Şimdi Ara

Bugün okulda 15cm çamura battım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2-3 gündür yağmur yağıyordu toprak iyice yumuşamış. Bir ayağım betonda bir ayağım toprakta arkadaşımla konuşuyordum.

    Topraktaki ayağımın üzerinde tek ayak durayım dedim. Sen misin duran... Hooop 15cm içe göçüverdim. Sanki kara basarsında göçer ya aynı o şekil. Bir baktım arkadaşlarım bana gülüyor ben de gülüyorum tabi Ayağımı çıkartmaya çalışıyorum çıkmıyor Botum içerde kalır falan diye korktum. Hızla bir çektim ayağım bir çıktı çamur içinde.

    Tuvalete gittim çeşmede tazzikli su tuttum bot temizlendi. Sonra ıslak mendille paçalarımı falan bir güzel temizledim. Ama o bahçeden okulun içine ordan da tuvalete gitmek çok zordu. Yolda kim görse kenara çekiliyordu



    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...




  • _____________________________
  • _____________________________
  • Bir de arkadaşlar banka 4 kişi (2 erkek, 2 kız) oturdular. Bir baktım bank komple çamurun içine saplandı. Kıç koyduğumuz yerle çamur arasında 3 cm kaldı iyice gömüldü
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • bataklıkta mı okuyosunuz herkes batıyo.
    _____________________________
  • Bizin okulun arkasıda bataklık gibi olmuştu biz mermerde yürüyoduk önden 4-5 kişilik bi tayfa geliyo arkadaşta yol veriyim derken çamura bi bastı bütün ayakkabısı girdi çamura biz koptuk
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkan*16

    Bizin okulun arkasıda bataklık gibi olmuştu biz mermerde yürüyoduk önden 4-5 kişilik bi tayfa geliyo arkadaşta yol veriyim derken çamura bi bastı bütün ayakkabısı girdi çamura biz koptuk


    Demekki neymiş ? Centilmenlik iyi bir şey değilmiş...
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • biraz kilo ver zamanla düzelir
    _____________________________
    Go Long, Go Deep, Go State!
  • Kızlarda gördümü Nuri
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nuri Alço
    Tuvalete gittim çeşmede tazzikli su tuttum bot temizlendi. Sonra ıslak mendille paçalarımı falan bir güzel temizledim. Ama o bahçeden okulun içine ordan da tuvalete gitmek çok zordu. Yolda kim görse kenara çekiliyordu


    _____________________________
    "İnsan, insanın cehennemidir.."
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Vanilla__

    biraz kilo ver zamanla düzelir

    yada daha büyük ayakkabı giysin dimi
    _____________________________
    Canon 60D'm çalındı seri no:2021202816
  • quote:

    Orjinalden alıntı: huseyin16

    Kızlarda gördümü Nuri


    Ya görseler ne oluuuur, görmeseler ne olur ? Ben hiç kimseye rezil olmam kolay kolay.

    Ayyyyyy ayağım çamura battı bütün karizmam gitti düşüncesini güden biri değilim
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • Nuri kızlar gördümü
    Şu senin yeni heyecanlar







    Edit:
    Cevap gelmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mark Renton -- 22 Eylül 2008; 20:50:33 >
    _____________________________
  • Peki ben değişik bir şey atmak istiyorum. Huriler de gördü mü?
    _____________________________

    Australian Dream
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Furkan Yağız

    Peki ben değişik bir şey atmak istiyorum. Huriler de gördü mü?


    Ya okulda huri olsa da beni o halde görse razıyım...
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • Bu arada insanın kendine gülmesi kadar güzel bir şey yok ya Başkasına gülerken çekiniyorsun belki alınır falan diye ama kendime istediğim kadar gülebiliyorum
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • süper ya
    _____________________________
    .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.