Şimdi Ara

BOĞAZ KELEBEĞİ TEMİZLİĞİ VE FİYATI ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
2
Favori
172.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    arkadaşlar bende de seat ibza 1.6 stella var. şimdilik durduğu yerde klimayı açarsan stop ediyor gaza az yüklenirsen stop etmiyor. örneğin şehir içinde ilerlerken ışıklara yaklaştığımda boşa atınca araçta titreme oluyor. bazen rolantide çalışırkende titreme oluyor. sizce ne yapmam gerekir

    Araç lpgli mi ? Eğer lpgli ise hangi marka ?

    evet lpg li atiker sıralı sistem araç seat ibiza 1.6 stella 2001 model

    Tahmin etmiştim. Sorun enjektörlerde bence. Enjektörler sanırım kırmızı tip ve ateşleme hızını bazen tutturamıyor. Siyah enjektörlerin takılması lazım. Garantiliyse değiştirtin.

    garantisi yok yarın ustaya göstereyim olmazsa. enjektörler tahmnini olarak nekardır fiyatı

    120 TL 4 adet

    http://www.lpgyedekparca.com/atiker-enjektor-urun335.html




  • Boğaz kelebeği temizliği 40 lira dedi yağı değiştirdiğim usta tamam dedim yap, daha sonra temizlediğini ve çok kirli olmadığını o yüzden para almayacağını söyledi. yani taş çatlasa 50 verilir elzem birşey değil. 175 lira nedir yahu triger mi değiştircek altı üstü kelebek.

    Acil ustanızı değiştirin, aynı ustaya ucuz yaptırmaya çalışmayın derim.
  • KEREM04283 kullanıcısına yanıt
    200 TL civarındaydı geçen yıl . VW forumundan bazı arakadaşlar değiştirmişti. Önce boğaz kelebeğini temizletmeyi unutmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 7 Eylül 2013; 4:50:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    arkadaşlar bende de seat ibza 1.6 stella var. şimdilik durduğu yerde klimayı açarsan stop ediyor gaza az yüklenirsen stop etmiyor. örneğin şehir içinde ilerlerken ışıklara yaklaştığımda boşa atınca araçta titreme oluyor. bazen rolantide çalışırkende titreme oluyor. sizce ne yapmam gerekir

    Araç lpgli mi ? Eğer lpgli ise hangi marka ?

    evet lpg li atiker sıralı sistem araç seat ibiza 1.6 stella 2001 model

    Tahmin etmiştim. Sorun enjektörlerde bence. Enjektörler sanırım kırmızı tip ve ateşleme hızını bazen tutturamıyor. Siyah enjektörlerin takılması lazım. Garantiliyse değiştirtin.

    garantisi yok yarın ustaya göstereyim olmazsa. enjektörler tahmnini olarak nekardır fiyatı

    120 TL 4 adet

    http://www.lpgyedekparca.com/atiker-enjektor-urun335.html

    evet ustaya götürdüm cumartesi kelebeği temizlemişler. götürmüşken kışlık bakımlarıda yaptırdım ya değişimi filtreler falan aracın programlama sıkıntısı varmış ayarladık adaptasyonunuda hallettik dediler. ama halen aynı sıkıntı var. mesela dün gece araç durduğu yerde rolantide 1000 ile 500 devir arası inip çıkıyordu çok ilgintir ki farları kapattım kesti tekrar açtım gene yaptı sonra tekrar kapattım kesti. bugün gece de farlar açıkken böyle bir sorun olmadı bu arada enjektörlerde kırmızı enjektörmüş baktım. aracı alalıda fazla olmadı bilmem nasıl bir yol izlesem.




  • arkadaşlar benim de bir sorum olacak. Bizim araç 2004 toyota yaris. Gaz kelebeği telli. Araç 3 hafta yattı. Ondan sonra 3-4 gün kullandık aracı. İlk başlarda böyle gaz pedalını komple bırakınca tekrar basarken gaz pedalı yapışıyordu. Sanki gaz kelebeğinde birşeyler onunla yapışmış gibi.

    Sonra bir gün marşa bastım rölanti devri 2000. ama aşağı hiç inmiyor. D ye alınca zaten kendiliğinden yürüyen otomatik vites bu sefer hepten gidiyor. düz yolda gaz vermesen bile hafif hafif yakıyor araç. Babam aldı kullandı uzun bir süre dipgaz falan yaptı. Yattığı için pislik birikmiştir falan dedi. Rölanti düzeldi , gaza kendiliğinden basmıyor, fakat yakıt tüketimi biraz arttı. Sizce sorun kelebek mi ?
  • Merhaba arkaşlar benimde 2011 symbol var bugünde dahil olmak üzere belirli periyodlarda bir arızayla karşılaşıyorum.Arıza şöyle==önce elektrik arızası ışığı ve devamında motor arıza lambası yanıyor.Sonra arabada aşırı bir çekiş düşmesi ve devamında ayağımı gazdan çekince stop ediyor.Garantisi olduğu için 4 defa servise götürdüm.1.defasında arızayı bilgisayarla sildiler 2.ve 3. defasında kontak spreyle akünün üstündeki soketleri sildiler 4.defasında kelebeğin elekronik gaz pedalını değiştirdiler.1 sene geçmediki aynı arızayı tekrar verdi..ne yapmalıyım sizce arıza tam olarak ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    vw poloda 2 kere kelebek değiştirmiş ve sayısız kere temizletmiş birisi olarak yardımcı olmaya çalışayım.

    1-B.K nin kirlendiği nasıl anlaşılır?

    ilk önce rölantide devir göstergesi kendi kendine ufak ufak inip çıkmalar yapar. Arabayı sürerken sorun olmaz. İş ilerleyince vitesi boşa aldığınızda motor titremeye başlar. Son aşamada vitesi boşa aldığınızda araba stop eder, kontağı çevirince tekrar çalışır yolda kalmazsınız.Araba rölantideyken gaza sonuna kadar basıp pedalı bıraktığınızda rölanti sabitlenmez veya motor stop ederse b.k ni mutlaka temizletin.

    2- B.K kime temizletilmeli?

    ustanızda mutlaka kelebeği tekrar programlamak için gereken laptop veya el programcısı bulunmalı. Biriken kiri spreyle temizlerse, dozunu iyi ayarlamalı.Eğer B.K ayar almazsa akü sökülür ve araba 1 gece sanayide yatar. Yine ayar yemezse elinin ayarı düzgün olan bir usta tarafından zor kullanılarak penseyle ayar yapılır

    3- B.K temizliği kaç lira?

    haziran da 20 liraya yaptırmıştım.

    not:yazdıklarım tamamen vw 6n2 kasada (2001 model) yaşadıklarım sonucunda yazılmıştır. Başka marka ve modellerde durum farklı olabilir.

    Hocam çok teşekkürler. En çok duyduğum ve en az bilgi sahibi olduğum konulardan biriydi. Sayenizde az çok bilgi sahibi oldum. Baya bela bir iş bu boğaz kelebeği galiba.




  • Kırmızı ışıkta durduğum zaman fazla gaz vermediğimde stop ediyordu. Bugün sanayide yaptırdım. Olup olmadımı pek bişey anlamadım. Dıştan prıl pırıl görünüyordu. Usta söktü içi zivt gibi olmuş korum tutmuş baya bir. Tinerle mi bişeye ısladı fırçaya temizledi.Sonra balata spreyi falan sıktı. Hava filitresini de temizleyip hepsini geri taktı. Tabi arabanın kutupbaşını sökmediği için arıza lambası yandı. Gidip bilgisayara bağlattı başka yerde. Borcumuz ne dedim (tanıdık bir yer ) 10 TL sprey, 10 Tl servise bilg. bağlatma 30 Tl de işçilik dedi. Bende 40 TL verdim tanıdık olunca. Serviste 100 TL demişlerdi. Ama onlar adaptasyon falan yapıyorlarmış. Bunda gerek yok dediler. 20-30 Tl ye yapan yerlerde varmış ama nasıl yaparlar bilemem.
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Boğaz kelebeği tamiri mümkündür. Eğer soruları ve sorunları olan varsa bilgilendirme yönlendirme veya boğaz kelebeğinin tamiri konusunda yardımcı olabilirim. Yorumlarınızı bekliyorum. hatta özel soruları olanlar istedikleri saatte de arayabilirler. 05357191078
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncercoban


    Merhaba Arkadaşlar,

    Boğaz kelebeği tamiri mümkündür. Eğer soruları ve sorunları olan varsa bilgilendirme yönlendirme veya boğaz kelebeğinin tamiri konusunda yardımcı olabilirim. Yorumlarınızı bekliyorum. hatta özel soruları olanlar istedikleri saatte de arayabilirler. 05357191078


    hocam rolanti dalgalanmasının boğaz kelebeği hariç, başka bişeyden ötürü yapması mümkün müdür?

    hararet müşürü
    krank devir sönsörü
    direksiyon pompası gibi...

    araç 2004 bora 1.6 16v



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tandem_78 -- 28 Aralık 2013; 2:48:14 >
  • boğaz kelebeginden başka sebeplerden de o arizayi yapabilir. aracin marka modeli hakkinda bilgi verirsen daha detaylı bilgi verebilirim. ayrica araca cihaz baglattin mi? arabada gaz var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam araç 2004 bora pasific 1.6 16v, 2009 yılında brc tüp takılmış

    bu araçların debriyajları genelde yukarda kavrar. işte tam kavramayı sağlayıp kalkma eğiliminde eğer gazı tam ayarlayamazsan araba silkeleme yapıyor. yani gaz yememe gibi bi anormallik söz konusu. eğer başıma o gün öyle bişey geldiyse, ilk durmada veya boşa attığımda rolanti aşağı yukarı dalgalanıyor ve o gün öyle devam ediyor.

    hayır ilk kalkışta başıma böyle bişey gelmezse, o gün hiçbir sorun yaşamayorum

    ekranda hata verdiği zaman iki kez makinaya bağlattım, birinde fazla hava akışı çıktı, diğerinde hata çıkmadı. ayrıca ekranda hata verdiği zaman illa makinaya bağlatıp sildirmeye gerek yok. kendisi zaten 1-2 gün içinde kendi kendini siliyor.

    benim evin önü biraz keskin, garaja girerken fazla manevra yapmak zorunda kalıyorum. direksiyonu tam kırdığımda rolantide yine dalgalanma oluyor. tamam normal şartlarda tüm araçların pompasından gıv sesi gelir ama ben başka hiçbir aracın direksiyon aşırı kırıldığında rolanti dalgalanması yaptığını duymadım

    ayrıca boğaz temizlendikten sonrada yakın bi süre içinde yine bu sorunu yaşadım. ben bunun başka bişeyden kaynaklandığını düşünüyorum.
    çeşitli fikirler var, hararet müşürü, krank devir sensörü gibi...
    bu işin içinden nasıl çıkabiliriz, hayır ustamda bunları söyledi ama açıp bakmadık daha




  • senin arızanın sebebi yüksek ihtimalle motor kulaklarin aşırı esnek ve gaz telin gergin bırakılmış. gaz telini ayarlattirip esnek motor kulağını degistirtirsen problem cozulecektir.
  • senin arızanın sebebi yüksek ihtimalle motor kulaklarin aşırı esnek ve gaz telin gergin bırakılmış. gaz telini ayarlattirip esnek motor kulağını degistirtirsen problem cozulecektir.
  • tamamdır hocam, bunu da not aldım. alakan için sağol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEFACTO07

    Arkadaslar aracım 114.000 de, bogaz kelebegi temizliği diye bir şey duydum.ve bunu kendi ustamla konuştum. Kendisi ise bana bu işlemin olduğunu ve fiyatın 175 tl olduğunu söyledi. merak ettiklerim ;

    araca ne gibi bir etkisi vardır ?
    Yaptırmak gereklimi ?
    Fiyat nasıl sizce ?

    benim için önemli bir konu yardımcı olurmusunuz ? çelişkide kaldım ..

    Boğaz kelebeği ne zaman temizlenir.

    Arabanın rolantisi dengesiz ise stop ediyorsa fazla silkele yapmaya başlamışsa kısacası saçmalamayabaşladıysa git yaptır ama gerçekten fazla elleme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncercoban

    senin arızanın sebebi yüksek ihtimalle motor kulaklarin aşırı esnek ve gaz telin gergin bırakılmış. gaz telini ayarlattirip esnek motor kulağını degistirtirsen problem cozulecektir.

    hocam bi ince ayrıntı var, benim araçta bildiğim kadarıyla gaz teli yok
  • Mercedes'lerde direksiyonu tam kırdığınızda rölanti dalgalanması ateşleme beyni arızasına işarettir. Belki işinize yarar diye belirtmek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UCO -- 3 Ocak 2014; 18:38:12 >
  • Eğer konu ile ilgili temizlik spreyi arıyorsanız CLN Kimya'nın böyle bir ürünü var. clnkimya.com/tr/urun/5/karburator-temizleme-spreyi.htm
  • Benim 2004 156 var.Rolanti,ilk çalışma esnasında yükselip hemen normal seviyesine iniyor.Alfaların u özelliği kitapçıklarında yazılıdır. Yani ayar gerektirmiyor.Eğer aşırı derecede yükselme veya stop edecek kadar değişkenlik gösteriyorsa baktırmak gerekir.
    @mehmetery
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.