Şimdi Ara

BMW iX1 eDrive20 önden çekişli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
3
Favori
8.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    BMW bayisine gittim X1 benzinli düşünüyorum normalde ama fiyatları 3 milyonun üzerinde şuanda. İkinci el fiyatları da uçmuşlar hiç mantıklı gelmiyor. iX1 lerle ilgilendim hatta test sürüşü yaptım eDrive30 yani 4 çekerli modeliyle. Aracı gayet beğendim satıcı bunların önden çekişli 204 beygir eDrive20 modelleri geleceğini 2.6 milyondan başlangıç fiyatlarının olduğunu söyledi. Bir alt vergi dilimine girdiği için fiyat biraz daha uygun. 475 km menzil diyor ama ortalama 350 km gider diye düşünüyorum. Sizce genel olarak BMWnin elektrikli modelleri nasıl? Bu model ilk kez türkiyeye gelecek sorun yaşar mıyım? Bayidekiler de performans açısından nasıl bilmiyorlar. Elektrikli BMW kullanıcıları yorum yapabilirlerse memnun olurum.




  • Arkadaslar ben aldim kullanıyorum. Bilgi vermek istedim.

    Arac gayet güzel muadillerine göre menzil gayet yeterli. 470km menzil diyor, vites Bold modunda ve efficient profilde kullanırsanız hızınız da ortalama 110 civarında 420 civarı belki bi tık daha gider. Arac çok güzel menzil ve pil volvo gibi rakiplerine göre çok başarılı. Tesla bu konuda 1 numara ama 2 Numaraya bmw konulabilir.

    Maddi olarak avantajlarını da belirteyim. Agresif bir sofor olarak, benzine kıyasla 4 te 1 maliyet var. Ayrica mtv 7500 tl yılık! Bakim deseniz 2 yılda 1 bakim yapılıyor. Daha ne olsun.

    Dezavantajları, benzinli kadar rahat olamıyorsunuz biyere giderken benim gibi gaza basayım keyif alayım derseniz ikmali iyi ayarlamanız lazim. Yazilim tarafinda bazı bug lar var. Tavsiyem araci alınca bi kişiselleştirme yapın sorun olursa hemen yerinde reset attirin.

    Connected drive için kampanya başlatmış arkadaşlar ama gereksiz olmuş çünkü bmw connected drive için btk ile anlaştı ve suan halihazırda sifir araçlarda gelmeye başladı. Mevcut araci olanlar için de almanyadan kit getirtilecekmis buda büyük şans. Çünkü o kit i sifir araçla aldığınızda ötv ödeyeceksiniz. Kiti sonradan alanlar ötv ödemeyecek. Kit geliş tarihi sonbaharı bulabilir diyorlar.

    Saygılar.
  • Merhaba,sorduğunuz soruların cevaplarını bende beklemekteyim,2022 Cupra’mı satıp Edrive 20 almayı düşünüyorum,M paket için yakın zamanda fiyat alan bar mı ve herhangi bir kampanya ile 2.5 altına düşerse çok iyi olur düşüncesindeyim

  • Merhaba bende ilgileniyorum Ön sipariş de M sport 2.710 TL olarak açılmış fiyat listesinde 2.580TL görünüyor. Nisan Haziran olarak teslimat takvimi belirtiyor. Uygun olursan bügün gidip yüz yüze konuşacağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubica007 -- 16 Şubat 2024; 10:54:38 >
  • kubica007 K kullanıcısına yanıt

    Konuşabildiniz mi? Bende ciddi alıcıyım tek kafama takılan menzil. Msportlarda ön arka tampon detayını fazla kaba buldum. Şahsi fikrim tabii. Xline düşünüyorum. 2.680.000 TL fiiyatı var. 200.000 lira kapora verip sipariş geçebiliyorsun. Araç geldiğinde istemezsen kaporanın tamamı iade. Araç gümrükten girdiği günün kuruna göre fiyatlandırma yapılacak.

  • deren05 D kullanıcısına yanıt

    ne yazıkki kampanya yok. 2580.000 e araba da yok zaten. X-line 2680 msport 2710 şu anda.

  • Ben bu videoyu izledikten sonra vazgeçtim. Şehir içi kullanım için güzel ancak otobanda 130 km ile 2 saatte bir şarj etmek gerekiyor gibi.


    Battery Lifeyoutube
    If you use my referral link when ordering a VW Id.3/4/5 within Germany we both get 200€ charging credit Id.3: https://www.volkswagen.de/de/elektrofahrzeuge/umstieg-und-vorteile/id-empfehlen/empfaenger-daten.html?PyvdSAHb Id.4: https://www.volkswagen.de/de/elektrofahrzeuge/umstieg-und-vorteile/id-empfehlen/empfaenger-daten.html?PfLCb7Jv Id.5: https://www.volkswagen.de/de/elektrofahrzeuge/umstieg-und-vorteile/id-empfehlen/empfaenger-daten.html?PWveEEZA My German YouTube Channel: https://www.youtube.com/@batterylifede Become a member for exclusive and early content and behind the scene info: https://www.youtube.com/channel/UCTpYzLtOCilhKE42T5uW7Ww/join @BMW #bmw #iX1 #30 #range Merch is out as well: https://batterylife.myspreadshop.net/ If you want to support the Channel https://www.patreon.com/batterylifeev http://paypal.me/batterylifeev My music in my videos is available at Epidemic sound Referral link: https://www.epidemicsound.com/referral/u8oaw0/ Links to my spreadsheets of the cars tested: Charge Curve Comparison https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ZiWx39m_J0O7GC7gJ3az_rAdwJh5UYLVaDWul7FIqt8/edit?usp=sharing Charging Curve https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cDlLxhUQsuCXLG0h_SnDPX8BIy0VpI32jDNrInWsMrA/edit?usp=sharing EV Consumption https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jK1kQxkjBP1BIzoGvfDdOQ80w-5dvzO_c3qRCVtGZoQ/edit?usp=sharing Take care
    https://www.youtube.com/watch?v=XDwm38-r5FU
  • amewrika kullanıcısına yanıt

    Videoyu yeni izledim adamın kullandığı 4 çekerli model. Ama haklısınız 2 çekerli modeli taş çatlasın 50 km daha fazla gider. Gerçek Menzil fabrika verilerinin yarısı resmen! Ayrıca 130 km otoban için düşük bence. 150-160 arası kullandığımda menzili düşünmek bile istemedim. Çok kafamı karıştırdı bu video

  • Başlığı canlandıralım bu araçtan teslim alıp kullanan oldu mu? Menzil, tork vs. Merak ediyorum
  • blanco B kullanıcısına yanıt

    Elektirikli konusunu kapattım. Menzil zaten neti 350 km miş birde bunun batarya sağlığı için %20 ve %80 kuralınına uymak gerektiğinden kullanım km epey düşüyor. Kafama yatmadı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubica007 -- 22 Mart 2024; 9:59:42 >
  • Arkadaslar ben aldim kullanıyorum. Bilgi vermek istedim.

    Arac gayet güzel muadillerine göre menzil gayet yeterli. 470km menzil diyor, vites Bold modunda ve efficient profilde kullanırsanız hızınız da ortalama 110 civarında 420 civarı belki bi tık daha gider. Arac çok güzel menzil ve pil volvo gibi rakiplerine göre çok başarılı. Tesla bu konuda 1 numara ama 2 Numaraya bmw konulabilir.

    Maddi olarak avantajlarını da belirteyim. Agresif bir sofor olarak, benzine kıyasla 4 te 1 maliyet var. Ayrica mtv 7500 tl yılık! Bakim deseniz 2 yılda 1 bakim yapılıyor. Daha ne olsun.

    Dezavantajları, benzinli kadar rahat olamıyorsunuz biyere giderken benim gibi gaza basayım keyif alayım derseniz ikmali iyi ayarlamanız lazim. Yazilim tarafinda bazı bug lar var. Tavsiyem araci alınca bi kişiselleştirme yapın sorun olursa hemen yerinde reset attirin.

    Connected drive için kampanya başlatmış arkadaşlar ama gereksiz olmuş çünkü bmw connected drive için btk ile anlaştı ve suan halihazırda sifir araçlarda gelmeye başladı. Mevcut araci olanlar için de almanyadan kit getirtilecekmis buda büyük şans. Çünkü o kit i sifir araçla aldığınızda ötv ödeyeceksiniz. Kiti sonradan alanlar ötv ödemeyecek. Kit geliş tarihi sonbaharı bulabilir diyorlar.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cermeh -- 27 Mart 2024; 0:23:57 >




  • Eqb250+ bakabilirsiniz , menzil daha fazla içi de daha ferah. %10 ÖTV ye düşürseler kendim için de almak isterim, 2-3k Euro yüksek diye %40 ÖTV vermek gereksiz geliyor.
  • cermeh kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın inş🙏 benim hala çekincelerim var:

    - İstediğim renk, koltuk vs. Kombinasyonu olmadığından kapora tutarı 200Kdan 400Kya çıkarıldı. Üretimi kesinleşmiş araçlar için 200Kya ayırtabiliyorsunuz. Bu tamamen borusanın saçmalığı.

    - İstanbulda oturuyorum olası bir deprem senaryosunda marmarayı bile terkedemeyeceğim. Şarj muhabbetleri vs. Yüzünden. Yada terketmedim ama arabaya sığınmamız gerekti arabayı ısıttık vs. şarj 1 gün falan idare eder herhalde. Sonrası sıkıntı olacak.

    - elektrikli araçların 2. eldeki değer kaybı da beni düşündürüyor.

    - Ek olarak bataryayı 80%e kadar doldurun diyorlar 100% yaparsan bataryanın ömründen yiyormuş. E zaten menzil az bir de 80% ile mi uğraşacağım.

    - bir müddet kullanım sonrası bataryanın ömrü yavaş yavaş azalmaya başlayacak tabi haliyle menzil git gide düşecek.

    - şubat ortası bayağı bir yükseldim bu araca fiyat avantajı da vardı 2650K gibi fiyatlara alabiliyordunuz. Şu anda 2900K aşağısına araç yok. Vergi avantajını da kaybetti.





  • cermeh kullanıcısına yanıt

    Hayırlı uğurlu olsun, Connected drive kiti içinde mi aldınız? Haziranda açılacak mı nasıl bir bilgi verdiler size yoksa Nisanda satılacak araçlara mı gelecek orası net değil gibi geldi bana.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubica007

    Hayırlı uğurlu olsun, Connected drive kiti içinde mi aldınız? Haziranda açılacak mı nasıl bir bilgi verdiler size yoksa Nisanda satılacak araçlara mı gelecek orası net değil gibi geldi bana.

    Tesekkurler daha iyisi sizin olsun.


    Kit için eylul gibi bekliyoruz diyorlar ama net tarih yok. Tüm araçlara takilabilecek deniyor. Suan yeni gelen araçlar Connected Drive ile satılıyor. Özelliklerde yazıyorsa vardır. Benim aldığım ilk gelen araçlardan dolayisi ile bende bekleyeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cermeh -- 6 Nisan 2024; 9:16:37 >
  • İş yerinde arkadaşım aldı 4 çeker modelini.
    Araç bence çok güzel. Heryeri kalite kokuyor.
    Hızlanma yanlış bilmiyorsam 5.8sn olması lazım.
    300hp gaza basınca elektrik tüketimi felaket.
    Direksiyon bana çok hafif geldi araç elinizin altında oyuncak gibi.
    Bu hafta sonu Bartın'da gidecek bakalım menzil durumunu dönünce sorarım.
    Onun araç birde koyu yeşil bir renk araç efsane güzel duruyor.
    Soracağız birşey varsa buradan paylaşabilirim.
  • Bugün 2805.000 TL ix1 msport edrive20 teklifi aldım arkadaşlar. Elektrikli araba konusunda başlı başına kararsızım bir de %10 vergi dilimine düşme ihtimali ve bmw çalışanlarına yapılan indirimler beni huylandırıyor. Çok kararsızım…
  • blanco B kullanıcısına yanıt

    Balıklama atlamak dan başka çare yok bu elektrikli araç işine ben de çok kararsız kaldım, son olarak dedim herkes elektrikli araç ile uyumlu değil. Evde şarj imkanı olmayan çoğunluk şarj stresi planlaması ne derseniz artık kaldıracak durumda değil bence, yani hibrit araçlar 5 yıl kesin daha 2. elde iş görecektir dedim.


    O yüzden batarya teknoloji ilerleyecek olmasını düşünerek menzil artmasa bile daha hızlı ac ve dc sarj süreleri gelecektir. %20 %80 kuralı gerekmeyen batarya teknolojisi bile geliyor şu an araçlara,

    Bu dönemi mild hibrit alarak geçirmeye karar verdim. Ve beni şuna kadar tatmin etti şehir dışı sakin kullanımla 4.8 gördüm şehir içi de şu an fabrika çıkışı ile 7, Son depo dolum yani tamamen şehir içi 7.4 yakıyor. Çevre yolu kullanımlarında 6.5 lara iniyor.

    Yılda 10-15 bin ortalama kullanımı olan biri premium seviyede araç kullanırken ayda fark eden 2bin 3bin yakıt parasını düşünmez 2 el de alır bu araçları.


    Başta da belirtiğim gibi düşünmeden ekonomik az yaksın bütçemde sıfır için bunu uygun iX1 kullanmak istiyorum diyorsanız gayet güzel bir fikir.


    Araç gerçekten çok konforlu sürüş keyif bambaşka.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubica007 -- 3 Haziran 2024; 12:40:44 >




  • blanco B kullanıcısına yanıt

    coin alacak olsam bitcoin, elektrikli alacak olsam da tesla alırdım. ikisinden de tırsıyorum. ama alacak olsam başkasın seçmezdim.

  • Arkadaşlar merhaba, 1 hafta önce ix1 edrive 20 satın aldım araç dolu bir araç. Kapıları kilitlerken ve açarken sesli uyarıyı birtürlü aktif edemedim çünkü menülerde bulamadım. Bugün servise götürdüm ellerindeki araçların hepsinde mevcut ama bende menüsünde bu özellik yok onlarda şaşırdılar ama çözüm bulamadılar bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.