Bildirim
chevrolet spark
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
ya bu araç gördüğüm kadarıyla piyasada bayağı iyi patladı vızır vızır dolaşıyor ama kimse nasıl bir araç olduğunu bilmiyor galiba.....[image][/image] -
baktım cevap yazan yok bari ben yazayım dedim belki almayı düşünenlere yardımcı oluruz fiyatı 16500 civarında bir araç bu fiyata gayet makul bir araç bence
CHEVROLET Spark 1.0 SX (2005/07)
S T A N D A R T D O N A N I M
Sürücü ve yolcu hava yastığı, elektrikli ön camlar, klima, polen filtresi, hidrolik direksiyon, radyo-CD çalar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, asimetrik katlanabilen arka koltuk sırtlıkları, bardaklık, far yükseklik ayarı, içerden açılabilen depo kapağı, makyaj aynalı güneşlikler, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, yükseklik ayarlı emniyet kemeri, dijital saat, içerden açılan bagaj kapağı, ön yolcu koltuk arka ve yan cebi, gözlük kabı
FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş sıralı dört silindirli motor Hızlanma
Motor Hacmi: 995 cc 0-50 km/s : 4.4 sn
Çap/Strok: - mm 0-100 km/s : 15.1 sn
Sıkıştırma oranı: - :1 0-130 km/s : 25.0 sn
Motor gücü: 5400 d/d'de 66 HP Esneklik (60-100 km/s)
Max. tork: 4200 d/d'de 91 Nm 4.Viteste : 16.1 sn
Vites oranları: 1-3.42, 2-1.95, 3-1.28, 4-0.97, 5-0.76, geri-3.27 5.Viteste : 28.6 sn
Son dişli: 4.10 :1 Max. hız : 156 km/s
Frenler: önde disk arkada kampana Dönme çapı : 9.2 m
Bagaj: 170-845 lt İç gürültü
Boyut: 4765/1820/1500 mm 3.vites 50 km/s : 63 dB(A)
Ağırlık: 795 kg 4.vites 100 km/s : 70 dB(A)
Lastikler: 155/65 R13 5.vites 130 km/s : 76 dB(A)
100 - 0 km/s ve süresi: 44 m sn
Test tüketimi: 6.1 lt/100 km
Depo kapasitesi: 35 lt
Menzil: 573 km
-
quote:
Orijinalden alıntı: cncfatih
baktım cevap yazan yok bari ben yazayım dedim belki almayı düşünenlere yardımcı oluruz fiyatı 16500 civarında bir araç bu fiyata gayet makul bir araç bence
CHEVROLET Spark 1.0 SX (2005/07)
S T A N D A R T D O N A N I M
Sürücü ve yolcu hava yastığı, elektrikli ön camlar, klima, polen filtresi, hidrolik direksiyon, radyo-CD çalar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, asimetrik katlanabilen arka koltuk sırtlıkları, bardaklık, far yükseklik ayarı, içerden açılabilen depo kapağı, makyaj aynalı güneşlikler, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, yükseklik ayarlı emniyet kemeri, dijital saat, içerden açılan bagaj kapağı, ön yolcu koltuk arka ve yan cebi, gözlük kabı
FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş sıralı dört silindirli motor Hızlanma
Motor Hacmi: 995 cc 0-50 km/s : 4.4 sn
Çap/Strok: - mm 0-100 km/s : 15.1 sn
Sıkıştırma oranı: - :1 0-130 km/s : 25.0 sn
Motor gücü: 5400 d/d'de 66 HP Esneklik (60-100 km/s)
Max. tork: 4200 d/d'de 91 Nm 4.Viteste : 16.1 sn
Vites oranları: 1-3.42, 2-1.95, 3-1.28, 4-0.97, 5-0.76, geri-3.27 5.Viteste : 28.6 sn
Son dişli: 4.10 :1 Max. hız : 156 km/s
Frenler: önde disk arkada kampana Dönme çapı : 9.2 m
Bagaj: 170-845 lt İç gürültü
Boyut: 4765/1820/1500 mm 3.vites 50 km/s : 63 dB(A)
Ağırlık: 795 kg 4.vites 100 km/s : 70 dB(A)
Lastikler: 155/65 R13 5.vites 130 km/s : 76 dB(A)
100 - 0 km/s ve süresi: 44 m sn
Test tüketimi: 6.1 lt/100 km
Depo kapasitesi: 35 lt
Menzil: 573 km
CHEVROLET Spark 1.0 SX (2005/07)
------------------------Genel Bilgiler------------------------------
Küçük otomobil pazarı, Avrupa'daki kadar olmasa da ülkemizde de ilgi görüyor. Çoğunlukla ailenin ikinci otomobili olarak bakılan küçük sınıftaki modellerin sayısı da talep doğrultusunda yükseliyor. Chevrolet çatısı altına giren Daewoo'nun daha önce Matiz adıyla ülkemizde pazarlanan mini otomobili, bu değişim sonrasında yeni neslinde Spark adıyla pazardaki yerini aldı. Bu yıl Cenevre Otomobil Fuarın'nda tanıtılan otomobil, aslında 1998'de tanıtılan yuvarlak farlı ilk nesil Matiz'in aynı platform üzerinde modernize edilmiş hali. 0.8 litre 52 HP ve 1.0 litre 64 HP'lik iki motorla Güney Kore'de üretilen otomobil Chevrolet markası altında minik segmenti dolduruyor. Dünya pazarlarında sadece manuel şanzımanla satılan Spark'ın Güney Kore'de CVT otomatik şanzımanlı versiyonları da bulunuyor.
---------------------Karoser, iç mekan------------------------------
Matiz'in platformu üzerinde yükselen Spark'ın gövde hatları ve uzunluk, genişlik gibi boyutları korunmakla birlikte önde ve arkada tasarım modernize edilmiş. Ön kapılarda aynaların tutunması için sacların yükseltilmiş olması ilginç. Farların alt bölümüne sinyaller entegre edilmiş. Otomobilin iç mekanına girildiğinde oldukça minimalist yapıda bir kokpitle karşılaşılıyor. Gösterge tablosu ortaya konumlandırılırken ışıklı uyarılar direksiyonun önünde yer alıyor. Eski versiyonun aksine orta konsol ve kapı kolçaklarını saran metalik renkli kaplamalar dikkat çekiyor. Bu kaplamaların Chrysler Crossfire'daki imitasyon kaplamalardan daha iyi göründüğünü belirtmeliyiz. Ama bu bile kapı kollarının kırılacak gibi durmasını gizleyemiyor. Minderlerin yumuşaklığını saymazsak Spark'ın oturma alanlarıyla ilgili sorun yok. Ama sadece dört yolcu için. Çünkü arka koltukta üçüncü yolcu için yolculuk alanı sunulmamış. Arkadaki diz mesafesi kısa yolculuklarda kabullenilebilir durumda. Buna karşılık 1.85 m'lik boyla bile kafa tavana değmeden yolculuk yapılabiliyor. Otomobilin bagajı oldukça küçük. Sunulan 170 litrelik hacim, boyutların çok da iyi kullanılmadığını gösteriyor. Koltuk sırtlıkları yatırıldığında bu hacim 845 litreye kadar genişletilebiliyor. Bagaj kapağnın içinde tutamak olmaması kapanışlarda ellerin kirlenmesine yol açıyor.
-----------------------------------Motor, performans------------------------------------
Spark'ın üzerinde S-Tec ibaresi taşıyan dört silindirli sekiz supaplı bir motor görev yapıyor. Hacminden, gücünden ve torkundan şehir içi ulaşım için üretildiğini belli eden motor oldukça eski teknolojili. Ama modern üç silindirli motorlara göre daha sessiz çalışması, en azından daha az rahatsız edici sesler yayması gibi bir avantajı var. Bunu yalıtıma bağlamak mümkün değil, çünkü Spark'ta yalıtımla ilgili özel hiçbir çalışma göze çarpmıyor. Buna karşılık motorun çekişi çok zayıf, gösterdiği performans tahmin edilebilenden daha düşük, esnekliği de daha ilk denemede sollamalardan vazgeçirecek kadar kötü. Peki ne yapıyor? Sarsıntısız çalışırken düşük ağırlıklı otomobili aslında yavaş yavaş ivmelendiren motor, yalıtım eksikliğinden seri hızlandığını düşündürüyor. Ama 15.1 sn'lik 0-100 km/s hızlanma değeri gerçeği gösteriyor. Buna rağmen Spark'ın şehir trafiğinde sergilediği hızlanma performansı tatminkar düzeyde ki, zaten üretim amacı da bu. Araç doluysa otoyolda 100 km/s hızla ilerlemeyi ve yokuşlarda zorlanmayı, maksimum hızı ancak uzun inişlerde risk alarak görmeyi kabullenerek gerçekleştiriyor. Spark'ın kullanıcılara en cazip gelebilecek yanlarından biri, doğal olarak yakıt tüketimi olacak. Doğrusu ortaya konumlandırılmış yakıt ibresi pek kolay hareket etmiyor. 100 km'de 6.1 litre benzin tüketen Spark, kontrollü kullanımda 35 litrelik mütevazı deposuna rağmen 600 km'ye yakın menzile ulaşabiliyor. Bu da asıl üretim amacının ne olduğunu gösteriyor.
------------------------------------------Kullanım, konfor---------------------------------------------
Tam bir şehir minisi olarak tasarlanan Spark'ın işçilik ve malzeme kalitesi de üretim maliyetlerini düşürmek için minimum seviyede tutulmuş. Örneğin daha sıfır kilometre olan aracın boyası üzerindeki pürüzler eğer test aracımıza özgü bir sorun değilse işçilikte sorunlar olduğunu hissettiriyor. Keza koltukların altında kalan bölümlerin kaplamasız, davlumbazdan öte, tampona takılı lambaların bağlantılarını koruyan parçaların olmamasını da öyle. Geri vites ve arka sis lambalarına ait bağlantıların yağışlı havalarda hasar almaması imkansız görünüyor. Araçta maliyet kaygılarını ele veren şaşırtıcı donanımlar göze çarpıyor. Sürücü tarafı aynası manuel ayarlanan otomobilin yolcu aynası elektrik kumandalı olarak ayarlanıyor. Burada bir çelişki de var, Spark'ın tavan yüksekliği ferahlık sağlıyor ama eni o kadar da geniş değil. Biraz uzanarak da sağ ayna ayarlanabiliyor. Elektrikli kumanda olmasa da olurmuş, sonuçta ayna sık ayarlanan bir eleman değil. Pedalların yanında yeterli boşluk bırakılmamış olması, özellikle kış aylarında geniş tabanlı ayakkabılarla sorun yaratabilir. Debriyajdan kaldırılan sol ayak için daha kullanışlı bir boşluk bırakılabilirdi. Otomobille sürüş başladığında yüksek hıza ulaşamadığı için risk olmayacağı fikrine kapılmamak gerek. Çünkü Spark limitleri düşük olsa da gövde yapısıyla pek güvenli hissettiremiyor. Hızlı sürüşler ya da virajları hızlı dönmekse zaten onun işi değil. O yüzden süspansiyona konfor açısından yaklaşırsak, hem gürültülü çalıştığını hem de konfor sağlayamadığını görüyoruz. Spark'ın fren sistemi yavaşlamalarda sorun çıkartmasa da panik duruşlarda pek parlak performans gösteremiyor. ABS'yle desteklenen sistem, 100 km/s hızdan ancak 43 metrede durabiliyor.
-
ARAÇ NCAP TESTİNDEN 3 YILDIZ ALDI YANILMIYORSAM AMA ÇOK BİLE GÜVENLİK YÖNÜNDEN ÇOK ZAYIF DONANIM DESEN SORDUĞUMDA TEYP BİLE VERMİYORLARDI GEÇEN İSTANBULDA KAZA YAPMIŞTI MARKASINI BİLE ZOR TEŞHİS ETTİM ARKADAN ÇARPAN TERRANO ADAM ÇIMIŞ SPARKTAKİ ADAMIN KURTULMASINI İZLİYORDU 45 DK SÜREN ÇABANIN ARDINDAN ADAM YOLDA HAYATINI KAYBEDİYORquote:
Orijinalden alıntı: cncfatih
CHEVROLET Spark 1.0 SX (2005/07)
------------------------Genel Bilgiler------------------------------
Küçük otomobil pazarı, Avrupa'daki kadar olmasa da ülkemizde de ilgi görüyor. Çoğunlukla ailenin ikinci otomobili olarak bakılan küçük sınıftaki modellerin sayısı da talep doğrultusunda yükseliyor. Chevrolet çatısı altına giren Daewoo'nun daha önce Matiz adıyla ülkemizde pazarlanan mini otomobili, bu değişim sonrasında yeni neslinde Spark adıyla pazardaki yerini aldı. Bu yıl Cenevre Otomobil Fuarın'nda tanıtılan otomobil, aslında 1998'de tanıtılan yuvarlak farlı ilk nesil Matiz'in aynı platform üzerinde modernize edilmiş hali. 0.8 litre 52 HP ve 1.0 litre 64 HP'lik iki motorla Güney Kore'de üretilen otomobil Chevrolet markası altında minik segmenti dolduruyor. Dünya pazarlarında sadece manuel şanzımanla satılan Spark'ın Güney Kore'de CVT otomatik şanzımanlı versiyonları da bulunuyor.
---------------------Karoser, iç mekan------------------------------
Matiz'in platformu üzerinde yükselen Spark'ın gövde hatları ve uzunluk, genişlik gibi boyutları korunmakla birlikte önde ve arkada tasarım modernize edilmiş. Ön kapılarda aynaların tutunması için sacların yükseltilmiş olması ilginç. Farların alt bölümüne sinyaller entegre edilmiş. Otomobilin iç mekanına girildiğinde oldukça minimalist yapıda bir kokpitle karşılaşılıyor. Gösterge tablosu ortaya konumlandırılırken ışıklı uyarılar direksiyonun önünde yer alıyor. Eski versiyonun aksine orta konsol ve kapı kolçaklarını saran metalik renkli kaplamalar dikkat çekiyor. Bu kaplamaların Chrysler Crossfire'daki imitasyon kaplamalardan daha iyi göründüğünü belirtmeliyiz. Ama bu bile kapı kollarının kırılacak gibi durmasını gizleyemiyor. Minderlerin yumuşaklığını saymazsak Spark'ın oturma alanlarıyla ilgili sorun yok. Ama sadece dört yolcu için. Çünkü arka koltukta üçüncü yolcu için yolculuk alanı sunulmamış. Arkadaki diz mesafesi kısa yolculuklarda kabullenilebilir durumda. Buna karşılık 1.85 m'lik boyla bile kafa tavana değmeden yolculuk yapılabiliyor. Otomobilin bagajı oldukça küçük. Sunulan 170 litrelik hacim, boyutların çok da iyi kullanılmadığını gösteriyor. Koltuk sırtlıkları yatırıldığında bu hacim 845 litreye kadar genişletilebiliyor. Bagaj kapağnın içinde tutamak olmaması kapanışlarda ellerin kirlenmesine yol açıyor.
-----------------------------------Motor, performans------------------------------------
Spark'ın üzerinde S-Tec ibaresi taşıyan dört silindirli sekiz supaplı bir motor görev yapıyor. Hacminden, gücünden ve torkundan şehir içi ulaşım için üretildiğini belli eden motor oldukça eski teknolojili. Ama modern üç silindirli motorlara göre daha sessiz çalışması, en azından daha az rahatsız edici sesler yayması gibi bir avantajı var. Bunu yalıtıma bağlamak mümkün değil, çünkü Spark'ta yalıtımla ilgili özel hiçbir çalışma göze çarpmıyor. Buna karşılık motorun çekişi çok zayıf, gösterdiği performans tahmin edilebilenden daha düşük, esnekliği de daha ilk denemede sollamalardan vazgeçirecek kadar kötü. Peki ne yapıyor? Sarsıntısız çalışırken düşük ağırlıklı otomobili aslında yavaş yavaş ivmelendiren motor, yalıtım eksikliğinden seri hızlandığını düşündürüyor. Ama 15.1 sn'lik 0-100 km/s hızlanma değeri gerçeği gösteriyor. Buna rağmen Spark'ın şehir trafiğinde sergilediği hızlanma performansı tatminkar düzeyde ki, zaten üretim amacı da bu. Araç doluysa otoyolda 100 km/s hızla ilerlemeyi ve yokuşlarda zorlanmayı, maksimum hızı ancak uzun inişlerde risk alarak görmeyi kabullenerek gerçekleştiriyor. Spark'ın kullanıcılara en cazip gelebilecek yanlarından biri, doğal olarak yakıt tüketimi olacak. Doğrusu ortaya konumlandırılmış yakıt ibresi pek kolay hareket etmiyor. 100 km'de 6.1 litre benzin tüketen Spark, kontrollü kullanımda 35 litrelik mütevazı deposuna rağmen 600 km'ye yakın menzile ulaşabiliyor. Bu da asıl üretim amacının ne olduğunu gösteriyor.
------------------------------------------Kullanım, konfor---------------------------------------------
Tam bir şehir minisi olarak tasarlanan Spark'ın işçilik ve malzeme kalitesi de üretim maliyetlerini düşürmek için minimum seviyede tutulmuş. Örneğin daha sıfır kilometre olan aracın boyası üzerindeki pürüzler eğer test aracımıza özgü bir sorun değilse işçilikte sorunlar olduğunu hissettiriyor. Keza koltukların altında kalan bölümlerin kaplamasız, davlumbazdan öte, tampona takılı lambaların bağlantılarını koruyan parçaların olmamasını da öyle. Geri vites ve arka sis lambalarına ait bağlantıların yağışlı havalarda hasar almaması imkansız görünüyor. Araçta maliyet kaygılarını ele veren şaşırtıcı donanımlar göze çarpıyor. Sürücü tarafı aynası manuel ayarlanan otomobilin yolcu aynası elektrik kumandalı olarak ayarlanıyor. Burada bir çelişki de var, Spark'ın tavan yüksekliği ferahlık sağlıyor ama eni o kadar da geniş değil. Biraz uzanarak da sağ ayna ayarlanabiliyor. Elektrikli kumanda olmasa da olurmuş, sonuçta ayna sık ayarlanan bir eleman değil. Pedalların yanında yeterli boşluk bırakılmamış olması, özellikle kış aylarında geniş tabanlı ayakkabılarla sorun yaratabilir. Debriyajdan kaldırılan sol ayak için daha kullanışlı bir boşluk bırakılabilirdi. Otomobille sürüş başladığında yüksek hıza ulaşamadığı için risk olmayacağı fikrine kapılmamak gerek. Çünkü Spark limitleri düşük olsa da gövde yapısıyla pek güvenli hissettiremiyor. Hızlı sürüşler ya da virajları hızlı dönmekse zaten onun işi değil. O yüzden süspansiyona konfor açısından yaklaşırsak, hem gürültülü çalıştığını hem de konfor sağlayamadığını görüyoruz. Spark'ın fren sistemi yavaşlamalarda sorun çıkartmasa da panik duruşlarda pek parlak performans gösteremiyor. ABS'yle desteklenen sistem, 100 km/s hızdan ancak 43 metrede durabiliyor.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: DG00
ARAÇ NCAP TESTİNDEN 3 YILDIZ ALDI YANILMIYORSAM AMA ÇOK BİLE GÜVENLİK YÖNÜNDEN ÇOK ZAYIF DONANIM DESEN SORDUĞUMDA TEYP BİLE VERMİYORLARDI GEÇEN İSTANBULDA KAZA YAPMIŞTI MARKASINI BİLE ZOR TEŞHİS ETTİM ARKADAN ÇARPAN TERRANO ADAM ÇIMIŞ SPARKTAKİ ADAMIN KURTULMASINI İZLİYORDU 45 DK SÜREN ÇABANIN ARDINDAN ADAM YOLDA HAYATINI KAYBEDİYOR
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
ARAÇ NCAP TESTİNDEN 3 YILDIZ ALDI YANILMIYORSAM AMA ÇOK BİLE GÜVENLİK YÖNÜNDEN ÇOK ZAYIF DONANIM DESEN SORDUĞUMDA TEYP BİLE VERMİYORLARDI GEÇEN İSTANBULDA KAZA YAPMIŞTI MARKASINI BİLE ZOR TEŞHİS ETTİM ARKADAN ÇARPAN TERRANO ADAM ÇIMIŞ SPARKTAKİ ADAMIN KURTULMASINI İZLİYORDU 45 DK SÜREN ÇABANIN ARDINDAN ADAM YOLDA HAYATINI KAYBEDİYOR
abi yazık edersin parana git onun yerine 2.el güzel bir araç al
ayrıca 1.0 motor için yakıt tüketimi fazla
-
reklam kokusu alıyorumquote:
Orijinalden alıntı: profuzmanquote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
ARAÇ NCAP TESTİNDEN 3 YILDIZ ALDI YANILMIYORSAM AMA ÇOK BİLE GÜVENLİK YÖNÜNDEN ÇOK ZAYIF DONANIM DESEN SORDUĞUMDA TEYP BİLE VERMİYORLARDI GEÇEN İSTANBULDA KAZA YAPMIŞTI MARKASINI BİLE ZOR TEŞHİS ETTİM ARKADAN ÇARPAN TERRANO ADAM ÇIMIŞ SPARKTAKİ ADAMIN KURTULMASINI İZLİYORDU 45 DK SÜREN ÇABANIN ARDINDAN ADAM YOLDA HAYATINI KAYBEDİYOR
abi yazık edersin parana git onun yerine 2.el güzel bir araç al
ayrıca 1.0 motor için yakıt tüketimi fazla
Alıntıları Göster
-
şu an kampanya fiyatında olan hyundai atos prime 1.1 gls tavsiye ederim.. 16.700ytlquote:
Orijinalden alıntı: Tanselah
reklam kokusu alıyorum
Alıntıları Göster
spoyler, deri direksiyon ve topuzu, arka camlar elektrikli, abs ebd istersen 18.000 ytl diğer bütün donanımları aynı.. ayrıyetten otomatik ve manuel seçime bağlı..
bende bu araç var ve spark yerine bunu tavsiye ederim.. bir incele istersen...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Tanselah
reklam kokusu alıyorum
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Ahmey
reklam kokusu alıyorum
Bende...
-
SPARK UNOYLA BİLE KARŞILAŞTIRILAMAZ ZATEN SATMADI MEHMET ALİ ERBİL DAĞITTI YOLDA GÖRDÜKLERİMİZİ DEquote:
Orijinalden alıntı: setquote:
Orjinalden alıntı: Ahmey
reklam kokusu alıyorum
Bende...
Alıntıları Göster
-
çok doğruquote:
Orijinalden alıntı: oguzcuk
SPARK UNOYLA BİLE KARŞILAŞTIRILAMAZ ZATEN SATMADI MEHMET ALİ ERBİL DAĞITTI YOLDA GÖRDÜKLERİMİZİ DE
Alıntıları Göster
yoldan geçerken içine baktım oda ne bakmaz olaydım -
sağolun arkadaşlar bir arkadaşım eşine almayı düşünüyordu bunları okuttum cayar gibi olduquote:
Orijinalden alıntı: profuzman
çok doğru
yoldan geçerken içine baktım oda ne bakmaz olaydım
Alıntıları Göster
-
Oha bu arada 790 kilo mu? kalıplı 5 kişi bi de bagaj olsa arabadan ağır olacak demek kiquote:
Orijinalden alıntı: cncfatih
sağolun arkadaşlar bir arkadaşım eşine almayı düşünüyordu bunları okuttum cayar gibi oldu
Alıntıları Göster
-
Yollarda dolaşan gereksiz araçlardan birisi.quote:
Orijinalden alıntı: Jordan Collier
Oha bu arada 790 kilo mu? kalıplı 5 kişi bi de bagaj olsa arabadan ağır olacak demek ki
Alıntıları Göster -
Yorumların arabaya hiç binmemiş insanlar tarafından yapılmış olması üzücü.. Yo spark sahibi değilim ancak araştırdığım araçlar arasında var ve ne yazıkki bilmeyenlerin sallaması yüzünden elle tutulur bilgiye ulaşılamıyor.. Arkadan terrano çarpmış araç pert olmuş.. mini sınıftaki hangi araca jip çarparsa çarpsın aynı koşullarda araçtakide araçta pert olur.. Yokmu kullanıp araç hakkında tecrübelerini paylaşacak tek kişi?quote:
Orijinalden alıntı: Egguzel
Yollarda dolaşan gereksiz araçlardan birisi.
Alıntıları Göster
-
yapmayın ya oda arabaysa artık.etmeyin yazık paranıza o ne ya napcak sın..quote:
Orijinalden alıntı: VipLife
Yorumların arabaya hiç binmemiş insanlar tarafından yapılmış olması üzücü.. Yo spark sahibi değilim ancak araştırdığım araçlar arasında var ve ne yazıkki bilmeyenlerin sallaması yüzünden elle tutulur bilgiye ulaşılamıyor.. Arkadan terrano çarpmış araç pert olmuş.. mini sınıftaki hangi araca jip çarparsa çarpsın aynı koşullarda araçtakide araçta pert olur.. Yokmu kullanıp araç hakkında tecrübelerini paylaşacak tek kişi?
Alıntıları Göster
-
yokmu spark kullanan yorum yapacak +- lerini anlatacak?quote:
Orijinalden alıntı: volkaaan06
yapmayın ya oda arabaysa artık.etmeyin yazık paranıza o ne ya napcak sın..
Alıntıları Göster -
ben bi spark kullanıcısıyı gayetde memnunum 1.0 ls 2AB ABS donanınmına sahibim sıfır aldım yakıt mükemmel park sorunu yok bir tek klima açıldığı zaman deviri toparlamak zor oluyor oda 1000 motor araba için normal ve birazda ses yapıyor içerideki plastik aksanlar,elinde kalır dediler ama zaten binmeye alıyon en az 5 sene sorun çıkarmaz sıfır araba onadan sorada satarsın zaten,soruları bekliyomquote:
Orijinalden alıntı: fizik72
yokmu spark kullanan yorum yapacak +- lerini anlatacak?
Alıntıları Göster -
bende chevrolet almayı düşünüyorumquote:
Orijinalden alıntı: sas197
ben bi spark kullanıcısıyı gayetde memnunum 1.0 ls 2AB ABS donanınmına sahibim sıfır aldım yakıt mükemmel park sorunu yok bir tek klima açıldığı zaman deviri toparlamak zor oluyor oda 1000 motor araba için normal ve birazda ses yapıyor içerideki plastik aksanlar,elinde kalır dediler ama zaten binmeye alıyon en az 5 sene sorun çıkarmaz sıfır araba onadan sorada satarsın zaten,soruları bekliyom
Alıntıları Göster
ikinci elde 32000km de 2006 model spark buldum.
forumu araştırdım
ama arabayı hiç kullanmamış olanlar desteksiz sallamışlar
gercekten kullanmış olanların yorumları önemli
-
arkadaşlar okadar paraya o aracı alacağanıza hiç yoktan 18 dacıa logan alın hiç yoktan sınıfı yüksek yada renault clio spark nediryha kadın arabası lütfen arabanın boyutları bikere normal bir insan için gayet az yada olmadı tatya bakın yhani çünk araç akülü arab gibiquote:
Orijinalden alıntı: disintegration
bende chevrolet almayı düşünüyorum
ikinci elde 32000km de 2006 model spark buldum.
forumu araştırdım
ama arabayı hiç kullanmamış olanlar desteksiz sallamışlar
gercekten kullanmış olanların yorumları önemli
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- ford ranger yakıt tüketimi
- arabaya süt kokusuna kesin çözüm
- egea otomatik şanzıman
- sistem gücü sınırlı ne demek
- doğan görünümlü şahin ne demek
- golf 7.5 hangi yıllar
- uçan araba fiyatları
- tesla iç dizayn
- omoda 5 mi tiggo 7 pro mu
- 35 tfsi ne demek
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X