Şimdi Ara

BOĞAZ KELEBEĞİ TEMİZLİĞİ VE FİYATI ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
2
Favori
172.831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Periyodik bakım sırasında ayrı bir ücret vermeden temizlettirmiştim, bilgisayarlı ayar falan da yapılmadı ama hiç bir sorun yok.
  • bende yeni alfa romeo 156 t spark aldım araba genelde boştayken devirini ayarlayamıyor 1 in altına düşüyor tam stop edecek yağ lambası flan yanıyor tekrar toparlıyor devir 1.6 yakadar yükselip tekrar 1 de sabitlemeye çalışıyor acaba bu arabanında boğaz kelebeği temizlenmesine gerek varmı?birde sanayide usta bu arabanın rölanti ayarı ayarlanmaz otomatiktir dedi doğrumu?arabada sıralı otogaz var otogaz ustasıda bilgisayarında arabanın rölantisi yüksek dedi ama devir saati 1 de duruyor anlamadım gitti yardımlarınızı bekliyorum..
  • rölanti ayarlanır..eski vectra aracımda 700 dd den 900 dd ye yültseltmiştim.araç düzde gaza basmadan kendi gidebiliyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Kendiniz bile yapabilirsiniz.

    1 adet balata spreyi alın, hava filtre hortumunu kökünden o kelepçeden sökün çıkarın, gaz telini çekin kelebek açılınca içine balata spreyini sıkın bu kadar.

    Ha daha kapsamlı temizlik istiyorsanız o kelebeği yerinden çıkartın balata spreyi ile dolu bir kaba koyun ancak üzerini kazımayın sakın. Bir süre beklesin sonra tekrar takın, rölanti ayarı yapın bu kadar.

    175tl'ye carbon clean yaptırılır be:)


    gaz pedali kelebege telle bagli olmayan gaz kontrolunu ecudan alan bogaz kelebekleri soketi sokulup takildiginda yeniden bilgisayara baglanip kalibrasyon yapilmasi gerekiyor. aksi taktirde rolanti devri 1500den asagi inmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Kendiniz bile yapabilirsiniz.

    1 adet balata spreyi alın, hava filtre hortumunu kökünden o kelepçeden sökün çıkarın, gaz telini çekin kelebek açılınca içine balata spreyini sıkın bu kadar.

    Ha daha kapsamlı temizlik istiyorsanız o kelebeği yerinden çıkartın balata spreyi ile dolu bir kaba koyun ancak üzerini kazımayın sakın. Bir süre beklesin sonra tekrar takın, rölanti ayarı yapın bu kadar.

    175tl'ye carbon clean yaptırılır be:)


    gaz pedali kelebege telle bagli olmayan gaz kontrolunu ecudan alan bogaz kelebekleri soketi sokulup takildiginda yeniden bilgisayara baglanip kalibrasyon yapilmasi gerekiyor. aksi taktirde rolanti devri 1500den asagi inmiyor.

    Doğrudur, kendi aracım gibi gaz teli olanlar için geçerli bu.




  • Bu parça yeni nesil araçlarda da var mı?
  • aynı sorun bende de baş gösterdi 2000 model manuel vites polom var.
    sabahları araca binerken bazen kendiliğinden hiç bir pedala basmadan 3000 devire çıkıo bende kontağı kapatıp tekrar açıyorum 3. defa da falan düzelio neyse servise götürdük adam temizledi falan bir hafta olmadı sonra yine başladı.. ne yapayım arkadaşlar ne önerirsiniz??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEFACTO07

    quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    vw poloda 2 kere kelebek değiştirmiş ve sayısız kere temizletmiş birisi olarak yardımcı olmaya çalışayım.

    1-B.K nin kirlendiği nasıl anlaşılır?

    ilk önce rölantide devir göstergesi kendi kendine ufak ufak inip çıkmalar yapar. Arabayı sürerken sorun olmaz. İş ilerleyince vitesi boşa aldığınızda motor titremeye başlar. Son aşamada vitesi boşa aldığınızda araba stop eder, kontağı çevirince tekrar çalışır yolda kalmazsınız.Araba rölantideyken gaza sonuna kadar basıp pedalı bıraktığınızda rölanti sabitlenmez veya motor stop ederse b.k ni mutlaka temizletin.

    2- B.K kime temizletilmeli?

    ustanızda mutlaka kelebeği tekrar programlamak için gereken laptop veya el programcısı bulunmalı. Biriken kiri spreyle temizlerse, dozunu iyi ayarlamalı.

    3- B.K temizliği kaç lira?

    haziran da 20 liraya yaptırmıştım.

    not:yazdıklarım tamamen vw 6n2 kasada (2001 model) yaşadıklarım sonucunda yazılmıştır. Başka marka ve modellerde durum farklı olabilir.

    1. sorunun karşılığı olarak, rölantide dururken çok küçük inip çıkma oluyor ama o kadar da fazla değil sabahları 1.500 gibi devir soğuk oldugu için kendisi ayarlıyor. ama arabamda stop etme gibi bir problem yok. tabıkı farklı marka araclar kullanıyoruz. ama fiyat gerçekten iyi.

    Hocam merhaba bende 1994 kia sephia var enjeksiyonlu model LPG li sabahları 1500-ile 2000 devir aralıgında çalışıyor 25 km kadar gittikten sonra 1200 yada 1000 devire düşüyor (bazende düşmüyor) akşamlarıda aynı devirlerde çalışıyor 25 km yol yapıp kapatıp 10 dk sonra bastıgımda 800 dv de çalışıyor 800 de iken frene basınca 500-600 lere düşüyo ama stop etmiyo neden olabilir acaba jigle veya kelebek diye tahmin ediyorum




  • Aracım 2009 midline jetta. Ankara sokullu da bir işim vardı, gittim evin önünde durdum. 10 dk sonra geldim, kontağı çevirdim "engine fault workshop yazdı ve ekrandaki EPC, ASR lambaları araç çalışmasına rağmen yanık kaldı. Sonra gaza basayım beelki normale döner dedim, gaza bastım, gaz yemedi. Rölanti ayarında titreyerek çalışmaya devam etti. Sorun boğaz kelebeği ve değiştirmek durumunda kaldım. Temizleme yapılamadı, çünkü arıza elektronik (ECU) kısmındaymış.

    Sonuç = çekici + servis = 525 (100+425) lira



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanyasar -- 16 Temmuz 2012; 21:39:03 >
  • 3 ayda bir ben kendim temizliyorum...gerçi polonun boğaz kelebeği diğerlerine göre basit sayılır... 400 ml wd40 10 lira... 5 kere temizliyor... 1 temizlik 2 lira + el işçiği...
  • arkadaşlar bende de seat ibza 1.6 stella var. şimdilik durduğu yerde klimayı açarsan stop ediyor gaza az yüklenirsen stop etmiyor. örneğin şehir içinde ilerlerken ışıklara yaklaştığımda boşa atınca araçta titreme oluyor. bazen rolantide çalışırkende titreme oluyor. sizce ne yapmam gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    arkadaşlar bende de seat ibza 1.6 stella var. şimdilik durduğu yerde klimayı açarsan stop ediyor gaza az yüklenirsen stop etmiyor. örneğin şehir içinde ilerlerken ışıklara yaklaştığımda boşa atınca araçta titreme oluyor. bazen rolantide çalışırkende titreme oluyor. sizce ne yapmam gerekir

    Araç lpgli mi ? Eğer lpgli ise hangi marka ?
  • Rölanti sorunu çekmiyorsanız gerek yok boğaz kelebeği temizlemeye.

    Öte yandan kendiniz de yapabilirsiniz. Balata spreyi alın dip gaz yapıp açılan kelebeğin iç yüzeyine sıkın bu kadar basit.

    Çok ileri durumlarda kelebek çıkartılır balata spreyi gibi yağ çözücü bir sıvının içinde bekletilir ve öyle takılır ama gerek yok bu kadarına.
  • Al bi balata spreyi würthlerden kendin temizle bide bez al eline 15 tlye mal olur 50 kez de temizlersin bu fiyata
  • abiler karburator spreyi diye bi sprey var(carb spray) bunu kullanmak daha iyi olmazmı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 5 Eylül 2013; 13:37:01 >
  • Opel Vectra 1.6 (LPG'li) kullanırken boğaz (gaz) kelebeği tıkanması nedeniyle cok sıkıntı yasadım. Arac çalışıyordu ancak gaz yemiyordu. Zaten bakimi da gelmisti, bakimin uzerine 30-35 tl bir rakam (2009 yili) vererek temizletmistim. Satana kadar da bir sorun yasamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oha diyorum bu fiyata ben kendim açtım temizledim. bir balata spreyi gerekli. ve 4 civatayı açmak için 46 torx gerekli. 175 tl neymiş ya uçmuş bu ustalar ördek olarak görmüşler seni yanlış anlama ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    arkadaşlar bende de seat ibza 1.6 stella var. şimdilik durduğu yerde klimayı açarsan stop ediyor gaza az yüklenirsen stop etmiyor. örneğin şehir içinde ilerlerken ışıklara yaklaştığımda boşa atınca araçta titreme oluyor. bazen rolantide çalışırkende titreme oluyor. sizce ne yapmam gerekir

    Araç lpgli mi ? Eğer lpgli ise hangi marka ?

    evet lpg li atiker sıralı sistem araç seat ibiza 1.6 stella 2001 model
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    arkadaşlar bende de seat ibza 1.6 stella var. şimdilik durduğu yerde klimayı açarsan stop ediyor gaza az yüklenirsen stop etmiyor. örneğin şehir içinde ilerlerken ışıklara yaklaştığımda boşa atınca araçta titreme oluyor. bazen rolantide çalışırkende titreme oluyor. sizce ne yapmam gerekir

    Araç lpgli mi ? Eğer lpgli ise hangi marka ?

    evet lpg li atiker sıralı sistem araç seat ibiza 1.6 stella 2001 model

    Tahmin etmiştim. Sorun enjektörlerde bence. Enjektörler sanırım kırmızı tip ve ateşleme hızını bazen tutturamıyor. Siyah enjektörlerin takılması lazım. Garantiliyse değiştirtin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEREM04283

    arkadaşlar bende de seat ibza 1.6 stella var. şimdilik durduğu yerde klimayı açarsan stop ediyor gaza az yüklenirsen stop etmiyor. örneğin şehir içinde ilerlerken ışıklara yaklaştığımda boşa atınca araçta titreme oluyor. bazen rolantide çalışırkende titreme oluyor. sizce ne yapmam gerekir

    Araç lpgli mi ? Eğer lpgli ise hangi marka ?

    evet lpg li atiker sıralı sistem araç seat ibiza 1.6 stella 2001 model

    Tahmin etmiştim. Sorun enjektörlerde bence. Enjektörler sanırım kırmızı tip ve ateşleme hızını bazen tutturamıyor. Siyah enjektörlerin takılması lazım. Garantiliyse değiştirtin.

    garantisi yok yarın ustaya göstereyim olmazsa. enjektörler tahmnini olarak nekardır fiyatı




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.