Şimdi Ara

CHERY KULLANICILAR KULÜBÜ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.406
Cevap
337
Favori
553.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar. Chery markası 28 Aralık 2022'de yaptığı basın lansmanı ile tekrar Türkiye'ye geri dönüyor. İlk planda getireceği araçlar OMADA 5, TIGGO 7 PRO VE TIGGO 8 PRO araçları olacak. Daha önce Chery ile pek ilgilenmemiştim. Ama bu son gelecek araçları görünce özellikle Tiggo 7 Pro aracını yakından takip etmeye başladım ve almaya karar verdim. Gelecek olan bu 3 araç da gerçekten çok kaliteli görünüyor. Donanımhaberde haberi yapılmıştı oradan araçları inceleyebilirsiniz, ayrıntılı videosu da var.


    Arkadaşlar Chery markası ve modelleri ile ilgili her türlü paylaşımı bu başlık altında yapabiliriz bundan sonra. baktım başka bir başlık göremedim ve yeni bir bir konu açmaya karar verdim.


    Gelecek olan 3 aracın Türkiye satışlarının Mart-Nisan 2023 gibi başlayacağı açıklandı. Hayırlı olsun şimdiden.


    Herkese iyi paylaşımlar.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Arkadaslar birakin insanlar deneyimlerini paylassin bu araci alacak olanlara arac sahipleri dogru bilgiler verip klavuzluk etsin. Yok cin malina milyon verilmez falan muhabbetini birakin artik paranin degeri ortada milyon olmayan arabami kaldi sahine dogana 300 bin verip biniyo bu millet tercih meselesi bu fiyatalara ncapten 3 yildizli dusterlar egealar var alip binebilirsiniz bir de tasarim konusunda omoda cok igrenc digerleri guzel ergen muhabbetide cok itici zevk meselesi kime gore neye gore omodayi begenmeyen tiggo alir hic birini begenmeyen baska marka modele yonelir. Bu forumda bos muhabbet degil de dolu icerik gorelim hem insanlar sorunlarina cozum bulsun yeni alacak arkadaslarda aklindaki sorulara cevap bulsun.

    Arkadaşlar merhaba, 5 aydır bu başlığı takip eden ve araç sırasında birisi olarak sonunda aracımı bugün teslim aldım. Bu başlıktan çok faydalandım, katkısı olan herkese teşekkür ederim.

    Nisan sonunda Tiggo 7 - Excellent paket için Çekmeköy Yüzbaşıoğlu bayisinde 100 bin kaporo verip sıraya girdim.

    Geçen hafta araçların ağustos başında belli olacağını benim aracımı tahminen Ağustos sonu Eylül başında alabileceğimi söylediler. Bende kendi aracımı uygun fiyata ilana koyunca bu hafta başında sattım, bayiye gidip yeniden sordum. Aracımı sattığımı söyleyince, çok uzun zamandır da beklediğim için Excellent için 1 ay bekleme olur ama elimizde 1 adet Luxury paket var, müşterimiz para denkleştirmek için zaman istiyor, kendisine soralım, onu ileri alalım aracı size verelim dediler.


    Excellent paketi çok istiyordum ama önümüzdeki 1 ay içinde dövizin artma durumu ve verginin artma söylentileri sebebiyle 5 ay beklemişken daha fazla beklemek istemedim ve Luxury paketi aldım. Sizlerin yorumunu merak ediyorum, 1 ay daha excellent paket için beklemeye değer miydi?


    Diğer taraftan araç için yorumlarıma gelecek olursam. Kendi aracım olarak 8 yıl 1.3 manuel benzinli corolla kullandım. Şirket aracı olarak Ford Courrier, Reno Clio, Fiat Egea, VW Polo, Golf ve Passat kullandım. Kayınvalidemin aracı olan VW Tiguan 2014 Model 1.4 kullandım. Kısa kısa çok farklı araç kullandım ama onları çok uzun kullanmadığım için listeye dahil etmeyeceğim. Aracı kıyaslarken yıllardır kullandığım bu araçlarla kıyaslayacağım.


    Artı gördüğüm noktalar;

    +Tiggo 7 için konuşursam , araç kalite olarak beklentimin çok üzerinde çıktı: koltuk, direksiyon ve ekran kalitesi bu fiyat seviyesi için had safhada. Orta pakette bile çoğu markada olmayan özellikler mevcut. Mesela ekran kalitesi bence güzel. Örneğin VW dışında bu segmentte çoğu markada ekran takılıyor, kamera kalitesi yine aynı, bazı markalarda 1,5 milyonluk araçlarda geri görüş kamerası hala çamur gibi.


    +Aracın rijitlik seviyesi beklediğimden çok iyi çıktı. Böyle orta ve orta alt segmentlerde benim için aracın en önemli özelliklerinden birisi araç gövdesinin rijitliği. VW markasını pek sevmesemde bu segmentte her sınıfta en rijit araçları onlar yapıyor. Polo, Golf, Passat çok rijit ve bu sizin sürüş konforunuzu üst seviyeye çıkartıyor. Bahsettiğim şey Japon araçlarındaki kaynak sağlamlığı değil, aracın bütün parçalarıyla bir bütün şeklinde hissettirmesi, aslında tok kapı sesi diye bahsedilen şey birazda bu. Tiggo 7'yi almadan ve sürmeden Reno ve Fiat'ın gerisinde olacağını düşündüm ama hiç de öyle çıkmadı, tamam bir VW rijitliği yok ama şirket aracı olarak sıfır bindiğim clio ve egeadan çok daha iyi.


    +Otomatik ve yanında durunca açılan bagaj kapağı çok iyi.


    +Panoramik açılır cam tavan güzel, tali yollarda ses yapıyor ama bindiğim Tucson, Qasqai ve 3008 de de ses yapmıştı. Ses yapmayan cam tavanı XC60 da görmüştüm. O marka farklı bir segmentte olduğu için kıyas yapmak abes olur.


    + 2 milyonluk bazı modellerde olmayan ufak dokunuşular güzel; gözlüklük, soğutmalı koltuk dayama gözü, bagajda askılıklar var.


    + Arka kapılarda kapı açma uyarısı çok güzel bir özellik. 1 yaşındaki oğlum için erken ama 6 yaşındaki kızıma öğretebilirsem kapıyı açarken vs dikkatli olur.


    + Aracın motoru bence güzel. Şanzıman motor kadar güzel değil ama motor üzerine düşeni fazlasıyla yapıyor. Aracın ağırlığının 1.6 tona yakın. Bu ölçülerde en çok beğendiğim motor 1.4 sonrasında 1.5 olan tsi motoru ama VW dizelden milyarlarca dolar ceza yiyince bu motor üzerine çok para harcayıp çok çalıştı, çok güzel bir hale getirdi. Chery'nin motoru çok yakıyor gibi gelebilir ama bu boyut ve hacimde bir turbo motor yakar. 1.0 tsi poloda da benim ortalama tüketimim 8 litre civarı. Araç gitsin diye gaza basınca haliyle yakıyor.



    Eksik gördüğüm noktalar;

    - Şanzıman bir DSG veya EAT8 değil, öyle tak tak tak atan bir şanzıman yok ortada, ancak kullanıcı biraz tecrübeli bir kullanıcıysa 2-3 bin km sonrasında daha iyi şanzıman performansını gaz ile ayarlayabilir. DSG'nin arıza durumu can sıkıyor ama Japon Aisin üretimi EAT8 şanzıman hem sağlam hem de çok iyi bir şanzıman. Tiggo 7 nin şanzımanı bu şanzımanlar kadar performanslı değil ancak Aisin CVT şanzımanlar kadar da yavaş ve hissiz değil, umarım uzun yıllar sorun çıkarmadan çalışır. Ayrıca şanzıman yokuş aşağı inerken biraz fazla ihtiyatlı davranıp vitesi yükseltmiyor, saçma bir şekilde motor bağırıyor :)


    - Otomatik kararan dikiz aynasının olmaması çok komik. Panoramik açılır cam tavanı en alt pakette standart veren firmaya göre çok garip.


    - Kapılardaki eşya gözleri gözleri aracın hacmine göre küçük. Bardaklık güzel ama 2li tasarlanan bardaklığa 2 karton bardak aynı anda sığmaz :)


    - Araç uzaktan çalıştırma sıkıntılı geldi. Bir defa denedim, rölantide sabit çalışmadı, araç ara ara kendine gaz verdi. Korkuttuğu için uzatmadım :)


    - Bagaj hacminin kullanımı felaket. @hardcrss in belirttiği gibi bu yeni üst sınıf araçlarda yükleme eşiği ile bagaj tabanını sabitleyeceğiz saçmalığı yüzünden bagajdan kayıp oluyor. Stepne ile bagaj halısı arasındaki 20 cmlik köpük çok saçma. O köpük olmasa bagaj 20 cm aşağıda olsa, araca dik bir şekilde 6-7 adet orta boy valiz sığar, ancak bu haliyle bagaj potansiyeli heba edilmiş oluyor.


    - Arka koltuklardaki isofixi tasarlayan arkadaşa bugün içimden iyi küfür ettim. 6-7 araca çocuk oto koltuğu takmış bir kişi olarak Tiggo 7 kadar uğraştıran bir isofix olmadı. Koltuğun birleşme yerine değilde sırt kısmına döşeme içine gömülmüş isofix demiri aptalca bir seçim olmuş.



    Sonuç olarak fiyat performans olarak kıyasladığımız zaman Türkiye'de bu araçların rakibi yok. Segmentindeki markalar ve modeller ile kıyaslarsak tabii ki daha güzel ve araçlar var ama aralarında en az 200 ila 400 bin TL fark var. Ben kendim bu aracı alırken bir tercih yaptım. Bu segmentte aynı paraya 4-5 yaşında 50-60 bin kmde ikinci el bir aracın peşine düşüp, ekspertizlerde orada burada uğraşıp almaktansa Chery markasını seçerek riskli iki seçenek arasında sıfır olan modeli tercih ettim. Umarım aracın malzeme ve işçilik kalitesi iyidir, hepimiz ailemizle beraber uzun yıllar kazasız, belasız ve arızasız bineriz.

    Araçları tanımam için forumda yardımcı olan tüm arkadaşlara yeniden teşekkür ederim.


    Hakkaten ne markaymış , baya züğürt çenesi yordu , 1,6 milyona ikinci el yada b segment ederinin 2 katına satılan boş beleş araç alacağıma bu aracı almışım , alamadıklarından mıdır, cesaret edemediklerinden midir bilemem. Millet çatladı patladı ,şair oldu.


    Sanayiden çıkamıyordum passat ile, sattım geçtim bu araca, her bindiğimde şöyle içeriden dışarıdan baktığımda iyi ki almışım diyorum. İlerisi ne getirir bilinmez ama araç mı daha çok zevk veriyor bu alamayıp kıskanan tiplermi orası tartışılır.


    Kaldı ki mesele chery alıp alamamak değil. Bu marka sayesinde d segment alabileceğiniz paraları yıllarca b-c segment arabalara veriğiniz ortaya çıktı ,belki de en çok bu koyuyordur.

    Şimdi bu kazık düzen devam edebilsin diye bu markaya %40 ek vergi gelmiş sanıyorsunuz ki rekabet için, şu aralar fiyat düşüren diğer markalar vergi artışından sonra aynı fiyattan devam edecek. Chery 2 olduysa muadili zamazingo markası 3 olacak 4 olarak.... Aynen devam arkadaşlar, vatandaşın çıkarına bir adım atmayan bu düzeni desteklemeye devam edin..

    Ben de bir Hyundai i30 kullanıcısı olarak aracım 10 yaşına girince ve çocuk olunca yeni daha büyük bir araç arayışına girmiştim. Aracımdan gayet memnundum ve ilk olarak yine Hyundainin Kona ve Tuscon gibi modellerine baktım. Araç satışlarının düştüğü bir dönemde bayilerin ilgisinin artacağını düşünerek sürekli servisine de gittiğim Ankara Ata Hyundaiye araç bakmaya gittim. Ancak gittiğimde tabiri caizse yüzüme bile bakmadılar. Fiyatlar güncelleniyor elimizde sadece N-line paketi var fiyatlar belli olunca bunlardan alabilirsiniz diye geçiştirdiler. Zahmet edip araçları bile tanıtıp ilgilenmediler. Araçlara kendimiz bakıp inceledik. En son santa-fe nin içine bindim ve bir görevli gelip resmen aracın içinden çıkarttı bizi . Ben de o gün kızıp ve uzun araştırmalar sonucu 3 milyonluk Santa-fe ayarında olan Tiggo 8 Pro Exc aldım :) Risk mi belki de risk ama en azından kendini dev aynasında gören kendini beğenmiş markaların burnunu sürtmek için bile Chery alınır :)
    Arkadaşlar ben babadan otomobilciyim yaşım 48 ve 2000 li yıllarda İzmir Gönen Volkswagen Audi servisnde çalışmış 20 yıldır Bp Akaryakıt istasyon müdürüyüm, araçlarla alakalı şikayet mutlaka olabilir ancak bu şikayetler her markada var örneğin ben 2006 yılından beri Ford kullanıcısıyım 2012 yılında Cmax ve fiesta aldık ikiside en üst paket, Cmax 1500 km. de direksiyon kutusu değişti serviste aracım yattı fiesta 200 km. de çok uzun süre motor ile alakalı üretim hatasından yattı, (inanmayanlar için cmax plaka 35KUB41 Festa 35HB3481) Otokoça sorgulatsın, yani ancak 7 sene de o araçlarla yaşadığım sorunların listesini de incelesinler, 2018 yılında Kuga aldım ön cam rezistansında sorun çıktı komple cam değişti hatalı değişimden aracı komple su bastı rezalet yaşadım plaka 35AJL996, bu işin doğuştan içinde olan biri olarak servislerde ahbapları olan biri olarak söylüyorum bunları daha detay isteyen varsa sorsun anlatayım, bu gün tiggo 7 üst paket aracımı teslim alacağım, emin olun araçlar yakıt ve ya şikayet konusunda istatistik kurumu gibi olduk bunca yıl, ben bu marka en iyisidir sorunsuzdur demiyorum ki zaten elektronik büyük bir şanstır bu araçlarda artık elektronik cihaz Allah hiç bir marka araç alana sıkıntı yaşatmasın inşallah.

    Ya ne yanığın var birader, alan aldı , kullanan kullanıyor. Ne işsiz güçsüz herifin tekisin ya.


    Robot gibi 7/24 aynı cümleleri yazıyorsun. Chery 3 modeliyle aylardır listenin başlarından düşmüyor, bu kudurukluğun sebebi bundan sanırım.




    Konuda ki arkadaşlardan bir ricam var, lütfen bu işsiz ,güçsüz, bilgisiz , Chery'i yakından görse foto çekecek olan arkadaşın mesajlarını dikkate almayın, kendi kendine konuşsun dursun sonra sıkılır zaten.

    Tiggo ve omoda kullanıcıları için istanbul trafiğindeki bir görüşümüde belirteyim: Altlarında güçlü bir araç olmasına rağmen gerçekten gereksiz hız gereksiz makas, agrasif kullanım yaparak etrafı ve kendini tehlikeye atmayan bir kullanıcı kitlesi mevcut.Bu güzel bir durum.Bazı markaların kullanıcıları hakkında hangı ön yargılara sahip olduğumuz,trafik kurallarına uyan söförlerin malumudur. Aynı şekilde devam etmesini temenni ederim.

    Chery Omoda 5 Luxury donanım sahibiyim. Aracımı 1 ay önce 1.240 bin tl ye satın aldım ve an itibariyle 2800 km'de. Şehir içi, uzun yol, dağlık yol tecrübelerim oldu. Daha önce Civic, Jetta, Superb, Tiguan gibi modelleri kullanan biri olarak diyeceklerim kıymetlidir diye düşünüyorum. Öncelikle fiyattan bahsedeceğim. Satın aldığım gün tabii herkes gibi diğer modellerde durumlar nasıl diyerek aklınıza gelebilecek tüm markaların SUV adı altında geçen modellerinin fiyatlarına baktım. Donanımlarını inceledim. Bana sunulan özelliklere göre Omoda 5'i aldığım donanım özelliklerindeki herhangi bir SUV'un fiyatının 1.600 bin tl den başladığını gördüm. Fiyatı şuan bile (1.300 bin) çok çok cazip. Neye göre cazip derseniz? Tasarım, kalite, donanım, konfor ve hissiyat...derim..Niye bu kadar ucuz peki derseniz Türkiye'ye yeni giriş yaptı bu modeller ve piyasaya kendisini tanıtması lazım. Bir sene sonra nerelerde olduğunu göreceğiz.

    Herhangi bir Kia bayisine gidin Sportage binin, teste çıkın özelliklerini kurcalayın ya da Hyundai bayisine gidin Tucson ile teste çıkın sonra bir de Omoda 5 ile teste çıkın. O arabalara ekstra 500-600 bin para vermeye gerek olmadığını anlayacaksınız. Ki bu modellerin hangi donanım seçeneğinde olanlar tam otonom sürüşü destekliyor? Fiyat konusunu geride bırakırsak satış ve servis ağına değinelim. Araştırdığım kadarıyla Türkiye'de farklı markalarda nam salmış bayiler aldı Chery bayiliklerini. Hepsi uzun yıllardır vermiş oldukları hizmetle güvenilirliğini kanıtlamış. Servislerin birçoğu hazır, bir kısmı yeniden dizayn ediliyor. Tüm şehirlerdeki servis elemanları bir bir İstanbul'a gidip eğitim alıyor. Eğitimlerin tamamlanmış olduğunu düşünüyorum. Geriye ne kalıyor? Yıllık bakım ve parça tedariki. Şuanda hangi servise giderseniz gibin bakım prosedürü gerçekleştiriliyor. Ancak parçalarda kısmı tedarik süreci yaşanabileceği söyleniyor. Bunun üzerine bilinen diğer markalarda durumlar nasıl diye araştırdım ve gördüm ki çoğu parça talebe göre geliyormuş yani hepsinde bir bekleme süresi olacak. Kaskoda zaten bunun için ikame araç süresi denen bir şey var onun süresini en fazla tutarak problem yaşamayız.

    Gelelim yolculuk izlenimlerime.. Aracın km sinin çoğunu uzun yolda ve hep tam kapasite (5 kişi +bagaj). Aracın şoför ve yolcular açısından yerdeki sıkıntıları pürüzleri hissettirmediğini söyleyebilirim. Yerdeki darbeleri sönümlemesi çok güzel. Rodajda iken motoru çok zorlamadım. Çok yüksek devirlerde kullanmadım. Ama 0'dan 160 lara nasıl çıktığını anlamıyorsunuz. Motoru gerçekten çok güçlü. Yakıtı nasıl? Net rakamları söyleyeceğim. Aracım şehir içi 7.5 lt. Uzun yolda 6.5 lt yakıyor. Sürekli eco modda ve sakin (sollama gerektiğinde agresif) kullanıyorum. Aracı almadan beni en çok yakıt konusunda korkutmuşlardı. Yok 11-12 lt lerde olduğu söyleniyordu. Ama o kadar yakanların aracı nasıl kullandığını merak ediyorum. Araç bende herhangi bir kronik problem göstermedi. Bu süreçte hiç arıza lambası yakmadı, yolda bırakmadı (çok şükür) Ancak aracı sıfır alanların özellikle motor yağını kontrol ettirmesini öneriyorum. Çünkü bazı bayiler motor yağı eklemesi yapmıyor ve siz az yağla trafiğe çıkıyorsunuz. Uzun yolda güç gerektiren motor kullanımlarında yağ eksikliğinden hararet ve arıza lambası yakabiliyor. Bunu yaşayan arkadaşlar oldu. Eksikse mutlaka bayide yağ eklettirip yola öyle çıkın.

    Tiggo 7 ve 8 de heybetli kasalarıyla çok dikkat çekiciler ama ben yaşımdan ötürü spor görünümüyle Omoda 5 i tercih ettim. Araca üst segment otomobil gruplarından geçecekler için sadece 2 eleştirimi dile getirmek istiyorum. Yüksek süratlerde (140+) rüzgar direnci fazla olduğu için rüzgar sesi alıyor. Bir de bu hızlarda virajlarda gövde salınımı yapıyor. Ben süratli kullanan biri olmadığım için daha yukarısını tecrübe etmedim ama dediğim gibi SUV ların karakteristik özellikleri bu şekilde olmaları sanırım..

    Uzun yolda en güzel özelliği otonom sürüşü desteklemesi tek tuşla gaz, fren ve direksiyon kontrolünü araca devredebiliyorsunuz öndeki araca göre kendi gidiyor, duruyor. Bu özelliği sunan araçlar ne kadara satılıyor bakmanızı öneririm. İkinci en değerli özelliği 360 derece uydu görüntülü kamerası...Müthiş rahat manevra ve park ediyorsunuz..Ve tabi aracı uzaktan çalıştırma gibi özellikleri de cabası...

    Yazının özeti; yüksek süratlerde viraj hissiyatı ve içeriye aldığı rüzgar sesi dışında araç dört dörtlük..

    NCAP'tan üstün güven puanı almış bir araç.. İsteyen herkese Allah sahip olmayı nasip etsin inşallah. 

  • Takip edicem bende cherry almayı düşünüyorum
  • ben de chery tiggo 7 veyahut omoda 5 alacağım duruma göre (Allah nasip ederse)

  • Bakalim forumda güncel Modellerden olani kim önce alacak ,
  • Bu araçlar için fiyatlar ne zaman belli olacak.

  • Hemen önlem alınmış gibi duruyor... :-)


    3351 sayılı İthalatta İlave Gümrük Vergisi Uygulanmasına İlişkin Karara eklenen dipnotla; 8703.80.10.00.11 ve 8703.80.10.00.19 GTİP lerinde sınıflandırılan elektrik motorundan tahrikli Çin Menşeli taşıtlarda ilave gümrük vergisi oranı %10 dan %40 a yükseltildi.

     

    Karar bugün itibariyle yürürlüğe girdi. (03.03.2023)

  • deepkurt kullanıcısına yanıt

    elektrikli araçlar için geçerli

  • deepkurt kullanıcısına yanıt

    Çin bunun karşılığıni kat ve kat verir inşallah. Menzili yetersiz, dayanıklılığı belirsiz, fiyatı belirsiz togg diye bir araç için elektrikli araçlardan soguduk. Alın terimizle memlekette araç almak, kredi çekmek muhtemelen çevremizdeki coğrafyada en zoru hatta imkansıza yakını. Umarım yeni gelecek benzinli Chery modellerine bir yaptırım yapmazlar da paşa paşa 3. dünya ülkesi vatandaşı olarak Çinli aracımızı alabiliriz.

  • Arkadaşlar nihayet Chery modelleri satışa çıkıyor. 21 Martta lansman ve fiyat açıklaması yapılacak ve Nisan başı gibi bayilerde test sürüşleri ve satışlar başlayacak.. Hepimize hayırlı olsun.

  • Hadi bakalım, şimdi önemli olan fiyatı !

    Eğer ülkemizde dişe dokunur pazar sahibi olmak istiyorsa, geçmişteki kötü imajını silmek istiyorsa makul fiyattan piyasaya sunmalı.

    Tiggo 8 Pro radarımda.

  • E o zaman tahminleri alalım. Benim tahminim
    Omoda 5 749 000
    Tiggo 7 pro 849 000
    Tiggo 8 pro 949 000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scienceman01

    E o zaman tahminleri alalım. Benim tahminim
    Omoda 5 749 000
    Tiggo 7 pro 849 000
    Tiggo 8 pro 949 000

    Makul.

  • 25 bayi acilacakmis ilk etapta, bunlar hangi illere açılacak acaba bilgisi olan var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.J. Pacino -- 13 Mart 2023; 15:59:1 >
  • Togg'un açıkladığı fiyatlardan sonra Chery ne yapacak çok merak ediyorum.

  • Omadaya yükseldim tahmini fiyatım 850-900k bandında olur

  • TOGG'a başvurdum ama Tiggo 8 Pro makul fiyattan çıkarsa alabilirim.

  • Merhaba arkadaşlar araci bende begendim dunya gozuyle gormek lansman fiyatindan alanilmek adina hicbir telefona ulasamadim besiktas bayi kapali sanirim neresi acik bir iletişim var mi ?
  • Chery Modellerinin Fiyatları Belli Oldu..
    Chery Omoda 5, Comfort liste fiyatı 860.000 TL
    Lansmana özel fiyatı 81 0.000 TL
    Luxury liste fiyat 920.000 TL, Lansmana özel
    fiyatı 870.000 TL
    Excellent liste fiyatı 980.000 TL, Lansmana
    özel fiyatı 930.000 TL
    Tiggo 7 Pro, Comfort Liste fiyatı 875.000 TL
    Lansmana özel fiyatı 825.000 TL
    Luxury liste fiyatı 935.000 TL, Lansmana özel
    fiyatı 885.000 TL
    Excellent liste fiyatı 995.000 TL, Lansmana özel
    fiyatı 945.000 TL
    Tiggo 8 Pro, luxury liste fiyatı 1.1 00.000 TL,
    Lansmana özel fiyatı 1.050.000 TL
    Excellent liste fiyatı 1.200.000 TL, Lansmana
    özel fiyatı 1.150.000 TL.
  • merhaba

    tiggo 8 pro için kaparo verdim temmuz ağustosta güncel fiyatla teslim diyorlar

  • İyi akşamlar

    Arkadaşlar bu aracı hangi bayiilerde ve nerelerde görüp dokunabiliyoruz ....?

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.