Bildirim
Call of Duty MW3 Monitör çizgi sorunu?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin. _____________________________ FORD Tourneo Connect 2011 Fırtına Gri GLX 110 ps
Asus P8P67 Deluxe - Core i5 2500k 3.3 ghz @ 4.6 ghz - Noctua NH-D14 cpu soğutucu - Gigabyte GTX 770 OC 2GB 256 Bit GDDR5 - Cooler Master GX 750 750w psu - GSKILL 16 GB(4x4GB) RipjawsX DDR3 1600 MHz CL9 1.5v - Intel X25M 80 gb ssd - Samsung hd103sj 1tb 32mb sata2 - 2x Samsung B2230H + B2230N 21.5 inch Full HD 5ms - Creative MEGAWORKS THX 550 5+1 Home Cinema 500 Watt RMS -
quote:
Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy
dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.
evet ettim.Sorun bu şekilde ;



_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: firstich
quote:
Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy
dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.
evet ettim.Sorun bu şekilde ;



galiba monitörünüz gidici.garantisi var mı? garantisi bittiyse monitör kaç yıllık? çok kullanırsanız yaklaşık 3 yılda sıfır monitörü bozabilirsiniz._____________________________ FORD Tourneo Connect 2011 Fırtına Gri GLX 110 ps
Asus P8P67 Deluxe - Core i5 2500k 3.3 ghz @ 4.6 ghz - Noctua NH-D14 cpu soğutucu - Gigabyte GTX 770 OC 2GB 256 Bit GDDR5 - Cooler Master GX 750 750w psu - GSKILL 16 GB(4x4GB) RipjawsX DDR3 1600 MHz CL9 1.5v - Intel X25M 80 gb ssd - Samsung hd103sj 1tb 32mb sata2 - 2x Samsung B2230H + B2230N 21.5 inch Full HD 5ms - Creative MEGAWORKS THX 550 5+1 Home Cinema 500 Watt RMS
-
quote:
Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy
quote:
Orijinalden alıntı: firstich
quote:
Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy
dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.
evet ettim.Sorun bu şekilde ;



galiba monitörünüz gidici.garantisi var mı? garantisi bittiyse monitör kaç yıllık? çok kullanırsanız yaklaşık 3 yılda sıfır monitörü bozabilirsiniz.
Hocam ne yıllığı? 2 günlük bu sistem monitör :)_____________________________
-
lütfen hocam demiyelim, daha 17 yaşındayımquote:
Orijinalden alıntı: firstichquote:
Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy
quote:
Orijinalden alıntı: firstich
quote:
Orijinalden alıntı: Alpcan Aksoy
dvi kablolarını kontrol ettiniz mi? kabloları takıp çıkarın ve bir daha deneyin.
evet ettim.Sorun bu şekilde ;



galiba monitörünüz gidici.garantisi var mı? garantisi bittiyse monitör kaç yıllık? çok kullanırsanız yaklaşık 3 yılda sıfır monitörü bozabilirsiniz.
Hocam ne yıllığı? 2 günlük bu sistem monitör :)
Alıntıları Göster
sisteminizi başka bir monitöre takın ve aynı sorun oluyor mu deneyin.eğer aynı sorun olmuyorsa sorun monitör dedir.ki büyük ihtimal öyle, monitörü göndermek için kutusunu hazırlayın
_____________________________ FORD Tourneo Connect 2011 Fırtına Gri GLX 110 ps
Asus P8P67 Deluxe - Core i5 2500k 3.3 ghz @ 4.6 ghz - Noctua NH-D14 cpu soğutucu - Gigabyte GTX 770 OC 2GB 256 Bit GDDR5 - Cooler Master GX 750 750w psu - GSKILL 16 GB(4x4GB) RipjawsX DDR3 1600 MHz CL9 1.5v - Intel X25M 80 gb ssd - Samsung hd103sj 1tb 32mb sata2 - 2x Samsung B2230H + B2230N 21.5 inch Full HD 5ms - Creative MEGAWORKS THX 550 5+1 Home Cinema 500 Watt RMS
-
Başka oyunda denediniz mi aynı sorunun olup olmadığını?quote:
Orijinalden alıntı: Abazzers
lütfen hocam demiyelim, daha 17 yaşındayım
sisteminizi başka bir monitöre takın ve aynı sorun oluyor mu deneyin.eğer aynı sorun olmuyorsa sorun monitör dedir.ki büyük ihtimal öyle, monitörü göndermek için kutusunu hazırlayın 
Alıntıları Göster_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: Dovahkiin
Başka oyunda denediniz mi aynı sorunun olup olmadığını?
+1??_____________________________
Sistem 1: Asus Rampage V Extreme-Intel Xeon E5-2630v3-Asus GTX 690-G.SKILL Ripjaws4 DDR4 16 Gb 3000 Mhz@1866 Mhz -Corsair F240-WD Caviar Black 1 Tb-Corsair H100i-Corsair Obsidian 900D-Acer GD245HQ 3D-EVGA SuperNova 1600W G2(ölü)/Corsair HX1000i-Creative ZxR-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros/Corsair M65 Pro RGB-Audio-Technica AD2000X-2*Logitech Z5500+Edifier DA5000 Pro-Logitech G27
Sistem 2: Asus Rampage IV Extreme-Intel 3930K-EVGA GTX 1080 F.E.-Corsair Vengeance 32 Gb 1600 Mhz -Ocz Vertex 4 256 Gb-Corsair HX850-Corsair H100i-Corsair Obsidian 800D-Asus VG278H 3D-Creative Recon3D Fatal1ty Champion-Creative Fatal1ty MKII-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros-Seagate Barracuda 1.5 Tb-Western Digital Green Point 2 Tb*2-Western Diital Green Point 4 Tb
Sistem 3: Asus G750JH-Logitech MX Master-Asus Xonar U7 Echelon -
quote:
Orijinalden alıntı: Dovahkiin
Başka oyunda denediniz mi aynı sorunun olup olmadığını?
yok şuan denemedim.Fakat ATI 5850 ekran kartında da aynı sorun yaşanmış araştırdığımda buldum.Her oyunda aynı sorun yaşanıyormuş ama ben yinede denicem._____________________________ -
Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorumquote:
Orijinalden alıntı: firstichquote:
Orijinalden alıntı: Dovahkiin
Başka oyunda denediniz mi aynı sorunun olup olmadığını?
yok şuan denemedim.Fakat ATI 5850 ekran kartında da aynı sorun yaşanmış araştırdığımda buldum.Her oyunda aynı sorun yaşanıyormuş ama ben yinede denicem.
Alıntıları Göster
http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm
Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.
Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cybernoid -- 12 Mayıs 2012; 23:11:06 >_____________________________
-
bence ekran kartından kaynaklanıyor bu hata.Monitörle ilgisi yokquote:
Orijinalden alıntı: cybernoid
Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum
http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm
Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.
Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)
Alıntıları Göster_____________________________ Ryzen 7 9800X3D
Palit RTX 4080 Gaming Pro
64gb Trident Z5 Neo
Samsung Neo G7 Odyssey 4K 165 hz
ASUS X870E-E Gaming Wifi - Artic Cooler III 360mm
Cooler Master H500 Kasa
-
quote:
Orijinalden alıntı: cybernoid
Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum
http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm
Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.
Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)
Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?_____________________________
-
Crysis Warhead oyununda denedim hiçbir sorun olmadı.Ekran kartı en fazla 57C gördü.Sanırım tek sorun MW3 te oluyorquote:
Orijinalden alıntı: firstichquote:
Orijinalden alıntı: cybernoid
Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum
http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm
Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.
Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)
Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
Alıntıları Göster
_____________________________
-
Tamam sorun karttan kaynaklanıyor ne kadar sık tekrarlıyo.Çünkü bizim takıldığımız bi net var ordada aynı sorun vardı kahve rengi arkaplan dikey beyaz çizgiler dimi.Ekran kartını güncelle bi bakalım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
Asus P7H55*M USB 3.0 LGA1156 Motherboard/İntel Core i5 661 3.6 Ghz Gpu /Sapphire Radeon 7870 OC Ghz Edition Graphic Card/Corsair CMZ8GX3M2AC9 2x4gb dual kit 1600 MHz Ram/Western digital WD20EARX 2TB HDD/Aerocool Strike-X 600W %80 Gold PSU/Aerocool Strike-X Black kasa -
quote:
Orijinalden alıntı: Satisfaction45
Tamam sorun karttan kaynaklanıyor ne kadar sık tekrarlıyo.Çünkü bizim takıldığımız bi net var ordada aynı sorun vardı kahve rengi arkaplan dikey beyaz çizgiler dimi.Ekran kartını güncelle bi bakalım
tamam onuda deniyeceğim_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: firstich
quote:
Orijinalden alıntı: cybernoid
Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum
http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm
Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.
Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)
Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
yahu siz overclock yapmışsınız sanırırm ; 1050 mhz den 1450 mhz ye çekirdek hızını getirmişsiniz yada memory ; hemen defaulta alın hızları ; catalyst overdrive menüsündeki overclock kilidini kırdıysanız ve gpunun memory çekirdek hızlarını sonuna kadar köklediyseniz hem gpuya hemde memory çiplerine hasar vermeniz muhtemeldir ; ekran kartında ısınma olmasa bile durum böyle.
isterse oyunlarda maksimum 55 dereceyi görse bile gpu - video ram çiplerinde aşırı frekans arttırımı gpu -memory çip içindeki transistör yapıyı bozabilir ;
çünkü onların belirli bir frekansa dayanma noktası vardır. 800 mhz ise siz o transistörleri 1400 mhz de çalıştırmayı denerseniz aşırı frekans transistörleri doyuma getireceği gibi (böyleyse default hızlara aldığınızda sorun geçiyorsa kismetlisiniz demektir.) transistörleri kısa devrede yaptırabilir. (yakabilir)
transistörlerin girişine aşırı frekans uygularsanız durum böyle arkadaşlar.
(googleda bakınız ; transistörlerde doyum -saturasyon vb durumlarına )
gpunun ve memory çiplerinin bozulması sadece ısıdan olmaz ; ekran kartının soğutması çok iyidir ; ısı oyunlarda maksimum 35 derecedir ; ama siz frekansı overclockla %50-200 artırmışsınızdır ; sonra ısınma yokken neden gpu-memory bozuldu diye konu açar durursunuz.
hızları defaulta alıp tekrar deneyiniz ; sorun geçtiyse problem yok demektir.
ve lütfen overclockdan uzak durunuz ; yapmayınız ; o meytan melununa ve nefsinize daha fazla performans diye uymayınız ; benden söylemesi ; sonra gitti güzelim gtx 590- 480-560 ....... hd 46xx-7990 vs
sonra kartın garantiside olmayınca adama çok acı koyuyor
benim gibi underclock yapınız
çekirdek 10 mhz memory 40 mhz 
; oh be ne güzel oynanıyor mw3 bu hızlarda ; ısınma full yükte 15 derece 
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbocat1 -- 13 Mayıs 2012; 9:43:19 >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: turbocat1
quote:
Orijinalden alıntı: firstich
quote:
Orijinalden alıntı: cybernoid
Ekran kartının limitini aştığın için oluyor olmasın. Zira benzeri hatayı Ben BF3 ve Crysis ile alıyorum
http://forum.donanimhaber.com/m_60712295/tm.htm
Oyun ve sistem uyumsuzluğu gibi bir şey olabilir.
Zira ben MW3'ü OC halde her şey açık oynuyorum. Ben BF3'te takılıyorum sen MW3'te :)
Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
yahu siz overclock yapmışsınız sanırırm ; 1050 mhz den 1450 mhz ye çekirdek hızını getirmişsiniz yada memory ; hemen defaulta alın hızları ; catalyst overdrive menüsündeki overclock kilidini kırdıysanız ve gpunun memory çekirdek hızlarını sonuna kadar köklediyseniz hem gpuya hemde memory çiplerine hasar vermeniz muhtemeldir ; ekran kartında ısınma olmasa bile durum böyle.
isterse oyunlarda maksimum 55 dereceyi görse bile gpu - video ram çiplerinde aşırı frekans arttırımı gpu -memory çip içindeki transistör yapıyı bozabilir ;
çünkü onların belirli bir frekansa dayanma noktası vardır. 800 mhz ise siz o transistörleri 1400 mhz de çalıştırmayı denerseniz aşırı frekans transistörleri doyuma getireceği gibi (böyleyse default hızlara aldığınızda sorun geçiyorsa kismetlisiniz demektir.) transistörleri kısa devrede yaptırabilir. (yakabilir)
transistörlerin girişine aşırı frekans uygularsanız durum böyle arkadaşlar.
(googleda bakınız ; transistörlerde doyum -saturasyon vb durumlarına )
gpunun ve memory çiplerinin bozulması sadece ısıdan olmaz ; ekran kartının soğutması çok iyidir ; ısı oyunlarda maksimum 35 derecedir ; ama siz frekansı overclockla %50-200 artırmışsınızdır ; sonra ısınma yokken neden gpu-memory bozuldu diye konu açar durursunuz.
hızları defaulta alıp tekrar deneyiniz ; sorun geçtiyse problem yok demektir.
ve lütfen overclockdan uzak durunuz ; yapmayınız ; o meytan melununa ve nefsinize daha fazla performans diye uymayınız ; benden söylemesi ; sonra gitti güzelim gtx 590- 480-560 ....... hd 46xx-7990 vs
sonra kartın garantiside olmayınca adama çok acı koyuyor
benim gibi underclock yapınız
çekirdek 10 mhz memory 40 mhz 
; oh be ne güzel oynanıyor mw3 bu hızlarda ; ısınma full yükte 15 derece 
hmm hocam onu bilmiyordum yahu ben
valla diyorum neden böyle yapıyor falan hızları geri aldıktan sonra hiç girmedim MW3'e Crysis warhead oynuyordum ondan da illahlah ettim mermi yerine tavuk atıyor silah var mı böyle birşey :) iki saattir onu çözmeye çalışıyorum
_____________________________
-
Sorunun kaynağı burada.quote:
Orijinalden alıntı: firstich
Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
Fabrika ayarlarına döndürürseniz sorun çözülür._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Dovahkiin
Sorunun kaynağı burada.quote:
Orijinalden alıntı: firstich
Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
Fabrika ayarlarına döndürürseniz sorun çözülür.
Tamam hocam ayarladım şu anda onu giricem oyuna denicem.İnşallah olur hayırlısı._____________________________ -
Arkadaşlar sorun ekran kartının hızları ile oynamam hemen düzelttim olayı şu an hiçbir sorun yok . MW3 'te en fazla 58C görüyor.Herkese teşekkür ederim yardımları içinquote:
Orijinalden alıntı: firstichquote:
Orijinalden alıntı: Dovahkiin
Sorunun kaynağı burada.quote:
Orijinalden alıntı: firstich
Olabilir her türlü ihtimal hocam.ATI center dan ekran kartının ayarlarını en sona getirdim.O zaman bile 40 derece sıcaklık oluyor.1050 mhz 1450 mhz de şu anda.O yüzden oluyor olabilir mi?
Fabrika ayarlarına döndürürseniz sorun çözülür.
Tamam hocam ayarladım şu anda onu giricem oyuna denicem.İnşallah olur hayırlısı.
Alıntıları Göster
_____________________________
Benzer içerikler
- amd radeon r7 200
- deep 3d max yorumları
- ekran kartı tamiri
- intel iris xe graphics
- nvidia denetim masası açılmıyor
- rx 9050
- rtx 6090
- ekran kartı önerisi
- ekran kartı resetleme
- gpu nedir
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








