Şimdi Ara

C segment -Yol Tutuşu (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
4
Favori
33.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Valla Gui bence Focus'tan iyi falan degil. Gui'nin limiti asildigi zaman onunu ayri arkasini ayri birakabiliyor. Boyle durumlarda Focus 3 cok daha kontrollu.

    Benim gozumde bu isin krali BMW 1 serisidir, sonra da Focus gelir.

    Focus III ü adam gibi zorlayana kadar pek fikrim yoktu ama deneyince gördüm muazzam yol tutuyor alet. Umarım zorladım diye atarlanmazsın.

    Aynen senin gibi düşünüyorum. 1. 1 serisi ise 2. kesinlikle Focus III.

    Anaaaa abi bak hatırlatmasaydın unutuyordum ben onu. Sana trip atacaktım ben forumda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar
    Anaaaa abi bak hatırlatmasaydın unutuyordum ben onu. Sana trip atacaktım ben forumda




    Aslına bakarsan, o zaman çok kasmamıştım arabayı zarar vermeyelim diye ama araba yolu istiyordu yine de. Daha fazlasını kolayca başaracak bir araç Focus III.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar
    Anaaaa abi bak hatırlatmasaydın unutuyordum ben onu. Sana trip atacaktım ben forumda




    Aslına bakarsan, o zaman çok kasmamıştım arabayı zarar vermeyelim diye ama araba yolu istiyordu yine de. Daha fazlasını kolayca başaracak bir araç Focus III.

    Zorlarız abi sıkıntı yok. Zaten sakin günü geçmiyor o garibimin




  • yasakpinar arkadaş Cruze'un 0.85g'lik skidpad değerini "nasıl olduysa" görmemiş.

    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-chevrolet-cruze-ltz-test-chevy-cruze-review

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    yasakpinar arkadaş Cruze'un 0.85g'lik skidpad değerini "nasıl olduysa" görmemiş.

    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-chevrolet-cruze-ltz-test-chevy-cruze-review

    Jantlardan dolayı. Dikkat edin aynı aracın ufak jantlı büyük jantlı modellerine. Çok fark var. İnsanlar hiç girip bakmıyor mu bu sitelere anlamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbatasoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    yasakpinar arkadaş Cruze'un 0.85g'lik skidpad değerini "nasıl olduysa" görmemiş.

    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-chevrolet-cruze-ltz-test-chevy-cruze-review

    Jantlardan dolayı. Dikkat edin aynı aracın ufak jantlı büyük jantlı modellerine. Çok fark var. İnsanlar hiç girip bakmıyor mu bu sitelere anlamıyorum.


    Cruze'u savunuyorum gibi anlaşılmasın.

    Girip baksalardı, her iki değeri de (jant büyüklüğünü söyleyerek) yazabilirlerdi.

    İnsanlar nasıl görmek istiyorlarsa öyle bakıyorlar.

    Belki diğer markaların araçları da donanım seviyesine göre daha büyük yada küçük jantlara sahipler.

    Öyle bir durum varsa onlarda yazılsın.
    En iyisi bu markadır demek yerine, var olan veriler ortaya konulsun ve seçimini isteyen yapsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shintai -- 27 Ağustos 2012; 19:14:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai


    İnsanlar nasıl görmek istiyorlarsa öyle bakıyorlar.



    Dediğiniz gayet doğru. İnsanlar nasıl görmek istiyorlarsa öyle bakıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 27 Ağustos 2012; 19:19:30 >
  • Bmw 1 serisi
    İmpreza
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Valla Gui bence Focus'tan iyi falan degil. Gui'nin limiti asildigi zaman onunu ayri arkasini ayri birakabiliyor. Boyle durumlarda Focus 3 cok daha kontrollu.

    Benim gozumde bu isin krali BMW 1 serisidir, sonra da Focus gelir.

    Focus III ü adam gibi zorlayana kadar pek fikrim yoktu ama deneyince gördüm muazzam yol tutuyor alet. Umarım zorladım diye atarlanmazsın.

    Aynen senin gibi düşünüyorum. 1. 1 serisi ise 2. kesinlikle Focus III.

    Anaaaa abi bak hatırlatmasaydın unutuyordum ben onu. Sana trip atacaktım ben forumda

    O kadar da söyledim atarlanman lazım diye :))




  • G kuvveti, tek başına hiç bir anlam taşımaz.

     C segment -Yol Tutuşu


    Bir de yol tutuş ve konfor, ters orantılı. Bir aracın yol tutuşunun çok iyi olması, aynı şekilde de konforsuz olduğu anlamına gelir.
  • C sınıfında en iyi yol tutanmegane RS'dir
    daha az motor gücüne rağmen daha iyi tur dereceleri elde etmesi bunu gösteriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t_i_t

    C sınıfında en iyi yol tutanmegane RS'dir
    daha az motor gücüne rağmen daha iyi tur dereceleri elde etmesi bunu gösteriyor

    evet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Chevrolet Cruze.

    çok C segmenti araba sürdüm, hiç birisi Cruze kadar oturaklı degildi, cruze kadar insana güven vermiyordu yüksek hızlarda dönüşlerde vs.

    fakat şunu söyleyeyim focus ve jetta kesinlikle degil


    vay be demek istiyorum! :) hadi başka çok "chevy" konuda yorumunu gördük ancak bu kadarı da pess! :)

    "hiç birisi Cruze kadar oturaklı degildi"




  • Belki daha iyileri vardır bilemiyorum; tüm C sınıfı araçları limitlerini zorlayacak kadar süreler kullanmadığım için bir marka model yazmamda yanlış olur.Körü körüne bir markaya veya modele tutulup her konuda aman şöyle güzel aman böyle güzel yazmak ta tarzım değil.
    Ancak konuda okuduğum bazı yorumlar üzerine bir kaç kelam etmem gerektiğini düşündüm.
    Escort
    Focus I
    Focus II
    Focus III kullanıcısı biri olarak buradan açık ve net olarak yazıyorum ki bu 3 araç içinde yol tutuşu en iyi olan Focus III tür; üstelik 2 deki gibi bütün yol motor sesini içeri alarak yada sert süspansiyon ile değil; oldukça yumuşak bir süspansiyon sistemine ve gerçekten çok iyi bir ses yalıtımına sahip olarak bu işi yapıyor. Testlerde de ESP'yi en geç devreye sokan C sınıfı araç olarak öne çıkıyor zaten; size viraj içinde elinden geldiği kadar zevk almanızı sağlayacak şekilde yola tutunuyor ve artık aracın kopacağı anda esp ile toparlıyor.

    Buradan bazı arkadaşlara; lütfen araçları uzun uzun kullanmadan limitlerini iyice test etmeden atıp tutmayınız. "Focus II deki yol tutuş Focus III te yok" derseniz istemeden (yada isteyerek) yalan söylemiş olursunuz çünkü kesinlikle böyle bir şey yok, bilginize.

    Ayrıca yukarıdaki araçların yanı sıra bir kaç C sınıfı araca daha sahip oldum sadece ford kullanan biri değilim; ailemizde şu an bir F3; bir Astra H; bir getz ve bir fiorino var; marka bağımlısı değiliz bunu da belirteyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbatasoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    yasakpinar arkadaş Cruze'un 0.85g'lik skidpad değerini "nasıl olduysa" görmemiş.

    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-chevrolet-cruze-ltz-test-chevy-cruze-review

    Jantlardan dolayı. Dikkat edin aynı aracın ufak jantlı büyük jantlı modellerine. Çok fark var. İnsanlar hiç girip bakmıyor mu bu sitelere anlamıyorum.


    Cruze'u savunuyorum gibi anlaşılmasın.

    Girip baksalardı, her iki değeri de (jant büyüklüğünü söyleyerek) yazabilirlerdi.

    İnsanlar nasıl görmek istiyorlarsa öyle bakıyorlar.

    Belki diğer markaların araçları da donanım seviyesine göre daha büyük yada küçük jantlara sahipler.

    Öyle bir durum varsa onlarda yazılsın.
    En iyisi bu markadır demek yerine, var olan veriler ortaya konulsun ve seçimini isteyen yapsın.

    "Nasıl olduysa" diyerek sözde laf sokmaya çalışmışsınız ancak birazcık akıl mantıkla düşünürseniz gerçekten görmediğimi anlarsınız.Benim ortaya çıkardığım,benim araştırıp bulduğum siteden gelip bana örnek gösteriyorsunuz.

    Zaten benim vermiş olduğum örneklerin hepsi açık açık kaynakları belli olan şeyler.Özellikle hepsini teker teker koydum.Hatta kendim araştırdığım sıralarda gerçekten 0.85'lik değerli aracı görmediğimden diğer fanatik arkadaşla (bela) bile dalga geçer tarzda bir mesaj yazdım.Eğer sizin düşündüğünüz gibi sizi kandıracak,kötü değerli aracı göstermeye çalışacak olsam gidipte açık açık kaynakları yazmazdım.
    Diğer arkadaş herhangi bir kaynak göstermeden yorum yaptığından onu ciddiye almadım.Kendisinin forumdaki en fanatiklerden birisi olduğunu herkes biliyor.

    Ayrıca ikili paslaşmalarla beni kötülemeye çabanız da güldürücü.İnsanlar hiç giripte bakmıyor mu demişsiniz ancak evet bakmıyor,saçma sapan sürüş hisleriyle "şunun yol tutuşu çok iyi" derken ben açık bir kaynak gösteriyorum.Ama gözümden kaçmış şeyler olabilir ve bu belirtilirse biz de düzeltiriz.Hemen laf sokmaya bahane yaratmaya gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk307

    Belki daha iyileri vardır bilemiyorum; tüm C sınıfı araçları limitlerini zorlayacak kadar süreler kullanmadığım için bir marka model yazmamda yanlış olur.Körü körüne bir markaya veya modele tutulup her konuda aman şöyle güzel aman böyle güzel yazmak ta tarzım değil.
    Ancak konuda okuduğum bazı yorumlar üzerine bir kaç kelam etmem gerektiğini düşündüm.
    Escort
    Focus I
    Focus II
    Focus III kullanıcısı biri olarak buradan açık ve net olarak yazıyorum ki bu 3 araç içinde yol tutuşu en iyi olan Focus III tür; üstelik 2 deki gibi bütün yol motor sesini içeri alarak yada sert süspansiyon ile değil; oldukça yumuşak bir süspansiyon sistemine ve gerçekten çok iyi bir ses yalıtımına sahip olarak bu işi yapıyor. Testlerde de ESP'yi en geç devreye sokan C sınıfı araç olarak öne çıkıyor zaten; size viraj içinde elinden geldiği kadar zevk almanızı sağlayacak şekilde yola tutunuyor ve artık aracın kopacağı anda esp ile toparlıyor.

    Buradan bazı arkadaşlara; lütfen araçları uzun uzun kullanmadan limitlerini iyice test etmeden atıp tutmayınız. "Focus II deki yol tutuş Focus III te yok" derseniz istemeden (yada isteyerek) yalan söylemiş olursunuz çünkü kesinlikle böyle bir şey yok, bilginize.

    Ayrıca yukarıdaki araçların yanı sıra bir kaç C sınıfı araca daha sahip oldum sadece ford kullanan biri değilim; ailemizde şu an bir F3; bir Astra H; bir getz ve bir fiorino var; marka bağımlısı değiliz bunu da belirteyim.


    Hocam FocusIII te süspansiyonlar yumuşadığı için illaki yol tutuşta düşüş olacaktır.Tamamen ters orantılı konfora yönelik yumuşatılmış zaten.Viraja girerken araç yatıyor yük aracın yattığı yöndeki lastiklere daha fazla biniyor ve yoldan kopması daha erken oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbatasoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    yasakpinar arkadaş Cruze'un 0.85g'lik skidpad değerini "nasıl olduysa" görmemiş.

    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-chevrolet-cruze-ltz-test-chevy-cruze-review

    Jantlardan dolayı. Dikkat edin aynı aracın ufak jantlı büyük jantlı modellerine. Çok fark var. İnsanlar hiç girip bakmıyor mu bu sitelere anlamıyorum.


    Cruze'u savunuyorum gibi anlaşılmasın.

    Girip baksalardı, her iki değeri de (jant büyüklüğünü söyleyerek) yazabilirlerdi.

    İnsanlar nasıl görmek istiyorlarsa öyle bakıyorlar.

    Belki diğer markaların araçları da donanım seviyesine göre daha büyük yada küçük jantlara sahipler.

    Öyle bir durum varsa onlarda yazılsın.
    En iyisi bu markadır demek yerine, var olan veriler ortaya konulsun ve seçimini isteyen yapsın.

    "Nasıl olduysa" diyerek sözde laf sokmaya çalışmışsınız ancak birazcık akıl mantıkla düşünürseniz gerçekten görmediğimi anlarsınız.Benim ortaya çıkardığım,benim araştırıp bulduğum siteden gelip bana örnek gösteriyorsunuz.

    Zaten benim vermiş olduğum örneklerin hepsi açık açık kaynakları belli olan şeyler.Özellikle hepsini teker teker koydum.Hatta kendim araştırdığım sıralarda gerçekten 0.85'lik değerli aracı görmediğimden diğer fanatik arkadaşla (bela) bile dalga geçer tarzda bir mesaj yazdım.Eğer sizin düşündüğünüz gibi sizi kandıracak,kötü değerli aracı göstermeye çalışacak olsam gidipte açık açık kaynakları yazmazdım.
    Diğer arkadaş herhangi bir kaynak göstermeden yorum yaptığından onu ciddiye almadım.Kendisinin forumdaki en fanatiklerden birisi olduğunu herkes biliyor.

    Ayrıca ikili paslaşmalarla beni kötülemeye çabanız da güldürücü.İnsanlar hiç giripte bakmıyor mu demişsiniz ancak evet bakmıyor,saçma sapan sürüş hisleriyle "şunun yol tutuşu çok iyi" derken ben açık bir kaynak gösteriyorum.Ama gözümden kaçmış şeyler olabilir ve bu belirtilirse biz de düzeltiriz.Hemen laf sokmaya bahane yaratmaya gerek yok.

    Estağfurullah, "laf sokmak" demeyelim de "imalı" konuşmak diyelim.

    Bu zamana kadar forumda kimseye "laf sokmak" gibi bir ego tatmini yoluna gitmedim.

    Bildiklerimi ve düşündüklerimi açıkça yazdım, yazmaya devam ediyorum.

    "Nasıl olduysa" imasını, sizin kaynak olarak gösterdiğiniz internet sitesinde,diğer testi "görmezden geldiğinizi" düşünerek yazdım.

    Bu konuda art niyet aramanıza gerek yok.
    Birazcık "akıl ve mantıkla" düşünerek sizin diğer testi görmediğinize kanaat getirdim ve öyle bir cümle sarf etmiş oldum.

    Elbette müneccim değilim.

    Öbür arkadaş ile "merhabam" bile yoktur, kaldı ki kendisi ile "ikili paslaşma" yaptığımı düşünmeniz, benim için üzücü bir durum.

    Son olarak, kaynakları belirterek yaptığınız araştırma sonuçlarını burada paylaştığınız için kendi adıma teşekkür ederim.

    Ama araştırmaları daha detaylı bir şekilde yapabilirseniz, ne bu tür ikili konuşmalara gerek kalır, ne de yapılan araştırmanın "alıngan" bir tavırla savunulmasına gerek kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Estağfurullah, "laf sokmak" demeyelim de "imalı" konuşmak diyelim.

    Bu zamana kadar forumda kimseye "laf sokmak" gibi bir ego tatmini yoluna gitmedim.

    Bildiklerimi ve düşündüklerimi açıkça yazdım, yazmaya devam ediyorum.

    "Nasıl olduysa" imasını, sizin kaynak olarak gösterdiğiniz internet sitesinde,diğer testi "görmezden geldiğinizi" düşünerek yazdım.

    Bu konuda art niyet aramanıza gerek yok.
    Birazcık "akıl ve mantıkla" düşünerek sizin diğer testi görmediğinize kanaat getirdim ve öyle bir cümle sarf etmiş oldum.

    Elbette müneccim değilim.

    Öbür arkadaş ile "merhabam" bile yoktur, kaldı ki kendisi ile "ikili paslaşma" yaptığımı düşünmeniz, benim için üzücü bir durum.

    Son olarak, kaynakları belirterek yaptığınız araştırma sonuçlarını burada paylaştığınız için kendi adıma teşekkür ederim.

    Ama araştırmaları daha detaylı bir şekilde yapabilirseniz, ne bu tür ikili konuşmalara gerek kalır, ne de yapılan araştırmanın "alıngan" bir tavırla savunulmasına gerek kalır.


    Öncelikle kusura bakmayın,sanırım biraz sert bir mesaj yazmışım.

    Tabi ki de insan bildiklerini eğer doğruysa sonuna kadar savunmalı,savunmaktan kaçınmamalı,açıkça belirtmeli.

    Chevrolet markasını hiç bir şekilde sevmem,doğruya doğru.Ancak araçlarıyla alakalı doğru olan bilgilerim varsa da söylemekten kaçınacak veya gizleyecek değilim.

    Yapmış olduğum yorumumun saatine hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum ancak 05.18'de yorumu yazıp yollamışım.Daha öncesinde 1 saatlik araştırma,yorumumu yazma süresi dersek gecenin köründe yapmış olduğum bir araştırmada gözümden kaçan ayrıntılar olması mümkün ne yazık ki.Sonuçta hepimiz insanız ve hatasız değiliz.

    Saygılarımla ..




  • Onu bunu bilmem ne kadar yol tutuşu yüksek te olsa yumuşak süspansiyonlu araç zerre güven vermiyor. Yeni kasa 1 serisini test etmediğim için yorum yapamayacağım ama eskisinin yol tutuşu ve Focus II bu sınıfta en beğendiklerimden. Belki daha önceki sayfalara yazmış olabilirim ama 160'lık Golf'un, 170 giulietta'dan daha iyi pist süreleri çıkarmış olmasını vw nin opsiyonel olarak sunduğu süspansiyonlara bağlıyorum. Standart bir golfun böyle bir performansı verebileceğini düşünmüyorum. En merak ettiğim araç yeni A-serisi bakalım nasıl olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Estağfurullah, "laf sokmak" demeyelim de "imalı" konuşmak diyelim.

    Bu zamana kadar forumda kimseye "laf sokmak" gibi bir ego tatmini yoluna gitmedim.

    Bildiklerimi ve düşündüklerimi açıkça yazdım, yazmaya devam ediyorum.

    "Nasıl olduysa" imasını, sizin kaynak olarak gösterdiğiniz internet sitesinde,diğer testi "görmezden geldiğinizi" düşünerek yazdım.

    Bu konuda art niyet aramanıza gerek yok.
    Birazcık "akıl ve mantıkla" düşünerek sizin diğer testi görmediğinize kanaat getirdim ve öyle bir cümle sarf etmiş oldum.

    Elbette müneccim değilim.

    Öbür arkadaş ile "merhabam" bile yoktur, kaldı ki kendisi ile "ikili paslaşma" yaptığımı düşünmeniz, benim için üzücü bir durum.

    Son olarak, kaynakları belirterek yaptığınız araştırma sonuçlarını burada paylaştığınız için kendi adıma teşekkür ederim.

    Ama araştırmaları daha detaylı bir şekilde yapabilirseniz, ne bu tür ikili konuşmalara gerek kalır, ne de yapılan araştırmanın "alıngan" bir tavırla savunulmasına gerek kalır.


    Öncelikle kusura bakmayın,sanırım biraz sert bir mesaj yazmışım.

    Tabi ki de insan bildiklerini eğer doğruysa sonuna kadar savunmalı,savunmaktan kaçınmamalı,açıkça belirtmeli.

    Chevrolet markasını hiç bir şekilde sevmem,doğruya doğru.Ancak araçlarıyla alakalı doğru olan bilgilerim varsa da söylemekten kaçınacak veya gizleyecek değilim.

    Yapmış olduğum yorumumun saatine hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum ancak 05.18'de yorumu yazıp yollamışım.Daha öncesinde 1 saatlik araştırma,yorumumu yazma süresi dersek gecenin köründe yapmış olduğum bir araştırmada gözümden kaçan ayrıntılar olması mümkün ne yazık ki.Sonuçta hepimiz insanız ve hatasız değiliz.

    Saygılarımla ..

    Önemli değil, insanlık halidir, stresli-sinir bozucu-gergin bir gün geçirmiş ve az da olsa sert diyebileceğimiz bir cevap vermiş olabilirsiniz.

    Anlayışla karşılarım her zaman.

    Trafikte bile aynı durumlar ile karşılaştığım zaman bile hep alttan alırım, ki karşımdakinin de insan olduğunu ve kötü bir gün geçiriyor olabileceğini düşünürüm.

    Konuyu dağıtmadan, kısaca söyleyeceğim şudur.

    Araştırıp, emek vererek bir sonuç ortaya koymuşsunuz. Saygı duyuyorum. Ve dediğiniz gibi gecenin geç bir vaktinde olduğu için de eksik kalmış bölümler olabilir. Anlayış gösterilmesi gerekir.

    İnsanlar doğru bildiklerini söylerler, söyleyecektirler. Ama herkesin doğrusu çok görecelidir ve orta noktada buluşulması çok zordur. Önemli olan kimsenin birbirini kırmadan-incitmeden-küstürmeden ortak bir paydada buluşabilmesidir.

    Markalar ne olursa olsun, önemli olan insan güvenliğini öne çıkaran ve hayatımızı kolaylaştıran araçların bilinirliğinin artmasıdır.

    Bu sebeple, tekrar çalışmanız için teşekkür ediyorum. "İmalı" konuşmam içinde ayrıca özür diliyorum.

    Saygılar sunarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.