Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (154. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.664
Cevap
101
Favori
371.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: bluesoul

    böyle bir kameraya veya sisteme neden ihtiyaç duyulur arkadaşlar? cidden çözemedim de ondan soruyorum..

    http://forum.donanimhaber.com/m_74988670/tm.htm Burada uzun uzun anlatmış.

    çok sağol dostum..inceleyeyim bir bakayım..çok pahalı birşey değilse taktıralım olmadı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Şarj ederek mi kullanıyorsunuz, yoksa elektrik bağlantısını yaptınız mı?


    Çakmak soketinden enerji almakta ve sonsuz kayıt seçeneği mevcut, hafıza kartı dolduğu zaman, en eski kayıttan başlayarak kayıt işlemine devam ediyor.

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluesoul

    böyle bir kameraya veya sisteme neden ihtiyaç duyulur arkadaşlar?

    cidden çözemedim de ondan soruyorum..


    Trafikte onlarca durum yaşıyoruz, ben başıma gelen ilginç videoları kayıt altına alıyorum.

    Bu olayları kazasız atlattık, ancak kaza ile sonuçlansa idi tek şaidim bu kayılar olacaktı.

    İyi forumlar...










  • olur öyle hatalar ( hemzeminde olduğu gibi ) Allah hata kaza vermesin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calyante

    olur öyle hatalar ( hemzeminde olduğu gibi )

    Allah hata kaza vermesin...


    Doğru diyosun, ama ben kimsenin hayatını riske etmeden ve görüşümün açık olduğu noktada ve tamamen güvenli bir şekilde bu durumu yaratıyorum.

    Diğer araçlar ise, bilinçsiz ve dikkatsiz şekilde diğer araçları riske atacak şekilde çıkış yada manevra yapıyorlar.

    Bu bağlamda iki durum tamamen birbiri ile karıştırılamaz konumda

    İyi forumlar...




  • Bende citroen c4 picasso 2013 var Ocak ayında almıştım ve şimdi 32000 km de başıma hiç öyle bir şey gelmedi , 700 gr uçacak kadar bir miktar çok hele yeni bir araçta , bence sen bunu başka bir Servisi'de sor citroen olması gerekmiyor , yağ buharlaşması hakkında bilgi alabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sassaf66 -- 7 Eylül 2014; 10:15:28 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sassaf66

    Bende citroen c4 picasso 2013 var Ocak ayında almıştım ve şimdi 32000 km de başıma hiç öyle bir şey gelmedi ,

    700 gr uçacak kadar bir miktar çok hele yeni bir araçta ,

    bence sen bunu başka bir Servisi'de sor citroen olması gerekmiyor ,

    yağ buharlaşması hakkında bilgi alabilirsin.


    Ben Megane Sport Tourer da yağın yarısının kaybolduğuna şait oldum

    Araç 2012 model ve 12.000 km de sıfır alındı ancak sürücü kardeşimiz motor ısınmasını beklemeden agresif kullanım sergilediği için bu durum oluştu.

    Yeni nesil araçlarda kullanılan yağlar daha ince olduğu için, bu tar durumlar sıklık ile yaşanabilmekte.

    Her ne marka olur ise olsun bu durum yaşanabilir.

    İyi forumlar...




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    her araçda körnokta uyarı sistemi olmadığı için mazur görmekde lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calyante

    her araçda körnokta uyarı sistemi olmadığı için mazur görmekde lazım


    Doğru söze ne denir.

    İyi forumlar...
  • srsrwy S kullanıcısına yanıt
    aynı tıkırtı bendede var genelde güneşlik uzatmasını en ön pozisyonda tutuyorum geri açıldığında herzaman ses olmuyor ama olduğunda kapatıyorum tekrar sani içeride bir vida kalmışda zıplıyor sürekli 15000 bakımında servise söyledim uğraştılar birşey bulamadılar şimdi 2 gündür ses kayıp bakalım
  • Merhabalar,

    Seyahat bitti. Aklımda kalanları paylaşayım.

    Dönüşte deneme yaptım. Depo tam doluyken foto çekmeyi unuttum aslında gösterge 1420km yazıyordu. Yaklaşık 120km gittikten sonra çekebildim.

    Hesabıma göre ise bir depoyla 1320km civarı yol almışım. Işık yandıktan sonra çok fazla gitmek istemedim ne olur ne olmaz diye..

    %90 şehir dışı, %10 şehir içi. araç aşırı yüklü ( arkadan altı görünmüyordu ) ve klima yolculuğun neredeyse tamamında açıktı.

    en verimli hız 99 diye ona sabitledim ve yaklaşık 30 dakika 99 ile seyrettim ve sonuç bu. 90 ve altı gidilse belki 1500km üstü görülebilirdi.

    Şehir dışı performansı gerçekten çok iyiydi. Sollamalar çok rahat sıkışınca dip gazda çok hızlı kick down yapıyor. 6. vitesten dan 4. vitese yada 5'ten 3. vitese geçişi çok seri.

    Tek bir kusuru var oda aerodinamik problem yaratan dev tavan rayı. ön camlarda uzanan plastik ray eğer rüzgar karşıdan esiyorsa 150km/h üstünde zırıltı yapıyor. rüzgar yandan ve arkadan ise sorun yok. genel olarak yol sesi rüzgar sesi yormuyor. uzun yol için oldukça konforlu bir araçmış.

    Otomatik uzun farlar mükemmel iş görüyor. ön ve arka sisi beraber açınca otomatik uzun kısaya düşüyor. nedenini anlamadım.

    Uzun yol beklentilerimi karşıladı. Normal kullanımda çok ekonomik bir araç olduğunu bana kanıtladı.


     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makeles

    Otomatik uzun farlar mükemmel iş görüyor. ön ve arka sisi beraber açınca otomatik uzun kısaya düşüyor. nedenini anlamadım.

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ


    Sisli havada uzun farlar ile gitmek imkansız olduğu için araçta otomatik olarak kısa far konumuna geçiyor, doğrusu da bu zaten

    İyi forumlar...




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    yoğun siste haklısın yansır ama az sisli de uzunlar etkili olabiliyor.

    birde önce ön sisi sonra arkayı açma zorunluluğu var gıcık ediyor. zorla kurallara uyduruyor..
  • makeles kullanıcısına yanıt
    Hocam gittiğin güzergah hakkında da bilgi verebilir misin? Yol boyunca rakım, eğim, viraj vs. şartları nasıldı? Yolculuk sonunda yol bilgisayarında ortalama hızın ne görünüyordu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senoldikmen

    Hocam gittiğin güzergah hakkında da bilgi verebilir misin? Yol boyunca rakım, eğim, viraj vs. şartları nasıldı? Yolculuk sonunda yol bilgisayarında ortalama hızın ne görünüyordu?

    istanbul - adana , adana- istanbul güzergahında.

    rakım olarak hesaplamaya gerek yok sanıyorum çünkü istanbulda bulunduğum yer 45 metre adanada 25 metre

    adanadan k.maraş a gidiş dönüş gezme 400kmlik bir yolculuk var arada.

    kalanı adana - pozantı otoban sonra şereflikoçhisar üstünden ankara ve tekrar otoban istanbul

    yolculuğun neredeyse tamamı adaptif hız sabitleyici açıktı. güzergahları bir kaç kez sıfırladım, ortalama hız 79 hatırladığım.

    aynı yolu eski aracımdan az yaktı. 1.3 mj 90hp 6 ileri G.Punto vardı. boyut ve yüklü duruma göre daha az yakması müthiş.

    picassonun 2.0l 150hp lik dizel motor olsa eminim uzun yol mesafe kralı olurdu. 1.6 dizelde bu kadar ekonomik.




  • makeles kullanıcısına yanıt
    Başlangıç ve bitiş seviyeleri aynı ancak arada 1580 m.lik Bolu Cankurtaran zirvesi de yapıyorsun :) Bu araçta şu ana kadar beni en çok rahatsız eden yakıt tüketimi şu ana kadar. Ben de 11000 km. yaptım ancak Ankara Eryaman'dan çıkıp 120 crouse ile Bolu'ya gidip gelişimde ortalama 5.5 lt. yakması beni çok huzursuz ediyor. Hangi şartta fabrika verilerine yaklaşabiliyoruz onu merak ettiğim için sordum yol şartlarını. Sonuç olarak ben bu tüketim değerlerine yaklaşamıyorum bile nerdeyse.
  • 5 kişi ile bugün 4.0 ortalama yaptım... 92km/h %30 şehiriçi olacak şekilde 85km yol

    test verileinin 120 CC ile yapıldığını sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: makeles

    Otomatik uzun farlar mükemmel iş görüyor. ön ve arka sisi beraber açınca otomatik uzun kısaya düşüyor. nedenini anlamadım.

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ


    Sisli havada uzun farlar ile gitmek imkansız olduğu için araçta otomatik olarak kısa far konumuna geçiyor, doğrusu da bu zaten

    İyi forumlar...

    bunu daha önce konuşmuştuk... bu yanlış bir uygulama... evet siste veya kar yağarken uzunları açmak görüşe katkı sağlamıyor. Ancak yol kenarındaki işaretleri aydınlatmak açısından çok önemli.

    Gerçi bunun da sis farı bi işe yaramıyor gibi. ben sis farını "görülmek" amaçlı kullanıyorum. görmem gerekirse kapatırım, uzunları yakarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senoldikmen

    Başlangıç ve bitiş seviyeleri aynı ancak arada 1580 m.lik Bolu Cankurtaran zirvesi de yapıyorsun :) Bu araçta şu ana kadar beni en çok rahatsız eden yakıt tüketimi şu ana kadar. Ben de 11000 km. yaptım ancak Ankara Eryaman'dan çıkıp 120 crouse ile Bolu'ya gidip gelişimde ortalama 5.5 lt. yakması beni çok huzursuz ediyor. Hangi şartta fabrika verilerine yaklaşabiliyoruz onu merak ettiğim için sordum yol şartlarını. Sonuç olarak ben bu tüketim değerlerine yaklaşamıyorum bile nerdeyse.

    Cankurtarana çıktıktan sonra bir güzel iniş var. orda da cut off yapıyor, damla yakmıyor desem yeridir.

    önceki fotolara bakarken farkettim. hızı 105km/h sabitleyince mesafe 1180km düşmüş üstelik depo tam dolu sayılır. anlık 4.6 yakıyor.

    bu arada fotoları olabildiğince sabit hızda ve düz yolda çekmeye çalıştım. ilk fotoda da 3.7 yazıyordu. bence o hızlarda normal yakacağı değerler bunlar.

    test koşullarına yakın şartlarda kullanınca fabrika değerlerine çok rahat ulaşılıyor.

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ




  • makeles kullanıcısına yanıt
    Hocam otobanda 90 ile gitmeyi nasıl başardın ya Ben 120 den aşağı gidersem suçluluk hissediyorum
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.