Şimdi Ara

CHERY KENDİ ÇARPIŞMA TESTİNDEN TAM NOT ALDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türkiye Distribütörlüğü Mermerler Otomotiv tarafından yapılan Chery, iki farklı model otomobili Niche ve Alia’yı çarpışma testinden geçirdi. Çin’in ilk “Amerikan Standartlarındaki” 30 derecelik kafa kafaya çarpışma testi başarıyla sonuçlanırken her iki otomobilde güvenli olduklarını kanıtladı.

    Niche ve Alia modeli araçlar mükemmel bir güvenlik performansı sergilerken, yüksek darbe emme kapasiteleri ile hem sürücüye hem de yolcuya yüksek standartlarda bir koruma sağladıklarını kanıtladılar.

    Chery tarafından yeni inşa edilen ve Asya’nın en büyük “ Otomobil Test Teknolojisi Merkezi ve Güvenlik Laboratuarı” olarak hizmet verecek tesiste Amerikan Standartlarına göre, 30 derecelik kafa kafaya çarpıştırma kriteri çerçevesinde uygulanan çarpışma testi başarıyla tamamlandı.

    Çarpışma’da test edilen ve 30 derecelik bir açıyla birbirlerine doğru sürülen Niche ve Alia modeli araçlar 40 km’lik bir hızda karşı karşıya gelecek şekilde çarpıştırılırken hızın bağıl olarak 80 km’ye kadar çıktığı gözlemlendi. İlk defa birbirinden tarz, ağırlık ve gövde olarak farklı iki otomobilin belirli bir açıda ve belirli bir hızda çarpışma testine konu edilmesi sürücü emniyetinin daha zor koşullar altında test edilmesine olanak sağlarken bir yandan de aracın güvenlik performansına bir meydan okuma olarak algılanabilir.
    Chery Automobile Başkanı Yin Tongyue, kafa kafaya çarpışmaların trafikte sık gerçekleştiğini belirtirken; iki aracın karşılıklı olarak test edilmesinin, engelli araç çarpışma testlerinden daha gerçekçi bir çarpma etkisi uyandıracağını; böylelikle kaza anının daha iyi aksettirilebileceğini söyledi.
    “Araç araca çarpışma” testinin araç emniyeti araştırmalarında daha pratik ve dolaysız bir yöntem olduğu belirten Yin Tongyue: ‘’Araç araca çarpışma” testi aracın normal şartlardaki kullanımı esnasında gerçekleşecek kazaların ve olası tüm trafik kazalarının bir bütün olarak görülmesine olanak tanırken, test sonuçları doğrultusunda araç üzerinde gerekli değişiklikleri yapma imkanına erişen Chery de hedeflediği Ar-Ge çalışmalarını başarıyla yürütme olanağına erişmiş oluyor. Böylece araçlarındaki güvenlik performansını büyük ölçülerde geliştirme şansına sahip olan Chery, sürücüsüne “maksimum emniyetli” araçlar üretmeyi başarabiliyor. ‘ diye konuştu.



    Chery uluslararası marka olma yolunda ilerliyor
    Chery Automobile Başkanı Yin Tongyue, tüm bu gelişmelerin Chery’nin “teknoloji” odaklı bir kuruluş olma yolundaki ideallerini sağlam bir zemine oturtmasını sağlarken onun ”uluslararası bir marka” olma hedefini gerçekleştirmesine de olanak tanıdığını açıkladı.


    Chery’nin araç araca 30 derecelik çarpışma testinde Niche ve Alia modeli araçların mükemmel bir güvenlik performansı sergilediğini belirten Chery Automobile Başkanı Yin Tongyue, ‘’Yüksek darbe emme kapasiteleri ile hem sürücüye hem de yolcuya yüksek standartlarda bir koruma sağladığını kanıtladı’’ diye konuştu.

    Otomobil Test Teknolojisi Merkezi ve Güvenlik Laboratuarı
    Chery tarafından geliştirilen çarpışma güvenliği merkezi Çin’in, Avrupa’nın ve Amerika’nın güvenlik regülasyonlarına uygun olmakla birlikte trafikte meydana gelebilecek her türlü kazaya ait simülasyonların gerçekçi bir şekilde gerçekleştirilebilineceği bir laboratuardır. Asya’nın en büyük Çarpışma ve Güvenlik Laboratuarı olan bu tesis, araçların farklı açılardan çarpıştırılabilmeleri için uygun bir test zemini oluştururken hava yastığı ve güvenlik sistemlerinin de geliştirilebilmesi yönündeki testlerin yapılabilmesini sağlamaktadır. Güvenlik mevzuatındaki en önemli başlık olan ”Yaya Koruma” testinin uygulanabildiği bu laboratuar, sağladığı tüm test imkanları göz önünde bulundurulduğunda otomotiv endüstrisinde kat edilmiş yeni bir adım olarak adlandırılabilir.

    Aferin Çinilere NCAP felan da ne oluyormuş? Kardeşim! kendi testimi yapar kendime tam puan veririm

    http://www.otobulten.com/icerik-16-607-chery-araclarina-carpisma-testinden-tam-not.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asarhaddon -- 23 Ağustos 2010; 13:58:11 >







  • baktılar sağlam araba yapamıyorlar ona göre çarpışma testi yapalım olsun bitsin demişler

    iyi fikir aslında
  • saatte 20 km hızla yaptırmışlardır heralde
  • İzlersek inanırız. Göstersinler videoları bakalım araçlara ne kadar sağlamlarmış..

    Ama bunların çarpışma hızı dedikleri rakamlara da inanmak zor..






  • ellerinde patlasın bütün araçları hiç acımıyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Önce bir euroncap a gir ondan sonra ne yapacaksan yap.
  • KENDİ?

     CHERY  KENDİ ÇARPIŞMA TESTİNDEN TAM NOT ALDI


    o zaman her marka kendi çarpışma testini yapsın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quadream -- 23 Ağustos 2010; 15:52:37 >
  • Yüksek darbe emme kapasitesimi yoksa yüksek dağılma kapasitesi mi??
  • Bagil hiz 80km'ye mi cikmis Nasil bagilamislar anlamadim
  • quote:

    baktılar sağlam araba yapamıyorlar ona göre çarpışma testi yapalım olsun bitsin demişler

    iyi fikir aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salus

    quote:

    baktılar sağlam araba yapamıyorlar ona göre çarpışma testi yapalım olsun bitsin demişler

    iyi fikir aslında



  • ncap isterük....
  • chiNCAP
  • trafikte güvenli araba yoktur, pazarlama stratejisi vardır.. :)

    yıllardır, Ncap değerleri bir arabanın sağlam olup olmadığı adına tüketiciler açısından önemli bir kriter oldu gitti... piyasada o ürünü tutundururken hatrısayılır bir fayda sağladı...bir dönem geldi "isveç tankı" diye volvolar satıldı,, sonra devir döndü , tank olmak okadar da iyi bişey değilmiş dendi... bu zaman zarfında, yılda binlerce insanımızı kaybettik kazalarda...
    ...Ncap; (hatırladığım kadarı ile ) 64 km hız ile % 40 çarpışma yüzeyi ile esnemeyen düz metal yüzeye çarparak yapılmakta... ( ön çarpma tesiti )

    *kazada ortaya çıkan enerji hızın karesi ile orantılı ise 100 km ile kafa kafaya çarpan araçlar kaç yıldız alır...
    *tır yada kamyon altına girmiş aracın hali nice olur...
    *sert takla atan bir araçta... ???
    *kaza esnasında bariyerlerin saplandığı araçlar hep kötü araçlarmıdır...

    bence daha güvenli araç vardır...ama gerçek bir kazada güvensiz araçta bulunan 4 kişi yaşamını yitirirken örneğin daha güvenli araçtaki 2 kişi yaşamını yitirir,1 kişi sakat kalır..gibi bişey..

    çarpışma testleri vs yalnızca küçük bir fikir verir ,,takılmamak lazımdır kanımca.. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknettin

    trafikte güvenli araba yoktur, pazarlama stratejisi vardır.. :)

    yıllardır, Ncap değerleri bir arabanın sağlam olup olmadığı adına tüketiciler açısından önemli bir kriter oldu gitti... piyasada o ürünü tutundururken hatrısayılır bir fayda sağladı...bir dönem geldi "isveç tankı" diye volvolar satıldı,, sonra devir döndü , tank olmak okadar da iyi bişey değilmiş dendi... bu zaman zarfında, yılda binlerce insanımızı kaybettik kazalarda...
    ...Ncap; (hatırladığım kadarı ile ) 64 km hız ile % 40 çarpışma yüzeyi ile esnemeyen düz metal yüzeye çarparak yapılmakta... ( ön çarpma tesiti )

    *kazada ortaya çıkan enerji hızın karesi ile orantılı ise 100 km ile kafa kafaya çarpan araçlar kaç yıldız alır...
    *tır yada kamyon altına girmiş aracın hali nice olur...
    *sert takla atan bir araçta... ???
    *kaza esnasında bariyerlerin saplandığı araçlar hep kötü araçlarmıdır...

    bence daha güvenli araç vardır...ama gerçek bir kazada güvensiz araçta bulunan 4 kişi yaşamını yitirirken örneğin daha güvenli araçtaki 2 kişi yaşamını yitirir,1 kişi sakat kalır..gibi bişey..

    çarpışma testleri vs yalnızca küçük bir fikir verir ,,takılmamak lazımdır kanımca.. :)


    Öyle deme, bu forumda enkeple yatıp kalkan, gece yatağa uzanınca, koyun yerine yıldızları sayan insanlar var. Dört yıldızlı diye kendisinin almaması bir yana, adam başkasının almasını da engellemeye çalışıyor canını dişine takarak. Hatırlayan çoktur; Chevrolet Cruze piyasaya çıktığında "hani enkep, çakma şevrole, zart koreli, zurt dereli" diye dalga geçmekten bir hâl olmuştu bazıları. Sonra araç hatırı sayılır bir enkep derecesiyle ASYS'yi kazanınca, bu sefer de motora taktılar. Motor istedikleri gibi olsaydı zaten "çakma" muhabbeti duruyordu her daim yedekte. O da olmasaydı, hepsi gidip birer ATV alacaktı ve "otomobil devri bitti" diyeceklerdi




  • Ncap testlerinden sonra araçların tamamı yürümez duruma gelip resmen pert oluyor.
    Çin testinde işler farklı demek ki.
    Ya araçlar çok sağlam ya da testte iş yok.
    Fotoğraflara bakılırsa araçların çarpışma testinden sonraki durumları bizim ilan sitelerinde "tatlı hasarlı, çalışır yürür durumda" başlığı ile satılan araçlardan daha iyi görünüyor.
  • bu memlekette çin malı arabanın 1 litre benzinle 100km gider desen bile olmuyor. değil NCAP ten 5 yıldız uzaylılar gelip samanyolunu önüne dökse genede olmaz o iş....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.