Şimdi Ara

★ CITROËN C4 CACTUS ★ (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.121
Cevap
24
Favori
78.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada başka bir sohbet konumuz var oraya yazmıştım;




    quote:

    Nedir bu şirket arabalarından çektiğim.
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★




  • quote:



    Antalya Metro marketten çıkınca 20mt kadar ileride kontrolsüz U dönüşü var, market çıkışı durunca sol tarafta bir ara yol ve daha ileride Işıklar var baktım araç yok sağa doğru çıkış yaptım ilerideki dönüşten dönmek için hazırlık yaparken birden yanımda araba bitiverdi(hızımda 1. vites 10-15km), ışıkta bekleyen araçlar dışında boş yol ve gittiğim 20mt mesafede ne zaman nerden çıktın geldin solumdan geçmeye çalıştın?

    Marketten çıkanlar o kontrolsüz U dönüşünden dönmek zorunda ve araçlar orada hep yavaşlıyor düz gideceklerde sağ taraftan akıyor.

    Sol ayna ve jant/tekerden vurdu. Darbeyi jant alınca ardından çamurluk üstü plastik kaplama(dodik) zarar görüp ve yerinden çıktı ve tampon tırnaklarından çıktı. İlk darbe janta gelince tüm karşı kuvveti o karşıladı, diğer yerler o yüzden az hasar aldı. Yoksa çamurluk ve kaputa sıçraması ihtimali daha çoktu, çamurluk ve kaputta hiç birşey yok bu(bu hasarda kaporta ve boya işi olmaması sevindirici oldu)

    (Işıklar ve yan yol ile bu U dönüşü arasında da 150mt gibi ve bu mesafede 1 yan yol 1 sokak gişi ve 1 Metro çıkışı var, orta da da 1 kontrolsüz kavşak gibi bir şey. Yani bu mesafeye sıkışmış çıkışlar girişler vs. akşam vakti de biraz yoğun oluyor. Hız yapmak bir yana dolu zamanda 30-40km ile gitmek bile bir sürü yere dikkat etmeyi gerektiriyor. yol gidiş geliş ve yol 2 arabanın anca sığacağı bir genişlikte, dönerken de karşı tarafta yol dışına taşmamak için sıfır değil de birazcık açıktan almak gerekiyor. Sıkıntılı bir yol/mesafe)

    Şirket aracı, akşam vakti ve aracı bırakayım ve gideyim aceleciği ile o yolda 70-80km hızın getirdiği sonuç...

    Çok hızlı değildim 70-80km ile gidiyordum, diyor bide?
    Hız sınırı nedir? dedim susuyor.

    Neyse, bende de hata var. O yolun durumunu iyi biliyorum tekrar tekrar aynadan kontrol etmem lazımdı, reflekslerim ve direksiyon hakimiyetim iyidir dikkat etsem ve aynaya tekrar baksam sağa ani hamle ile kurtarırdım(daha öncede bu tür olası kazadan kurtulmuşluğum var).

    Karşı tarafın(accent era) sağ çamurluk, sağ kapı ve devamında sağ arka kapı ve sağ çamurluk çizik(sanıyorum derin değil pasta ile çıkar)



    Ana kuvveti jant karşılayınca, şimdi olmasa da ileride sıkıntı olması ihtimali çıkabilecek amortisör ve salıncağı değiştirdik.

    -Jant boyanacak
    -Amortisör değişim
    -salıncak değişim
    -Sol yan ayna
    -Sol çamurluk üstü plastik parça
    -Sol far ayağı kırılmış, plastik yama

    Ve tampona pasta-cila(derin yara yok karşı taraftan kalan siyahlıklar mevcut %90'ı çıkar)


    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=126848461



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 10 Haziran 2017; 19:20:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bill Gates

    Arkadaşlar Merhabalar;

    Aracımı satın aldıktan sonra 30.000 km bakımını bakım uyarı işareti geldikten sonra Eylül ayında hemen yaptırdım. 15.000 km veya yılda bir bakım yapılacağı daha önce Panther arkadaşın gönderdiği bakım periyotları dökümanında görünmekte bunda da sıkıntım yok ama; geçenlerde tablet paneli kurcalarken bakıma 5500 km kaldığını gördüm.

    Bu alet kendine göre nasıl bir interpolasyon yapıyor acaba bilen var mı yıl desem daha 3-4 ay var km desem bakımdan sonra 4500 km ancak yaptım.

    Durum hakkında bilgi verebilecek olanlara şimdiden teşekkürler.

    Bakım uyarısı sanıt-yorum 10.000km den düşüyor, bende önceki aracı aldığımda 4-5 ay sonra yanmaya başlamıştı, kendim sıfırlamıştım.

    *Unutmazsam aracımı almaya gittiğimde sorayım.



    Mesela; BMW lerde kullanıma göre bakım km'si ve yaklaşan zaman değişiyor. Öyle birşey mi acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:



    Antalya Metro marketten çıkınca 20mt kadar ileride kontrolsüz U dönüşü var, market çıkışı durunca sol tarafta bir ara yol ve daha ileride Işıklar var baktım araç yok sağa doğru çıkış yaptım ilerideki dönüşten dönmek için hazırlık yaparken birden yanımda araba bitiverdi(hızımda 1. vites 10-15km), ışıkta bekleyen araçlar dışında boş yol ve gittiğim 20mt mesafede ne zaman nerden çıktın geldin solumdan geçmeye çalıştın?

    Marketten çıkanlar o kontrolsüz U dönüşünden dönmek zorunda ve araçlar orada hep yavaşlıyor düz gideceklerde sağ taraftan akıyor.

    Sol ayna ve jant/tekerden vurdu. Darbeyi jant alınca ardından çamurluk üstü plastik kaplama(dodik) zarar görüp ve yerinden çıktı ve tampon tırnaklarından çıktı. İlk darbe janta gelince tüm karşı kuvveti o karşıladı, diğer yerler o yüzden az hasar aldı. Yoksa çamurluk ve kaputa sıçraması ihtimali daha çoktu, çamurluk ve kaputta hiç birşey yok bu(bu hasarda kaporta ve boya işi olmaması sevindirici oldu)

    (Işıklar ve yan yol ile bu U dönüşü arasında da 150mt gibi ve bu mesafede 1 yan yol 1 sokak gişi ve 1 Metro çıkışı var, orta da da 1 kontrolsüz kavşak gibi bir şey. Yani bu mesafeye sıkışmış çıkışlar girişler vs. akşam vakti de biraz yoğun oluyor. Hız yapmak bir yana dolu zamanda 30-40km ile gitmek bile bir sürü yere dikkat etmeyi gerektiriyor. yol gidiş geliş ve yol 2 arabanın anca sığacağı bir genişlikte, dönerken de karşı tarafta yol dışına taşmamak için sıfır değil de birazcık açıktan almak gerekiyor. Sıkıntılı bir yol/mesafe)

    Şirket aracı, akşam vakti ve aracı bırakayım ve gideyim aceleciği ile o yolda 70-80km hızın getirdiği sonuç...

    Çok hızlı değildim 70-80km ile gidiyordum, diyor bide?
    Hız sınırı nedir? dedim susuyor.

    Neyse, bende de hata var. O yolun durumunu iyi biliyorum tekrar tekrar aynadan kontrol etmem lazımdı, reflekslerim ve direksiyon hakimiyetim iyidir dikkat etsem ve aynaya tekrar baksam sağa ani hamle ile kurtarırdım(daha öncede bu tür olası kazadan kurtulmuşluğum var).

    Karşı tarafın(accent era) sağ çamurluk, sağ kapı ve devamında sağ arka kapı ve sağ çamurluk çizik(sanıyorum derin değil pasta ile çıkar)



    Ana kuvveti jant karşılayınca, şimdi olmasa da ileride sıkıntı olması ihtimali çıkabilecek amortisör ve salıncağı değiştirdik.

    -Jant boyanacak
    -Amortisör değişim
    -salıncak değişim
    -Sol yan ayna
    -Sol çamurluk üstü plastik parça
    -Sol far ayağı kırılmış, plastik yama

    Ve tampona pasta-cila(derin yara yok karşı taraftan kalan siyahlıklar mevcut %90'ı çıkar)


    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=126848461

    geçmiş olsun hocam...




  • sevda_nassu S kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Cana gelmesin, araba marana sorun değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Büyük geçmiş olsun; dediğiniz gibi cana gelmesin malın çözümü var Allah'a şükür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bill Gates

    Büyük geçmiş olsun; dediğiniz gibi cana gelmesin malın çözümü var Allah'a şükür.

    Teşekkür ederim.



    Arabalarımızın darbe emişi gayet iyi, çok kuvvetli bir vuruşa göre bu hasar yok gibi birşey.

    Bizim aracın yerden yüksek, Era'nın yere yakın ve burnunun aşağıda olması hasarın lastik üzerindeki çamurluk ve kaput bölgesine sıçramasını önledi. Karşı tarafın ve toplanıp gelen kalabalığın sürekli söylediği "bu araba iyiymiş, bir şeyi yok" oldu.

    Karşı tarafın, tampon, çamurluk sağ kapı ve devamındaki çiziklere bakıldığında, bizim araçtaki görünmeyen değişimler ile daha iyi durumda.
  • Çok geçmiş olsun , daha beteri de olabilirdi, kaput vs şükür birşey olmamış. Tekrardan geçmiş olsun bir daha yaşanmaması dileği ile..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fnalkan

    Çok geçmiş olsun , daha beteri de olabilirdi, kaput vs şükür birşey olmamış. Tekrardan geçmiş olsun bir daha yaşanmaması dileği ile..



    Teşekkür ederim.


    Aracı bu gün aldım, öncelik tanıyıp 3 iş gününde teslim ettiler. Ne istesem de yaptılar, olumlu ve yapıcı yaklaşımları var.
  • ★ CITROËN C4 CACTUS ★
  • Mesela tamponda şöyle çizikler vardı ama ben ilk baktığımda bunların geçeceğini biliyordum o yüzden hiç sorun etmemiştim.
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★★ CITROËN C4 CACTUS ★




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Sıfır gibi olmuş Umarım birdaha başına böyle talihsizlik gelmez abi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    İnşallah olmaz. Kimseye de olmasın, moral bozuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle çok geçmiş olsun Allah kaza bela vermesin.
    Yaklaşık iki yıldır Cactus 1.2 Shine modelini kullanıyorum.Araçtan memnunum ama yakıt konusunda neyaptıysam ortalamayı düşüremiyorum.Şehir içi altı buçukları görmek istiyorum ama ne yazıkki sekizlerde geziyorum.Şehir dışında ancak altıları görüyorum.Geçen yaz ilk bakımında servise durumu iletmiştim bakımdan sonra yine deneyin dediler ama durum aynı.Bu ağustosta ikinci bakımını yaptıracağım aracın garantisi dolmadan bu duruma müdahale edilebilirmi acaba.Aracım 16000 de çok sert kullanmamaya çalışıyorum ama durum bu.★ CITROËN C4 CACTUS ★Durumu belirten birkaç resim paylaşıyorum.İyi günler dilerim.★ CITROËN C4 CACTUS ★
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★★ CITROËN C4 CACTUS ★★ CITROËN C4 CACTUS ★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _black_eagle_ -- 19 Haziran 2017; 20:42:1 >




  • _black_eagle_ _ kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.





    Daha önceki 1.2 ETG5 tecrübeme göre tüketiminiz çok fazla, bu ortalamaları ben yapsam 6.5lt yi geçmesi mümkün değildi. -ki Antalya sakin kullanım ile 7.5lt lerde başlayıp 6.8lt ye gelen bir tüketimim mevcuttu, aracı değiştirmesem 6.5lt de sabitlerdi diye düşünüyorum.

    Ortalama hıza baktığımızda çokta sıkışık olmayan bir güzergah olduğunu tahmin ediyorum. Tek aklıma gelen fazla agresif kullanım yada güzergah da fazla iniş-çıkış var.

    1.2 82bg 975kg yarı otomatik aracın 26-32km ortalama arasında 7.5-8.5lt yakması bana normal gelmedi.
  • Cevabınız için teşekkürler.Kocaelide yaşıyorum ve kullandığım yollar genelde düz ve çok trafik sıkışıklığı yaşamıyorum.Buna rağmen bu şekilde yakması düşündürücü.Sırf bu konuyla ilgili servise garanti kapsamında başvuracağım motor,şanzuman,baskı balata,yazılım vs. bir iceleme yapmalarını isteyeceğim.Kullanımın (kötü olsa bile) bu kadar etkileyeceğini sanmıyorum.Umarım bu durumu düzelir çünkü aracımı severek kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _black_eagle_

    Cevabınız için teşekkürler.Kocaelide yaşıyorum ve kullandığım yollar genelde düz ve çok trafik sıkışıklığı yaşamıyorum.Buna rağmen bu şekilde yakması düşündürücü.Sırf bu konuyla ilgili servise garanti kapsamında başvuracağım motor,şanzuman,baskı balata,yazılım vs. bir iceleme yapmalarını isteyeceğim.Kullanımın (kötü olsa bile) bu kadar etkileyeceğini sanmıyorum.Umarım bu durumu düzelir çünkü aracımı severek kullanıyorum.

    Kocaeli'ye ve belirttiğiniz trafik durumuna göre yakıt fazla.
    Bana göre; Max 6.5 olmalı, hadi kullanıcı faktörü ve klima da ekleyelim max 7lt.

    Detay bir kontrol edilmesini talep edin.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, servise kontrol ettiririm müsait bir günde.
  • Merhaba. Daha önce izmir-diyarbakır arası 1455 km lik bir seyehatim oldu. resim paylaşmıştım. Aracı yeni aldığım içi adana otobanın yüksek hızlarda deneme yaptım. aynı zamanda konya ve adana da şehir içine girdim ve ortalama tüketimi bunların arttırdığını düşününorum ki 5.7 lik bir ortalama elde ettim. Özellikle adana otobanında genelde zaten 155-160 km bir hızla seyrettim. Ona ragmen 5.7 güzel bir değer diye düşünüyordum ki taki düne kadar...

    Dün gene yakın bir şehire gitme durumum oldu ve 260 km şehirlerarası yolda ortalama tüketimi 4.3 olarak elde ettim. Müthiş bir rakam. Ve şunu anladım eğer hız kurallarına uyarak sürerseniz, ortalama tüketim inanılmaz düşük çıkıyor. İşte resim...

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★




  • İyi Bayramlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.