Şimdi Ara

Bus Simulator 2012 (TML) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
207
Cevap
2
Favori
97.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fero10

    quote:

    Orijinalden alıntı: snipercover

    Sabırsızlıkla bekliyorum. Bu aralar Yarış oyunlarına ve similasyonlara tekrardan sardım. 3 gün kalmış. hadi bakalım Grafikleri daha güzel bir similasyon bizi bekliyor. Bu arada Omsi bus similator oldukça zor geldi bana. Aslında oyuna herşey iyide. Hat olayı kafamı karıştırdı. Bide oyunda kariyer gibi bi durum var mı yoksa sürekli servis atıp mı duruyoruz :D

    Aynen çok karışıktı hatlar fln inş. bunda da boyle olmaz .s

    OMSI'de nasıl bir karısıklık var anlayamadım acıkcası, ilgili haritanın HAT ve ROTA numarasını girmek dısında bir sey yapmıyorsunuz ki. Tabi ki saatlerine dikkat etmek gerekiyor sorunsuz bir yolculuk gecirmek icin ki bu da bir simülasyondan beklenen bir şey. Genel olarak tüm haritalarla birlikte Timetable ve IBIS kodlarının olduğu pdf dosyaları da geliyor. Kullanışlı bir menüsü olmadığı açık fakat bir iki tekrardan sonra zaten bir daha sorun yaşamıyorsunuz.

    Tıpkı VATSIM gibi OMSI icin de Interactive Online Plugin cıktı bu arada. Tabi aynı haritada yer almıyor oynayanlar fakat UNICOM mantıgında diger suruculerle iletisime gecebiliyor; yolculuklarınızı kayıt edebiliyorsunuz. Tabi registration asaması var. Tum bu gelişmeler de OMSI 2 nin efsane olacagına işaret (:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fero10

    quote:

    Orijinalden alıntı: snipercover

    Sabırsızlıkla bekliyorum. Bu aralar Yarış oyunlarına ve similasyonlara tekrardan sardım. 3 gün kalmış. hadi bakalım Grafikleri daha güzel bir similasyon bizi bekliyor. Bu arada Omsi bus similator oldukça zor geldi bana. Aslında oyuna herşey iyide. Hat olayı kafamı karıştırdı. Bide oyunda kariyer gibi bi durum var mı yoksa sürekli servis atıp mı duruyoruz :D

    Aynen çok karışıktı hatlar fln inş. bunda da boyle olmaz .s

    OMSI'de nasıl bir karısıklık var anlayamadım acıkcası, ilgili haritanın HAT ve ROTA numarasını girmek dısında bir sey yapmıyorsunuz ki. Tabi ki saatlerine dikkat etmek gerekiyor sorunsuz bir yolculuk gecirmek icin ki bu da bir simülasyondan beklenen bir şey. Genel olarak tüm haritalarla birlikte Timetable ve IBIS kodlarının olduğu pdf dosyaları da geliyor. Kullanışlı bir menüsü olmadığı açık fakat bir iki tekrardan sonra zaten bir daha sorun yaşamıyorsunuz.

    Tıpkı VATSIM gibi OMSI icin de Interactive Online Plugin cıktı bu arada. Tabi aynı haritada yer almıyor oynayanlar fakat UNICOM mantıgında diger suruculerle iletisime gecebiliyor; yolculuklarınızı kayıt edebiliyorsunuz. Tabi registration asaması var. Tum bu gelişmeler de OMSI 2 nin efsane olacagına işaret (:

    Omsı'de hat kurmakta zorlanıyorum. İletişime geçip yardımcı olurmusunuz bana ?




  • Kisaca anlatmak gerekirse;

    - OMSI ile birlikte gelen Berlin-Spandau 1989 haritasini sectiginizi dusunelim.
    - Haritayi yukledikten sonra, otobus ekleme kisminda istediginiz otobusu sectikten sonra "Depot" olarak "Spandau"yu seciyorsunuz. Bu daha sonra yuklediginiz diger haritalar icin de gecerli. Ornegin Canterbury haritasini yuklediniz; depot olarak-genelde otomatik yuklenir-"Canterbury" secersiniz.
    - Depotu belirledikten sonra hangi duraktan baslayacaginizi sorar. Sonra ornek olarak "Spandau Freudstr"u secelim.
    - Otobus ilgili hattin duraginda artik. ALT ile actiginiz menude "saga dogru ok ve uzerinde soru isareti" bulunan ikona basarsiniz, duraklarin ve hatlarin isimlerini, yonlerini gorursunuz.
    - Otobusun ilk yer aldigi durak genelde ilgili hattin son duragidir ve uzerinde "Terminus" yazar. Yolculuga basladiginizda Terminus'tan yolcu binmez, bir sonraki duraktan baslarsiniz. (Tabi daha sonra indirdiginiz haritalarda sectiginiz duraklar baslangic duragi da olabilir.)
    - Menu uzerinden hatlari gosteren ikonun iki solunda; "dosya seklinde" ikon var, ona basarsiniz hat secme penceresi acilir.
    - Sizin bulundugunuz durak "Freudstr" ve oradan gecen hatlar, yan durakta gozuktugu uzere 92. Demek ki biz de baslangic olarak bu hattan sececegiz. (Tabi ki istediginizi secebilirsiniz fakat baslangic saatini ona ayarlarsiniz ve vaktinden once ilgili duraga gitmeniz gerekir. Biz otobusu yuklerken "Spandau Freudstr"u sectik ve hemen bu hattin baslangicindan yolculuga baslayacagiz.)
    - Ikona bastiniz ve pencere acildi. Line (Hat) olarak 92'yi sectik, Tour olarak 1'i sectik (Isterseniz 4'te secebilirsiniz, o zaman o sayi kadar yolculuk yaparsiniz, hat boyunca gider gelirsiniz, mecbur degilsiniz ama ona gore kayit edilmis olur).
    - Trip olarak soldan saga hatlarin baslangic saatleri, son durak ve baslangic duraklarini gorebilirsiniz. Hemen sag alt kosede koyu bicimde o anki saatimiz yazmaktadir. Ona gore oncesi olmayacak sekilde hattimizi belirliyoruz. Ornegin saat 10:00 ise ona uygun Start olarak bizim bulundugumuz durak; yani Freudstr icin en erken 11:05'de var. Start (Baslangic) : Freudstr, End (Bitis) : Stadtgrenze, Terminus (Son durak) : Stadtgrenze. (Bazi haritalarda Terminus bitisten sonra farkli bir durakta olabilir, otobusu en son goturmemiz gereken yer orasidir.)
    - OK dedikten sonra hat kaydini yaptik. Simdi sira bunu yolcularin gormesi, bizim kaydimiz ve anons icin otobuse girmekte; yani IBIS kodu. Bu harita icin direk menuden "92" yazan butonla otobuse yazabiliriz ama onemli olan IBIS'e kaydetmek; o nedenle bunu anlatiyorum. Oyunun klasorunde bulunan "manual.pdf" dosyasinin son sayfalarina dogru "Important Destination Codes" olarak hat kodlari (IBIS) yer aliyor. (Internetten yuklediginiz diger haritalarda her zaman harita ile birlikte "IBIS codes" olarak hat kodlari gelir.)
    - Zaman, sonraki durak, hava durumu, otobus sicakligi gibi degerleri "Shift + Y" ile takip edebilirsiniz. 3 kademeli olarak bilgiler yer alir.
    - Bizim hattimiz 92, "Destination" ya da "To" yani gidilecek yer, hedef, son durak-ne derseniz diyebilirsiniz- Stadtgrenze. Buna gore baktigimiz zaman Line / Course : 09200 ve Route : 01 olarak gozukuyor.
    - Otobusu calistirdiniz-bu kisimlari geciyorum-IBIS aletimiz hazir. Linie butonuna basiyoruz ve 09200 tuslayip OK'e (en sag alt buton) basiyoruz. Ardindan Route butonuna basip 01 tusluyor ve yine OK'e basiyoruz. Otobuse disaridan baktigimiz zaman hat numaramiz ve gidilecek yer gozukmekte. Artik yolcular ilgili duraklarda otobuse binecek.
    - Vaktiniz daha varsa, baslangic saatinin 1-2 dakika oncesine ilerleyebilirsiniz. Menuden "saat" ikonuna basip zamani ayarlayin.
    - Otobus calisir halde, ilk durak olan hemen solunuzda gozuken duraga ilerleyebilirsiniz. Durdunuz, kapilari actiniz, yolcu yada yolcular bindi.
    - Zamani geldiginde de bir sonraki duraga devam edersiniz. Ilerlerken ve duraga yaklasirken Q, ben g27 ile kullaniyorum ve debriyaji buna atadim veya IBIS cihazi uzerinde yer alan butonla bir sonraki duragin anonsunu yapmayi unutmayin. Kacirirsaniz tekrar basarak sonraki duragin adina gelince, yine devam edebilirsiniz duzenli olarak. (Internet uzerinde farkli modlar bulunmakta, otomatik anons yapan vs. ya da calismayan butonlarin kaldirildigi IBIS aletleri gibi)
    - IBIS ekranin sag tarafinda - ya da + isareti ve rakam goreceksiniz. Ornegin -05 ise, normal yolculuk suresinden yarim dakika oncesiniz demektir. Buna gore hizinizi azaltmali ya da arttirmalisiniz. Her zaman vaktinde yolculuk yapmaya calisin. Fark 0,2 - 0,3 dk civarlarinda olsun en fazla.
    - Hattimiz 92 ve Stadtgrenze'ye gittigimiz icin; harita uzerinde 92 Stadtgrenze olan oklari takip ederek yolculugunuzu tamamlayabilirsiniz. Tavsiyem ezberledikten sonra, yardimi kapatip yolculuk yapmaniz.

    Karisik ve uzun gibi geliyor fakat biraz alistiktan sonra, farkli haritalari indirip denedikten sonra otobus calistirmak gibi yalnizca 20 - 25 saniyenizi alacak bir asama oldugunu farkedeceksiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DF3D00E4D -- 21 Şubat 2012; 21:33:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snipercover

    quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fero10

    quote:

    Orijinalden alıntı: snipercover

    Sabırsızlıkla bekliyorum. Bu aralar Yarış oyunlarına ve similasyonlara tekrardan sardım. 3 gün kalmış. hadi bakalım Grafikleri daha güzel bir similasyon bizi bekliyor. Bu arada Omsi bus similator oldukça zor geldi bana. Aslında oyuna herşey iyide. Hat olayı kafamı karıştırdı. Bide oyunda kariyer gibi bi durum var mı yoksa sürekli servis atıp mı duruyoruz :D

    Aynen çok karışıktı hatlar fln inş. bunda da boyle olmaz .s

    OMSI'de nasıl bir karısıklık var anlayamadım acıkcası, ilgili haritanın HAT ve ROTA numarasını girmek dısında bir sey yapmıyorsunuz ki. Tabi ki saatlerine dikkat etmek gerekiyor sorunsuz bir yolculuk gecirmek icin ki bu da bir simülasyondan beklenen bir şey. Genel olarak tüm haritalarla birlikte Timetable ve IBIS kodlarının olduğu pdf dosyaları da geliyor. Kullanışlı bir menüsü olmadığı açık fakat bir iki tekrardan sonra zaten bir daha sorun yaşamıyorsunuz.

    Tıpkı VATSIM gibi OMSI icin de Interactive Online Plugin cıktı bu arada. Tabi aynı haritada yer almıyor oynayanlar fakat UNICOM mantıgında diger suruculerle iletisime gecebiliyor; yolculuklarınızı kayıt edebiliyorsunuz. Tabi registration asaması var. Tum bu gelişmeler de OMSI 2 nin efsane olacagına işaret (:

    Omsı'de hat kurmakta zorlanıyorum. İletişime geçip yardımcı olurmusunuz bana ?

    Yukarıda :)




  • ee oyun çıktı mı
  • Bugn cıkması lazımdı noldu acaba ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fero10

    Bugn cıkması lazımdı noldu acaba ??

    Bugün çıkacaktı evet, akşam saatlerinde raflarda yerini alır
  • arkadaslar link bulan varsa paylassin herkez faydalansin tesekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    Kisaca anlatmak gerekirse;

    - OMSI ile birlikte gelen Berlin-Spandau 1989 haritasini sectiginizi dusunelim.
    - Haritayi yukledikten sonra, otobus ekleme kisminda istediginiz otobusu sectikten sonra "Depot" olarak "Spandau"yu seciyorsunuz. Bu daha sonra yuklediginiz diger haritalar icin de gecerli. Ornegin Canterbury haritasini yuklediniz; depot olarak-genelde otomatik yuklenir-"Canterbury" secersiniz.
    - Depotu belirledikten sonra hangi duraktan baslayacaginizi sorar. Sonra ornek olarak "Spandau Freudstr"u secelim.
    - Otobus ilgili hattin duraginda artik. ALT ile actiginiz menude "saga dogru ok ve uzerinde soru isareti" bulunan ikona basarsiniz, duraklarin ve hatlarin isimlerini, yonlerini gorursunuz.
    - Otobusun ilk yer aldigi durak genelde ilgili hattin son duragidir ve uzerinde "Terminus" yazar. Yolculuga basladiginizda Terminus'tan yolcu binmez, bir sonraki duraktan baslarsiniz. (Tabi daha sonra indirdiginiz haritalarda sectiginiz duraklar baslangic duragi da olabilir.)
    - Menu uzerinden hatlari gosteren ikonun iki solunda; "dosya seklinde" ikon var, ona basarsiniz hat secme penceresi acilir.
    - Sizin bulundugunuz durak "Freudstr" ve oradan gecen hatlar, yan durakta gozuktugu uzere 92. Demek ki biz de baslangic olarak bu hattan sececegiz. (Tabi ki istediginizi secebilirsiniz fakat baslangic saatini ona ayarlarsiniz ve vaktinden once ilgili duraga gitmeniz gerekir. Biz otobusu yuklerken "Spandau Freudstr"u sectik ve hemen bu hattin baslangicindan yolculuga baslayacagiz.)
    - Ikona bastiniz ve pencere acildi. Line (Hat) olarak 92'yi sectik, Tour olarak 1'i sectik (Isterseniz 4'te secebilirsiniz, o zaman o sayi kadar yolculuk yaparsiniz, hat boyunca gider gelirsiniz, mecbur degilsiniz ama ona gore kayit edilmis olur).
    - Trip olarak soldan saga hatlarin baslangic saatleri, son durak ve baslangic duraklarini gorebilirsiniz. Hemen sag alt kosede koyu bicimde o anki saatimiz yazmaktadir. Ona gore oncesi olmayacak sekilde hattimizi belirliyoruz. Ornegin saat 10:00 ise ona uygun Start olarak bizim bulundugumuz durak; yani Freudstr icin en erken 11:05'de var. Start (Baslangic) : Freudstr, End (Bitis) : Stadtgrenze, Terminus (Son durak) : Stadtgrenze. (Bazi haritalarda Terminus bitisten sonra farkli bir durakta olabilir, otobusu en son goturmemiz gereken yer orasidir.)
    - OK dedikten sonra hat kaydini yaptik. Simdi sira bunu yolcularin gormesi, bizim kaydimiz ve anons icin otobuse girmekte; yani IBIS kodu. Bu harita icin direk menuden "92" yazan butonla otobuse yazabiliriz ama onemli olan IBIS'e kaydetmek; o nedenle bunu anlatiyorum. Oyunun klasorunde bulunan "manual.pdf" dosyasinin son sayfalarina dogru "Important Destination Codes" olarak hat kodlari (IBIS) yer aliyor. (Internetten yuklediginiz diger haritalarda her zaman harita ile birlikte "IBIS codes" olarak hat kodlari gelir.)
    - Zaman, sonraki durak, hava durumu, otobus sicakligi gibi degerleri "Shift + Y" ile takip edebilirsiniz. 3 kademeli olarak bilgiler yer alir.
    - Bizim hattimiz 92, "Destination" ya da "To" yani gidilecek yer, hedef, son durak-ne derseniz diyebilirsiniz- Stadtgrenze. Buna gore baktigimiz zaman Line / Course : 09200 ve Route : 01 olarak gozukuyor.
    - Otobusu calistirdiniz-bu kisimlari geciyorum-IBIS aletimiz hazir. Linie butonuna basiyoruz ve 09200 tuslayip OK'e (en sag alt buton) basiyoruz. Ardindan Route butonuna basip 01 tusluyor ve yine OK'e basiyoruz. Otobuse disaridan baktigimiz zaman hat numaramiz ve gidilecek yer gozukmekte. Artik yolcular ilgili duraklarda otobuse binecek.
    - Vaktiniz daha varsa, baslangic saatinin 1-2 dakika oncesine ilerleyebilirsiniz. Menuden "saat" ikonuna basip zamani ayarlayin.
    - Otobus calisir halde, ilk durak olan hemen solunuzda gozuken duraga ilerleyebilirsiniz. Durdunuz, kapilari actiniz, yolcu yada yolcular bindi.
    - Zamani geldiginde de bir sonraki duraga devam edersiniz. Ilerlerken ve duraga yaklasirken Q, ben g27 ile kullaniyorum ve debriyaji buna atadim veya IBIS cihazi uzerinde yer alan butonla bir sonraki duragin anonsunu yapmayi unutmayin. Kacirirsaniz tekrar basarak sonraki duragin adina gelince, yine devam edebilirsiniz duzenli olarak. (Internet uzerinde farkli modlar bulunmakta, otomatik anons yapan vs. ya da calismayan butonlarin kaldirildigi IBIS aletleri gibi)
    - IBIS ekranin sag tarafinda - ya da + isareti ve rakam goreceksiniz. Ornegin -05 ise, normal yolculuk suresinden yarim dakika oncesiniz demektir. Buna gore hizinizi azaltmali ya da arttirmalisiniz. Her zaman vaktinde yolculuk yapmaya calisin. Fark 0,2 - 0,3 dk civarlarinda olsun en fazla.
    - Hattimiz 92 ve Stadtgrenze'ye gittigimiz icin; harita uzerinde 92 Stadtgrenze olan oklari takip ederek yolculugunuzu tamamlayabilirsiniz. Tavsiyem ezberledikten sonra, yardimi kapatip yolculuk yapmaniz.

    Karisik ve uzun gibi geliyor fakat biraz alistiktan sonra, farkli haritalari indirip denedikten sonra otobus calistirmak gibi yalnizca 20 - 25 saniyenizi alacak bir asama oldugunu farkedeceksiniz.

    Emeğin ve ilgin için çok teşekkür ederim. Burdaki herkesi bilgilendirdin sağolasın. Bilgiler çok faydalı ve ayrıntılı. Bu kadarını yapana kadar gidip gerçek hatta çalışssaydık daha kolaydı :D Neyse Zaten Bus sımulator 2012 bugun çıkıcak onu bekliyorum. Omsı Similasyonun kralı ancak aşırı detay cidden sıkılmanıza yol açıyor. Hat olayını daha basitleştirilebilirmiş . Nyse deniycem bunları. Bu arada oyun bende kasma yapıyor. Heralde Kürektendir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ORION*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fero10

    Bugn cıkması lazımdı noldu acaba ??

    Bugün çıkacaktı evet, akşam saatlerinde raflarda yerini alır

    Yarın denerız artık oyunu :D
  • ne zaman indirebiliriz acaba bu oyunu ya sabahtan beri videoları izliyorum delirdim , torrente düşse bari bi an önce , skid row elini çabuk tut gardaş ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baterist2057

    ne zaman indirebiliriz acaba bu oyunu ya sabahtan beri videoları izliyorum delirdim , torrente düşse bari bi an önce , skid row elini çabuk tut gardaş ...

    Yarına kaldı artık.
  • Sistem gereksinimlerine bakın, gören de birşey sanacak

    32 Bit Sistem Gereksinimleri
    32-Bit versiyon – Basit Versiyon
    Windows XP (SP3) / Vista / 7
    Dual-Core-İşlemci 2.6 GHz
    Grafik kartı GeForce 9800 GT ve yaAMD Radeon (İyi seviye ekran kartı)
    En az: 2 GB RAM (Önerilen 3 GB)
    DirectX 9.0c
    Bilgisayarda gerekli alan: 5 GB
    DVD-Rom Sürücü
    Ses kartı

    64 Bit Sistem Gereksinimleri
    Yüksek Versiyon 64 Bit
    Windows Vista, 64bit / 7, 64bit- versiyon
    Quad-Core-işlemci 3.0 GHz
    Grafik kartı: GeForce GTX 560 Ti ve ya AMD Radeon
    4 GB RAM
    DirectX 9.0c
    Bilgisayarda gerekli alan: 5 GB
    DVD-Rom sürücü
    Ses kartı
  • Oyun daha kırılamamış olabilir. Bekleyin Bir kaç gün :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf184

    Bulan olursa full versyon burada paylaşabilirmi yada haber versin

    aynen aynen , burada paylaşsın bulan olursa , ben şahsen çok merak ettim oyunu , ama videolardan izlediğim kadarıyla , omsi kadar keyif vermeyecek sanırsam .. omsi nin 2.si çıkar mı ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ORION*

    Sistem gereksinimlerine bakın, gören de birşey sanacak

    32 Bit Sistem Gereksinimleri
    32-Bit versiyon – Basit Versiyon
    Windows XP (SP3) / Vista / 7
    Dual-Core-İşlemci 2.6 GHz
    Grafik kartı GeForce 9800 GT ve yaAMD Radeon (İyi seviye ekran kartı)
    En az: 2 GB RAM (Önerilen 3 GB)
    DirectX 9.0c
    Bilgisayarda gerekli alan: 5 GB
    DVD-Rom Sürücü
    Ses kartı

    64 Bit Sistem Gereksinimleri
    Yüksek Versiyon 64 Bit
    Windows Vista, 64bit / 7, 64bit- versiyon
    Quad-Core-işlemci 3.0 GHz
    Grafik kartı: GeForce GTX 560 Ti ve ya AMD Radeon
    4 GB RAM
    DirectX 9.0c
    Bilgisayarda gerekli alan: 5 GB
    DVD-Rom sürücü
    Ses kartı


    Harbi bune BF3'mü oynuyoruz :D Grafikleri muhteşem sunuyolarda dx11 varda sanki gtx560 ti istiyor bide :D Quad core 3.0 ghz işlemci daha neler. Bu similasyonlardada optimazyon özürlü çıkıyor hep. Bu arada nerde bu oyunnnn :S




  • Simülasyonlar neden zayıf bir optimizasyona sahiptir? Gelip bunu irdelemek istiyorum.

    Normal bir oyunda arabanın hareketi XYZ koordinatlarında tanımlanan değerlere göre değişir. Yani gaza bastığınızda araba koordinatlar üzerinde hareket etmeye başlar ve hareket hızına göre tekerlelerin dönüş animasyonu vesayresi eklenir. Simülatörde ise, tekerleğe bir dönüş hareketi verilir ve bu hareketin bir yol tutuş, atalet, tork, hız gibi değişkenleri içeren bir denklem ile çarpılması ve işlenmesi, bunun da araç kütlesi, dirençler (Dönüş, rampa, doğal direnç v.b) gibi değişkenleri içeren denkleme bir bilinen olarak konulması sonucu işlem yapılır. Yani oyun çeşitli X'lere değer verip işlem yaparak sürüşü sağlar. Bu da daha iyi salınım, yol tutuş, kalkış duruş vesayre kazandırır. Hatta bazı oyunlarda hareket şafttan başlayıp diferansiyelden de geçer. Bu da işlemcinin her an derin denklemlerle boğuşması demektir.

    Tüm bu hareketler sonucu ortaya çıkacak görüntü daha önceden programlanmış bir animasyondan daha karmaşık ve bilinmez olup, daha kısa sürede işleme konulması gerekeceği için (Animasyonda ne yapılacağı bellidir. Animasyon çağırıldıktan sonra herşey kendiliğinden olur ama simülasyonda her bir an işlenir) daha güçlü bir grafik görsellemesi gerekir. Dolayısıyla da görsel güzellikten feragat edilir.

    RAM ise simülasyonlarda yaşayan şehirler gerçekten yaşar. GTA'da sadece çok yakın çevrenizde araç görürken, bir simülasyonda 5000 metre ötedeki bir aracın hareketi bile devam eder. Hatta bazı simülasyonlada "unlimited" diye bir olay vardır ki 50000 metre ötedeki bir otobüsün hareketi dahi anlık olarak işlenir. Bu da işlemci gücüne bindiği gibi aynı anda işlenmesi gereken materyal sayısını katlayacağı için RAM ister.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snipercover

    quote:

    Orijinalden alıntı: *ORION*

    Sistem gereksinimlerine bakın, gören de birşey sanacak

    32 Bit Sistem Gereksinimleri
    32-Bit versiyon – Basit Versiyon
    Windows XP (SP3) / Vista / 7
    Dual-Core-İşlemci 2.6 GHz
    Grafik kartı GeForce 9800 GT ve yaAMD Radeon (İyi seviye ekran kartı)
    En az: 2 GB RAM (Önerilen 3 GB)
    DirectX 9.0c
    Bilgisayarda gerekli alan: 5 GB
    DVD-Rom Sürücü
    Ses kartı

    64 Bit Sistem Gereksinimleri
    Yüksek Versiyon 64 Bit
    Windows Vista, 64bit / 7, 64bit- versiyon
    Quad-Core-işlemci 3.0 GHz
    Grafik kartı: GeForce GTX 560 Ti ve ya AMD Radeon
    4 GB RAM
    DirectX 9.0c
    Bilgisayarda gerekli alan: 5 GB
    DVD-Rom sürücü
    Ses kartı


    Harbi bune BF3'mü oynuyoruz :D Grafikleri muhteşem sunuyolarda dx11 varda sanki gtx560 ti istiyor bide :D Quad core 3.0 ghz işlemci daha neler. Bu similasyonlardada optimazyon özürlü çıkıyor hep. Bu arada nerde bu oyunnnn :S

    Optimizasyon özrü olduğu için gereksinimleri böyle uçuk, yoksa gerçeğe yakın grafiklerde mi oynuyoruz? Orda 2 yaya 2 ağaç 2 araba ve tabloda ahanda gereksinimler.
    Simulasyon oyunlarının çoğunda böyle, çünkü hepsi baştan savma yapılıyor ne yazık ki.




  • Oyun yine almanca olarak çıktı, tipik TML taktiği
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.