|
Herkese selam, borçlardan dolayı aracımı satip nakite cevirip, bir süre 200-300 bandında araçla hayatıma devam etmek zorundayim. 200-300 seviyelerinde araç bakıyorum, Lada Niva düşündüm ama masrafı çok çıkar diye geri adım attım. Bu seviyelerde onerebileceginiz ayağımı yerden kesecek araç varsa tavsiyelere açığım. Hayat kimseyi borçları yüzünden malını sattirip, zor zamanlar geçirmek zorunda birakmasin. İyi forumlar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9FiestaM6 -- 11 Mayıs 2024; 19:21:49 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2011- Ford - Fiesta - 1.4TDCi - Titanium X Garage Fiesta ''To punish and enslave...''
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt







