|
Bildirim
|
1 sene farklı farklı çağrı merkezlerinde çalıştım, işe alırken türlü türlü olumlu yanlarını sayarlar, işe aldıklarında ofis içerisinde nefes almadan çağrı yapmanı isteyip hep baskı kurarlar. Özellikle takım liderleri kafanı mikerler. 10 dakika çay molaları 11 dakika olsa anında laf yaparlar. Hele bir de outbound çağrı merkezi ise, yani sen müşterileri arayıp bilgi veriyorsan. Mıçtın. Aradığın müşteri egolu çıkar, manyak çıkar, küfürbaz çıkar. Bin bir türlü insan var. Extra olarakta, minimum 1 hafta sonra özel telefon görüşmelerini yaparken anneni bile arasan annen telefonu açtığında ona çağrı merkezi text'inin girişini okursun. Örnek; Anneni aradın... Açtı "alo" dedi... Sen: "Merhaba XX Firmasından arıyoruz" dersin ağız alışkanlığından dolayı. Ben 1 sene çalıştım 2 ay her özel telefon görüşmem de bunu yaptım. Gece yatmadan önce oda da sessiz ortamdayken bile o müşteri sesleri çınlar kulağında. Çağrı sesleri çınlar. Defalarca aynı gelen data kağıtlarında bir müşteriyi günde 20 kere arama olanağın bile vardır. 2. kez aradığında bile ana avrat sövebilen müşteri potansiyeli. 20. kez aradığında ne yapar artık sen düşün. Hele bir de verilen Data'da doğu kültürüne sahip müşteriler var ise, aradığında dünya da olup olmadığından bile haberi olmayan cahil kesim insanlar çıkabilir. Psikolojin bozulur. Başlama.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zig Zag -- 27 Mayıs 2014; 16:05:57 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rodello -- 27 Mayıs 2014; 17:44:24 > |
|
|