Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (280. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.985
Cevap
101
Favori
514.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bardaklık içinde bölme var mı ?

    Vitesin önündeki büyük bardaklıkta yok. Arkasındaki küçük bardaklıkta var. Sizde de aynı mı ? Bir tane mi bölme aparatı var. İki tane mi ?



    İki



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: puntadeleste

    Bardaklık içinde bölme var mı ?

    Vitesin önündeki büyük bardaklıkta yok. Arkasındaki küçük bardaklıkta var. Sizde de aynı mı ? Bir tane mi bölme aparatı var. İki tane mi ?



    İki


    Bir tane var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim cevabınız için.

    Iki boşluk için bir tane konulmuş olması ilginç. Bence her boşluk için bir tane olmalıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puntadeleste

    Teşekkür ederim cevabınız için.

    Iki boşluk için bir tane konulmuş olması ilginç. Bence her boşluk için bir tane olmalıydı.
    Rica ederim. Sanırım maliyet kaygısıyla bu şekilde düşünülmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt
    Portekizdeki CHR lerin de tanıtıldığı videoda da bir taneymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi puntadeleste -- 27 Şubat 2020; 22:26:27 >
  • İç tasarım bu şekilde düşünülmüş demek ki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam. Toyota 1.2 turbo motordan uzun dönem kullanım sağlayan arkadaşlar memnun musunuz sorunsuzluk açısından? Toyota'nın hep atmosferik motorlarını kullanmış birisi olarak merak ediyorum. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Mart 2020; 2:49:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar selam. Toyota 1.2 turbo motordan uzun dönem kullanım sağlayan arkadaşlar memnun musunuz sorunsuzluk açısından? Toyota'nın hep atmosferik motorlarını kullanmış birisi olarak merak ediyorum. Teşekkürler.
    İki yıl ve 16 bin km oldu. Herhangi bir sorun yaşamadım. Sorun olma ihtimali olan parçaları Toyota ben farkına varmadan kendi değiştirdi. (turbo vakum valfi ve devridaim pompası.) tüketim ve performans olarak yeterli. Beklentiyi çok yüksek tutmazsanız üzülmezsiniz. Şunu çok net söyleyebilirim ki her halükarda atmosferikten iyi. Turbo devreye girince bunu anlıyorsunuz. Görüntüsü herkese hitap etmez. Seven aşık olur sevmeyen nefret eder. Sonuç olarak ne motor ne mekanik aksam ne de başka bir konuda sıkıntı yaşamadım. Çok keyif alarak kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi

    İki yıl ve 16 bin km oldu. Herhangi bir sorun yaşamadım. Sorun olma ihtimali olan parçaları Toyota ben farkına varmadan kendi değiştirdi. (turbo vakum valfi ve devridaim pompası.) tüketim ve performans olarak yeterli. Beklentiyi çok yüksek tutmazsanız üzülmezsiniz. Şunu çok net söyleyebilirim ki her halükarda atmosferikten iyi. Turbo devreye girince bunu anlıyorsunuz. Görüntüsü herkese hitap etmez. Seven aşık olur sevmeyen nefret eder. Sonuç olarak ne motor ne mekanik aksam ne de başka bir konuda sıkıntı yaşamadım. Çok keyif alarak kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Yanıtınız için teşekkür ederim hocam. Bu 1.2 litre hacimli ve 8NR-FTS kodlu motor toplamda azami 116 hp güç üretiyor 185 nm tork ile. Lakin atmosferik ve iyice eskiyen 1.6 litrelik daha düşük torklu ama 132 hp gücündeki meşhur 1ZR-FAE motoru güç konusunda daha iyi gibi. 1.2 yeni motorun tork değeri daha iyi kağıt üzerinde yalnızca. Turbo olması da dediğiniz gibi bazı parçaların arıza riskini barındırıyor. Bu açıdan ne kadar mantıklı diye düşünmüştüm. Siz memnun kaldığınızı belirtmişsiniz. Sağolun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 3 Mart 2020; 17:14:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Yanıtınız için teşekkür ederim hocam. Bu 1.2 litre hacimli ve 8NR-FTS kodlu motor toplamda azami 116 hp güç üretiyor 185 nm tork ile. Lakin atmosferik ve iyice eskiyen 1.6 litrelik daha düşük torklu ama 132 hp gücündeki meşhur 1ZR-FAE motoru güç konusunda daha iyi gibi. 1.2 yeni motorun tork değeri daha iyi kağıt üzerinde yalnızca. Turbo olması da dediğiniz gibi bazı parçaların arıza riskini barındırıyor. Bu açıdan ne kadar mantıklı diye düşünmüştüm. Siz memnun kaldığınızı belirtmişsiniz. Sağolun.

    Alıntıları Göster
    Rica ederim. Kağıt üzerindeki veriler yanıltıcı olabilir. Önemli olan sizin direksiyon başına geçince hissettikleriniz. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki c-hr kağıt üzerindeki değerlerden çok daha performanslı hissettiriyor. Normal modda bile gaza bastığınızda hafiften bir kafa kaldırmayla hareket ediyor. Ara hızlanmalar da yeterli seviyede. Son olarak atmosferik ile 132 hp ulaşmak için çevirmeniz gereken devir ve tork ile beygir gücüne ulaşmaya başladığınız devir daha yüksek olacak. 1.2 de ise turbo devreye girmeye başladığı andan itibaren gücü hissetmeye başlayacaksınız. Bunu da gözardı etmemek gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ikisi de sorunsuz, 1.2lt hissiyat olarak gayet tatminkar ama 1.6lt tabi daha performanslı ve ciğerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,8 lt hybrid C-HR'ın ötv oranı nedir arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Ikisi de sorunsuz, 1.2lt hissiyat olarak gayet tatminkar ama 1.6lt tabi daha performanslı ve ciğerli.
    Merhaba arkadaşlar... Sizden bir ricam var. Doğrumu yazıyorum bilemedim ama... Aracımı yeni aldım 1.2 advance şöyle bir Led var bunun ne olduğunu bilemedim. Park sensörü takılmış onun ledi olabilir mi? Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet park sensörünün açma kapatma tuşu.



    Bu arada ben de 2020 Flame C HR ile aranıza katıldım.

    185bin tl 1.2 cvt flame paket elmas gri metalik boya dahil dün teslim aldım bursa bayiden.

    +2 Garanti uzatma, seramik kaplama, pvc kaplama, bagaj havuzu, kauçuk paspaslar, ön arka park sensörü toplam 3.800 tl ilave oldu.

    50bin tl yerli üretim araçlar için 0.69 faiz kredi kullandım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C-HR -- 20 Mart 2020; 21:8:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C-HR C kullanıcısına yanıt
    Merhaba Hocam,

    Hayırlı olsun aracınız.
    185 bine aldığınız zaman aracın liste fiyatı kaçtı acaba?
    Şu anda 198 bin TL görünüyor aynı araç.
    İyi günler
  • C-HR C kullanıcısına yanıt
    hayırlı uğurlu olsun. güzel günlerde kullanırsınız inşallah.
  • celalcaner2 kullanıcısına yanıt
    3200 yıllık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genga04

    3200 yıllık
    Soru ötv oranı MTV değil.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.2 araç arasında kaldım. Pejo 2008 i ne zamandır bekliyorum hem araç gelmiyor hemde aşırı pahalı b sınıfu suv için
    Yeni Chr ye baktım.kararsız kaldım
    Sizce hangisi daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pejo 2008 kullanmadım bilemeyeceğim ama CHR'nin kronik bir sorunu yok donanım olarak da yeterli. Eğer araç hoşunuza giderse alabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.