Şimdi Ara

CİTROEN C-ELYSSE ERKEN ÇALIŞAN FAN VE MOTOR ARIZASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
8.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar aracım citroen c elysee 2013 1.2 benzin lpg. Antalyadan memlekete giderken araç kuşadasına kadar sıkıntı çıkarmadı ancak. Selçuk'ta motor arıza lambası yandı ve araç çok teklemeye başladı. kontağı kapatıp kaputu açtık bir şey yapmadan kapattık sanayiye kadar sıkıntısız götürdü. sanayide ateşleme bobinlerine baktılar götürür dediler sıkıntı yok dediler. Akhisarda aynı arızayı yaptı ve birinci vitesle 1500 devirle zor gitti. sanayiye gittik bobinler değişsin dediler bursadan parça geldi araç o an sıkıntı yapmadı susurluk yolunda yine aynı arızayı verdi kapatıp açtık gitmedi kısa süre geçti devam etti araç.
    Motor ısınmadan fan hemen çalışıyor motor arızası veriyor servis yazıyor katalizör arızası veriyor geçiyor. Fan susunca yaklaşık 5 dakika çalışıyor, araç 3-4 km sorunsuz gidiyor. Balıkesirden kütahyaya sıkıntısız geldi sonra. 3.viteste 1500 rakıma çıktı. eskişehire kendi servisine götürdük 110 km test sürüşü yaptılar sıkıntı çıkarmadı bilgisayara bağladılar hiçbir şey gözükmedi.
    Motor ısınmadan fan çalışıyor gaz yemiyor 4000 deviri geçmiyor tekliyor 1. viteste gitmiyor düz yolda
    ateşleme bobinlerini değiştirdik.







  • Öncelikle benzinde ve lpg de ayrı ayrı deneyerek hangisinde sorun çıkardığına bakın. Sorunun kaynağı lpg sistemi olabilir, lpg de tekleme arızaları meşhurdur. Sorun Lpg de ise enjektör, regülatör veya map sensörü arızası bunlara sebep olabilir.
  • Merhaba arkadaşlar aracım citroen c elysee 2013 1.2 benzin lpg. Antalyadan memlekete giderken araç kuşadasına kadar sıkıntı çıkarmadı ancak. Selçuk'ta motor arıza lambası yandı ve araç çok teklemeye başladı. kontağı kapatıp kaputu açtık bir şey yapmadan kapattık sanayiye kadar sıkıntısız götürdü. sanayide ateşleme bobinlerine baktılar götürür dediler sıkıntı yok dediler. Akhisarda aynı arızayı yaptı ve birinci vitesle 1500 devirle zor gitti. sanayiye gittik bobinler değişsin dediler bursadan parça geldi araç o an sıkıntı yapmadı susurluk yolunda yine aynı arızayı verdi kapatıp açtık gitmedi kısa süre geçti devam etti araç.
    MOtor ısınmadan fan hemen çalışıyor motor arızası veriyor servis yazıyor katalizör arızası veriyor geçiyor. Fan susunca yaklaşık 5 dakika çalışıyor, araç 3-4 km sorunsuz gidiyor. Balıkesirden kütahyaya sıkıntısız geldi sonra. 3.viteste 1500 rakıma çıktı. eskişehire kendi servisine götürdük 110 km test sürüşü yaptılar sıkıntı çıkarmadı bilgisayara bağladılar hiçbir şey gözükmedi.
    Motor ısınmadan fan çalışıyor gaz yemiyor 4000 deviri geçmiyor tekliyor 1. viteste gitmiyor düz yolda
    ateşleme bobinlerini değiştirdik. AYNI SORUN BENDEDE VAT ELEKTRONİKÇİLER BİR HAFTADIR BULAMADI ÖYÜZDEN AYNI MSJI KOPYALADIM.




  • KARDEŞİM AYNI SORUN BENİM ARABAMDADA VAR SEN BULURSAN BANA HABER EDERSEN SEVİNİRİM
  • Acaba katalitik konvertör vs tıkalı, bu yüzden egzoz gazını sağlıklı tahliye edemeyip egzoz gazı sıcaklığı yüzünden harareti mi zorluyor ?

    Düzeltme: Belki lpg sisteminden kaynaklı olarak da yapabilir. Fransız araçları motor arızası verdiğinde koruma modunu açıyor çünkü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 18 Kasım 2016; 20:54:39 >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    yok bi egzoz katalitik konvektor enjektor nekadar sensor varsa hepsi değişti ama nafile.... bobinler bujiler de değişti ama nafile............ yarın üst kapak sökülecek siboplara bakılacak artık.......... oradanda olmassa yakacam bu aa kko arabasını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hüseyinkoyun

    yok bi egzoz katalitik konvektor enjektor nekadar sensor varsa hepsi değişti ama nafile.... bobinler bujiler de değişti ama nafile............ yarın üst kapak sökülecek siboplara bakılacak artık.......... oradanda olmassa yakacam bu aa kko arabasını


    Sanırım buldum. Üst kapağı söktürmeden önce motor suyu sıcaklık sensörünü değiştirip deneyin.

    Yukarıda arkadaşın da dediği gibi, lpg ve map sensörü kaynaklı da olabilir ama ben motor suyu sıcaklık sensöründen şüphe ediyorum. En en son ihtimal beyin değişecek zaten elektronik namına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 18 Kasım 2016; 23:32:16 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Motor sibobu yanmış aracın.. değişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhtemelen lpg kaynaklı bir arıza.onunla geçmiş olsun.keşke çelik subaplarla değiştirseydiniz sökmüşken.aracınızı normal devir aralığında kullanın.lpg li araç fazla sıkıştırmaya gelmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 21 Aralık 2016; 20:47:1 >
  • Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.