide tanıttıktan sonra P1A9C kodlu bir motor arızası verdi. Enerji akümülatör arızası olarak geçiyor. Maslakta işinin ehli bir usta start stop yazılımını silip tekrar yükledi. 1 hafta düzgün bir şekilde çalıştı start stop. Sonra yine aynı arızayı verdi. Start stop beyninin değişmesi gerek deniyor. Fakat sıcak havalarda ve soğuk havalarda motor biraz ısındıktan sonra kısa süre aracı durdurup tekrar çalıştırınca arıza ışığı yakmıyor. Start stop çalışmıyor yinede. Bu tarz bir sorunu olup çözmüş olan varsa ve bilgi verirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efivos E kullanıcısına yanıt

    Selamlar , tespit doğru olabilir , aynı durumu yaşadım ve sol çamurluk içindeki start stop kapasitörü denilen parça değişti tüp gibi silindir bir şekli var , 1 ay oldu ve 4250 + işçilik ile yeniledim .. çıkması mümkün ama tamiri yokmuş , çıkmaya 2 bin istediler , durumunu bilemedim sıfır aldım servisten ..

  • 2014 Mcp 1.6 ehdi 160 k da aracımda vitesler bazen prüzsüz geçeren bazen 1-2-3 lerde mekanik metal sesi gelerek geçmeye başladı , baskı 140 larda değişmişti , sanırım kalibrasyon geekiyor , iyi bir yer önerirmisiniz. istanbul avrupa.

  • Barracud@ kullanıcısına yanıt

    TeşekkürlerCitroen C4 II ve DS4 2011-2017 

  • fark etmeden alt korumayi kirmisim, bir sikinti yaratir mi?




    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017




  • Geçmiş olsun , sürüşe engel değil ama bence burayı yaptırın küçğk taş girer ses yapar , su girer başka noktalara ulaşır .. tampon tamiri yapan yerler yapıyor.

  • serdarendermete S kullanıcısına yanıt

    tesekkur ederim hocam citroen ucretsiz chech upa randevu aldim once oraya goturup ardindan da cozumune bakacagim

  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt

    ben 4-5 yıldır o alt plastik kırık geziyorum, ses yapınca tel ile sabitlemiştik

  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt

    Benimki de kırılmıştı. Cırt kelepçeyle resimdeki gibi tutturdum. Aylardır sorun yaşamadım.


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • serdarendermete S kullanıcısına yanıt

    Beylikduzu tarafında önder dülger usta var tavsiye ediyorlar genelde iyi usta ama ben gittiğimde fazla ilgilendiğini görmedim benim tercihim fs otomotiv Fatih arı usta olur ( bir sefer götürdüm benim ustanın abi bunda bişey yok normal dediği zaman enjektor dibinden kacak yaptigini tespit etmisti şu an tercih edeceğim ilk ustadır) daha önce Seyrantepe de idiler şu an alibeykoyde ilgi alakası gayet iyi ustalığına hiç bir şey demiyorum servisler şampiyonasında dünya şampiyonu olmuşlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar..

    2021 Eylül ayından beri 2015 Model 85.000 km Citroen C4 1.6 HDi 92 HP Manuel Confort Plus Tekna Ekranlı paketli aracımla aranızdayım. Yaklaşık 6 aydır kullanım tecrübelerimi ve yaşadığım durumları sizlere aktarmak isterim.

    Öncelikle aracın en önemli öne çıkan özelliği TR şartlarında ekonomik yakıt sarfiyatı. Gerçekten araç çok az yakıyor. Şuan benim şehir içi şehir dışı karma kullanımım 4.8 L / 100. Araç devirlendiği zaman gerçekten iyi de bir gidişi var sizi hiç üzmez ve tatmin eder.

    Şuana kadar herhangi bir arıza ışığı yakmadı ve bana bakımı dışında bir masraf çıkarmadı. Parçaları pahalı değil birçok sitede ve sanayilerde her türlü trim aksamına kadar bulunabiliyor.

    Bakımını ilk olarak kendi ustamda yaptırdım filtreler+yağ bakımı 459 TL+100 TL işçilik bir masrafı oldu.

    2 hafta öncesine kadar direksiyonu sağa sola çevirdiğimde ince bir ses tiz bir uğultu sesi gelmeye başladı. Bunun üzerine servise götürdüm aracı ve direksiyon pompasından geldiği söylendi. Direksiyon pompasının sıvısına biraz ekleme yaptılar ve biraz o kısmı yağladılar sorun şuanlık çözüldü.

    Araç gerçekten çukurları ve bozuk satırlı yolları sevmiyor. Süspansiyonları sert karakterde bir araba. Ses yalıtımı orta seviyede fena değil. Aracın ses sistemi gerçekten berbat diyebilirim bu yüzden orta halli 4 hoparlor bir subwoofer birde amfi ile sistem yaptım kendime. Şuan daha kaliteli ve soft bir müzik keyfi yaşıyorum buda arabamdan keyif almayı sağlıyor diyebilirim.

    Araç keyfinize göre birçok değişikliğe müsait bir araba. Orijinal vites topuzu gerçekten vites geçişlerinden cart curt ses yapıyor. İnternetten aldığım spor vites topuzu ile değiştirdim hem güzel bir hava kattı hem de bu sesler kayboldu.

    Aracın dış tasarımı ve iç tasarımı gerçekten şuanki döneme göre bile çok güzel diyebilirim. Sportif ve sert bir havası var aracın. İç tasarımı ön konsol dokunmatik ekranla birlikte benim araçta orjinal olarak gerçekten arka koltukta oturan biri ön tarafa hayranlıkla bakıyor.

    Aracın bagajı da geniş ve yeterli seviyede her türlü işinizi rahatlıkla görüyor.

    Şuan ben aracımı yazılımlı şekilde kullanıyorum 3 hafta oldu. Araç 112 HP seviyesinde şuan ve çok bariz olmasa da ara hızlanmalarda bir artış belli oluyor. Aracın yakıt ekonomisine de katkısı olduğu söyleniyor. Ancak zaten bu araba harbi az yakıyor.

    Yol tutuşu yakıt ekonomisi tasarımı ve ergonomisiyle birçok aracın önüne geçmeyi başarıyor şuanki ülkemizin şartlarında. Gözüm kapalı tavsiye ederim herkese temizi bulunursa..





  • Aylar sonra ayna problemim gene basladi. Ne yapsam aynalari oynatamiyorum, birkac gun geciyor kendi kendine duzeliyor. Bozuksa neden duzeliyor, bozuk degilse neden bozuluyor? Yola cikamadim 2 gundur bu sebepten... Bir onerisi olan var mi? Trim sokme aparati aldim kumandayi sokecegim ardindan da wd40 ile kumanda kartini temizleyecegim. ucuncu kez boyle oluyor ve 2 ayda bir tekrarliyor... Bu arada sol aynam kilidi ilk actigimda acilmiyor tekrar kilitleyip actigimda aciliyor...


    ecu sifirlama acaba ise yarar mi? Yardimci oldugunuz icin cok tesekkur ederim.

  • Barracud@ kullanıcısına yanıt

    cok sag olun hocam ben de oyle yapacagim. bu arada ucretsiz check-up'a goturdum tamamen yalandan ibaret. arabaya baktiklarini bile sanmiyorum. Ezbere on fren balatalarinin degismesi gerekiyor bitmis dediler. Bunu bana 2019 yilinda da demislerdi hala sikinti yok... Aracin yasi gelmis triger kayisinin degismesi gerekiyor dediler. Alt muhafaza kirik gormediniz mi dedim kem kum ettiler. Ezbere fren balatiniz bitmis diyip balata iteliyorlar ve yasi geldiyse trigeri soyluyorlar, bakimi soyluyorlar...


    Bu iki isleme toplam 8 bin tl ucret istediler :D

  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt
    Kapıdaki kumandadan kapatırsanız anahtarla açarken açılmaz. Tekrar kapıdan açmak lazım. Yine aynı kumanda ıslanmış yada bozulmuş olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 23 Mart 2022; 18:23:19 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Güncel olması adına. 2012 c4 123000 kmde olan aracımda. Yolda giderken V kayışından ses gelmeye başladı. Ekranda SERVİCES yazısı birkaç kez yanıp söndü. Çok kısa süre zarfında AKÜ lambası da sabit yanınca, aracı sağa çektim.

    Çekici ile özel servise götürdüm.

    V kayışının bağlı olduğu gergi bozulmuş. Buna bağlı olarak;

    • V kayışı
    • 2 adet gergi değiştirildi. İşçilik dahil 1500₺ verdim. Çıkanlar hangi marka ise ondan tak dedim. Set halinde "Gates" marka ürünler takıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genncayy -- 28 Mart 2022; 15:20:49 >
  • genncayy kullanıcısına yanıt
    Normalde 120 bin kmde değişmesi gerekiyor v kayışı seti. Tam o kmlerde arıza veriyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    Arıza kodu hakkında yardımcı olabilecek var mı? Konum sensörü mü yoksa yağ selenoidi mi? Sürekli arıza vermiyor, haftada bir kere veriyor sonra düzeliyor. Sabahları çalıştırıp yola çıkınca anlık bir kasma yapıyor bir de

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ztalan kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen internetten bakmışsınızdır ama ben yine de yazayım.


    P000B Arıza Kodu Nasıl Düzeltilir?

    • - Öncelikle kodlar silinmeli ve geri dönüp dönmeyeceğini belirlemek için araç test edilmelidir.
    • - Motor yağ basıncı test edilmeli, yağ seviyesi eksikse tamamlanmalıdır. Kirli veya yanlış viskoziteli motor yağı, yağ filtresi ile birlikte değiştirilmelidir.
    • - Yağ normalse, eksantrik mili konum sensörünü, yağ kontrol solenoidini ve ilgili kabloları görsel olarak kontrol edin. Gevşek bağlantılar, hasarlı kablolar vb. olup olmadığına bakın. Hasar bulunursa, gerektiği şekilde onarın, kodu silin ve geri dönüp dönmediğine bakın.
    • - Eksantrik mili konum sensörünün test edilmesi, arızalı ise değiştirilmesi
    • - Eksantik mili yağ kontrol solenoidinin test edilmesi, arızalı ise değiştirilmesi
    • - Yağ pompası filtesinin ve yağ geçiş kanallarının temizlenmesi
    • - Yağ pompasının değiştirilmesi
    • - VVT aktüatörünün değiştirilmesi
    • - Zamanlama zincirinin değiştirilmesi

    Alıntı: ototasarruf.com





  • 
Sayfa: önceki 14271428142914301431
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.