Şimdi Ara

Call of Duty: Warzone [ANA KONU] (194. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
7.821
Cevap
117
Favori
424.055
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
28 oy
Giriş
Mesaj
  • GTX 1060’tan RX5700’e geçtim ve ilginç bir şekilde packet loss sorunu oluşmaya başladı. Daha önceleri genel problemler harici packet loss olmamıştı. AMD ekran kartlarıyla ilgili bir sıkıntı mı var acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yeni ar meta ne oldu ? en son grau kullanıyorduk yenisi m13 mü ?
    _____________________________


    " - Vatana ihanetin nedeni olmaz, er ya da geç bedeli olur. "
  • Winter Is Coming kullanıcısına yanıt
    Kafasına göre takılıyor gibi herkes. Grau varken bile Bruen MK9 kullanan çok oyuncu vardı, Rivals turnuvasındaki çoğu Türk yayıncı onu kullanıyordu. TeePee, Nickmercs gibi önde gelen yabancı yayıncılar da şuan kullanıyor.

    Onun dışında M4, M13, çok fark etmedi deyip Grau devam eden de var.

    Daha geçen Reddit'teki bir kullanıcıdan dolayı bi kesim FAL'a merak saldı. Bayağı seri öldürüyor hızlı sıkabilirseniz diye. Şimdilik en garantisi Bruen gibi. Ama MP olmadan açmak zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOSMERCAN -- 8 Temmuz 2020; 20:51:33 >
    _____________________________
  • arkadaşlar bu oyunda pcden değil de kolla oynayanlar avantaj mı sahibi ? aim asist spray asist falan mı var ?
    _____________________________
  • KOSMERCAN kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, mp yok

    M4 full idi, sonra Grau kullanım baya bir şimdi kar, m 13 kullanıyordum yanına fal ı ekledim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    " - Vatana ihanetin nedeni olmaz, er ya da geç bedeli olur. "
  • Şurada dursun şuda muaehuaehu, herkese iyi oyunlar

    _____________________________
    PSN: SaintWOHOOOO
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaintWOHOOOO

    Şurada dursun şuda muaehuaehu, herkese iyi oyunlar

    _____________________________




  • hocam silah nedir parçalarıyla yazabilir misiniz rica etsem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yani o silahlar da bence yeterince iyi. Grau aşırı OP olduğu için böyleydi. Eğer keyif alıyorsanız, mutluysanız metayı boşverin. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOSMERCAN -- 9 Temmuz 2020; 2:19:42 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Winter Is Coming

    yeni ar meta ne oldu ? en son grau kullanıyorduk yenisi m13 mü ?
    Pc icin macro ozellikli veya konsol icin Cronus tarzi rapidfire atabileceginiz cihaziniz var ise FAL suan oyunun en etkili silahi. Bahsettiklerim yok ise VLK optikli AR’ler suan metada RAM, M13, KILO, GRAU, MK9.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


  • Fal a acilen ayar çekilmeli adamlar makro ile otomatik gibi kullanıyor. Yakın uzak fark etmiyor. Mp5 ile yakından adamı alamıyoruz saçmalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • MP'de camo kasarken FAL'da şok olmuştum. En hızlı Gold yaptığım silahlardan biri oldu. Bana mı öyle geliyor derken baktım son update'te yakın mesafe hasarı arttırılmış sanırım. Zaten şimdi herkes kullanıyor Warzone'da gördüğüm kadarıyla.
    _____________________________
  • Mystical23 M kullanıcısına yanıt
    M13 monolitich-tempus marksman-vlk 3x optic- ranger foregrip-60 ammo hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • tesekkürler hocam baya sıkıldım aranıyorum bende yeni biseyler
    videoyuda keyifle izledim elinize sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • şu oyunu bir Windows 8.1 de oynayamadım ya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şu maske animasyonunun allah cezasını versin. Son güvenli bölgede tek başıma 2 tane 3lü takım indirdim 1vs1 kaldım adama spray atarken gazda maske animasyonu geldi ve öldüm. 4 ay olacak neredeyse hala şu illeti düzeltemediler.
    _____________________________
  • smalhero kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir düzenleme istiyorsunuz tam olarak? Çıkarmasın maske azalmaya devam etsin kararı bana bıraksın gibi mi? Yada takarken de aynı şekil.
    _____________________________
  • Bu akşam yoğun ateş altına girelim
    _____________________________
  • KOSMERCAN kullanıcısına yanıt
    Toggle düzenlemesi getirilebilir. İsteyen aynı şekil otomatik takıp çıkarır istemeyen de toggle seçip kendisi maskeyi takıp çıkmasını sağlayabilir. Ya da gazdan çıktıktan bir 5 saniye sonra çıkarabilir maskeyi anlık çatışmalarda bu tür saçmalıklar olmaması için.
    _____________________________
  • Mystical23 M kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkur ederim hocam iyi oyunlar dilerim serhann_tr eklerseniz oynamak isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.