Şimdi Ara

chevrolet spark

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
86.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • chevrolet spark hakkında biligi alabilirmiyim kullanan var mı küçük bir arabaya benziyor uno kılasmanında bir araç gibi gözüküyor ama yakıt ve donanım nasıl bileniniz varmı arakadaşlar



  • ya bu araç gördüğüm kadarıyla piyasada bayağı iyi patladı vızır vızır dolaşıyor ama kimse nasıl bir araç olduğunu bilmiyor galiba.....[image][/image]
  • baktım cevap yazan yok bari ben yazayım dedim belki almayı düşünenlere yardımcı oluruz fiyatı 16500 civarında bir araç bu fiyata gayet makul bir araç bence

    CHEVROLET Spark 1.0 SX (2005/07)

    S T A N D A R T D O N A N I M
    Sürücü ve yolcu hava yastığı, elektrikli ön camlar, klima, polen filtresi, hidrolik direksiyon, radyo-CD çalar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, asimetrik katlanabilen arka koltuk sırtlıkları, bardaklık, far yükseklik ayarı, içerden açılabilen depo kapağı, makyaj aynalı güneşlikler, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, yükseklik ayarlı emniyet kemeri, dijital saat, içerden açılan bagaj kapağı, ön yolcu koltuk arka ve yan cebi, gözlük kabı
    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş sıralı dört silindirli motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 995 cc 0-50 km/s : 4.4 sn
    Çap/Strok: - mm 0-100 km/s : 15.1 sn
    Sıkıştırma oranı: - :1 0-130 km/s : 25.0 sn
    Motor gücü: 5400 d/d'de 66 HP Esneklik (60-100 km/s)
    Max. tork: 4200 d/d'de 91 Nm 4.Viteste : 16.1 sn
    Vites oranları: 1-3.42, 2-1.95, 3-1.28, 4-0.97, 5-0.76, geri-3.27 5.Viteste : 28.6 sn
    Son dişli: 4.10 :1 Max. hız : 156 km/s
    Frenler: önde disk arkada kampana Dönme çapı : 9.2 m
    Bagaj: 170-845 lt İç gürültü
    Boyut: 4765/1820/1500 mm 3.vites 50 km/s : 63 dB(A)
    Ağırlık: 795 kg 4.vites 100 km/s : 70 dB(A)
    Lastikler: 155/65 R13 5.vites 130 km/s : 76 dB(A)
    100 - 0 km/s ve süresi: 44 m sn
    Test tüketimi: 6.1 lt/100 km
    Depo kapasitesi: 35 lt
    Menzil: 573 km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cncfatih

    baktım cevap yazan yok bari ben yazayım dedim belki almayı düşünenlere yardımcı oluruz fiyatı 16500 civarında bir araç bu fiyata gayet makul bir araç bence

    CHEVROLET Spark 1.0 SX (2005/07)

    S T A N D A R T D O N A N I M
    Sürücü ve yolcu hava yastığı, elektrikli ön camlar, klima, polen filtresi, hidrolik direksiyon, radyo-CD çalar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, asimetrik katlanabilen arka koltuk sırtlıkları, bardaklık, far yükseklik ayarı, içerden açılabilen depo kapağı, makyaj aynalı güneşlikler, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, yükseklik ayarlı emniyet kemeri, dijital saat, içerden açılan bagaj kapağı, ön yolcu koltuk arka ve yan cebi, gözlük kabı
    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş sıralı dört silindirli motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 995 cc 0-50 km/s : 4.4 sn
    Çap/Strok: - mm 0-100 km/s : 15.1 sn
    Sıkıştırma oranı: - :1 0-130 km/s : 25.0 sn
    Motor gücü: 5400 d/d'de 66 HP Esneklik (60-100 km/s)
    Max. tork: 4200 d/d'de 91 Nm 4.Viteste : 16.1 sn
    Vites oranları: 1-3.42, 2-1.95, 3-1.28, 4-0.97, 5-0.76, geri-3.27 5.Viteste : 28.6 sn
    Son dişli: 4.10 :1 Max. hız : 156 km/s
    Frenler: önde disk arkada kampana Dönme çapı : 9.2 m
    Bagaj: 170-845 lt İç gürültü
    Boyut: 4765/1820/1500 mm 3.vites 50 km/s : 63 dB(A)
    Ağırlık: 795 kg 4.vites 100 km/s : 70 dB(A)
    Lastikler: 155/65 R13 5.vites 130 km/s : 76 dB(A)
    100 - 0 km/s ve süresi: 44 m sn
    Test tüketimi: 6.1 lt/100 km
    Depo kapasitesi: 35 lt
    Menzil: 573 km




    CHEVROLET Spark 1.0 SX (2005/07)


    ------------------------Genel Bilgiler------------------------------

    Küçük otomobil pazarı, Avrupa'daki kadar olmasa da ülkemizde de ilgi görüyor. Çoğunlukla ailenin ikinci otomobili olarak bakılan küçük sınıftaki modellerin sayısı da talep doğrultusunda yükseliyor. Chevrolet çatısı altına giren Daewoo'nun daha önce Matiz adıyla ülkemizde pazarlanan mini otomobili, bu değişim sonrasında yeni neslinde Spark adıyla pazardaki yerini aldı. Bu yıl Cenevre Otomobil Fuarın'nda tanıtılan otomobil, aslında 1998'de tanıtılan yuvarlak farlı ilk nesil Matiz'in aynı platform üzerinde modernize edilmiş hali. 0.8 litre 52 HP ve 1.0 litre 64 HP'lik iki motorla Güney Kore'de üretilen otomobil Chevrolet markası altında minik segmenti dolduruyor. Dünya pazarlarında sadece manuel şanzımanla satılan Spark'ın Güney Kore'de CVT otomatik şanzımanlı versiyonları da bulunuyor.



    ---------------------Karoser, iç mekan------------------------------
    Matiz'in platformu üzerinde yükselen Spark'ın gövde hatları ve uzunluk, genişlik gibi boyutları korunmakla birlikte önde ve arkada tasarım modernize edilmiş. Ön kapılarda aynaların tutunması için sacların yükseltilmiş olması ilginç. Farların alt bölümüne sinyaller entegre edilmiş. Otomobilin iç mekanına girildiğinde oldukça minimalist yapıda bir kokpitle karşılaşılıyor. Gösterge tablosu ortaya konumlandırılırken ışıklı uyarılar direksiyonun önünde yer alıyor. Eski versiyonun aksine orta konsol ve kapı kolçaklarını saran metalik renkli kaplamalar dikkat çekiyor. Bu kaplamaların Chrysler Crossfire'daki imitasyon kaplamalardan daha iyi göründüğünü belirtmeliyiz. Ama bu bile kapı kollarının kırılacak gibi durmasını gizleyemiyor. Minderlerin yumuşaklığını saymazsak Spark'ın oturma alanlarıyla ilgili sorun yok. Ama sadece dört yolcu için. Çünkü arka koltukta üçüncü yolcu için yolculuk alanı sunulmamış. Arkadaki diz mesafesi kısa yolculuklarda kabullenilebilir durumda. Buna karşılık 1.85 m'lik boyla bile kafa tavana değmeden yolculuk yapılabiliyor. Otomobilin bagajı oldukça küçük. Sunulan 170 litrelik hacim, boyutların çok da iyi kullanılmadığını gösteriyor. Koltuk sırtlıkları yatırıldığında bu hacim 845 litreye kadar genişletilebiliyor. Bagaj kapağnın içinde tutamak olmaması kapanışlarda ellerin kirlenmesine yol açıyor.

    -----------------------------------Motor, performans------------------------------------
    Spark'ın üzerinde S-Tec ibaresi taşıyan dört silindirli sekiz supaplı bir motor görev yapıyor. Hacminden, gücünden ve torkundan şehir içi ulaşım için üretildiğini belli eden motor oldukça eski teknolojili. Ama modern üç silindirli motorlara göre daha sessiz çalışması, en azından daha az rahatsız edici sesler yayması gibi bir avantajı var. Bunu yalıtıma bağlamak mümkün değil, çünkü Spark'ta yalıtımla ilgili özel hiçbir çalışma göze çarpmıyor. Buna karşılık motorun çekişi çok zayıf, gösterdiği performans tahmin edilebilenden daha düşük, esnekliği de daha ilk denemede sollamalardan vazgeçirecek kadar kötü. Peki ne yapıyor? Sarsıntısız çalışırken düşük ağırlıklı otomobili aslında yavaş yavaş ivmelendiren motor, yalıtım eksikliğinden seri hızlandığını düşündürüyor. Ama 15.1 sn'lik 0-100 km/s hızlanma değeri gerçeği gösteriyor. Buna rağmen Spark'ın şehir trafiğinde sergilediği hızlanma performansı tatminkar düzeyde ki, zaten üretim amacı da bu. Araç doluysa otoyolda 100 km/s hızla ilerlemeyi ve yokuşlarda zorlanmayı, maksimum hızı ancak uzun inişlerde risk alarak görmeyi kabullenerek gerçekleştiriyor. Spark'ın kullanıcılara en cazip gelebilecek yanlarından biri, doğal olarak yakıt tüketimi olacak. Doğrusu ortaya konumlandırılmış yakıt ibresi pek kolay hareket etmiyor. 100 km'de 6.1 litre benzin tüketen Spark, kontrollü kullanımda 35 litrelik mütevazı deposuna rağmen 600 km'ye yakın menzile ulaşabiliyor. Bu da asıl üretim amacının ne olduğunu gösteriyor.

    ------------------------------------------Kullanım, konfor---------------------------------------------
    Tam bir şehir minisi olarak tasarlanan Spark'ın işçilik ve malzeme kalitesi de üretim maliyetlerini düşürmek için minimum seviyede tutulmuş. Örneğin daha sıfır kilometre olan aracın boyası üzerindeki pürüzler eğer test aracımıza özgü bir sorun değilse işçilikte sorunlar olduğunu hissettiriyor. Keza koltukların altında kalan bölümlerin kaplamasız, davlumbazdan öte, tampona takılı lambaların bağlantılarını koruyan parçaların olmamasını da öyle. Geri vites ve arka sis lambalarına ait bağlantıların yağışlı havalarda hasar almaması imkansız görünüyor. Araçta maliyet kaygılarını ele veren şaşırtıcı donanımlar göze çarpıyor. Sürücü tarafı aynası manuel ayarlanan otomobilin yolcu aynası elektrik kumandalı olarak ayarlanıyor. Burada bir çelişki de var, Spark'ın tavan yüksekliği ferahlık sağlıyor ama eni o kadar da geniş değil. Biraz uzanarak da sağ ayna ayarlanabiliyor. Elektrikli kumanda olmasa da olurmuş, sonuçta ayna sık ayarlanan bir eleman değil. Pedalların yanında yeterli boşluk bırakılmamış olması, özellikle kış aylarında geniş tabanlı ayakkabılarla sorun yaratabilir. Debriyajdan kaldırılan sol ayak için daha kullanışlı bir boşluk bırakılabilirdi. Otomobille sürüş başladığında yüksek hıza ulaşamadığı için risk olmayacağı fikrine kapılmamak gerek. Çünkü Spark limitleri düşük olsa da gövde yapısıyla pek güvenli hissettiremiyor. Hızlı sürüşler ya da virajları hızlı dönmekse zaten onun işi değil. O yüzden süspansiyona konfor açısından yaklaşırsak, hem gürültülü çalıştığını hem de konfor sağlayamadığını görüyoruz. Spark'ın fren sistemi yavaşlamalarda sorun çıkartmasa da panik duruşlarda pek parlak performans gösteremiyor. ABS'yle desteklenen sistem, 100 km/s hızdan ancak 43 metrede durabiliyor.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: cncfatih





    CHEVROLET Spark 1.0 SX (2005/07)


    ------------------------Genel Bilgiler------------------------------

    Küçük otomobil pazarı, Avrupa'daki kadar olmasa da ülkemizde de ilgi görüyor. Çoğunlukla ailenin ikinci otomobili olarak bakılan küçük sınıftaki modellerin sayısı da talep doğrultusunda yükseliyor. Chevrolet çatısı altına giren Daewoo'nun daha önce Matiz adıyla ülkemizde pazarlanan mini otomobili, bu değişim sonrasında yeni neslinde Spark adıyla pazardaki yerini aldı. Bu yıl Cenevre Otomobil Fuarın'nda tanıtılan otomobil, aslında 1998'de tanıtılan yuvarlak farlı ilk nesil Matiz'in aynı platform üzerinde modernize edilmiş hali. 0.8 litre 52 HP ve 1.0 litre 64 HP'lik iki motorla Güney Kore'de üretilen otomobil Chevrolet markası altında minik segmenti dolduruyor. Dünya pazarlarında sadece manuel şanzımanla satılan Spark'ın Güney Kore'de CVT otomatik şanzımanlı versiyonları da bulunuyor.



    ---------------------Karoser, iç mekan------------------------------
    Matiz'in platformu üzerinde yükselen Spark'ın gövde hatları ve uzunluk, genişlik gibi boyutları korunmakla birlikte önde ve arkada tasarım modernize edilmiş. Ön kapılarda aynaların tutunması için sacların yükseltilmiş olması ilginç. Farların alt bölümüne sinyaller entegre edilmiş. Otomobilin iç mekanına girildiğinde oldukça minimalist yapıda bir kokpitle karşılaşılıyor. Gösterge tablosu ortaya konumlandırılırken ışıklı uyarılar direksiyonun önünde yer alıyor. Eski versiyonun aksine orta konsol ve kapı kolçaklarını saran metalik renkli kaplamalar dikkat çekiyor. Bu kaplamaların Chrysler Crossfire'daki imitasyon kaplamalardan daha iyi göründüğünü belirtmeliyiz. Ama bu bile kapı kollarının kırılacak gibi durmasını gizleyemiyor. Minderlerin yumuşaklığını saymazsak Spark'ın oturma alanlarıyla ilgili sorun yok. Ama sadece dört yolcu için. Çünkü arka koltukta üçüncü yolcu için yolculuk alanı sunulmamış. Arkadaki diz mesafesi kısa yolculuklarda kabullenilebilir durumda. Buna karşılık 1.85 m'lik boyla bile kafa tavana değmeden yolculuk yapılabiliyor. Otomobilin bagajı oldukça küçük. Sunulan 170 litrelik hacim, boyutların çok da iyi kullanılmadığını gösteriyor. Koltuk sırtlıkları yatırıldığında bu hacim 845 litreye kadar genişletilebiliyor. Bagaj kapağnın içinde tutamak olmaması kapanışlarda ellerin kirlenmesine yol açıyor.

    -----------------------------------Motor, performans------------------------------------
    Spark'ın üzerinde S-Tec ibaresi taşıyan dört silindirli sekiz supaplı bir motor görev yapıyor. Hacminden, gücünden ve torkundan şehir içi ulaşım için üretildiğini belli eden motor oldukça eski teknolojili. Ama modern üç silindirli motorlara göre daha sessiz çalışması, en azından daha az rahatsız edici sesler yayması gibi bir avantajı var. Bunu yalıtıma bağlamak mümkün değil, çünkü Spark'ta yalıtımla ilgili özel hiçbir çalışma göze çarpmıyor. Buna karşılık motorun çekişi çok zayıf, gösterdiği performans tahmin edilebilenden daha düşük, esnekliği de daha ilk denemede sollamalardan vazgeçirecek kadar kötü. Peki ne yapıyor? Sarsıntısız çalışırken düşük ağırlıklı otomobili aslında yavaş yavaş ivmelendiren motor, yalıtım eksikliğinden seri hızlandığını düşündürüyor. Ama 15.1 sn'lik 0-100 km/s hızlanma değeri gerçeği gösteriyor. Buna rağmen Spark'ın şehir trafiğinde sergilediği hızlanma performansı tatminkar düzeyde ki, zaten üretim amacı da bu. Araç doluysa otoyolda 100 km/s hızla ilerlemeyi ve yokuşlarda zorlanmayı, maksimum hızı ancak uzun inişlerde risk alarak görmeyi kabullenerek gerçekleştiriyor. Spark'ın kullanıcılara en cazip gelebilecek yanlarından biri, doğal olarak yakıt tüketimi olacak. Doğrusu ortaya konumlandırılmış yakıt ibresi pek kolay hareket etmiyor. 100 km'de 6.1 litre benzin tüketen Spark, kontrollü kullanımda 35 litrelik mütevazı deposuna rağmen 600 km'ye yakın menzile ulaşabiliyor. Bu da asıl üretim amacının ne olduğunu gösteriyor.

    ------------------------------------------Kullanım, konfor---------------------------------------------
    Tam bir şehir minisi olarak tasarlanan Spark'ın işçilik ve malzeme kalitesi de üretim maliyetlerini düşürmek için minimum seviyede tutulmuş. Örneğin daha sıfır kilometre olan aracın boyası üzerindeki pürüzler eğer test aracımıza özgü bir sorun değilse işçilikte sorunlar olduğunu hissettiriyor. Keza koltukların altında kalan bölümlerin kaplamasız, davlumbazdan öte, tampona takılı lambaların bağlantılarını koruyan parçaların olmamasını da öyle. Geri vites ve arka sis lambalarına ait bağlantıların yağışlı havalarda hasar almaması imkansız görünüyor. Araçta maliyet kaygılarını ele veren şaşırtıcı donanımlar göze çarpıyor. Sürücü tarafı aynası manuel ayarlanan otomobilin yolcu aynası elektrik kumandalı olarak ayarlanıyor. Burada bir çelişki de var, Spark'ın tavan yüksekliği ferahlık sağlıyor ama eni o kadar da geniş değil. Biraz uzanarak da sağ ayna ayarlanabiliyor. Elektrikli kumanda olmasa da olurmuş, sonuçta ayna sık ayarlanan bir eleman değil. Pedalların yanında yeterli boşluk bırakılmamış olması, özellikle kış aylarında geniş tabanlı ayakkabılarla sorun yaratabilir. Debriyajdan kaldırılan sol ayak için daha kullanışlı bir boşluk bırakılabilirdi. Otomobille sürüş başladığında yüksek hıza ulaşamadığı için risk olmayacağı fikrine kapılmamak gerek. Çünkü Spark limitleri düşük olsa da gövde yapısıyla pek güvenli hissettiremiyor. Hızlı sürüşler ya da virajları hızlı dönmekse zaten onun işi değil. O yüzden süspansiyona konfor açısından yaklaşırsak, hem gürültülü çalıştığını hem de konfor sağlayamadığını görüyoruz. Spark'ın fren sistemi yavaşlamalarda sorun çıkartmasa da panik duruşlarda pek parlak performans gösteremiyor. ABS'yle desteklenen sistem, 100 km/s hızdan ancak 43 metrede durabiliyor.




    Alıntıları Göster
    ARAÇ NCAP TESTİNDEN 3 YILDIZ ALDI YANILMIYORSAM AMA ÇOK BİLE GÜVENLİK YÖNÜNDEN ÇOK ZAYIF DONANIM DESEN SORDUĞUMDA TEYP BİLE VERMİYORLARDI GEÇEN İSTANBULDA KAZA YAPMIŞTI MARKASINI BİLE ZOR TEŞHİS ETTİM ARKADAN ÇARPAN TERRANO ADAM ÇIMIŞ SPARKTAKİ ADAMIN KURTULMASINI İZLİYORDU 45 DK SÜREN ÇABANIN ARDINDAN ADAM YOLDA HAYATINI KAYBEDİYOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DG00

    ARAÇ NCAP TESTİNDEN 3 YILDIZ ALDI YANILMIYORSAM AMA ÇOK BİLE GÜVENLİK YÖNÜNDEN ÇOK ZAYIF DONANIM DESEN SORDUĞUMDA TEYP BİLE VERMİYORLARDI GEÇEN İSTANBULDA KAZA YAPMIŞTI MARKASINI BİLE ZOR TEŞHİS ETTİM ARKADAN ÇARPAN TERRANO ADAM ÇIMIŞ SPARKTAKİ ADAMIN KURTULMASINI İZLİYORDU 45 DK SÜREN ÇABANIN ARDINDAN ADAM YOLDA HAYATINI KAYBEDİYOR

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    ARAÇ NCAP TESTİNDEN 3 YILDIZ ALDI YANILMIYORSAM AMA ÇOK BİLE GÜVENLİK YÖNÜNDEN ÇOK ZAYIF DONANIM DESEN SORDUĞUMDA TEYP BİLE VERMİYORLARDI GEÇEN İSTANBULDA KAZA YAPMIŞTI MARKASINI BİLE ZOR TEŞHİS ETTİM ARKADAN ÇARPAN TERRANO ADAM ÇIMIŞ SPARKTAKİ ADAMIN KURTULMASINI İZLİYORDU 45 DK SÜREN ÇABANIN ARDINDAN ADAM YOLDA HAYATINI KAYBEDİYOR

    abi yazık edersin parana git onun yerine 2.el güzel bir araç al
    ayrıca 1.0 motor için yakıt tüketimi fazla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profuzman

    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    ARAÇ NCAP TESTİNDEN 3 YILDIZ ALDI YANILMIYORSAM AMA ÇOK BİLE GÜVENLİK YÖNÜNDEN ÇOK ZAYIF DONANIM DESEN SORDUĞUMDA TEYP BİLE VERMİYORLARDI GEÇEN İSTANBULDA KAZA YAPMIŞTI MARKASINI BİLE ZOR TEŞHİS ETTİM ARKADAN ÇARPAN TERRANO ADAM ÇIMIŞ SPARKTAKİ ADAMIN KURTULMASINI İZLİYORDU 45 DK SÜREN ÇABANIN ARDINDAN ADAM YOLDA HAYATINI KAYBEDİYOR

    abi yazık edersin parana git onun yerine 2.el güzel bir araç al
    ayrıca 1.0 motor için yakıt tüketimi fazla

    Alıntıları Göster
    reklam kokusu alıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tanselah

    reklam kokusu alıyorum

    Alıntıları Göster
    şu an kampanya fiyatında olan hyundai atos prime 1.1 gls tavsiye ederim.. 16.700ytl

    spoyler, deri direksiyon ve topuzu, arka camlar elektrikli, abs ebd istersen 18.000 ytl diğer bütün donanımları aynı.. ayrıyetten otomatik ve manuel seçime bağlı..

    bende bu araç var ve spark yerine bunu tavsiye ederim.. bir incele istersen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tanselah

    reklam kokusu alıyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmey

    reklam kokusu alıyorum


    Bende...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmey

    reklam kokusu alıyorum


    Bende...

    Alıntıları Göster
    SPARK UNOYLA BİLE KARŞILAŞTIRILAMAZ ZATEN SATMADI MEHMET ALİ ERBİL DAĞITTI YOLDA GÖRDÜKLERİMİZİ DE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzcuk

    SPARK UNOYLA BİLE KARŞILAŞTIRILAMAZ ZATEN SATMADI MEHMET ALİ ERBİL DAĞITTI YOLDA GÖRDÜKLERİMİZİ DE

    Alıntıları Göster
    çok doğru

    yoldan geçerken içine baktım oda ne bakmaz olaydım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: profuzman

    çok doğru

    yoldan geçerken içine baktım oda ne bakmaz olaydım

    Alıntıları Göster
    sağolun arkadaşlar bir arkadaşım eşine almayı düşünüyordu bunları okuttum cayar gibi oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cncfatih

    sağolun arkadaşlar bir arkadaşım eşine almayı düşünüyordu bunları okuttum cayar gibi oldu


    Alıntıları Göster
    Oha bu arada 790 kilo mu? kalıplı 5 kişi bi de bagaj olsa arabadan ağır olacak demek ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jordan Collier

    Oha bu arada 790 kilo mu? kalıplı 5 kişi bi de bagaj olsa arabadan ağır olacak demek ki

    Alıntıları Göster
    Yollarda dolaşan gereksiz araçlardan birisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Egguzel

    Yollarda dolaşan gereksiz araçlardan birisi.

    Alıntıları Göster
    Yorumların arabaya hiç binmemiş insanlar tarafından yapılmış olması üzücü.. Yo spark sahibi değilim ancak araştırdığım araçlar arasında var ve ne yazıkki bilmeyenlerin sallaması yüzünden elle tutulur bilgiye ulaşılamıyor.. Arkadan terrano çarpmış araç pert olmuş.. mini sınıftaki hangi araca jip çarparsa çarpsın aynı koşullarda araçtakide araçta pert olur.. Yokmu kullanıp araç hakkında tecrübelerini paylaşacak tek kişi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Yorumların arabaya hiç binmemiş insanlar tarafından yapılmış olması üzücü.. Yo spark sahibi değilim ancak araştırdığım araçlar arasında var ve ne yazıkki bilmeyenlerin sallaması yüzünden elle tutulur bilgiye ulaşılamıyor.. Arkadan terrano çarpmış araç pert olmuş.. mini sınıftaki hangi araca jip çarparsa çarpsın aynı koşullarda araçtakide araçta pert olur.. Yokmu kullanıp araç hakkında tecrübelerini paylaşacak tek kişi?

    Alıntıları Göster
    yapmayın ya oda arabaysa artık.etmeyin yazık paranıza o ne ya napcak sın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkaaan06

    yapmayın ya oda arabaysa artık.etmeyin yazık paranıza o ne ya napcak sın..

    Alıntıları Göster
    yokmu spark kullanan yorum yapacak +- lerini anlatacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizik72

    yokmu spark kullanan yorum yapacak +- lerini anlatacak?

    Alıntıları Göster
    ben bi spark kullanıcısıyı gayetde memnunum 1.0 ls 2AB ABS donanınmına sahibim sıfır aldım yakıt mükemmel park sorunu yok bir tek klima açıldığı zaman deviri toparlamak zor oluyor oda 1000 motor araba için normal ve birazda ses yapıyor içerideki plastik aksanlar,elinde kalır dediler ama zaten binmeye alıyon en az 5 sene sorun çıkarmaz sıfır araba onadan sorada satarsın zaten,soruları bekliyom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sas197

    ben bi spark kullanıcısıyı gayetde memnunum 1.0 ls 2AB ABS donanınmına sahibim sıfır aldım yakıt mükemmel park sorunu yok bir tek klima açıldığı zaman deviri toparlamak zor oluyor oda 1000 motor araba için normal ve birazda ses yapıyor içerideki plastik aksanlar,elinde kalır dediler ama zaten binmeye alıyon en az 5 sene sorun çıkarmaz sıfır araba onadan sorada satarsın zaten,soruları bekliyom

    Alıntıları Göster
    bende chevrolet almayı düşünüyorum
    ikinci elde 32000km de 2006 model spark buldum.
    forumu araştırdım
    ama arabayı hiç kullanmamış olanlar desteksiz sallamışlar
    gercekten kullanmış olanların yorumları önemli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    bende chevrolet almayı düşünüyorum
    ikinci elde 32000km de 2006 model spark buldum.
    forumu araştırdım
    ama arabayı hiç kullanmamış olanlar desteksiz sallamışlar
    gercekten kullanmış olanların yorumları önemli

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar okadar paraya o aracı alacağanıza hiç yoktan 18 dacıa logan alın hiç yoktan sınıfı yüksek yada renault clio spark nediryha kadın arabası lütfen arabanın boyutları bikere normal bir insan için gayet az yada olmadı tatya bakın yhani çünk araç akülü arab gibi




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.