Şimdi Ara

Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor
    Huawei ve JAC Motors’un ortak geliştirdiği lüks amiral gemisi sedan Maextro S800, Çin’de yaklaşık 97.500 ile 140.000 dolar arasında değişen fiyatlarla satışa sunuluyor. “Pioneer" programı kapsamında üretilen ilk 599 araç, 26 Haziran’da sahiplerine teslim edilecek. Seri üretim teslimatları ise ağustos ortasında başlayacak.



    Lüks sedan sınıfında konumlandırılan Maextro S800, Turing II Longxing platformu üzerine inşa edildi. Model, hem tam elektrikli hem de uzatılmış menzilli elektrikli araç (EREV) seçenekleriyle tercih edilebilecek. İç mekânda 4 koltuklu veya 5 koltuklu versiyonlar tercih edilebiliyor. Tam elektrikli versiyon çift motorlu dört tekerlekten çekiş sistemine sahipken, EREV modeller iki ya da üç motorlu konfigürasyonlarıyla geliyor.



    S800, Huawei’nin 800V'luk “Xue Xiao” akıllı uzatılmış menzil platformunun ilk temsilcisi olma özelliğini taşıyor. Çift motorlu EREV versiyon 400 km saf elektrikli menzil ve 1.333 km toplam CLTC menzili sunarken, üç motorlu versiyon 365 km elektrikli menzil ve 1.200 km toplam menzil vadediyor. Tam elektrikli modelde ise 97 kWsa kapasiteli batarya bulunuyor. 5C ultra hızlı şarj desteğiyle bu versiyon 702 km CLTC menziline ulaşıyor. EREV modellerin 65 kWsa bataryaları ise sadece 12 dakikada %10’dan %80’e şarj olabiliyor.



    Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor
    Performans açısından oldukça iddialı olan Maextro S800, 0’dan 100 km/s hıza versiyona göre 4,3 ve 4,9 saniye arasında ulaşabiliyor. S800'ün 100 km/s hızdan durma mesafesi de sadece 34,5 metre. Elektrikli lüks sedanın 12 derecelik arka tekerlek yönlendirmesi sayesinde dönüş çapı sadece 5,05 metre ve bu özellik sayesinde yengeç yürüyüşü yapabiliyor.



    Akıllı sürüş tarafında, S800’de Huawei ADS 4 otonom sürüş sistemi kullanılıyor. “Yapay zekâ, yapay zekâyı eğitir” prensibiyle çalışan bu sistemde, 4 LiDAR sensörü ve 32 adet ek sensör sayesinde 360 derece çevresel algılama sağlanıyor. Sistem, dar yollarda sürüş, otomatik engel aşma ve hassas park gibi karmaşık senaryoları başarıyla yönetebiliyor.



    Ayrıca Bkz.Türkiye, dünyada en çok elektrikli araç satılan 8. ülke oldu



    Maextro S800'ün batarya koruması da dikkat çekici. Otomobilin gövdesinde beş katmanlı koruma sistemi ve termal kaçak önleyici teknolojiler bulunuyor. Huawei ve CATL, batarya tasarımının Çin’in en güncel güvenlik düzenlemelerini aştığını belirtiyor.



    Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor
    Araç, aynı zamanda Huawei’nin Turing DragonLine süspansiyon platformunun da ilk örneği. Yeni nesil “zaman-mekân çıkarımlı süspansiyon” sistemi sayesinde yol koşullarına göre süspansiyon önceden ayarlanabiliyor. Önde çift salıncak, arkada ise beş kollu bağımsız süspansiyon ile birlikte adaptif havalı amortisörler kullanılıyor.



    S800 ayrıca, Huawei’nin yeni “StarFlash” dijital araç anahtarı sistemini de tanıtıyor. Bu sistem, yakında çıkacak olan Huawei Watch 5 ile çalışacak. Kullanıcıyı 20 metre mesafeden algılayabilen bu sistem 3 metreye gelindiğinde otomatik olarak kilidi açıyor ve bagaj yükleme gibi işlemler sırasında bile yüksek hassasiyetle çalışıyor. Huawei, bu sistemin geleneksel anahtarlara göre 5 kat daha hassas ve 6 kat daha güvenilir olduğunu iddia ediyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor
    Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor
    Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor
    Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor
    Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor
    Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor








  • Aşırı lüks olmuş bu kadarına gerek var mıydı bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Olmadıkları masa kalmadığı gibi bütün masalarda kuralı koyan olma yolundalar.

  • Ben buna binsem, inmem.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Şöyle otomobil haberi okuyunca içimden demeden edemiyorum "hitap kitlesi ben değilim niye bunun incelemesine bakıyorum ki?"

    otomobil güzel görünüyor, tanıtım videolarında sessizlik ve süspansiyor kalitesine bakıp ağzımız sulanmıştı. neye işte alıcısına hayırlı olsun... TR'ye gelmez ama belki sipariş eden olur...

  • Kendileri çalar kendileri oynar diyeceğimde adamların nüfusu zaten bir buçuk milyar Çinlilerin lüks elektrikli sedanı 97.500 dolardan satışa çıkıyor 

    _____________________________
  • Oval hatlara sahip araca köşeli lidar çıkıntısı koymak... Lidar sensörü bile ben ne biçim duruyorum diyordur.

    Bu arada arka yolcu kabini harika görünüyor. Aracın profilden görüşü de güzel, heybetli duruyor. Sonra önüne bir bakıyorsun, aman Allahım... Tüm tasarımın içine etmişler. Farlar, dikeyde farlar arasındaki dandik ne olduğu belirsiz kısım, sağ sol far arasındaki koca tabla, okul basketbol sahasından sökülmüş gibi görünen ama kromajlı ızgara... Yani çok ucuz görünen dandik bir tasarım. Aracın tüm albenisini bozmuş bence. Çift tonlu olanda siyah kısımlar durumu kurtarıyor ama beyaz olan dandik görünmekten kurtulamamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 30 Mayıs 2025; 23:37:50 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 97 bin dolar fazla gözüküyor ama ülkemizde orta-üst seviye bir C Suv parası.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Lüks yapıp Avrupalılar gibi teknik özelliklerinden vazgeçmemişler 800V ve 12 dk’da %80’e çıkması iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gun -- 31 Mayıs 2025; 1:2:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • O tepedeki sensör ne öyle ya. Param olsa yine Mercedes alırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Vatansever
  • thyr1234 kullanıcısına yanıt

    Bu özellikleri mercedesten 200k dan aşağı alamazsın.yedek parça ve tedarik sorunları olmazsa patlama yapar.

    _____________________________
    Hesap çalınma ihtimaline karşın mutlaka üyelik doğrulaması talep edin.
    örnek:başka bir forum veya alış veriş sitesinden mesajlaşmak isteyin.
  • Bu paraya a3 sline alıyor bizim millet

    _____________________________
  • 97,5 bin doların yarısı batarya fakat o 48,75bin dolarlık bir ürün değil, fabrikadan çıkarken geriye sayımı başlamış bir kimyasal reaksiyon. Her saniye performansını yitiren, 3-5 yıl sonra aracı hareket ettirip ettirmeyeceği , yangın cıkarıp aracı perte cıkarmayacağı belirsiz bir reaksiyon.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    u/BerkanEngineer
  • az parayı bulmuş tozcular zırh yaptırıp kullanabilir, neden olmasın.

  • Rolls-Royce çakması olmuş bu bildiğin,

    tabi ona göre çok daha ucuz.

    _____________________________
    Herşeyi denerim; ama yapabildiklerimi yaparım. Herman Melville
  • Mercedes Maybach dururken lüks segment araç alan da ne bileyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • müteahhitsen o yıldız logosu olacak. :)) müteahhitler almaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoreXXX -- 2 Haziran 2025; 11:47:42 >
  • lüks olmak için tipten kaybediyor.

    bahalı araba yakışıklı da olmalı.

    _____________________________
  • Çin malına kim bu kadar para bağlayacak?

  • Balonu fazla şişirmeyin sonra elinizde patlar

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.