Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (153. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.664
Cevap
101
Favori
371.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet perde kumandasının olduğu yeri söküp sprey ile yağ püskürttüler sorun ortadan kalktı. Ne kadar idare eder bilinmez. Bu arada kullandıkları perde önceki modellere göre çok ince ve narin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bellek -- 28 Ağustos 2014; 22:29:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meb76

    Neredeyse yarı yarıya!??

    bir internet sitesinden baktım bulabildiğim birkaç filtrenin fiyatına, doğrusu servisin yazdığı malzeme ile aralarında çok fark yok, parçalarda altın suyuna batırılmadığına göre opel'in yedek parçaları pahalı, bu durumda özel servise gittiğim zaman arada büyük bir uçurum olmayacak, tek tesellim benim araçta ağır bakım yokmuş! yoksa bu fiyatların ağır bakımını düşünemiyorum : )


    Anladığım kadari ile CITROËN servisleri yedek parça fiyatlarına da ilave kâr uygulayıp müşteriye satıyorlar.

    PEUGEOT ise sadece işçilik farkı ödeniyor.

    İyi forumlar...
  • Sanırım PSA grubunda, Opel'de olduğu gibi Inspection denilen bir masraf yok. Tüm araç daha önce belirlenmiş kapsamda genel kontrolden geçiyor ve bunun için 150TL ekliyorlar. Mantık çok güzel aslında yani sadece standart bakımları yapıp ve senin şikayetlerini kontrol etmiyor, kendi belirledikleri bir check-up'ıda yapıyorlar. Yinede 150 TL bu kontrol için biraz fazla sanki çünkü nihayetinde 20-60 dakika arası bir işçilik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meb76

    Sanırım PSA grubunda, Opel'de olduğu gibi Inspection denilen bir masraf yok.

    Tüm araç daha önce belirlenmiş kapsamda genel kontrolden geçiyor ve bunun için 150TL ekliyorlar.

    Mantık çok güzel aslında yani sadece standart bakımları yapıp ve senin şikayetlerini kontrol etmiyor, kendi belirledikleri bir check-up'ıda yapıyorlar.

    Yinede 150 TL bu kontrol için biraz fazla sanki çünkü nihayetinde 20-60 dakika arası bir işçilik.


    Ben PEUGEOT da işçilik kalemi altında 118 TL gibi bir bedel ödemişim. (%18 KDV dahil)

    Bu da yılda bir yapılan bir bakım olduğunu göze alır isek yüksek bir meblağ değil. (120/12=10 TL/AY)

    Ayrıca aracın başına bir durum gelmesi durumunda yetkili servis güvencesini ve satarken servis bakımlı olması avantajını da unutmamak lazım.

    İyi forumlar...





  • Arkadaşlar Merhaba,

    Belki daha önce yazılmıştır, entry çok olduğu ve kafama çok takıldığı için okumadan direk yazayım dedim. Peşinen özür dilerim, böyle bir durum varsa.

    2013 model C4 picasso kullanıyorum. Araç 9000 km'ye geldi. Geçen gün yağ lambası yandı aracın, akabinde servise gittim. 700 gram yağ eksiltmiş. Nedenini sorduğumda ise servistekiler yağ buharlaşmış dedi. Açıkcası daha önce duyup, gördüğüm bir durum değil bu. Nedir ? Ne değildir ? Fazlasıyla aklıma takıldı. Böyle bir durum yaşanabilir mi?

    Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum... Şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: renocucem

    Arkadaşlar Merhaba,

    Belki daha önce yazılmıştır, entry çok olduğu ve kafama çok takıldığı için okumadan direk yazayım dedim.

    Peşinen özür dilerim, böyle bir durum varsa.

    2013 model C4 picasso kullanıyorum. Araç 9000 km'ye geldi.

    Geçen gün yağ lambası yandı aracın, akabinde servise gittim. 700 gram yağ eksiltmiş.

    Nedenini sorduğumda ise servistekiler yağ buharlaşmış dedi.

    Açıkcası daha önce duyup, gördüğüm bir durum değil bu.

    Nedir ? Ne değildir ?

    Fazlasıyla aklıma takıldı. Böyle bir durum yaşanabilir mi?

    Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum...

    Şimdiden teşekkürler...


    Her araçta yak yakma işlemini yaptırabilirsiniz.

    Motor soğuk iken, sürekli yüksek devir kullanımı yaparsanız, yağ yakmanız olasıdır.

    Kardeşimde aynı durumu MST de başarmıştı, araç 20.000 bakımına gittiğinde yağ seviyesi, %50 ler olarak ölçülmüş ve servis teknisyeni bizi bu konuda sözlü olarak uyarmıştı.

    Benim aracımda ise bu tarz bir durum oluşmadı, ancak ben motor ısınıncaya dek, 1250~1750 bandında kullanırım, sonrasında ihtiyaç var ise yüksek devirlerde gezmeye başlarım.

    Sonuç olarak yaşadığınız olay normal bir durumdur, ve motor ömrüne ciddi anlamda zararı vardır.

    İyi forumlar...




  • http://www.youtube.com/watch?v=5JTc0Xq5c7g&feature=em-upload_owner

    aha size video... iyi ve dikkatli izleyin... ilk aşamada vites boşta ve el freni çekili, sonra park freni bıraklıyor, sonra geri vitese alınıyor... hepsinde başarısız ve şak diye anında uyarı geliyor... Geri mesafeye de dikkat ederseniz epeyce mesafe var. Öndeki araç ise oldukça ilerde...

    En son bu konumdayken vitesi ileri alarak çıkış yapabildi :)))))

    onu da ben kaydetmedim anasını satıyım :)
  • arkadaşlar boşuna konuşmayalım,

    adam diyorki arabaya 100.000 veiryorsan bakımı 580TL...

    40.000'lik araba al 250TL....

    70.000'lik araba al 350TL

    falan filan, aynen böyle söyledim ordaki bayana da, Nasıl bir polen filtresi geliştirdinizki C4'te 40TL, C4 picasso'da 116TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    arkadaşlar boşuna konuşmayalım,

    adam diyorki arabaya 100.000 veiryorsan bakımı 580TL...

    40.000'lik araba al 250TL....

    70.000'lik araba al 350TL

    falan filan, aynen böyle söyledim ordaki bayana da, Nasıl bir polen filtresi geliştirdinizki C4'te 40TL, C4 picasso'da 116TL


    Yaw cevap basit,

    40/4 = 10 (C4 4 kişilik olduğu için, 4'e bölünmüştür, aracın adında geçen 4 ibaresi de bunu perçinlemektedir)

    10+6,6=16,6 (6,6 otomatik park payı)

    16,6x7 = 116,2

    116,2 - 0,2 = 116 TL (0,2 müşteri mutluluk payı)

    İyi forumlar...
  • :)))))))
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Kullandığım model dizel otomatik şanzıman olduğu için devir saati 2000'i göstermeden bir üst vitese geçmiyor. Yani kullanıcı ile alakalı bir durum değil. Öyle bir durum olsa sanırım yaklaşık olarak 20-25. aracım olan bu araca gelmeden böyle bir durum yaşardım.

    Sizin söylediğiniz gibi bir durum olduğunu varsayarsak, aracı üreten firmanın bunu göz önüne alıp motor soğukken daha düşük devirde vites geçişini sağlaması gerekirdi.
  • hocam dediğiniz gibi birşeyi üretici sınırlayamaz. Ne yani araba yıpranmasın, ya da yağ yakmasın diye acil durumda 1750 d/d ile mi seyredeceğim?

    Bu tarz kullanım süreklilik arz ederse problem yaratır...

    Sizin düşüncenizden yola çıkarak araçlarımızın hızı da maksimum 100km/h hız ile sabitlenmiş olmalıydı. Firma 90-100 üstünde hayatta kalma şansının hepten azalacağını hesaplayabilmiştir diye düşünüyorum.

    ben melodramm'ın görüşüne katılıyorum. kullanım tarzım da onunkine emsaldir. 5.5 yılda 4 farklı sıfır araç ile 250.000km yol yaptım, yağ azaltma gibi bi durumum olmadı.
  • aracım otomatik vites olduğu için 2000 devirden önce vites geçişi imkanım yok. yani bu aracı ben değil siz veya bir robot da sürse 2000 devirden önce vites atmıyor araç. o yüzden 1750 devirde iken araç sorun yaşanıyorsa bu üretici firmanın vitesi 2000 devirde geçiş yapacak şekilde ayarlarken bu durumu göz önüne almadığını gösterir. ya da umursamamıştır.

    ayrıca aracın hızına bağlı olarak hayatta kalma şansı ile ilgili konuda sizin alacağınız riski üretici firma tabii ki değerlendiremez. bunun için araçlara hız sınırlayıcı koymuşlardır. siz isterseniz onu devreye sokarsınız. belki burada da öyle bir seçenek olabilirdi.

    yani bahsettiğiniz durumda bir opsiyon kullanımı söz konusu iken, benim anlattığım durumda bir zorunluluğa bağlı mağduriyet vardır. pek yerinde bir örnek değil bu.

    yine de yorumlarınız için teşekkürler.
  • Yağ buharlaşmış ne demek? Motor yağ mı yakıyor yoksa yağ devirdaiminde kaçak mı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aksesuarlarda araç içi kamera bulamadım, var mı? Kendim herhangi bir marka alırsam servise taktırabilir miyim yoksa elektrikçiye mi taktırmam lazım. Gerçi elektrikçiye taktırmak istemiyorum, bozar mozar aracın sigortalarını, garanti gider neme lazım.

    Evet araç kamerasına taktım bu ara. Foruma bakarsanız millet Türkiye'de satılanlarla da yetinmemiş, harıl hurul yurtdışından satın almış. Videoları da izlerseniz, gerçekten lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    aksesuarlarda araç içi kamera bulamadım, var mı?

    Kendim herhangi bir marka alırsam servise taktırabilir miyim yoksa elektrikçiye mi taktırmam lazım.

    Gerçi elektrikçiye taktırmak istemiyorum, bozar mozar aracın sigortalarını, garanti gider neme lazım.

    Evet araç kamerasına taktım bu ara.

    Foruma bakarsanız millet Türkiye'de satılanlarla da yetinmemiş, harıl hurul yurtdışından satın almış.

    Videoları da izlerseniz, gerçekten lazım.


    Yol kamerası istiyorsanız yurtiçinde adam gibi ürün yok.

    Ben aşağıda link bilgisini verdiğim ürünü kullanıyorum ve oldukça memnunum.

    Ön kamera HD kayıt, iç kamera SD kayıt yapmakta.

    İyi forumlar...












  • melodramm kullanıcısına yanıt
    ŞArj ederek mi kullanıyorsunuz, yoksa elektrik bağlantısını yaptınız mı?
  • böyle bir kameraya veya sisteme neden ihtiyaç duyulur arkadaşlar? cidden çözemedim de ondan soruyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluesoul

    böyle bir kameraya veya sisteme neden ihtiyaç duyulur arkadaşlar? cidden çözemedim de ondan soruyorum..

    http://forum.donanimhaber.com/m_74988670/tm.htm Burada uzun uzun anlatmış.
  • Bizim arka kamera da sürekli (loop) kayıt yapsa ne güzel olurdu.
  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.