Şimdi Ara

Çamurlukları plastik kaplatma?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
2.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megane 2 aracımın yan çamurlukları dacia sandero stepwaydeki gibi plastik kaplama yapmak istiyorum. Bunu nerede ne şekilde yaptırabilirim?

     Çamurlukları plastik kaplatma?

     Çamurlukları plastik kaplatma?







  • Bendeki connect in de plastik, bende yakın zamanda boyatmayı düşünüyordum
  • plastik ilerde beyazlıyor ya.
  • trafikte yandan burnunu sokmaya calisan canlılar için düşünüyorum. beyazlaması dert değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende Lada Samara aracıma yaptırmak istiyorum. Satan bir yer var mı acaba bunları diğer araçlar için?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihakang -- 27 Nisan 2013; 8:53:01 >
  • Olmaz. Neden olmaz;

    1) Her plastik kaplama araca has. Dolayısıyla her araç için ayrı kalıplar yapılarak ayrı ayrı üretilmesi gerek. Bu mümkün ama çok maliyetli.

    2) Plastiği güçlü bir yapıştırıcı, içte de perçinle sabitleyeceksiniz. Yani aracın postu delinecek ve çıkarılamayacak. Bence değmez.

    3) Çirkin bir görüntü elde ediliyor (bana göre)

    4) Yandan burnunu sokanlar için çamurluğu, önden arkadan burnunu sokanlar için tamponu, gelecek taşlar için kaputu... Yani araca zarar gelecekse her türlü gelir üstad rahat olun, ya da SUV tarzı bir araç düşünün derim. Bunun maalesef sonu yok, adam gözü gibi bakıyor, tavandan saksı düşüyor




  • Bence elinin ayarı iyi olan birine veya bir boya atölyesine mat siyah plasti dip le 2-3 kat boyattırsanız daha az masraflı ve göze güzel görünen bişey elde edebilirsiniz.

    Ancak darbelerde sadece çizilmeyi önleyebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Jant Kapağı Boyama
    8 yıl önce açıldı
    Jant boyası
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Been de son yıllarda yaygınlaşan bu çamurluk plastiklerini sevmiyorum.Bence aracı berbat gösteriyor.Ayrıca o plastiğin çarpmalarda kaportayı koruyacağını düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Olmaz. Neden olmaz;

    1) Her plastik kaplama araca has. Dolayısıyla her araç için ayrı kalıplar yapılarak ayrı ayrı üretilmesi gerek. Bu mümkün ama çok maliyetli.

    2) Plastiği güçlü bir yapıştırıcı, içte de perçinle sabitleyeceksiniz. Yani aracın postu delinecek ve çıkarılamayacak. Bence değmez.

    3) Çirkin bir görüntü elde ediliyor (bana göre)

    4) Yandan burnunu sokanlar için çamurluğu, önden arkadan burnunu sokanlar için tamponu, gelecek taşlar için kaputu... Yani araca zarar gelecekse her türlü gelir üstad rahat olun, ya da SUV tarzı bir araç düşünün derim. Bunun maalesef sonu yok, adam gözü gibi bakıyor, tavandan saksı düşüyor


    +1




  • Sonradan takılma dodik işe yaramaz.Connecte dodik için çamurluk sacında sağlamlık anlamında özel işlem yapılmış,trafikte sıkıştıranlar pişman oluyorlar

     Çamurlukları plastik kaplatma?
  • burun sokanlar için plastiğe gerek yok
  • Şu adamlar güzel işler yapıyorlar diye duydum, gitmişliğim yok...

    http://www.prokaps.com/home.html
  • Araca crossover - off road görünümü de güzel geliyor. Plastik matlaşır falan kısmı dert değil. Trafikte burnu sokan arkadaşlara sürtüp geçmek de zevkli olur o da ayrı konu. Gideyim elalemin arabasına köseyim falan değil. Burnunu sokarsa ufaktan çizilsin derdim.

    Araç değiştirecek olsam aklımda Desoto kamyonetler var en güzeli ancak hiç uğraşasım yok o kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Olmaz. Neden olmaz;

    1) Her plastik kaplama araca has. Dolayısıyla her araç için ayrı kalıplar yapılarak ayrı ayrı üretilmesi gerek. Bu mümkün ama çok maliyetli.

    2) Plastiği güçlü bir yapıştırıcı, içte de perçinle sabitleyeceksiniz. Yani aracın postu delinecek ve çıkarılamayacak. Bence değmez.

    3) Çirkin bir görüntü elde ediliyor (bana göre)

    4) Yandan burnunu sokanlar için çamurluğu, önden arkadan burnunu sokanlar için tamponu, gelecek taşlar için kaputu... Yani araca zarar gelecekse her türlü gelir üstad rahat olun, ya da SUV tarzı bir araç düşünün derim. Bunun maalesef sonu yok, adam gözü gibi bakıyor, tavandan saksı düşüyor


    Elle yapılabilir kalıba gerek yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Olmaz. Neden olmaz;

    1) Her plastik kaplama araca has. Dolayısıyla her araç için ayrı kalıplar yapılarak ayrı ayrı üretilmesi gerek. Bu mümkün ama çok maliyetli.

    2) Plastiği güçlü bir yapıştırıcı, içte de perçinle sabitleyeceksiniz. Yani aracın postu delinecek ve çıkarılamayacak. Bence değmez.

    3) Çirkin bir görüntü elde ediliyor (bana göre)

    4) Yandan burnunu sokanlar için çamurluğu, önden arkadan burnunu sokanlar için tamponu, gelecek taşlar için kaputu... Yani araca zarar gelecekse her türlü gelir üstad rahat olun, ya da SUV tarzı bir araç düşünün derim. Bunun maalesef sonu yok, adam gözü gibi bakıyor, tavandan saksı düşüyor


    Elle yapılabilir kalıba gerek yok..

    Tek tip, standart ve tüm girinti-çıkıntı, perçin vb yerleriyle nasıl yapılır? Plastidipten bahsetmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk


    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Olmaz. Neden olmaz;

    1) Her plastik kaplama araca has. Dolayısıyla her araç için ayrı kalıplar yapılarak ayrı ayrı üretilmesi gerek. Bu mümkün ama çok maliyetli.

    2) Plastiği güçlü bir yapıştırıcı, içte de perçinle sabitleyeceksiniz. Yani aracın postu delinecek ve çıkarılamayacak. Bence değmez.

    3) Çirkin bir görüntü elde ediliyor (bana göre)

    4) Yandan burnunu sokanlar için çamurluğu, önden arkadan burnunu sokanlar için tamponu, gelecek taşlar için kaputu... Yani araca zarar gelecekse her türlü gelir üstad rahat olun, ya da SUV tarzı bir araç düşünün derim. Bunun maalesef sonu yok, adam gözü gibi bakıyor, tavandan saksı düşüyor


    Elle yapılabilir kalıba gerek yok..

    Tek tip, standart ve tüm girinti-çıkıntı, perçin vb yerleriyle nasıl yapılır? Plastidipten bahsetmiyorum.

    Forumda yapıp satan birine rastladım ben birebir tasarlayıp çıkartabildiğini söyledi ilanıda vardı.

    önemli olan tasarım gerisi kolay..




  • Merak ettim şimdi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Merak ettim şimdi...

    Tam olarak neydi merak ettiğiniz arkadaşımı işçiliği mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Merak ettim şimdi...

    Tam olarak neydi merak ettiğiniz arkadaşımı işçiliği mi

    İşçilik, yöntem, zaman/maliyet..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Olmaz. Neden olmaz;

    1) Her plastik kaplama araca has. Dolayısıyla her araç için ayrı kalıplar yapılarak ayrı ayrı üretilmesi gerek. Bu mümkün ama çok maliyetli.

    2) Plastiği güçlü bir yapıştırıcı, içte de perçinle sabitleyeceksiniz. Yani aracın postu delinecek ve çıkarılamayacak. Bence değmez.

    3) Çirkin bir görüntü elde ediliyor (bana göre)

    4) Yandan burnunu sokanlar için çamurluğu, önden arkadan burnunu sokanlar için tamponu, gelecek taşlar için kaputu... Yani araca zarar gelecekse her türlü gelir üstad rahat olun, ya da SUV tarzı bir araç düşünün derim. Bunun maalesef sonu yok, adam gözü gibi bakıyor, tavandan saksı düşüyor


    tavandan saksı olayı tebessüm ettirdi bana babamda arabasına gözü gibi bakar bir seferinde arabayı çam ağacının altına koyuyor.. Ardından bir ses ve arabanın tavanına taş düşüyor.. Babam sinirden deli olmuştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.