Şimdi Ara

C-max ecoboost 180 hp titanium nasıl? (51,000)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
0
Favori
17.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ford 2011 listesinde 51,000 TL fiyat vermiş.Ford'un donanımı kendi sınıfı içinde gayet tatmin edici olur üstelik 180hp motor müthiş bi performans sunuyormuş. (0-100 8.5 sn , 220 kmh max) ayrıca araçta limited slip differential (lsd) varmış.Sizce bu sınıf bir araç için alınası bi motor mu?bana çok abartılı geldi, ne insignia turbo nede passat tsi bırakır gibi..

    tüketim: 8.8l ş içi - 5.3l ş.dışı - 6.6l ort



  • Bu ecoboost motorlarla ortalık yan çeken C-Max'lerle dolacak. C-Max'ı alan, trafikte BMW kovalamaya başlayacak sanırım...

    MPV sınıfı araç ve 0-100 = 8.5sn .

    Ecoboost'lu yeni Focus'un 0-100'ü 8'in altında olursa şaşırmamak lazım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Bu ecoboost motorlarla ortalık yan çeken C-Max'lerle dolacak. C-Max'ı alan, trafikte BMW kovalamaya başlayacak sanırım...

    MPV sınıfı araç ve 0-100 = 8.5sn .

    Ecoboost'lu yeni Focus'un 0-100'ü 8'in altında olursa şaşırmamak lazım .




    Her 0-100'ü ~8 saniye olan araç yanlayıp BMW kovalıyordu zaten. Geçmişte forumda yaşanan bazı olaylardan çok etkilenmişsiniz sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xradiancex

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Bu ecoboost motorlarla ortalık yan çeken C-Max'lerle dolacak. C-Max'ı alan, trafikte BMW kovalamaya başlayacak sanırım...

    MPV sınıfı araç ve 0-100 = 8.5sn .

    Ecoboost'lu yeni Focus'un 0-100'ü 8'in altında olursa şaşırmamak lazım .




    Her 0-100'ü ~8 saniye olan araç yanlayıp BMW kovalıyordu zaten. Geçmişte forumda yaşanan bazı olaylardan çok etkilenmişsiniz sanırım.

    Alıntıları Göster
    Kaç lt motora sahip olucak 180 hp sunan araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savascoker -- 1 Aralık 2010; 18:31:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savascoker

    Kaç lt motora sahip olucak 180 hp sunan araç

    Alıntıları Göster
    cettacılar ne der acaba bu duruma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metalurjist -- 1 Aralık 2010; 18:28:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed
    ford 2011 listesinde 51,000 TL fiyat vermiş.Ford'un donanımı kendi sınıfı içinde gayet tatmin edici olur üstelik 180hp motor müthiş bi performans sunuyormuş. (0-100 8.5 sn , 220 kmh max) ayrıca araçta limited slip differential (lsd) varmış.Sizce bu sınıf bir araç için alınası bi motor mu?bana çok abartılı geldi, ne insignia turbo nede passat tsi bırakır gibi..
    tüketim: 8.8l ş içi - 5.3l ş.dışı - 6.6l ort



    Fiyat ve hızlanma rakamları iyi. Donanıma bakmak lazım. Ciddi bir donanımla birlikte bu araba çok satar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: svs.jokerr

    Kaç lt motora sahip olucak 180 hp sunan araç


    1.6
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: svs.jokerr

    Kaç lt motora sahip olucak 180 hp sunan araç


    1.6





    Umarım şirketler araç filolarına dahil etmezler bu araçları

    Fiyatı 51 bin tl olur yanında güzel donanım sunulursa bir sonraki aracım belli oldu gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savascoker -- 1 Aralık 2010; 19:27:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savascoker

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: svs.jokerr

    Kaç lt motora sahip olucak 180 hp sunan araç


    1.6





    Umarım şirketler araç filolarına dahil etmezler bu araçları

    Fiyatı 51 bin tl olur yanında güzel donanım sunulursa bir sonraki aracım belli oldu gibi

    Alıntıları Göster
    1.6 TI-VCT turbosuz motorlarıda bence gayet yeterliaile kullanımında zaten yazılımla atmosferik basınçlısıda 140 HP ve 180NM torka kadar çıkıyor-1180HP motor ise acemilerin elinde kabus gibi olur birde yzılımla onuda %20+ güçlendiriliyorsa görün aile arabası diye ne tehlikeli kullanıcılar çıkar. Birde Ford güç değerlerini alt devirlerde elde ediyor ve kırmızı çizgiyi 5.000 devirden sonra başlatıyor-kısaca çok yüksek zaten motorlarını çevirtirmiyor. Kısa solukta ciddi bir güç eğrisi yazdığım gibi yazılımla daha alt devirlere alınan güç bantı acemiler için tehlike saçar. Bneim gördüğüm yeni kasa tüm c-max lerd 6 ileri vitesti bu güzel bir artı olmuş fakat motor gücü yazdığım gibi bence abartı. Aranızda yetersiz bulanlarda olacaktır fakat ben aracı genelde boş bagaj ve tek yolcu ile kullanıyorum -bagajı dolu ve her biri 100kg 4 yolcu ile kullanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    1.6 TI-VCT turbosuz motorlarıda bence gayet yeterliaile kullanımında zaten yazılımla atmosferik basınçlısıda 140 HP ve 180NM torka kadar çıkıyor-1180HP motor ise acemilerin elinde kabus gibi olur birde yzılımla onuda %20+ güçlendiriliyorsa görün aile arabası diye ne tehlikeli kullanıcılar çıkar. Birde Ford güç değerlerini alt devirlerde elde ediyor ve kırmızı çizgiyi 5.000 devirden sonra başlatıyor-kısaca çok yüksek zaten motorlarını çevirtirmiyor. Kısa solukta ciddi bir güç eğrisi yazdığım gibi yazılımla daha alt devirlere alınan güç bantı acemiler için tehlike saçar. Bneim gördüğüm yeni kasa tüm c-max lerd 6 ileri vitesti bu güzel bir artı olmuş fakat motor gücü yazdığım gibi bence abartı. Aranızda yetersiz bulanlarda olacaktır fakat ben aracı genelde boş bagaj ve tek yolcu ile kullanıyorum -bagajı dolu ve her biri 100kg 4 yolcu ile kullanmıyorum.

    Alıntıları Göster
    Aracın piyasada bu motorla herhangi bir rakibi bulunmuyor zaten, yorum yapamıyoruz haliyle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Aracın piyasada bu motorla herhangi bir rakibi bulunmuyor zaten, yorum yapamıyoruz haliyle

    Alıntıları Göster
    Ford yapmıs ama Turkıye ıcın tehlıkelı bır arac




  • quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    1.6 TI-VCT turbosuz motorlarıda bence gayet yeterliaile kullanımında zaten yazılımla atmosferik basınçlısıda 140 HP ve 180NM torka kadar çıkıyor-1180HP motor ise acemilerin elinde kabus gibi olur birde yzılımla onuda %20+ güçlendiriliyorsa görün aile arabası diye ne tehlikeli kullanıcılar çıkar. Birde Ford güç değerlerini alt devirlerde elde ediyor ve kırmızı çizgiyi 5.000 devirden sonra başlatıyor-kısaca çok yüksek zaten motorlarını çevirtirmiyor. Kısa solukta ciddi bir güç eğrisi yazdığım gibi yazılımla daha alt devirlere alınan güç bantı acemiler için tehlike saçar. Bneim gördüğüm yeni kasa tüm c-max lerd 6 ileri vitesti bu güzel bir artı olmuş fakat motor gücü yazdığım gibi bence abartı. Aranızda yetersiz bulanlarda olacaktır fakat ben aracı genelde boş bagaj ve tek yolcu ile kullanıyorum -bagajı dolu ve her biri 100kg 4 yolcu ile kullanmıyorum.


    Bu bilginin kaynağı var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    1.6 TI-VCT turbosuz motorlarıda bence gayet yeterliaile kullanımında zaten yazılımla atmosferik basınçlısıda 140 HP ve 180NM torka kadar çıkıyor-1180HP motor ise acemilerin elinde kabus gibi olur birde yzılımla onuda %20+ güçlendiriliyorsa görün aile arabası diye ne tehlikeli kullanıcılar çıkar. Birde Ford güç değerlerini alt devirlerde elde ediyor ve kırmızı çizgiyi 5.000 devirden sonra başlatıyor-kısaca çok yüksek zaten motorlarını çevirtirmiyor. Kısa solukta ciddi bir güç eğrisi yazdığım gibi yazılımla daha alt devirlere alınan güç bantı acemiler için tehlike saçar. Bneim gördüğüm yeni kasa tüm c-max lerd 6 ileri vitesti bu güzel bir artı olmuş fakat motor gücü yazdığım gibi bence abartı. Aranızda yetersiz bulanlarda olacaktır fakat ben aracı genelde boş bagaj ve tek yolcu ile kullanıyorum -bagajı dolu ve her biri 100kg 4 yolcu ile kullanmıyorum.


    Bu bilginin kaynağı var mı?

    Alıntıları Göster
    TR de birkaç tane 192 bg lik 2.0T eski zafira OPC vardır.
    Yani ilk değil bu araba.

    Bence bu motor bizim şartlarımızda Cmaxe çok uygun değil. Çünkü Cmax gibi bir arabayı titanium donanım ile almak mantıksız bu kadar para veriyorsan X paketi de almalısın. Focusta X paket o kadar elzem değil ama Cmaxte şart çünkü cam tavan, arka cam perdekleri, elektrikli, bagaj kapağı gibi , otomatik park ve 17 jant gibi şeyler büyük bir aile arabasına daha da lazım. Bu da fiyatı artırıyor. BU motor ne derlerse desinler 10 litre civarı yakar ve hem alırken pahalı hem benzin parasından can sıkar. Adamı üzer satarken çok değer kaybeder.

    Oysa yeni focusta bu motor titanium ile alınabilir. Ne cam tavan ne otomatik bagaj kapağı ne paralel park şart değil.

    Şu şartlarda ford bayilleri 1000-2000 TL inerler . Yani düz titaniumu 49 civarlarına alabilirsniz. Ehh yeni focus 3-4 bin TL ucuz olur. Herhalde 45-46 bine alınabilir. 8.0 saniye civarı 0-100 ve 225-230 civarı son hız olur. İşte o zaman320d kovalamaya çalışan çok focus görürüz.En çok da scirocco kovalarlar herhalde 122liği rahat yerler de 160lıkla kapışırlar sanırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    1.6 TI-VCT turbosuz motorlarıda bence gayet yeterliaile kullanımında zaten yazılımla atmosferik basınçlısıda 140 HP ve 180NM torka kadar çıkıyor-1180HP motor ise acemilerin elinde kabus gibi olur birde yzılımla onuda %20+ güçlendiriliyorsa görün aile arabası diye ne tehlikeli kullanıcılar çıkar. Birde Ford güç değerlerini alt devirlerde elde ediyor ve kırmızı çizgiyi 5.000 devirden sonra başlatıyor-kısaca çok yüksek zaten motorlarını çevirtirmiyor. Kısa solukta ciddi bir güç eğrisi yazdığım gibi yazılımla daha alt devirlere alınan güç bantı acemiler için tehlike saçar. Bneim gördüğüm yeni kasa tüm c-max lerd 6 ileri vitesti bu güzel bir artı olmuş fakat motor gücü yazdığım gibi bence abartı. Aranızda yetersiz bulanlarda olacaktır fakat ben aracı genelde boş bagaj ve tek yolcu ile kullanıyorum -bagajı dolu ve her biri 100kg 4 yolcu ile kullanmıyorum.


    Bu bilginin kaynağı var mı?

    http://www.beyintamiri.net/MarkaDetay.aspx?MarkaID=8 bu eski bir site ingiiz sitesinden sanırsamyazılım alıp yapıyorlar.Bir kaç hollanda firmasıyla mail yoluyla yazışmştım ECU ve remapping yapıyorlardı-Ford TI-VCT motorlar için 15BHP ve minimum 17NW tork artışı garantiliyorlar tabii ben kalkıpta aracı hollandaya veya beyni söküp oraya gönderecek durumum yok. Sağlıklı bir şekilde 140BHP ye kadar ilerletebildiklerini biliyorum yabancı diliniz varsa googlada ford 1.6 TI-VCT remapping-mod gibi yazarsanız sizi yönlendirir.TR de özellikle istanbulda remapping ve ECU yazan yerler çok web sitelerinde yok gidip birebir görüşürseniz isteyene motor yazılımını programlıyabilirler veya forum sitelerinde yurt dışı ile bağlantıları varsa indirip yüklerler-dışarda yazılım değiştirme işi çok yapıldığından hazır kitler 60euroe ile 150euroya kadar satılıyor takma şemalarıyla birlikte. Bu arada temiz ve oktanı yüksek yakıtla TI-VCT motorlarda forumlarda yazan 95 oktan benzine göre %3-7 arası güç farkı alındığı belirtiliyordu. Ölçtüren varmıdır bilmem fakat sürekli 97 oktan kullanıyoruz farkettiği ortada uzun yolda hız sabitleyici 110km hıza sabitlediğimde yol bilgisayrı ortalamayı 6 litre gösteriyor.
    Siteler benzinlilerde saçma sapan yakıt tasarrufu verileri veriyor inanmayın aynı süratte %30 a kadar gibi tasarruf yaparsınız diye yazan siteler dahi var sakın inanmayın tamam %30 a kadar güç artışı sağlıyabilirler fakat yakıt tasarrufu tork bantı aşağıya çekilse ancak o verilere ulaşılırki %15 yine iyimser iyi bir rakam başarabilirlerse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    1.6 TI-VCT turbosuz motorlarıda bence gayet yeterliaile kullanımında zaten yazılımla atmosferik basınçlısıda 140 HP ve 180NM torka kadar çıkıyor-1180HP motor ise acemilerin elinde kabus gibi olur birde yzılımla onuda %20+ güçlendiriliyorsa görün aile arabası diye ne tehlikeli kullanıcılar çıkar. Birde Ford güç değerlerini alt devirlerde elde ediyor ve kırmızı çizgiyi 5.000 devirden sonra başlatıyor-kısaca çok yüksek zaten motorlarını çevirtirmiyor. Kısa solukta ciddi bir güç eğrisi yazdığım gibi yazılımla daha alt devirlere alınan güç bantı acemiler için tehlike saçar. Bneim gördüğüm yeni kasa tüm c-max lerd 6 ileri vitesti bu güzel bir artı olmuş fakat motor gücü yazdığım gibi bence abartı. Aranızda yetersiz bulanlarda olacaktır fakat ben aracı genelde boş bagaj ve tek yolcu ile kullanıyorum -bagajı dolu ve her biri 100kg 4 yolcu ile kullanmıyorum.


    Bu bilginin kaynağı var mı?

    http://www.beyintamiri.net/MarkaDetay.aspx?MarkaID=8 bu eski bir site ingiiz sitesinden sanırsamyazılım alıp yapıyorlar.Bir kaç hollanda firmasıyla mail yoluyla yazışmştım ECU ve remapping yapıyorlardı-Ford TI-VCT motorlar için 15BHP ve minimum 17NW tork artışı garantiliyorlar tabii ben kalkıpta aracı hollandaya veya beyni söküp oraya gönderecek durumum yok. Sağlıklı bir şekilde 140BHP ye kadar ilerletebildiklerini biliyorum yabancı diliniz varsa googlada ford 1.6 TI-VCT remapping-mod gibi yazarsanız sizi yönlendirir.TR de özellikle istanbulda remapping ve ECU yazan yerler çok web sitelerinde yok gidip birebir görüşürseniz isteyene motor yazılımını programlıyabilirler veya forum sitelerinde yurt dışı ile bağlantıları varsa indirip yüklerler-dışarda yazılım değiştirme işi çok yapıldığından hazır kitler 60euroe ile 150euroya kadar satılıyor takma şemalarıyla birlikte. Bu arada temiz ve oktanı yüksek yakıtla TI-VCT motorlarda forumlarda yazan 95 oktan benzine göre %3-7 arası güç farkı alındığı belirtiliyordu. Ölçtüren varmıdır bilmem fakat sürekli 97 oktan kullanıyoruz farkettiği ortada uzun yolda hız sabitleyici 110km hıza sabitlediğimde yol bilgisayrı ortalamayı 6 litre gösteriyor.
    Siteler benzinlilerde saçma sapan yakıt tasarrufu verileri veriyor inanmayın aynı süratte %30 a kadar gibi tasarruf yaparsınız diye yazan siteler dahi var sakın inanmayın tamam %30 a kadar güç artışı sağlıyabilirler fakat yakıt tasarrufu tork bantı aşağıya çekilse ancak o verilere ulaşılırki %15 yine iyimser iyi bir rakam başarabilirlerse.

    Alıntıları Göster
    passat ın muadili olarak tanımlanabilir mi acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: güllaççı

    passat ın muadili olarak tanımlanabilir mi acaba ?



    Ne açıdan?Passat'ın rakibi C-Max değil,Mondeo'dur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: güllaççı

    passat ın muadili olarak tanımlanabilir mi acaba ?



    Ne açıdan?Passat'ın rakibi C-Max değil,Mondeo'dur.

    Alıntıları Göster
    Araç Zaten Yol tutuşunu Standart sunan bir Markanın ürünü.. E bunun yanında Esp,Şerit algılama vb. gibi teknolojilerinde bulunmasıyla güvenli bir araca makul bir motor.

    Bu arada heryerde 180 hp diye geçiyor ancak aracın asıl değeri 1.6t 182 HP .. Yeni Focusdada bu motor kullanılıcak ve 0-100 ün 8 sn nin altında olması bekleniyor.

    Kimse Gücenmesin ama bu motorla Focus,Piyasadaki araçların 80% inin katili olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    Araç Zaten Yol tutuşunu Standart sunan bir Markanın ürünü.. E bunun yanında Esp,Şerit algılama vb. gibi teknolojilerinde bulunmasıyla güvenli bir araca makul bir motor.

    Bu arada heryerde 180 hp diye geçiyor ancak aracın asıl değeri 1.6t 182 HP .. Yeni Focusdada bu motor kullanılıcak ve 0-100 ün 8 sn nin altında olması bekleniyor.

    Kimse Gücenmesin ama bu motorla Focus,Piyasadaki araçların 80% inin katili olur.


    Alıntıları Göster
    alınası bir araç.gerek motoru gerek donanımı...
    güvenlik,yol tutuş,motor,donanım...daha ne istenir ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stilll

    alınası bir araç.gerek motoru gerek donanımı...
    güvenlik,yol tutuş,motor,donanım...daha ne istenir ki.

    Alıntıları Göster
    Jetta Tiyesay vs. Simeks Ekobust kapışma videolarını bekleyenler burada toplansın arkadaşlar, başka başlık açmayalım İş-güç de yok nasılsa, takarız performans kutularını, atarız kendimizi sahil yollarında rolling turlarına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: güllaççı

    passat ın muadili olarak tanımlanabilir mi acaba ?

    VW sizleri bilmem ama bana yıllardır antipatik gelir-Almanyadan beri. Türkiyede kaç yıldır bu kadar popüler bilmem fakat benim gözümde son dönem için söyliyeceğim gariban mercedesi okadar.
    istedikleri kadar Audi ve Porsche ile ortak olsunlar ne porsche ne audi salakların yönettiği bir firma değil kalkıpta onlara çift kavramalı şanzımanı ne bileyim 16 valvve motor teknolojilerini tam patent kullandırmaz-nitekim sonuç rtada ilk grup dsgler içler acısı 2 nesil TDI ler içler acısı 16valve vw motorları zaten dünya biliyor FSI de ne olduklarını. Bilinen gerçek şu audi parça-teknoloji kullanımını seatle daha fazla yapıyor son dönem skoda içinde öyle-bu markaların 16 valveleri ve TDI ları ne hikmetsede vw gurubu gibi patlamıyor. Audi zaten audi hep iyiydi hep teknoloji yanı ağır bastı o yüzden bu firmalar birleştirildi bir nevi vw Alman markasını kurtardılar. TDI motorlarını hiç ama hiç sevmiyorum sevemedimde (vw TDI lar).Benzinlilere gelincede vw nin benzinlilerine hiç saygı duymadım audi nin 1.2 ve 1.4 ne evet ama vw ayn motor diye millete başka motor sattı o ayrı asla aynı motor değildi ve olmıyacakta bir kere valve ve zamanlayıcılar farklı tecrübeyle bunu yaşadım dıştan göründüğü gibi değil. Ford firmasına gelince firmanın yapısı bildiğimiz gibi işlemiyor genelde modeller ve maliyetleri 20 yıllık program düzeneğine göre işliyor kısaca 180BHP 1.6Litre benzinli motor aslında 10 yıl öncede vardı TI*VCT motorlarda vardı. Ama elindekini eritmek herzaman daha karlıdır ve emin olun elelrinde daha fazla imkanlarda var 900cc,1100cc 110-200BHP güç üreten motorlar var. Şöylede yazabilirim 100km de 2-3litre benzin tüketen melez-hybrid yapı motorlarıda uzun zamandır ellerinde var ama gaye 1 litre yakıtla her kullanım şartında 100km mesafeyi kattetmek ve bunuda üretim maliyetini minimize ederek normal tonajdaki bir araca uygulamak gibi.....bir sürü hedefleri var. Ford dan kısaca çok fazla birşeyler beklemeyin adamların elinde 20yıl önce çok iyi bir yol güvenliği yol hakimiyeti sistemi vardı koz olarak onu kullandılar ve satıyorlar motor artı diğer patentli ürünlerini ancak piyasa payları düştüğünde açığa çıkartırlar. TI-VCT motorlara gelince 10.000 devire kadar sorunsuz güç üretebilecek yapıya sahip motorlardır gerekli zamanlayıcı ve programla çok düşük devirde çok yüksek tork gücü elde edebilirler atmosferik basınçla ki(1.6 140BHP-180NMT) bu noktada 4000 devirden sonra yakıta aç olacağından mantıklı değil....

    Şunu akıldan çıkarmamak gerek bundan 17yıl önce ford dünyanın en az yakan 2.0 Litre hacimli motorlu aracını piyasaya sürdü ortalamada 5 litrelere düşen bir motor bu,bakın bakalım kaç otomobil firmasının 1.2-1.4-1.6-1.8 litre hacimli gerek kompresyon gerek turbo gerek ikisi birden olan 1300-1400kg aracı bu değerleri yakalayabiliyor. Bu motorlar çoktan 1.000.000km mesafesine dayadı -bu araçlar hala piyasada el değiştirip satılıyor.
    Ve bu 1.6L 180BHP motora gelincede sanırsam garantisini dolduranlar gidip yazılımla bu araçları 210-260BHP bantında kullanacaklardır.
    Birde çok araştırmadım fakat 52-60.000TL rakamlara sanırsam 2.elde oldukça iyi donanımlı BMW-MERCEDES-AUDİ dizel bulunabiliyor.Tabiiki tercih meselesi bu konu-ford da servis maliyetleri çok akılcı ve parçalar çok ucuz diğer tüm markalara göre,TI-VCT motorların egzantrik değişimi bakımları yetkili serviste 450TL mal oluyorki buna tümü dahil eğer bazı parçalarda boşluk yoksa 150TL gibi bir maliyetlede kurtarabiliyorsunuz.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.