Şimdi Ara

Çağrı merkezi çalışan maaşları 2016

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
33.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar aramızda istanbulda çağrı merkezinde çalışan arkadaşlar nekadar maaş veriliyor ve diger haklar hakkında bilgi verebilirmi ve tavsiye ettiginiz firma varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 26 Ekim 2016; 10:20:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Müşteri Temsilcisi Maaşları 2016

    Müşteri temsilcisi maaşları, nitelik, deneyim ve sektöre göre değişkenlik göstermektedir. 2016 yılında müşteri temsilcilerinin aldığı maaşlar hakkında genel bir bakış aşağıda sunulmuştur:

    • Giriş Seviyesi Müşteri Temsilcisi Maaşları: Giriş seviyesi müşteri temsilcileri, genellikle 25.000 ila 35.000 TL arasında kazanmaktadırlar.
    • Orta Seviye Müşteri Temsilcisi Maaşları: Orta seviye müşteri temsilcileri, 35.000 ila 50.000 TL arasında kazanmaktadırlar.
    • Yönetici Seviye Müşteri Temsilcisi Maaşları: Yönetici seviye müşteri temsilcileri, 50.000 TL ve üzeri kazanabilirler.

    Müşteri temsilcisi maaşlarını etkileyen faktörler şunlardır:

    • Nitelikler: Yükseköğrenim derecesine sahip olmak, maaşları artırabilir.
    • Deneyim: Çağrı merkezi sektöründeki deneyim, maaşları önemli ölçüde artırabilir.
    • Sektör: Bazı sektörler, diğerlerine göre daha yüksek müşteri temsilcisi maaşları sunmaktadır.

    Müşteri temsilcisi maaşları hakkında daha fazla bilgi edinmek için sektör araştırması yapmanızı ve iş ilanlarına göz atmanızı tavsiye ederiz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Çağrı merkezinin hiç bir olur tarafı yok kardeşim uzun yıllar çalıştım.. inbound ve şikayet hatları bulunur.. Buralarda maaşlar genellikle asgari+prim sistemidir. Konuşma kalitene göre düşük rakamlarda prim alırsın. Genellikle 1500-1600 arası max rakam alırsın. İstanbul da bir çok firma mevcuttur. Genellikle satış bölümünde iyi paralar alırsın. Vardiya sistemi vardır inbound ve proje bazlı çalışan firmalarda bankalar internet firmaları 7/24 çalışırlar ve yorucudur.
    Stresli bir iştir aldığın paraya değer bir yanı yoktur. Mağaza da satış danışmanı olsan daha iyidir. Kaliteli çağrı merkezleri çok az.
  • Ttnet de çalışırsan yediğin küfürün haddi hesabı olmaz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BitterliLokum kullanıcısına yanıt
    Yani o bütün çağrı merkezlerinde var daha önce çalıştım ama simdi istanbulda ki maaş konusundaki bilgilere ihtiyacım var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell superonline 1700 idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • terapi_triyaki kullanıcısına yanıt
    Hocam daha önce çalıştığım için biliyorum istanbulda ki şuanki maaşları hakkında guncel bilgiye ihtiyacım var bakalım tavsiyeler gelecekmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 26 Ekim 2016; 10:56:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce çalıştınızmı hocam yan haklar yol prim felan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çağrı merkezinden uzak dur bence hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "herhangi bir şirkette çalışırsan yediğin küfürün haddi hesabı" olmaz dedirten "meslektir(?)".
  • İstanbul da CMC ve webhelp firmaları var iki büyük çağrı merkezi firması, içerisinde bir çok proje var bankalar asus gibi firmalar vs vs. Bu projelerin çoğu vardiyalıdır.
    sabah 9 akşam 6 öğlen 12 gece 10 öğlen 3 gece 12 gece 12 sabah 9 gibi. Servis+yemekhane+prim sistemi mevcuttur. Sigortan olur zaten, haftada genellikle 6 gün çalışırsın.
    İzin günlerin hafta içi olur.
  • Şuan benim icin önemli olan maaş konusu hocam ihtiyactan kaynaklı bi kac başvuru yaparım 2000 üzeri maaşla çalıştıran bir yer bulabilirsem olur yoksa mevcutta çalışıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    Daha önce çalıştınızmı hocam yan haklar yol prim felan

    Sadece görüşmeye ve eğitime gitmiştim hocam sabah 10 akşam 7 idi saatler +ssk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nekadar zaman oldu hocam kaç ay önce gitmistiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş Sivasta Garanti Bankasının çağrı merkezinde çalışıyor, 2.300 maaş alıyordu. Ablam Türk Telekomun asist kurumunda, 1300ü zor veriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normal musteri temsilcisi olarak alıyorsa 2300 sivas icin guzel rakam yada bankalar fazla veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 27 Ekim 2016; 9:11:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinet23

    Normal musteri temsilcisi olarak alıyorsa 2300 sivas icin guzel rakam yada bankalar fazla veriyor

    Bankalar fazla veriyor diye biliyorum ama çalıştığı bölümü bilmiyorum inbound şikayet vs demiş arkadaş. Ayrıca part time çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olabilir bi yerde daha okumuştum bankalar fazla veriyor diye demek ki doğru bunu gözönünde bulundurmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • part time 2300 cok iyi para

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem1907 C kullanıcısına yanıt
    Bencede demek ki tam olsa düz mantik 4600 çık iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 bin alsa bile deli para ben sanmam o kadar verceklerini ful time calisana bile asgari ucret prim diyorlar 2300 vercek part time cagri merkezine orayi yikarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.