Şimdi Ara

Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi oyunda bir süre oynadıktAn sonra dikey şekilde çizgiler geliyor monitöre ve sadece reset atarak bu durumu düzeltebiliyorum.Resim de koyucam yardımcı olursanız sevinirim.Bu arada Monitör samsung S22B150n.



    _____________________________
  • dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.
    _____________________________
    FORD Tourneo Connect 2011 Fırtına Gri GLX 110 ps

    Asus P8P67 Deluxe - Core i5 2500k 3.3 ghz @ 4.6 ghz - Noctua NH-D14 cpu soğutucu - Gigabyte GTX 770 OC 2GB 256 Bit GDDR5 - Cooler Master GX 750 750w psu - GSKILL 16 GB(4x4GB) RipjawsX DDR3 1600 MHz CL9 1.5v - Intel X25M 80 gb ssd - Samsung hd103sj 1tb 32mb sata2 - 2x Samsung B2230H + B2230N 21.5 inch Full HD 5ms - Creative MEGAWORKS THX 550 5+1 Home Cinema 500 Watt RMS
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy

    dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.

    evet ettim.Sorun bu şekilde ;

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy

    dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.

    evet ettim.Sorun bu şekilde ;

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?


    galiba monitörünüz gidici.garantisi var mı? garantisi bittiyse monitör kaç yıllık? çok kullanırsanız yaklaşık 3 yılda sıfır monitörü bozabilirsiniz.
    _____________________________
    FORD Tourneo Connect 2011 Fırtına Gri GLX 110 ps

    Asus P8P67 Deluxe - Core i5 2500k 3.3 ghz @ 4.6 ghz - Noctua NH-D14 cpu soğutucu - Gigabyte GTX 770 OC 2GB 256 Bit GDDR5 - Cooler Master GX 750 750w psu - GSKILL 16 GB(4x4GB) RipjawsX DDR3 1600 MHz CL9 1.5v - Intel X25M 80 gb ssd - Samsung hd103sj 1tb 32mb sata2 - 2x Samsung B2230H + B2230N 21.5 inch Full HD 5ms - Creative MEGAWORKS THX 550 5+1 Home Cinema 500 Watt RMS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy

    dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.

    evet ettim.Sorun bu şekilde ;

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?


    galiba monitörünüz gidici.garantisi var mı? garantisi bittiyse monitör kaç yıllık? çok kullanırsanız yaklaşık 3 yılda sıfır monitörü bozabilirsiniz.

    Hocam ne yıllığı? 2 günlük bu sistem monitör :)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy

    dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.

    evet ettim.Sorun bu şekilde ;

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?

     Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?


    galiba monitörünüz gidici.garantisi var mı? garantisi bittiyse monitör kaç yıllık? çok kullanırsanız yaklaşık 3 yılda sıfır monitörü bozabilirsiniz.

    Hocam ne yıllığı? 2 günlük bu sistem monitör :)

    Alıntıları Göster
    lütfen hocam demiyelim, daha 17 yaşındayım sisteminizi başka bir monitöre takın ve aynı sorun oluyor mu deneyin.eğer aynı sorun olmuyorsa sorun monitör dedir.ki büyük ihtimal öyle, monitörü göndermek için kutusunu hazırlayın
    _____________________________
    FORD Tourneo Connect 2011 Fırtına Gri GLX 110 ps

    Asus P8P67 Deluxe - Core i5 2500k 3.3 ghz @ 4.6 ghz - Noctua NH-D14 cpu soğutucu - Gigabyte GTX 770 OC 2GB 256 Bit GDDR5 - Cooler Master GX 750 750w psu - GSKILL 16 GB(4x4GB) RipjawsX DDR3 1600 MHz CL9 1.5v - Intel X25M 80 gb ssd - Samsung hd103sj 1tb 32mb sata2 - 2x Samsung B2230H + B2230N 21.5 inch Full HD 5ms - Creative MEGAWORKS THX 550 5+1 Home Cinema 500 Watt RMS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abazzers

    lütfen hocam demiyelim, daha 17 yaşındayım sisteminizi başka bir monitöre takın ve aynı sorun oluyor mu deneyin.eğer aynı sorun olmuyorsa sorun monitör dedir.ki büyük ihtimal öyle, monitörü göndermek için kutusunu hazırlayın

    Alıntıları Göster
    Başka oyunda denediniz mi aynı sorunun olup olmadığını?
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Call Of Duty MW 2 Problemi
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Başka oyunda denediniz mi aynı sorunun olup olmadığını?

    +1??
    _____________________________

    Sistem 1: Asus Rampage V Extreme-Intel Xeon E5-2630v3-Asus GTX 690-G.SKILL Ripjaws4 DDR4 16 Gb 3000 Mhz@1866 Mhz -Corsair F240-WD Caviar Black 1 Tb-Corsair H100i-Corsair Obsidian 900D-Acer GD245HQ 3D-EVGA SuperNova 1600W G2(ölü)/Corsair HX1000i-Creative ZxR-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros/Corsair M65 Pro RGB-Audio-Technica AD2000X-2*Logitech Z5500+Edifier DA5000 Pro-Logitech G27
    Sistem 2: Asus Rampage IV Extreme-Intel 3930K-EVGA GTX 1080 F.E.-Corsair Vengeance 32 Gb 1600 Mhz -Ocz Vertex 4 256 Gb-Corsair HX850-Corsair H100i-Corsair Obsidian 800D-Asus VG278H 3D-Creative Recon3D Fatal1ty Champion-Creative Fatal1ty MKII-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros-Seagate Barracuda 1.5 Tb-Western Digital Green Point 2 Tb*2-Western Diital Green Point 4 Tb
    Sistem 3: Asus G750JH-Logitech MX Master-Asus Xonar U7 Echelon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Başka oyunda denediniz mi aynı sorunun olup olmadığını?

    yok şuan denemedim.Fakat ATI 5850 ekran kartında da aynı sorun yaşanmış araştırdığımda buldum.Her oyunda aynı sorun yaşanıyormuş ama ben yinede denicem.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Başka oyunda denediniz mi aynı sorunun olup olmadığını?

    yok şuan denemedim.Fakat ATI 5850 ekran kartında da aynı sorun yaşanmış araştırdığımda buldum.Her oyunda aynı sorun yaşanıyormuş ama ben yinede denicem.

    Alıntıları Göster
    Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum

    http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm

    Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.

    Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cybernoid -- 12 Mayıs 2012; 23:11:06 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybernoid

    Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum

    http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm

    Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.

    Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)

    Alıntıları Göster
    bence ekran kartından kaynaklanıyor bu hata.Monitörle ilgisi yok
    _____________________________
    Ryzen 7 9800X3D
    Palit RTX 4080 Gaming Pro
    64gb Trident Z5 Neo
    Samsung Neo G7 Odyssey 4K 165 hz
    ASUS X870E-E Gaming Wifi - Artic Cooler III 360mm
    Cooler Master H500 Kasa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybernoid

    Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum

    http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm

    Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.

    Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)



    Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: cybernoid

    Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum

    http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm

    Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.

    Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)



    Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Crysis Warhead oyununda denedim hiçbir sorun olmadı.Ekran kartı en fazla 57C gördü.Sanırım tek sorun MW3 te oluyor
    _____________________________




  • Tamam sorun karttan kaynaklanıyor ne kadar sık tekrarlıyo.Çünkü bizim takıldığımız bi net var ordada aynı sorun vardı kahve rengi arkaplan dikey beyaz çizgiler dimi.Ekran kartını güncelle bi bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________



    Asus P7H55*M USB 3.0 LGA1156 Motherboard/İntel Core i5 661 3.6 Ghz Gpu /Sapphire Radeon 7870 OC Ghz Edition Graphic Card/Corsair CMZ8GX3M2AC9 2x4gb dual kit 1600 MHz Ram/Western digital WD20EARX 2TB HDD/Aerocool Strike-X 600W %80 Gold PSU/Aerocool Strike-X Black kasa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Satisfaction45

    Tamam sorun karttan kaynaklanıyor ne kadar sık tekrarlıyo.Çünkü bizim takıldığımız bi net var ordada aynı sorun vardı kahve rengi arkaplan dikey beyaz çizgiler dimi.Ekran kartını güncelle bi bakalım

    tamam onuda deniyeceğim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: cybernoid

    Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum

    http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm

    Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.

    Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)



    Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?

    yahu siz overclock yapmışsınız sanırırm ; 1050 mhz den 1450 mhz ye çekirdek hızını getirmişsiniz yada memory ; hemen defaulta alın hızları ; catalyst overdrive menüsündeki overclock kilidini kırdıysanız ve gpunun memory çekirdek hızlarını sonuna kadar köklediyseniz hem gpuya hemde memory çiplerine hasar vermeniz muhtemeldir ; ekran kartında ısınma olmasa bile durum böyle.
    isterse oyunlarda maksimum 55 dereceyi görse bile gpu - video ram çiplerinde aşırı frekans arttırımı gpu -memory çip içindeki transistör yapıyı bozabilir ;

    çünkü onların belirli bir frekansa dayanma noktası vardır. 800 mhz ise siz o transistörleri 1400 mhz de çalıştırmayı denerseniz aşırı frekans transistörleri doyuma getireceği gibi (böyleyse default hızlara aldığınızda sorun geçiyorsa kismetlisiniz demektir.) transistörleri kısa devrede yaptırabilir. (yakabilir)
    transistörlerin girişine aşırı frekans uygularsanız durum böyle arkadaşlar.
    (googleda bakınız ; transistörlerde doyum -saturasyon vb durumlarına )

    gpunun ve memory çiplerinin bozulması sadece ısıdan olmaz ; ekran kartının soğutması çok iyidir ; ısı oyunlarda maksimum 35 derecedir ; ama siz frekansı overclockla %50-200 artırmışsınızdır ; sonra ısınma yokken neden gpu-memory bozuldu diye konu açar durursunuz.

    hızları defaulta alıp tekrar deneyiniz ; sorun geçtiyse problem yok demektir.

    ve lütfen overclockdan uzak durunuz ; yapmayınız ; o meytan melununa ve nefsinize daha fazla performans diye uymayınız ; benden söylemesi ; sonra gitti güzelim gtx 590- 480-560 ....... hd 46xx-7990 vs
    sonra kartın garantiside olmayınca adama çok acı koyuyor

    benim gibi underclock yapınız çekirdek 10 mhz memory 40 mhz ; oh be ne güzel oynanıyor mw3 bu hızlarda ; ısınma full yükte 15 derece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbocat1 -- 13 Mayıs 2012; 9:43:19 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbocat1

    quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: cybernoid

    Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum

    http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm

    Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.

    Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)



    Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?

    yahu siz overclock yapmışsınız sanırırm ; 1050 mhz den 1450 mhz ye çekirdek hızını getirmişsiniz yada memory ; hemen defaulta alın hızları ; catalyst overdrive menüsündeki overclock kilidini kırdıysanız ve gpunun memory çekirdek hızlarını sonuna kadar köklediyseniz hem gpuya hemde memory çiplerine hasar vermeniz muhtemeldir ; ekran kartında ısınma olmasa bile durum böyle.
    isterse oyunlarda maksimum 55 dereceyi görse bile gpu - video ram çiplerinde aşırı frekans arttırımı gpu -memory çip içindeki transistör yapıyı bozabilir ;

    çünkü onların belirli bir frekansa dayanma noktası vardır. 800 mhz ise siz o transistörleri 1400 mhz de çalıştırmayı denerseniz aşırı frekans transistörleri doyuma getireceği gibi (böyleyse default hızlara aldığınızda sorun geçiyorsa kismetlisiniz demektir.) transistörleri kısa devrede yaptırabilir. (yakabilir)
    transistörlerin girişine aşırı frekans uygularsanız durum böyle arkadaşlar.
    (googleda bakınız ; transistörlerde doyum -saturasyon vb durumlarına )

    gpunun ve memory çiplerinin bozulması sadece ısıdan olmaz ; ekran kartının soğutması çok iyidir ; ısı oyunlarda maksimum 35 derecedir ; ama siz frekansı overclockla %50-200 artırmışsınızdır ; sonra ısınma yokken neden gpu-memory bozuldu diye konu açar durursunuz.

    hızları defaulta alıp tekrar deneyiniz ; sorun geçtiyse problem yok demektir.

    ve lütfen overclockdan uzak durunuz ; yapmayınız ; o meytan melununa ve nefsinize daha fazla performans diye uymayınız ; benden söylemesi ; sonra gitti güzelim gtx 590- 480-560 ....... hd 46xx-7990 vs
    sonra kartın garantiside olmayınca adama çok acı koyuyor

    benim gibi underclock yapınız çekirdek 10 mhz memory 40 mhz ; oh be ne güzel oynanıyor mw3 bu hızlarda ; ısınma full yükte 15 derece

    hmm hocam onu bilmiyordum yahu ben valla diyorum neden böyle yapıyor falan hızları geri aldıktan sonra hiç girmedim MW3'e Crysis warhead oynuyordum ondan da illahlah ettim mermi yerine tavuk atıyor silah var mı böyle birşey :) iki saattir onu çözmeye çalışıyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
    Sorunun kaynağı burada.
    Fabrika ayarlarına döndürürseniz sorun çözülür.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
    Sorunun kaynağı burada.
    Fabrika ayarlarına döndürürseniz sorun çözülür.

    Tamam hocam ayarladım şu anda onu giricem oyuna denicem.İnşallah olur hayırlısı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    quote:

    Orijinalden alıntı: firstich

    Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
    Sorunun kaynağı burada.
    Fabrika ayarlarına döndürürseniz sorun çözülür.

    Tamam hocam ayarladım şu anda onu giricem oyuna denicem.İnşallah olur hayırlısı.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar sorun ekran kartının hızları ile oynamam hemen düzelttim olayı şu an hiçbir sorun yok . MW3 'te en fazla 58C görüyor.Herkese teşekkür ederim yardımları için
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.