Şimdi Ara

NCAP güvenlikte mersedes E200 mü ,, golf 6 mı daha güvenli???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NCAP güvenlikte mersedes E200 mü ,, golf 6 mı daha güvenli???
    bu soruyu sormamdaki neden tartışma ilerledikçe ,, daha iyi anlaşılacaktır..

    yeni nesil araçlar güvenlik donanımı olasrak ciddi derecede güçlendirilmiş, şaseleri, tavanları güçlendirilmiş .... ve 5 yıldızı alıyorlar,,

    yetmiyor.. euro NCAP da puanlama sistemi değiştirilmiş, ve daha ayrıntılı bir puanlamaya geçilmiştir..

    sonucunda::: i20 nin e 200 kadar güvenli olduğu , golf 6 nın çok daha güvenli olduğu ortaya çıkmıştır..

    yani mersedesin;; güvenlik konusunda son noktayız,,, güvenlik konusunda bize soru sormayın gerek yok anlayışı ortadan kalkmış tartışılır olmuştur kanımca..

    yolcu güvenliği e200 86
    i20 87
    golf6 97 puan almış , 10 puan ciddi bir fark.

    yani bu neyaman çelişki .. sorarım ,, :)
    saygılar







  • reelde karşılığı olmayan bir çelişki bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    reelde karşılığı olmayan bir çelişki bence.
    Bana Avrupa da ki Fransızın yaptığı necip , kazım testi vız gelir Bir büyük kazada haşat arabanın içinden insanlar hafif yaralı, canlımı çıkıyor ?.. Jilet gibi kesilmiş saclar tarafından doğranmış , parçalanmış cesetlermi çıkıyor ? Ona bakarım...Burada E 200 ile HYUDAİ İ 20 mukayesesi yapmanızı çok garip karşıladım..Clio, Polo deseniz neyse...E 200 diyorsunuz ??? .Ne deyim ?..Yorum ve görüşler Her kişiye göre az çok farklıdır..Bir konu daha MERCEDES HER ZAMAN DİĞER MARKALARIN 10 YIL ÖNÜNDE GİDER... Mercedes te filanca yıl standart olan aksesuar yada teknik yenilikler 10 yıl sonra diğer markalarda ya standart olur yada opsiyon.. ilave ücrete tabii özellik.. Adım hıdır, bildiğim budur....Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 4 Mart 2011; 21:19:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bana Avrupa da ki Fransızın yaptığı necip , kazım testi vız gelir Bir büyük kazada haşat arabanın içinden insanlar hafif yaralı, canlımı çıkıyor ?.. Jilet gibi kesilmiş saclar tarafından doğranmış , parçalanmış cesetlermi çıkıyor ? Ona bakarım...Burada E 200 ile HYUDAİ İ 20 mukayesesi yapmanızı çok garip karşıladım..Clio, Polo deseniz neyse...E 200 diyorsunuz ??? .Ne deyim ?..Yorum ve görüşler Her kişiye göre az çok farklıdır..Bir konu daha MERCEDES HER ZAMAN DİĞER MARKALARIN 10 YIL ÖNÜNDE GİDER... Mercedes te filanca yıl standart olan aksesuar yada teknik yenilikler 10 yıl sonra diğer markalarda ya standart olur yada opsiyon.. ilave ücrete tabii özellik.. Adım hıdır, bildiğim budur....Saygılarımla..

    Alıntıları Göster
    64km/h hızla giden E200'ün sahip olduğu enerji 1/2*1620*4096=3317760 joule iken
    64/km/h hızla giden Golf 1/2*1270*4096=2600960 joule'dur.

    Araçlar sabir duvara sabit süratte ancak kendi ağırlıkları ile çarpıyorlar. Bu yüzden kendi ağırlıkları orandaki enerjiye karşı güvenlik yarışındalar.
    Yani çarpılan duvar ile E200 arasında sönümlenen enerji ile Golf ile duvar arasında sönümlenen enerji kıyaslanırsa fikir verebilir.

    En azından şöyle düşünelim. Golf ile E200 kafa kafaya çarpsın. Toplam enerji 5918720 joule olduğuna göre
    ikiye bölersek 2959360 joule araba başı düşer. Yani E200 Ncapta karşı koyduğundan daha az enerjiye karşı direnecekken Golf için aksi söz konusudur.

    En azından işin teoriği bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    reelde karşılığı olmayan bir çelişki bence.
    eski araçlarda amaç darbeye karşı mukavemet sağlamaya çalışmaktı ,,yeni nesillerde ise amaç darbeyi sönümlemek .. çarpışma testlerinde yeni nesil araçların, kaza sonrası dahada kullanılmaz hale gelmesi bundan gibi geliyor..
    (eskiden "motora kadar girmek " tabiri vardı, şimdilerde ise darbe tamponu aştı ise, sileceklere kadar yolu var)
    ,, içinden sürücü yolcu sağlam çıkar orası ayrı ..mühim olan insan hayatı ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bana Avrupa da ki Fransızın yaptığı necip , kazım testi vız gelir Bir büyük kazada haşat arabanın içinden insanlar hafif yaralı, canlımı çıkıyor ?.. Jilet gibi kesilmiş saclar tarafından doğranmış , parçalanmış cesetlermi çıkıyor ? Ona bakarım...Burada E 200 ile HYUDAİ İ 20 mukayesesi yapmanızı çok garip karşıladım..Clio, Polo deseniz neyse...E 200 diyorsunuz ??? .Ne deyim ?..Yorum ve görüşler Her kişiye göre az çok farklıdır..Bir konu daha MERCEDES HER ZAMAN DİĞER MARKALARIN 10 YIL ÖNÜNDE GİDER... Mercedes te filanca yıl standart olan aksesuar yada teknik yenilikler 10 yıl sonra diğer markalarda ya standart olur yada opsiyon.. ilave ücrete tabii özellik.. Adım hıdır, bildiğim budur....Saygılarımla..



    Öncelikle forumdaki isminizle bu kadar uyumlu olmanız beni şaşırttı.

    Euroncap'in Fransızlarla bir bağlantısı yoktur hatta merkezi belçikadır.

    Euroncap'in başında daha çok almanlar var diyebiliriz bile.

    Mercedes ve diğerleri evet eskiden dedikleriniz doğruydu fakat artık değil.

    Bugun C kasa aldığınızda o araçdaki temel güvenlik ekipmanlarını B sınıfı araçlar dahi sunabiliyor 6 hava yastığı esp,asr,ebd vb gibi özelliklerin bir çoğunu fakat 90'lı yıllarda Abs bile büyük bir olayken mercedes'in çoğu modelinde mevcuttu.Durum artık böyle mi?Hayır değil.

    Euroncap kurulduğunda zaten mercedes,bmw gibi markaların ne kadar sağlam olduklarını gördük 97 C kasanın aynı zamanda 97 3 kasanın sağlamlığını hepimiz biliyoruz

    İlk mesajdaki soruya şöyle cevap verilebilir.

    Eğer deforme olabilen bir engele aracınızın ön yüzünün %40'nı vurduğunuzda Golf 6 , E200'den daha güvenlidir.

    E200 ile Golf 6'yı çarpıştırdığınızda aradaki ağırlık farkı E200'ün lehine olucaktır fakat ne kadar fark eder az mı çok mu bunu bende bilmiyorum burdaki diğer arkadaşlar gibi.

    Yada aynı şekilde 64km hızla değilde 85km hızla vurunca demin bahsetiğim gibi bir bariyere E200 mu daha iyi korur sizi yoksa golf 6 mı onuda bilemem.Yorum yapan arkadaşların çoğuda teori üzerine size bişeyler söylicektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    64km/h hızla giden E200'ün sahip olduğu enerji 1/2*1620*4096=3317760 joule iken
    64/km/h hızla giden Golf 1/2*1270*4096=2600960 joule'dur.

    Araçlar sabir duvara sabit süratte ancak kendi ağırlıkları ile çarpıyorlar. Bu yüzden kendi ağırlıkları orandaki enerjiye karşı güvenlik yarışındalar.
    Yani çarpılan duvar ile E200 arasında sönümlenen enerji ile Golf ile duvar arasında sönümlenen enerji kıyaslanırsa fikir verebilir.

    En azından şöyle düşünelim. Golf ile E200 kafa kafaya çarpsın. Toplam enerji 5918720 joule olduğuna göre
    ikiye bölersek 2959360 joule araba başı düşer. Yani E200 Ncapta karşı koyduğundan daha az enerjiye karşı direnecekken Golf için aksi söz konusudur.

    En azından işin teoriği bu.




    mantıklı bir açıklama ancak::: ozaman şu sonucamı varacagız...
    daha agır olması nedeniyle e200 daha önde demek kısmen dogru olacak,,
    o halde şaka bir yana en güvenli araç tır a binmek olcaktır en dogalından... buda dogru ve gerçek bir tesbit..

    iyide sizin bu düşündüğünüzü NCAP düşünüpte , güvenlik parametreleri içerisine agırlığı da koyarak neden degerlendirmiyor ki ????

    yani ncap:: bu testleri yaparken, agırlık avantajınıda artı olarak degerlendirmeli ( buradan çıkan sonuç))



    en azından sorum anlaşılmış.. saygılar..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault motorlu c180 gerçek mi?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtxpp

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    64km/h hızla giden E200'ün sahip olduğu enerji 1/2*1620*4096=3317760 joule iken
    64/km/h hızla giden Golf 1/2*1270*4096=2600960 joule'dur.

    Araçlar sabir duvara sabit süratte ancak kendi ağırlıkları ile çarpıyorlar. Bu yüzden kendi ağırlıkları orandaki enerjiye karşı güvenlik yarışındalar.
    Yani çarpılan duvar ile E200 arasında sönümlenen enerji ile Golf ile duvar arasında sönümlenen enerji kıyaslanırsa fikir verebilir.

    En azından şöyle düşünelim. Golf ile E200 kafa kafaya çarpsın. Toplam enerji 5918720 joule olduğuna göre
    ikiye bölersek 2959360 joule araba başı düşer. Yani E200 Ncapta karşı koyduğundan daha az enerjiye karşı direnecekken Golf için aksi söz konusudur.

    En azından işin teoriği bu.




    mantıklı bir açıklama ancak::: ozaman şu sonucamı varacagız...
    daha agır olması nedeniyle e200 daha önde demek kısmen dogru olacak,,
    o halde şaka bir yana en güvenli araç tır a binmek olcaktır en dogalından... buda dogru ve gerçek bir tesbit..

    iyide sizin bu düşündüğünüzü NCAP düşünüpte , güvenlik parametreleri içerisine agırlığı da koyarak neden degerlendirmiyor ki ????

    yani ncap:: bu testleri yaparken, agırlık avantajınıda artı olarak degerlendirmeli ( buradan çıkan sonuç))



    en azından sorum anlaşılmış.. saygılar..

    Alıntıları Göster
    ömerf



    2005 ve öncesinde araçlar 5 yıldız alamıyorlardı bile hatta 2-4 yıldız arasında kalıyorlardı..
    ozamana göre mersedesler gerçekten açık ara öndeydi..

    ancak şimdi 2010 model yeni c sınıfı araçlarda donanımlar fulll.. abs, esp,asr,.......

    agırlıklarıda 1400 kg üzerinde... olduğunu göz ardı etmemek lazım.. yani yeni araçlar büyüdü ve agırlıkları arttırıldı..



    şu sonuca varacamm::

    ((güvenliğimiz tartışılmaz )) anlayışı bitmelidir.. bitmiştirde..

    mersedes bayisine giripte e200 alcagım zaman,, adam bana güvenlik konusunda soru sormanıza gerek yok zaten ,, diyemez artık..
    dememeli..
    en iyisi biziz şu somut nedenlerden dolayı.. diyebilmeli..

    e200 de olsa artık daha güvenli nasıl olabilir , daha güvenli nasıl yaparız, rakipler bize yaklaştı, arayı nasıl açarız diyebilmeli..düşünmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtxpp -- 4 Mart 2011; 21:45:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtxpp


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    64km/h hızla giden E200'ün sahip olduğu enerji 1/2*1620*4096=3317760 joule iken
    64/km/h hızla giden Golf 1/2*1270*4096=2600960 joule'dur.

    Araçlar sabir duvara sabit süratte ancak kendi ağırlıkları ile çarpıyorlar. Bu yüzden kendi ağırlıkları orandaki enerjiye karşı güvenlik yarışındalar.
    Yani çarpılan duvar ile E200 arasında sönümlenen enerji ile Golf ile duvar arasında sönümlenen enerji kıyaslanırsa fikir verebilir.

    En azından şöyle düşünelim. Golf ile E200 kafa kafaya çarpsın. Toplam enerji 5918720 joule olduğuna göre
    ikiye bölersek 2959360 joule araba başı düşer. Yani E200 Ncapta karşı koyduğundan daha az enerjiye karşı direnecekken Golf için aksi söz konusudur.

    En azından işin teoriği bu.




    mantıklı bir açıklama ancak::: ozaman şu sonucamı varacagız...
    daha agır olması nedeniyle e200 daha önde demek kısmen dogru olacak,,
    o halde şaka bir yana en güvenli araç tır a binmek olcaktır en dogalından... buda dogru ve gerçek bir tesbit..

    iyide sizin bu düşündüğünüzü NCAP düşünüpte , güvenlik parametreleri içerisine agırlığı da koyarak neden degerlendirmiyor ki ????

    yani ncap:: bu testleri yaparken, agırlık avantajınıda artı olarak degerlendirmeli ( buradan çıkan sonuç))



    en azından sorum anlaşılmış.. saygılar..



    Ağırlığın önemli bir kıstas olduğunu zaten biliyoruz.
    5 yıldızlı Fiat500 ile Q7 çarpışması bu konuda fikir veriyor zaten.
    http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI

    Tabi ağır olmak yetmez. Ağırlıkla birlikte kendi klasmanında da güvenli olmakta gerekiyor.
    O yüzden Ncap sonuçları kategorilendirerek yapıyor.
    Small Family Car
    Large Family Car
    Small MPV
    Large MPV
    Pick-UP vs.vs. olarak sınıflandırıyor.
    Araçlar ağırlıkları olmaksızın düşünülemezler o yüzden ağırlığı göz ardı etmek mantıklı olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    64km/h hızla giden E200'ün sahip olduğu enerji 1/2*1620*4096=3317760 joule iken
    64/km/h hızla giden Golf 1/2*1270*4096=2600960 joule'dur.

    Araçlar sabir duvara sabit süratte ancak kendi ağırlıkları ile çarpıyorlar. Bu yüzden kendi ağırlıkları orandaki enerjiye karşı güvenlik yarışındalar.
    Yani çarpılan duvar ile E200 arasında sönümlenen enerji ile Golf ile duvar arasında sönümlenen enerji kıyaslanırsa fikir verebilir.

    En azından şöyle düşünelim. Golf ile E200 kafa kafaya çarpsın. Toplam enerji 5918720 joule olduğuna göre
    ikiye bölersek 2959360 joule araba başı düşer. Yani E200 Ncapta karşı koyduğundan daha az enerjiye karşı direnecekken Golf için aksi söz konusudur.

    En azından işin teoriği bu.


    çok güzel açıklamışşınız elinize sağlık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrtxpp


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    64km/h hızla giden E200'ün sahip olduğu enerji 1/2*1620*4096=3317760 joule iken
    64/km/h hızla giden Golf 1/2*1270*4096=2600960 joule'dur.

    Araçlar sabir duvara sabit süratte ancak kendi ağırlıkları ile çarpıyorlar. Bu yüzden kendi ağırlıkları orandaki enerjiye karşı güvenlik yarışındalar.
    Yani çarpılan duvar ile E200 arasında sönümlenen enerji ile Golf ile duvar arasında sönümlenen enerji kıyaslanırsa fikir verebilir.

    En azından şöyle düşünelim. Golf ile E200 kafa kafaya çarpsın. Toplam enerji 5918720 joule olduğuna göre
    ikiye bölersek 2959360 joule araba başı düşer. Yani E200 Ncapta karşı koyduğundan daha az enerjiye karşı direnecekken Golf için aksi söz konusudur.

    En azından işin teoriği bu.




    mantıklı bir açıklama ancak::: ozaman şu sonucamı varacagız...
    daha agır olması nedeniyle e200 daha önde demek kısmen dogru olacak,,
    o halde şaka bir yana en güvenli araç tır a binmek olcaktır en dogalından... buda dogru ve gerçek bir tesbit..

    iyide sizin bu düşündüğünüzü NCAP düşünüpte , güvenlik parametreleri içerisine agırlığı da koyarak neden degerlendirmiyor ki ????

    yani ncap:: bu testleri yaparken, agırlık avantajınıda artı olarak degerlendirmeli ( buradan çıkan sonuç))



    en azından sorum anlaşılmış.. saygılar..



    Ağırlığın önemli bir kıstas olduğunu zaten biliyoruz.
    5 yıldızlı Fiat500 ile Q7 çarpışması bu konuda fikir veriyor zaten.
    http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI

    Tabi ağır olmak yetmez. Ağırlıkla birlikte kendi klasmanında da güvenli olmakta gerekiyor.
    O yüzden Ncap sonuçları kategorilendirerek yapıyor.
    Small Family Car
    Large Family Car
    Small MPV
    Large MPV
    Pick-UP vs.vs. olarak sınıflandırıyor.
    Araçlar ağırlıkları olmaksızın düşünülemezler o yüzden ağırlığı göz ardı etmek mantıklı olmaz.

    Alıntıları Göster
    o video çok şeyi açıklıyor...

    c sınıfı araçlarla çarpışmalarını arıyom...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StevenGerrard

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    64km/h hızla giden E200'ün sahip olduğu enerji 1/2*1620*4096=3317760 joule iken
    64/km/h hızla giden Golf 1/2*1270*4096=2600960 joule'dur.

    Araçlar sabir duvara sabit süratte ancak kendi ağırlıkları ile çarpıyorlar. Bu yüzden kendi ağırlıkları orandaki enerjiye karşı güvenlik yarışındalar.
    Yani çarpılan duvar ile E200 arasında sönümlenen enerji ile Golf ile duvar arasında sönümlenen enerji kıyaslanırsa fikir verebilir.

    En azından şöyle düşünelim. Golf ile E200 kafa kafaya çarpsın. Toplam enerji 5918720 joule olduğuna göre
    ikiye bölersek 2959360 joule araba başı düşer. Yani E200 Ncapta karşı koyduğundan daha az enerjiye karşı direnecekken Golf için aksi söz konusudur.

    En azından işin teoriği bu.


    çok güzel açıklamışşınız elinize sağlık.

    Alıntıları Göster






    Sorunun cevabı bu videolar da..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 4 Mart 2011; 21:58:55 >




  • Bu arada enerji hesabında ağırlıkları yanlış hatırlamışım Golf'ü 20kg eksik Mercedes'i 115kg eksik yazmışım.
    Bu durum Golf lehine oluyor tabiki.

    quote:

    Orijinalden alıntı: fasilgibi




    Gözünü sevdiğimin yıldızı pert olan araçtan ait olduğu yere göğe uçtu gitti. Belkide yeni bir Mercedes'e tekrar hayat verecektir. Kimbilir?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Bu arada enerji hesabında ağırlıkları yanlış hatırlamışım Golf'ü 20kg eksik Mercedes'i 115kg eksik yazmışım.
    Bu durum Golf lehine oluyor tabiki.

    quote:

    Orijinalden alıntı: fasilgibi




    Gözünü sevdiğimin yıldızı pert olan araçtan ait olduğu yere göğe uçtu gitti. Belkide yeni bir Mercedes'e tekrar hayat verecektir. Kimbilir?

    Alıntıları Göster
    Sizin güvenlik için sunulan ekipman dediklerinizi unutmayın ki Mercedes icad etmiştir... Her tafafı plastik olan Golf denen bi arabayla , otomobillerin padişahı olan Mercedesi karşılaştırmanız çok saçma... Golf sadece bi arabadır .... Mercedes ise otomobil... Araba ile otomobil arasında ne fark var dersen; araba sadece ulaşım aracıdır at arabasıda bi arabadır... Otomobil ise anlatılmaz yaşanır;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan_ds888

    Sizin güvenlik için sunulan ekipman dediklerinizi unutmayın ki Mercedes icad etmiştir... Her tafafı plastik olan Golf denen bi arabayla , otomobillerin padişahı olan Mercedesi karşılaştırmanız çok saçma... Golf sadece bi arabadır .... Mercedes ise otomobil... Araba ile otomobil arasında ne fark var dersen; araba sadece ulaşım aracıdır at arabasıda bi arabadır... Otomobil ise anlatılmaz yaşanır;)


    Sen de gecenin sürprizi oluyorsun sanırım bu durumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan_ds888

    Sizin güvenlik için sunulan ekipman dediklerinizi unutmayın ki Mercedes icad etmiştir... Her tafafı plastik olan Golf denen bi arabayla , otomobillerin padişahı olan Mercedesi karşılaştırmanız çok saçma... Golf sadece bi arabadır .... Mercedes ise otomobil... Araba ile otomobil arasında ne fark var dersen; araba sadece ulaşım aracıdır at arabasıda bi arabadır... Otomobil ise anlatılmaz yaşanır;)


    Sen de gecenin sürprizi oluyorsun sanırım bu durumda.


    Sebep?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan_ds888

    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan_ds888

    Sizin güvenlik için sunulan ekipman dediklerinizi unutmayın ki Mercedes icad etmiştir... Her tafafı plastik olan Golf denen bi arabayla , otomobillerin padişahı olan Mercedesi karşılaştırmanız çok saçma... Golf sadece bi arabadır .... Mercedes ise otomobil... Araba ile otomobil arasında ne fark var dersen; araba sadece ulaşım aracıdır at arabasıda bi arabadır... Otomobil ise anlatılmaz yaşanır;)


    Sen de gecenin sürprizi oluyorsun sanırım bu durumda.


    Sebep?

    Alıntıları Göster
    ÖMERF arkadaşım amacınız yorum bırakmakmi ? Sizinle aynı düşüncende olmayan insanlara hakaret etmekmi ?..Önce nickiyle aynı kafada olan insan ne yazıyor ? Anlayarak okuyunuz..YALANMI YAZIYOR ? DOĞRUMU YAZIYOR ?..Sigortaların satışa çıkardığı . Yüzlerce pert aracı gör, incele o araçların içinden kimler sağ kimler parçalanmış çıkmış sor...Öğren...Sonra bana laf çak..Burası bir forum..Her insan her konuda istediği gibi düşüncesini yazıyor..Her birey her konuda aynı düşünecek diye bir kuralmı var ?. NCAP testine kayıtsız şartsız inanmak zorundamıyım ?..Otoyllardaki binlerce kaza öyle demiyor...Nette binlerce kaza fotoğrafı var..Hangi araba ne hale gelmiş bakın..Sizi kınıyorum...Sözüm bu kadar..EK.. 64 km hızla çarpışma testinde 5 yıldız alan aracın 120 km/ h ile otoyolda bir araca, duvara, direğe çarptığında ne hale geldiğini görün.. O araçlarla mukayese yaptığınız E 200 .MERCEDESİN AYNI KAZALARDA NE HALE GELDİĞİNİDE GÖRÜN... saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 5 Mart 2011; 13:12:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    ÖMERF arkadaşım amacınız yorum bırakmakmi ? Sizinle aynı düşüncende olmayan insanlara hakaret etmekmi ?..Önce nickiyle aynı kafada olan insan ne yazıyor ? Anlayarak okuyunuz..YALANMI YAZIYOR ? DOĞRUMU YAZIYOR ?..Sigortaların satışa çıkardığı . Yüzlerce pert aracı gör, incele o araçların içinden kimler sağ kimler parçalanmış çıkmış sor...Öğren...Sonra bana laf çak..Burası bir forum..Her insan her konuda istediği gibi düşüncesini yazıyor..Her birey her konuda aynı düşünecek diye bir kuralmı var ?. NCAP testine kayıtsız şartsız inanmak zorundamıyım ?..Otoyllardaki binlerce kaza öyle demiyor...Nette binlerce kaza fotoğrafı var..Hangi araba ne hale gelmiş bakın..Sizi kınıyorum...Sözüm bu kadar..EK.. 64 km hızla çarpışma testinde 5 yıldız alan aracın 120 km/ h ile otoyolda bir araca, duvara, direğe çarptığında ne hale geldiğini görün.. O araçlarla mukayese yaptığınız E 200 .MERCEDESİN AYNI KAZALARDA NE HALE GELDİĞİNİDE GÖRÜN... saygılarımla..

    Alıntıları Göster
    quote:


    Can results be compared between groups?
    Accurate comparisons can only be made between cars in the same group. The frontal test mirrors a crash between two cars of similar size. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes.


    euroncap zaten yapılan testlerin sadece aynı sınıf içindeki araçlar arasında bir sıralama oluşturabileceğini söylüyor.
    örneğin 2.5 (2660kg) tonluk bir Land Cruiser ile, 1005 kg'lık ağırlığa sahip Yaris' i euroncap sonuçlarına göre birbiriyle kıyaslayamazsınız.

    bu, euroncap' in zaten üstte alıntıladığım gibi birbirine karıştırılmamasını istediği yanlış bir kıyas.

    euroncap' in yaptığı testlerin temelde, aracın kaza anında esas olarak kendi kütlesini yönetme yeteneği olduğu da söylenebilir.


    özetle tekrar etmek gerekirse euroncap test sonuçları, bir aracın kendi sınıfındaki diğer araçlara göre pasif ve aktif "güvenlik" konusunda "nerede" olduğunu gösterir. farklı sınıflardan ve çok farklı teknik özelliklere sahip araçlar (kütle gibi, yükseklik gibi, tasarım gibi ...) birbirleri ile euroncap test sonucuna göre kıyaslanamaz. sizin konunuzda belirttiğiniz bakış açısı bu sebeple geçersiz ve hatalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 5 Mart 2011; 14:31:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalsiyum 17

    quote:


    Can results be compared between groups?
    Accurate comparisons can only be made between cars in the same group. The frontal test mirrors a crash between two cars of similar size. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes.


    euroncap zaten yapılan testlerin sadece aynı sınıf içindeki araçlar arasında bir sıralama oluşturabileceğini söylüyor.
    örneğin 2.5 (2660kg) tonluk bir Land Cruiser ile, 1005 kg'lık ağırlığa sahip Yaris' i euroncap sonuçlarına göre birbiriyle kıyaslayamazsınız.

    bu, euroncap' in zaten üstte alıntıladığım gibi birbirine karıştırılmamasını istediği yanlış bir kıyas.

    euroncap' in yaptığı testlerin temelde, aracın kaza anında esas olarak kendi kütlesini yönetme yeteneği olduğu da söylenebilir.


    özetle tekrar etmek gerekirse euroncap test sonuçları, bir aracın kendi sınıfındaki diğer araçlara göre pasif ve aktif "güvenlik" konusunda "nerede" olduğunu gösterir. farklı sınıflardan ve çok farklı teknik özelliklere sahip araçlar (kütle gibi, yükseklik gibi, tasarım gibi ...) birbirleri ile euroncap test sonucuna göre kıyaslanamaz. sizin konunuzda belirttiğiniz bakış açısı bu sebeple geçersiz ve hatalı.

    Alıntıları Göster
    Mercedesin içindemi kaza yapmak istersiniz mercedesinmi bunu bi düşünün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Mercedesin içindemi kaza yapmak istersiniz mercedesinmi bunu bi düşünün

    bize mercedesin içinde kaza yapmak dışında bir seçenek bırakmağınız için, mercedesin içinde yapmak isteriz
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.