Şimdi Ara

CBR 600F yardım lütfen!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
0
Favori
12.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    uzun süredir motosiklet almak için araştırmalar yapıyorum ilk başlarda her yeni başlayan için spor görünümlü gt250 bakmaktaydım.Yaklaşık üç senedir sürekli kullanmasamda 150cc 250cc motorlar kullandım vites denge gibi konularda sıkntım yok belki en fazla 3-4 bin km yapmısımdır ama motosiket konusunda kendime güveniyorum. Ama hyosungları araştırdıkça gördümki 2008 öncekiler hyosung olanlar çok hırpalanmış ve zaten krank veya çeşitli servis parça sıkıntısı olan motorlarmış 2008 sonrası ise kanuni garantisi adı altında ikinci eli bile 8000 tl civarında paralara satılmaktaki ben biliyorum bu motoru alınca sıkntılar yaşıyacağım ve beni tatmin etmicek görüntüsü sesi hızı falan kesinlikle tatmin etmiycek. Bu konuda bir arkadaşa danıştım eğer acemi değilsen o paraya git 600f araştır hem ss deil sport tour hemde spor gorumunden ve performansından dolayı seveceksın demıstı bosuna saman gibi motora o parayı verme bende bayadır arastrıyorum kullanan arkadaşlar yakıt performans ilişkisi açısından cok iyi bir motor olduğunu yazmıslar ayrca kullanımı super sport kadar zor deıl dedıler. Alırsam kredi çekip alacağım maaşım bunu karşılayacak seviyede ama tek korkum motor tecrübemin istanbulda olmaması daha sakin olan artvinde olması ve büyük cc bir motor ile yaşanan kazaların iç açıcı olmaması:S ikinci sıkıntım ise istanbul şartlarında en fazla senede 6 ay kullanılabilir geri kalan zmanlarda garajda yatması gerek. Kasko olaylarını flanda araştırdım baya bir pahalıymıs 1000 tlye yakın oldugunu farkettim kaskoların. Motor almak özellikle kaslı bir motor almak çok ıstıyorum ama çekincelerim bunlar en azından fikir verecek yardımcı olacak arkadasların mesajlarını beklıyoum
    Tesekkurler.







  • İlk CBR 600F ile başlıyacağım diyorsun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    İlk CBR 600F ile başlıyacağım diyorsun ?
    Evet öyle düşünüyorum hatta kredi için banka araştırmaya başladım.:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pisko08

    Evet öyle düşünüyorum hatta kredi için banka araştırmaya başladım.:)

    Alıntıları Göster
    Babam 13 senedir motosiklet sürücüsü ve vitesli motorlarda 250cc üstünü kullanmadı. Şuan o gidip 600 cc kullanmaya kalksa alışması en az 2-3 ayını alır. Ve sen diyorsun ki Artvin gibi sakin bir şehirde 3-4bin km tecrübe ile, İstanbul'da Cbr 600 F kullanacaksın? Parana, sağlığına yazık derim..

    Edit: Ayrıca İstanbul'un trafiğinde 600 cc motorsikletle benzine çok fazla paran gider. Sürekli dur-kalk-dur-kalk.. Honda Cbr 250 r'ye falan bak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hybrid Theory* -- 27 Nisan 2012; 0:16:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hybrid Theory*

    Babam 13 senedir motosiklet sürücüsü ve vitesli motorlarda 250cc üstünü kullanmadı. Şuan o gidip 600 cc kullanmaya kalksa alışması en az 2-3 ayını alır. Ve sen diyorsun ki Artvin gibi sakin bir şehirde 3-4bin km tecrübe ile, İstanbul'da Cbr 600 F kullanacaksın? Parana, sağlığına yazık derim..

    Edit: Ayrıca İstanbul'un trafiğinde 600 cc motorsikletle benzine çok fazla paran gider. Sürekli dur-kalk-dur-kalk.. Honda Cbr 250 r'ye falan bak.

    Alıntıları Göster
    ya 250r motorlar cbr olsn kawasaki olsn hyosung olsn fıyatları neredeyse 8 9 bin ytl o paraya biraz daha koyup honda almak daha mantıklı ki 250lik motorlara bakıyorum hepsı yenı alınmıs bır yasnda ıkı yasnda falan adam almıs hemen sıklmıs 600luge gecmeye calısıyor bunu yenı baslayan adamlar yapıyor benim yeni başlayan hevesli birine göre artılarım var en azından 2010dan berı ehliyetim var iki üç senelik tecrübem var az çok daha kısa zmanda kaparım 250lıkten 600luge gecmeye calısmak ıcın yeterınce zmanım yok zaten bı ıkı sene sonra askere gıdecegım arada degısımlerdekı masrafıda cıkaramam..ki alır almaz trafıge cıkmayacagım bi kac ay sagda solda yogunlugun az oldugu yerlerde takılmayı düşünüyorum. Örneğin cbr250 tek silindir tatmin etmeyen bir motor ayrıca ikinci elde 8.5 9 bin ytl fiyatı var bunun yerine 2 silindir hyosung alınabilir ama hiç iç açıcı olmayan yazılar okudum duydum sağdan soldan hyosung hakkında. Geriye kalıyo çift silindir 250liklerin en guclusu ninja 250ye ki bununda fiyatın 10bin civarinda acıyorum 250lik motora bu parayı vermeye üzerine 2 3 bin koyarak 2006 600f rahatlıkla alınabilir. Diyeceksinizki 600f ile ölmekten iyidir ama hocam sonucta sonucta 600f ile illa 150 200 yapmak gerekmiyor 2. 3. viteste dolanan motorun hakkını vermeyn bir sürü adam görüyorum trafikte hem sesini dinlemek için hemde yavaş gitmek için adam düşük viteste yüksek devirde gezdiriyo aleti. Yani evet bakım masraf lastik değişimi yakıt gibi unsurlar 600flerde baya masraflı ama motorsiklet zevk ve tehlike ise alınca 250 ile 600ün pek farkı yok bence bilen biri için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pisko08

    ya 250r motorlar cbr olsn kawasaki olsn hyosung olsn fıyatları neredeyse 8 9 bin ytl o paraya biraz daha koyup honda almak daha mantıklı ki 250lik motorlara bakıyorum hepsı yenı alınmıs bır yasnda ıkı yasnda falan adam almıs hemen sıklmıs 600luge gecmeye calısıyor bunu yenı baslayan adamlar yapıyor benim yeni başlayan hevesli birine göre artılarım var en azından 2010dan berı ehliyetim var iki üç senelik tecrübem var az çok daha kısa zmanda kaparım 250lıkten 600luge gecmeye calısmak ıcın yeterınce zmanım yok zaten bı ıkı sene sonra askere gıdecegım arada degısımlerdekı masrafıda cıkaramam..ki alır almaz trafıge cıkmayacagım bi kac ay sagda solda yogunlugun az oldugu yerlerde takılmayı düşünüyorum. Örneğin cbr250 tek silindir tatmin etmeyen bir motor ayrıca ikinci elde 8.5 9 bin ytl fiyatı var bunun yerine 2 silindir hyosung alınabilir ama hiç iç açıcı olmayan yazılar okudum duydum sağdan soldan hyosung hakkında. Geriye kalıyo çift silindir 250liklerin en guclusu ninja 250ye ki bununda fiyatın 10bin civarinda acıyorum 250lik motora bu parayı vermeye üzerine 2 3 bin koyarak 2006 600f rahatlıkla alınabilir. Diyeceksinizki 600f ile ölmekten iyidir ama hocam sonucta sonucta 600f ile illa 150 200 yapmak gerekmiyor 2. 3. viteste dolanan motorun hakkını vermeyn bir sürü adam görüyorum trafikte hem sesini dinlemek için hemde yavaş gitmek için adam düşük viteste yüksek devirde gezdiriyo aleti. Yani evet bakım masraf lastik değişimi yakıt gibi unsurlar 600flerde baya masraflı ama motorsiklet zevk ve tehlike ise alınca 250 ile 600ün pek farkı yok bence bilen biri için.

    Alıntıları Göster
    Anladım hocam sen de haklısın. Son söyleyeceğim, 250 cc ile 600 cc cidden çok farklı ve tehlikelidir. Bunu binince de anlayacaksın. Ayrıca ona uygun ekipmanlar için kafadan 1.5-2milyarı da gözden çıkarman gerekecek. Şu motorun hakkını vermem diyenleri pek samimi bulmuyorum nedense. Adam 1 ay 2 ay motoru sakin bir yerde sürecek, sonra öğrendiğini sanıp otobanda gaz açmaya başlayacak. Ve sonrasında hem sağlığına hem de parasına yazık olacak. Sana tavsiyem varsa yüksek cc motora sahip bir arkadaşın, akraban onlarla bir görüş derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hybrid Theory*

    Anladım hocam sen de haklısın. Son söyleyeceğim, 250 cc ile 600 cc cidden çok farklı ve tehlikelidir. Bunu binince de anlayacaksın. Ayrıca ona uygun ekipmanlar için kafadan 1.5-2milyarı da gözden çıkarman gerekecek. Şu motorun hakkını vermem diyenleri pek samimi bulmuyorum nedense. Adam 1 ay 2 ay motoru sakin bir yerde sürecek, sonra öğrendiğini sanıp otobanda gaz açmaya başlayacak. Ve sonrasında hem sağlığına hem de parasına yazık olacak. Sana tavsiyem varsa yüksek cc motora sahip bir arkadaşın, akraban onlarla bir görüş derim.

    Alıntıları Göster
    Bence sen direk hayabusa al daha çabuk ölürsün. Bak kardeşim gençlik hevesi diye canından olma, bunlar çok tehlikeli aletlerdir. Kusura bakma ama 3.000 -4.000 KM motor tecrübesi olan biri bu aletler ile fazla hayatta kalamaz . Şimdi biraz düşün CBR600F aldın. Yavaşça gidiyorsun ara gaz veriyorsun arada . 1. Viteste iken bu araçlar ortalama 140-150 km/h yapıyor.
    Elin şuan gaz kolunda yanlışlıkla gazı 1.5 milim açtın , bu kadar heybetli bir aleti kontrol edemeyeceğin için ''Vuiiiiiiiizzz '' diye bir sesin ardından kendini yerde bulursun eğer çok şanslıysan. Otobanda 150 ile gidiyorsun , gaz kolunu bıraktın , o motor seni üstünden atmak için elinden geleni yapar. Veya gazı açıp hızlanmak istedin az tecrüben olduğu için motor altından kayıp gidecek . 100 Km hızla giden bir araçtan yere düşersen en güçlü kemiğin olan kalça kemiğin bile erir ortaya çıkan ısı 510'Derece. Ben neden düşeyim ki diyeceksin, zaten bunları düşünmezsen hayatta kalma ihtimalin o kadar azalır. Ben o kadar hız yapmam diyorsan neden 600cc ihtiyacı duyuyorsun , şimdi buna kimse inanmaz ben CBR600 aldım , ama yavaş gitcem . Adamla dalga geçerler. Sen beni ve forumdaki bir çok arkadaşı dinle CBR125 al demiyorum . 250 ile başlayabilirsin ama o bile seni korkutmaya yetecektir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    50cc Motor tavsiyesi yardım
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Bence sen direk hayabusa al daha çabuk ölürsün. Bak kardeşim gençlik hevesi diye canından olma, bunlar çok tehlikeli aletlerdir. Kusura bakma ama 3.000 -4.000 KM motor tecrübesi olan biri bu aletler ile fazla hayatta kalamaz . Şimdi biraz düşün CBR600F aldın. Yavaşça gidiyorsun ara gaz veriyorsun arada . 1. Viteste iken bu araçlar ortalama 140-150 km/h yapıyor.
    Elin şuan gaz kolunda yanlışlıkla gazı 1.5 milim açtın , bu kadar heybetli bir aleti kontrol edemeyeceğin için ''Vuiiiiiiiizzz '' diye bir sesin ardından kendini yerde bulursun eğer çok şanslıysan. Otobanda 150 ile gidiyorsun , gaz kolunu bıraktın , o motor seni üstünden atmak için elinden geleni yapar. Veya gazı açıp hızlanmak istedin az tecrüben olduğu için motor altından kayıp gidecek . 100 Km hızla giden bir araçtan yere düşersen en güçlü kemiğin olan kalça kemiğin bile erir ortaya çıkan ısı 510'Derece. Ben neden düşeyim ki diyeceksin, zaten bunları düşünmezsen hayatta kalma ihtimalin o kadar azalır. Ben o kadar hız yapmam diyorsan neden 600cc ihtiyacı duyuyorsun , şimdi buna kimse inanmaz ben CBR600 aldım , ama yavaş gitcem . Adamla dalga geçerler. Sen beni ve forumdaki bir çok arkadaşı dinle CBR125 al demiyorum . 250 ile başlayabilirsin ama o bile seni korkutmaya yetecektir.

    Alıntıları Göster
    Bana katılan arkadaşlar var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apocaltique -- 27 Nisan 2012; 18:09:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Bana katılan arkadaşlar var mı ?

    Alıntıları Göster
    Pisko 08... 600 cc motosiklet ile başlamamak fikrine katılmıyorum... Super sport makinalar, Kullanabilirim diyen kendine güvenen sürücülerin işidir. Ama tavsiyem kesinlikle almaman yönünde olacak. Çünkü kredi ile alcam diyosun yani ekonomik olarak hazır değilsin kasko yapmadan olmaz ve de ss motorlar benzin sarfiyatı yüksek aletlerdir bu benzin fiyatlarıyla pişman olursun.
  • yeni baslayacagin icin 600 lük kücük gelir birde tecrübesizsin 1600 lük makinalara bak sen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi +24edition -- 28 Nisan 2012; 13:37:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    yeni baslayacagin icin 600 lük kücük gelir birde tecrübesizsin 1600 lük makinalara bak sen.
    "250 ile 600ün pek farkı yok bence bilen biri için. "



    edit: ekipman için para ayırmadığına da adım gibi eminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zelcuk -- 28 Nisan 2012; 17:18:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zelcuk

    "250 ile 600ün pek farkı yok bence bilen biri için. "



    edit: ekipman için para ayırmadığına da adım gibi eminim.

    Alıntıları Göster
    olaya yakıt açısındanda bak derim, 4 silindir motor şehir içi 7,5 litreden aşağı yakmaz eğer ki gelirin istanbulda 3000in altındaysa motoruna çok sık binemeyebilirsin gibi geliyor bana. Allah kaza bela vermesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zelcuk

    "250 ile 600ün pek farkı yok bence bilen biri için. "



    edit: ekipman için para ayırmadığına da adım gibi eminim.



    kardeşim 250 ile 600'ün arasındaki farklar buyur ;

    CBR250rr :

    Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 4 sübaplı DOHC tek silindirli motor. 249.4 cc.
    Max güç 19.42 kw 26.4 ps
    Boyutlar 2,030 x 709.5 x 1,127mm
    Fiyat: 9.900 TL

    CBR600rr:

    Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli motor. 599cc.
    Max güç 88Kw 120 ps
    boyutlar 2,010 x 685 x 1,105mm.
    Fiyat : 30.500 TL


    Bunlar fabrika verileri cbr250rr'in max hızı 174 Km/hız. cbr600rr'in 1. Vites'teki hızı 165 Km/hız Max sürat 299 Km/hız. Cbr250rr 0-100 9.9 Sn Cbr 600rr 0-100 3.2 sn .
    Bilen biri için farkı bunlar bilmeyenler için sen düşün artık.




  • tamm ya bi şeyetmediğiniz kaldı:) almıyorum bitane ninja buldum onu alcam 600den vaz gectm bugun bi arkadasın kurstan arkadası olan cocukla tanıstım adamın suzukı 1000lk var kesnlıkle dedı ole bı yanlısa gırme kafayı actı benım baya 250 senın ıcın ıyı olr vıtes sorununda yoksa sana haylı haylı yetr hemde nınjalar ıyı motordr 600luktede 250lktede sınfında guc bakımından lıderdır tatmın eder kesınlıkle dedım eyw panp buyuksun;))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pisko08

    tamm ya bi şeyetmediğiniz kaldı:) almıyorum bitane ninja buldum onu alcam 600den vaz gectm bugun bi arkadasın kurstan arkadası olan cocukla tanıstım adamın suzukı 1000lk var kesnlıkle dedı ole bı yanlısa gırme kafayı actı benım baya 250 senın ıcın ıyı olr vıtes sorununda yoksa sana haylı haylı yetr hemde nınjalar ıyı motordr 600luktede 250lktede sınfında guc bakımından lıderdır tatmın eder kesınlıkle dedım eyw panp buyuksun;))
    bide şunu anlamıyorum 250 ile 600un farkı yok dedıgmde herkez gulmus falan arkadaslar tehlıke durumunda 250lk ıle yuz ıle gdıerken dustugunde kurtulma sansın cokmu fazla yada sunu dıyorum 250lk yenı baslayanlar ıcn falan cokmu uygun motor allah askına eger super sport tarzı sevmesem enduro falan sevsem 600 ıle baslamk gayet mantıklı 70 bg 7bn devır motorlar ss ler kadar seri aletler değil a diyorumki ben 250lik ile 150lık mondıal tarzı motorlarla hatta su eskı jawa ıle bıle yol gıttm vıtes hakımıyet konusunda sorunum yok vırajlarda falan gayet hakımıyetım ıydır ole makas atmak gıbı falanda huylarım yoktur canım kıymetlıdır hocam atraksıyon bıyere kadar ...vıtes dusururken yada yuklenırken motorun tepkısını bılıyorum yada basıma geleceklerden bir haber değilim tek sıkıntım istanbuldaki trafik yollar ve servis falan filan gibi sıkıntılar arba surmeyı bilen ınsanlarında ıstanbulda araba surmeye basladıklarında sıkıntılar cektıklerını bılıyoruz kask mont olayına gelınce onlara para ayırdım hatta montum var ındrmden almıstm bi kac sene once kask alcam sadece.. ama yinede 250lik ile istanbulda motosiklet surmeye baslıcam kawasaki alcam sanırım pahalı olsada japondan sasmıcam




  • hani demişsin ya 250'lik ile 100 de giderken düşme şansı 600luk ile aynı diye teorik olarak evet aynı ama sen olay anında motora hakim olup durdurmaya çalışacaksın şunu söyleyeyim sence gazını 2 milim açtığında saldırmayı bekleyen kaplan gibi olan bir makinemi daha çabuk kontrol edilir yoksa gazı 3.4 cm açıldığında hızlı giden bir makine mi . Sen kawasaki alarak en iyisini yaparsın onunda belli bir duruşu var çocukluğumuzda aa kawasaki uf be derdik . Az gitsin tam dursun gazi açtığında bundanda tatmin olacaksın emin ol . Bu arada stock lastik kullanma motosiklette en büyük unsur iyi lastik ve iyi ekipmandir kaliteli bir ürün almalısın. Kazasız belasız sürüşler .
  • Kawasaki ninja 250 yi tavsiye etmem o paraya güzelce er5n alırsın kawa, veya suzuki inazuma modelini getirecek 250cc çift silindir enjeksiyonlu makina veya cbf 500 çok güzel makinalar veya biraz konsept geştirip kle 500 kawasaki alabilirsin ( kawasaki piyasası zamanında distributorsuz kalıp el değiştirdi iki kere bu yüzden adı çıktı yoksa parça sıkıntısı yok tr de aksesuar sarf malzemesi (filtre, far, kromaj parça ebay de sebil gibi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxi909

    Kawasaki ninja 250 yi tavsiye etmem o paraya güzelce er5n alırsın kawa, veya suzuki inazuma modelini getirecek 250cc çift silindir enjeksiyonlu makina veya cbf 500 çok güzel makinalar veya biraz konsept geştirip kle 500 kawasaki alabilirsin ( kawasaki piyasası zamanında distributorsuz kalıp el değiştirdi iki kere bu yüzden adı çıktı yoksa parça sıkıntısı yok tr de aksesuar sarf malzemesi (filtre, far, kromaj parça ebay de sebil gibi)
    ya naked tarzı da güzel ama cbf 500 tarzı aletler iki silindir 4 silindir kadar yakan aletler gücüde 250likten pek farklı değil neden fazla yaksın aynı gidecekse gereği yok ama dediğin gibi ninja 250ye 9000 vermek te çok akıl karı iş değil ama hyosung almaktan cazip geliyor bna o iş.. hyonun soyle bir güzelliği var 250 ss dediğin zman herkezin aklına gelen ilk heves motoru ikinci el piyasası acayip hareketli alıp kısa vadede zarr etmeden satılabilir. Kafa allak bullan oldu zaten benim ne alsam ne etsem bilemedim yaz geldi geçiyo hala motor alcaz anasını satm geçen gün görüştüğüm kawasakinin sahibi bugun aradı naptın kesinleştirdinmi diye ama yok hocam ben hala netleştiremedim içimde bir ukte olarak kalacak bu 600f hep:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pisko08

    ya naked tarzı da güzel ama cbf 500 tarzı aletler iki silindir 4 silindir kadar yakan aletler gücüde 250likten pek farklı değil neden fazla yaksın aynı gidecekse gereği yok ama dediğin gibi ninja 250ye 9000 vermek te çok akıl karı iş değil ama hyosung almaktan cazip geliyor bna o iş.. hyonun soyle bir güzelliği var 250 ss dediğin zman herkezin aklına gelen ilk heves motoru ikinci el piyasası acayip hareketli alıp kısa vadede zarr etmeden satılabilir. Kafa allak bullan oldu zaten benim ne alsam ne etsem bilemedim yaz geldi geçiyo hala motor alcaz anasını satm geçen gün görüştüğüm kawasakinin sahibi bugun aradı naptın kesinleştirdinmi diye ama yok hocam ben hala netleştiremedim içimde bir ukte olarak kalacak bu 600f hep:)

    Hyosung yerine cbr 250r daha mantıklı en azından cbr yeni nesilhonda motoru teksilindir torku daha net hyosung a göre hyosung motoru eski karburatorlu cift silindirli suzuki temelli bir motor bloğu gn250 den miras sonradan mikuni karburator yerine enjeksiyon eklendi kronik hataları olmayan (motor yağını zamanında değiştirmeyip leş gibi yağ ile kullanılırsa bide devamlı son devirde köklersen her motorun canını çıkartırsin ister vfr ister r1 fazer olsun 600 ss makinaları yarı sentetik leş gibi yağ ile kullanıp problem çıkınca ağlar bizim millet)

    600 ss makinalarda mutlaka motor iyi incelenmeli hatta komprssyon olcumu yapılmalı alınmadan motor iyi bir manometre ve usta ikilisiyle ayrıca tekerlek yataklarına ve ön amortisor maşaları kontrol edilmeli düzeltme kaynak vs varmı şaşide sonra en ufak bie olayda kaynak yerinden motor ikiye bile bölünebilir.... 600 makinaları sezonluk piyasa yapma amacıyla alan insanlar mevcut ne dikkatlı kullanırlar nede bakıma para harcalar en ucuzundan kullanılır sarf malzemesi .....

    600 f çok güzel motordur iyi bakıldığı takdirde evladiyeliktir oturma pozisyonu çok hoşuma gitmesede favori motorumdur... Aksesuar çeşidi sınırsızdır puig, rizoma, two bros egzost (cok bilinmiyor tr de ama honda basta olmak uzere cok iyi egzostları var)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zelcuk

    "250 ile 600ün pek farkı yok bence bilen biri için. "



    edit: ekipman için para ayırmadığına da adım gibi eminim.



    kardeşim 250 ile 600'ün arasındaki farklar buyur ;

    CBR250rr :

    Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 4 sübaplı DOHC tek silindirli motor. 249.4 cc.
    Max güç 19.42 kw 26.4 ps
    Boyutlar 2,030 x 709.5 x 1,127mm
    Fiyat: 9.900 TL

    CBR600rr:

    Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli motor. 599cc.
    Max güç 88Kw 120 ps
    boyutlar 2,010 x 685 x 1,105mm.
    Fiyat : 30.500 TL


    Bunlar fabrika verileri cbr250rr'in max hızı 174 Km/hız. cbr600rr'in 1. Vites'teki hızı 165 Km/hız Max sürat 299 Km/hız. Cbr250rr 0-100 9.9 Sn Cbr 600rr 0-100 3.2 sn .
    Bilen biri için farkı bunlar bilmeyenler için sen düşün artık.

    Sen o son suratlari bi daha arastir yada deneyebiliyorsan dene

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.