Şimdi Ara

Borcu bitince Egea dan Skoda Octavia veya Super B ye geçmek istiyorum ama DSG???? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam o isinma isini suana kadar yaptigim yaklasik 225000 km de toplasan 3-4 defa yasamamisimdir. Yani tabiki olmasa daha iyi okur sau anki aracimda (2017 1.4 tsi dsg) simdiye kadar yasamadim eski jettada ise cok az yasadim bu sorunu. Ki bu 225.000 i son 5 yilda yaptim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgal

    Hocam o isinma isini suana kadar yaptigim yaklasik 225000 km de toplasan 3-4 defa yasamamisimdir. Yani tabiki olmasa daha iyi okur sau anki aracimda (2017 1.4 tsi dsg) simdiye kadar yasamadim eski jettada ise cok az yasadim bu sorunu. Ki bu 225.000 i son 5 yilda yaptim.
    İnş sorun yaşamazsınız ama ben otomatik alsam eşeğimi sağlam kazığa bağlarım da manuel severiz ;)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimkiler sirket araci zaten😀ondan kafa rahat biraz, belkide kafa rahat olunca bozulmuyir😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2-3 yıl sonra neler neler değişir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgal

    Hocam ben de 2017 jetta 1.4 tsi dsg kullaniuorum, arac 59000 de su ana kadar sikinti olmadi. Eskj jettamda da 117.000 e kadar dsgyi sorunsuz kullandim. Ama bence sen yine de cok zorlama😀
    Ben malımın kölesi olmam hocam. Ayrıca sakınan göze çöp batar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    Bir tam otomatik fanı-kullanıcısı ve dsg sorununa defalarca şahit olmuş biri olarak piyasa kosulları sebebi ile tam otomatik aracımı satıp passat b8 dsg aldım. Yaşadığım şehir ve uzun yolda gayet güzel. Ancak İstanbul'a gidince dur kalk trafikte şanzıman çok kötü. Sürekli 2 de kalkmaya çalışıp bayılıyor. Tam hızlanırken ondeki fren yapıyor ayağımı gazdan çekiyorum tak diye yığılıyor falan. Kısacası çok dur kalkta ciddi anlamda memnun kalmadım. Bir gün sorun açar mı ? Bence kesinlikle bir gün masraf çıkarıcak ama ben de çok uzun süre binmeyi düşünmüyorum bu araca. Daha geçen gün arkadaşın 2015 octi yi vuruntu sebebi ile servise bıraktık 6 bin masrafı iyi niyet vs 3800 e düştüler uğraşıyoruz.
    Kısacası iyi niyet adı altında kucağa alınmadan satmayı başaranların şanzımanıdır DSG :)

    Bu arada hakkını yemeyeyim kocaman araç , 1.6 dizel otomatik çok tasarruflu. Çalışırken çok güzel, bozulunca üzüyor :))

    Şu an ofiste 3 dsg araç var, biri 2013 b7 passat 60 bin km de kavrama değişmiş, diğeri 105 binde octi vuruntudan 3800 masraf cıktı volant diyo servis. Bendeki 88 binde b8 passat şimdilik sorun yok öncesinde de arıza vermemiş servis kayıtlarına göre.
    En zevkli şanzıman diye tutturmuşlar şunları biz yazınca fanboy diyorlar hocam. Çift kavrama şanzımanlar dur kalk trafikte eziyetten başka birşey değil. Hele ki hassas bir yere park etmeye çalışmak insanın bütün sinirini kaldırıyor.

    Trafik olmayan güzergahta ve sürekli uzun yolda kullanan varsa anlarımda dur kalk trafikte çekilecek dert değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ülkede tüketicinin konulduğu yer belliyken VAG grubundan bir araç alacaksanız sıfır ve garantili olarak alın. Alım gücü şartları bu haldeyken ikinci el hele ki garantisi bitmiş DSG'li araç almak büyük macera. Elbette ki en ufak bir sıkıntı yaşamadan uzunca bir süre kullanma ihtimaliniz de var lakin DSG bir arıza verdi mi hele ki elde de para yoksa insanın yaşının üstüne yaş koyar o süreç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Source-

    Arabayi 2 3 sene sonra değiştirmeyi düşünüyorsan bunlari simdiden kafana takmana ne gerek var? 2022 de bu sorun çözülür mü diye soruyorsun ama burada kimse VW'de DSG mühendisi olarak çalışmıyor çalışsalar bile sorunu cevaplayamazlar. Bekleyelim görelim belki VW tamamen vazgeçer DSGden.
    Tamda bunu yazacaktım. 2-3 sonraki işin derdini niye çekesiniz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AutoClubyoutube
    En İyi ve En Sorunsuz Otomatik Vites Tipi Hangisi? Artıları ve Eksileri İle Şanzımanlar | AutoClub
    https://www.youtube.com/watch?v=hYXZ8so8n_k


    şu videoyu zaman ayırıp baştan sona seyret sonra ne alacağına kendin otomatik olarak karar vereceksin

    yada hangisini almaman gerektiğine..




  • Octavianın tipini beğenebildiyseniz bence dsg yi boşverin. Dsg den daha büyük problem bence tasarımı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG mi uzak durun berbat bir sistem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    2015 dsg jetta kullanıyorum
    69.000de aldım şu an 103.000
    1,5 yıldır bende dikkat ederek falan sürmüyorum
    Hatta yolda kalan arkadaşımın aracını arkaya bağlayıp 6 kilometre uzaktaki sanayiye çektim hem de otomatik viteste ve yokuş yukarı haramidereden beykente...
    Daha bir defa manuel kullanmadım...
    Maşşallah tık demedi şimdiye dek..
    Dese bile artık sanayi de öğrendi bu şanzımanı yetkili servisteki astronomik rakamlara mecbur değiliz..
    siz sanırım olayın farklı bir yüzündesiniz.

    DSG arkaya araç bağlayıp otomatikte veya manuelde çekmeyle bozulmuyor..

    çift kavrama denen sistemi kuru kavrama ile çalıştırdıkları için sistem ısınıp kavrama ve mekatroniğe zarar veriyor.

    bu size denk gelmemiş olabilir.

    ama sistemin büyük yüzdesi kronik şekilde arızalı.

    dur kalk trafik sistemin en büyük düşmanı,bizdeki kitlede sadece d ye alıp giden cinsten sonuç

    kaçınılmaz.

    tork konvertörlü bir şanzıman varken neden illa çift kavrama gibi kuru bir sistem tercih edilir anlamış değilim.

    bir önceki aracım zf kullanıyordu tork konvertörlü

    şimdikinde aısın var tork konvertörlü tam otomatik

    özetle kuru kuruya olmaz mekanik sistemler




  • En iyisi hiç otomatiğe alışmamak. Hangi manuelciye sorsan ben otomatik sevmiyorum, almam der. Çünkü zaten bilmiyor. Biliyorum ki otomatiğin tadını alan manuele b.ka bakar gibi tiksinerek bakıyor.
    Her konforun bir maliyeti olacak tabiki otomatik seven balatasına arızasına katlanacak mecbur.
    Elektrikliler yaygınlaşana kadar manuele devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    siz sanırım olayın farklı bir yüzündesiniz.

    DSG arkaya araç bağlayıp otomatikte veya manuelde çekmeyle bozulmuyor..

    çift kavrama denen sistemi kuru kavrama ile çalıştırdıkları için sistem ısınıp kavrama ve mekatroniğe zarar veriyor.

    bu size denk gelmemiş olabilir.

    ama sistemin büyük yüzdesi kronik şekilde arızalı.

    dur kalk trafik sistemin en büyük düşmanı,bizdeki kitlede sadece d ye alıp giden cinsten sonuç

    kaçınılmaz.

    tork konvertörlü bir şanzıman varken neden illa çift kavrama gibi kuru bir sistem tercih edilir anlamış değilim.

    bir önceki aracım zf kullanıyordu tork konvertörlü

    şimdikinde aısın var tork konvertörlü tam otomatik

    özetle kuru kuruya olmaz mekanik sistemler

    Alıntıları Göster
    Güzel kardeşim ben olayın farklı bir tarafında değilim. Zan ile hüküm kurma öncelikle...

    Dsg, araba çekmekle bozuluyor demedim, kastettiğimi anlamayacak bir şey yok. Demek istediğimi anladın aşırı takıntılı, pimpirikli, malının kölesi olmuş tipler gibi kullanmıyorum aracımı anlatmak istediğim budur. Isınmasın diye de manuel falan kullanmam.. Öyle kullanacaksam ne anlamı kaldı otomatik aracın... Evet ben de o sizdeki kitledenim sadece D'ye alıp kullanıyorum aracımı...

    Evet arızanın bana denk gelmediği konusunda haklısınız. Foruma inat bozulmuyor dsg şanzımanım...

    Yine zan ile kurduğunuz başka bir hükme gelelim "sistemin büyük yüzdesi kronik şekilde arızalı"
    Bununla ilgili elinizde istatistik veri var mı?
    Yoksa işkembe-i kübra'dan mı sallıyorsunuz.
    Tamam biz de sık sık okuyoruz dsg arızalarını da bu kadar çok marka, modelde kullanılmış, bu kadar yaygın olan şanzımanın toplam üretilmiş dsg sayısına göre arıza oranı nedir? Buna bakmak lazım...
    Ya da dsg şanzımanım bozulmadı diye konu mu açmalı insanlar...

    Teknolojik gelişmelerin tümünü anlamana gerek yok adamlar bi şeyleri geliştirip, değiştiriyor. Verimlilik, konfor, maliyet, uzun ömür, memnuniyet gibi bir sürü kaygısı var üreticinin. Bütün dünya rekabet halinde yeni şeyler sunan kazanıyor.

    Sana tork kovertörlü tam otomatik şanzımanla mutluluklar dilerim, kazasız belasız arızasız binmek nasip olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CihangirCanavarı -- 23 Aralık 2019; 7:0:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Üstadım yağlı DSG bulursan hiç korkmadan bin arabaya ki yağlılar 2.0 tdi de olur 1.6 larda hiç duymadım ama şu da var 2015 ten sonra kuru tip olanların yağ oranını da 1.2 litreden yaklaşık 3 litreye çıkardılar ondan sonra şikayetler devam etmekle beraber bi nebzede olsa azaldı 2.0 tdi yağlı DSG kullanıyorum araç 142.000 de çok şükür şanzımana daha anahtar bile değmedi sadece volant ötmeye başladı oda yaklaşık 30.000 km daha götürür beni oda normal zaten şu da var tork konvektörlüler genelde daha uzun ömürlü olsa da zevksiz ve ruhsuzdur seçim sana kalmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • araç sıfır alınacaksa dsg den korkmaya gerek yok.bende aldım.2 yıl da garanti uzattım 4 sene kafam rahat.en fazla 5 yıl binmeyi düşünüyorum,hangi markayı alırsak alalım başımıza gelecekse gelir mantığındayım.
  • İstanbul, Ankara, İzmir gibi şehirlerde yaşıyorsanız DSG alınmaz.

    Trafik olmayan küçük Anadolu şehirlerinde ise dsg rahat rahat kullanılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haftalık DSG konusu açılmış. Babalar yorumları yapmış. Vag yine kınanmış.
    3 lira indirim görse 50 paket deterjan stoklayan grup gerekli cevabı vermiş. Artık rahatız, içimizi saran bu gururla günlük hayatlarımıza geri dönebiriliz.


    Bıkmadınız mı artık dsg muhabbetinden.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanatairum -- 23 Aralık 2019; 8:28:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    2013'te dizel otomatik Focus yoktu ki. Olmayan aracı mı sundular?

    Alıntıları Göster
    Ziyaaaa, ziyaaaaaaa
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.