Chery Tiggo 8 Pro, Çin'de 580 bin TL'den başlıyor






-
-
Videoyu çekip en kısa zamanda yükleyeceğim.
Tiggo 9
Tiggo 8 ve LWB
Tiggo 7 ve LWB
Tiggo 5X
Tiggo 3X
Arizzo 8
Arizzo 5
Hepsine kısaca göz attığımız sanal bir video olacak.
youtube
Merhaba arkadaşlar! Gerek teknik gerek araç inceleme veya test sürüşü formatlarında içerikler üretiyorum. Her ne kadar kendi düşüncelerimi paylaşıyor olsam da son yıllardaki tamamen içi boş içeriklerden sıkıldığım için kaliteli içerik üretme kararı aldım. Şimdilik çeşitli eksiklerimiz ve hatalarımız olabilir, tüm fikirlerinizi ve söylediklerinizi uygun zamanlarda tek tek inceliyorum ve dikkate alıyorum. Araç tavsiyeleri için forumdan da bana ulaşabilirsiniz. Kanalı destekleyen ve araç temin eden herkese çok teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın.https://www.youtube.com/channel/UCvvpSxAxpCBs8QJi0pGfm3wÇin sitesinde Arizzo 5 59 bin Yuandan başlıyor 1.5 atmosferik CVT ve asgari ücret 2950 Yuan. Asgariyle 20 ayda sıfır araba alıyorlar.
Şu makinanın dolusu 69 boşu 59 bin Yuan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EC8695C07 -- 28 Haziran 2024; 19:44:41 >
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fesatlığa gerek yok Hyundai Tucson 2023 model aracımı 1 sene kullandım CHERY tigo 7 aldım kullanıyorum aralarında öyle ahım şahım fark yok cebime kalan 700 bin tl de cabası
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
aman hocam nasıl böyle şey yazarsın sen? seni şimdi eleştiri yağmuruna tutacaklar. şaka bir yana hayırlı olsun, biz de yeni kasa tucson ve 7 arasında kaldık ve iyi ki 7 'yi seçmişiz dedik. En azından kalan parayı faize koyar mis gibi para kazanırsınız.
-
Eskiden Çin malı dendiğinde kimse yüzüne bakmaz ve kolay kolay almazdı.Çünkü adi ve kalitesiz olduğu düşünülürdü.
Şimdi bir çok sektörde Çin Markaları çok başarılar yakaladılar ve bazı sektörlerde liderliğe oynuyorlar.
Yıllardır Amerika'nın ve batı ülkelerinin ucuz işçi cenneti diyerek fabrikalarını Çin ülkesine kaydırmışlar ve insanlarını köle gibi kullanıyorlardı.
Şimdi ise ne oldu,Çin bu ülkelerin başlarına bela olmaya başladı rekabetçi markaları ile.Bu ülkeler Çin ile baş edebilmek için her türlü yolu deniyorlar.Ülkemizde bile ek vergiler koydular.
Ne yaparlarsa yapsınlar Çin ülkesini engelleyemeyecekler.Ettiklerini bulacaklar ..!
-
Tarihte her bulduğu fırsatta Türkleri katleden bir millete bu ne sevgi bu ne aşk...
-
Forumda bu konuyu 105 defa anlatmış olmamıza rağmen halen papağan gibi aynı şeyleri tekrar ediyorsunuz.
Çin'e vergi konmasının nedeni ürünlerinin kalitesi falan değil,bilgine.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cherry modelleri tam robotik sistemlerle ölçek ekonomisiyle üretiliyor diye biliyorum, yani fabrikadan oldukça fazla sayida araç cikiyor ve el işçiliği nispeten daha az. Kalite kontrol konusunda zayiflardir diye tahmin ediyorum ,bunlar da fiyatlarina yansiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
aynı fiyat oldugunde asla tucson varken chery almam tabiki ama yarı parasına veriyorlar kendimizi dolandırttırmayada gerek yok diye dusundum ve bu degisikligi yaptım.
-
orası öyle tabi hocam. Ancak bunun en önemli etkeni bence piyasa. Chery ülkemizde yıllarca satmış bir marka olsa bence tucson ve tiggo 8'in pek farkı yok.
-
Haklısınız , önümüzdeki 1-2 yıl daha böyle giderse zaten hyundai, kia gibi yerini alır.
-
Benim kimseyi met ettiğim falan yok.
Sanki Avrupalılar ve Amerikalılar çok masum ..!
Beğenin yada beğenmeyin bir gerçek var ortada.Adamlar ( kaliteli yada kalitesiz ) otomobil üretip iyide satış yapıyorlar.
-
" ABD, Çin'den ithal edilen elektrikli otomobiller için tarife oranını 4 kat artırarak yüzde 100'e yükseltmiştir. "
" ABD ve Türkiye'nin ardından Avrupa'da da, Çinli elektrikli araçlar için ek vergi getirildi. Çin'den ithal edilen elektrikli otomobillere yüzde 38,1'e varan ek gümrük vergisi uygulanacak. "
,
" Ticaret Bakanlığı, Çin menşeli araçlara getirilen ek vergiye dair yaptığı açıklamada, uluslararası anlaşmalar, tüketici güvenliği, kamu sağlığının korunması, yurt içine yatırımların özendirilmesi ve cari açığın düşürülmesi gibi nedenlerle bu adımı attıklarını duyurdu "
Yukarıda sebebi yazmaktadır ... Sadece yerli otomobili korumak için değil.Bir çok sebebi var.
Bu açıklamayı okuduğumuzda diğer markalar içinde ek vergi olması lazım ülkemizde .
Avrupalı ülkelerde ek vergi getiriyor Çin markaları için.Peki neden ?
Beğenin yada beğenmeyin bir gerçek var ortada.Adamlar ( kaliteli yada kalitesiz ) otomobil üretip iyide satış yapıyorlar.
Ha ben bu marka otomobilleri ( iyi bir satış ağı ve servis ağı kurmadıkça ) sitin sene almam ..!
-
106. Kez anlatayım,Avrupa ve Amerika'nın Çin'e vergi getirme sebebi farklı,bizimkisi farklı.
Çin, Türkiye'de gümrük birliği ülkelerinin şartları ile araç satışı yaptı, çünkü yatırım/fabrika sözü vererek girdi piyasaya.
Satış yaptığı dönem boyunca her türlü teşviki almasına rağmen bu konuda adım atmayınca, üstüne bir de Macaristan'a İspanya'ya fabrika kurmaya kalkınca ilk olarak servis zorunluluğu getirildi,bu uyarıydı.
Çin yine takmadı,gemiye araçları doldurup piyasaya indirmeye,istila siyaseti gutmeye,oyalama taktiklerine devam etti.
Sonunda da vergi geldi.
Avrupayla Amerika neden vergi getirdi diye sorarsanız onu ayrıca anlatırım.
Ama Türkiye'de vergi gelmesinin temel sebebi Çin'in yaptığı ticari ahlaksızlıktan kaynaklıdır.
Dilerim 107. Kez anlatmak zorunda kalmam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 30 Haziran 2024; 8:1:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Chery zirveye oynayınca eskiden yüzüne bakilmayan hor görülen hyundai kia baş tacı olmuş çok komik bu kadar fesat olmayın arkadaşlar tiggo 7 benim sahip olduğum 7. Aracım öncesinde hyundai kia vw opel Toyota mitsubishi marka araçlarım oldu genel anlamda chery tiggo 7 hepsinden iyi bükemediğin bileği öpeceksin diye bir söz vardır yollarda makasa girmek isteyen Avrupali araçlara imkan vermiyorum çıldırıyor olmalılar biraz da ondan bana göre bu feryatlar ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Fesatlığa gerek yok Hyundai Tucson 2023 model aracımı 1 sene kullandım CHERY tigo 7 aldım kullanıyorum aralarında öyle ahım şahım fark yok cebime kalan 700 bin tl de cabası
|
Eskiden Çin malı dendiğinde kimse yüzüne bakmaz ve kolay kolay almazdı.Çünkü adi ve kalitesiz olduğu düşünülürdü. Şimdi bir çok sektörde Çin Markaları çok başarılar yakaladılar ve bazı sektörlerde liderliğe oynuyorlar. Yıllardır Amerika'nın ve batı ülkelerinin ucuz işçi cenneti diyerek fabrikalarını Çin ülkesine kaydırmışlar ve insanlarını köle gibi kullanıyorlardı. Şimdi ise ne oldu,Çin bu ülkelerin başlarına bela olmaya başladı rekabetçi markaları ile.Bu ülkeler Çin ile baş edebilmek için her türlü yolu deniyorlar.Ülkemizde bile ek vergiler koydular. Ne yaparlarsa yapsınlar Çin ülkesini engelleyemeyecekler.Ettiklerini bulacaklar ..! |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X