Şimdi Ara

BMW G30 520i GELDİ! (1.6 170 BG) FİYATLAR İÇERİDE (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
1
Favori
20.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Kur 3 senede %100 arttı neredeyse, zira ötv de bir miktar artırıldı. 160bin 240bin olacakmış. Senin bu kafayla asla sıfır araç alamaman lazım, muhtemelen almıyorsundur da..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zamanlarda g30 için gırtlak dolusuna 350 isteniyor, kafayı yemişler diyordum. Şimdi hiçbir line ı olmayan araç 383 le başlıyor. Şimdilerde dolu dolu sayılacak bir 5.20i 420k oldu. Bakalım seçim sonrası neler olur. 2019 lar fiyat olarak heralde 500 ü görecek gibi.
    Alan mı, almayan mı pişman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    450.000₺ C200d mi kafayı yemiş bunlar. Millet o paraya S klass alıyor biz....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    2015 Temmuz'unda 156 bin TL'ye E180 bırakmışlardı. 2016 Aralık ayında yeni kasası 200 küsürdü. (Opsiyon falan da vardı)

    Bugün liste fiyatı 477 bin TL olmuş E180'in. 3-4 yıl önce bu paralara lüks SUV alınıyordu. Şimdi baz kasa E ve 5 kasalar bu fiyatlara geldi.

    Dediğin gibi bu ülkede uzun bir süre lüks araç alınmaz. Bence herkes elindeki aracın kıymetini bilsin. Almak isteyen de ikinci elde temiz ve uygun fiyatlarda araçlar alsın. Memleketin ne olacağı belli değil. Döviz günde 40 kuruş artıp 30 kuruş düşüyor.

    C200d 450 bine gelmiş. 2010'da 160-170 bine 520d satılıyordu. Her şey bir yana ÖTV zamları, kurdaki aşırı yükseliş derken uzun bir süre lüks araç almak pek çok kişi için hayal bugün Türkiye'de.
  • Eninde sonunda araba piyasasi patlat ya yurtdisindan 2. El ithalati yapılacak yada araba firmalari Türkiyeden cogu aracini cekip küçülmeye gidecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    2011 de bir Avukat abimiz 0 km 520D almıştı. 170.000 tl para vermişti. Oooo ne para be falan diyoduk.

    Şuan o paraya C sınıfı dolu araba bile alınmıyor.

    İstikrar süper bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıldaki fiyat farkına bakarmısınız ya 2017 de 520 m paketi 280 bin ken şimdi 400 binlerden fazla :D komedi gerçekten
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Nazar forumda var :D Ne zaman araçla ilgili birşey paylaşsam. Ya biri gelip vuruyor. Ya ben duvara sürtüyorum yada yeni aldığım lastiği falan yarıyorum çukura düşüp :D Göz var forumda kurşun döktürmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    O zamanlarda g30 için gırtlak dolusuna 350 isteniyor, kafayı yemişler diyordum. Şimdi hiçbir line ı olmayan araç 383 le başlıyor. Şimdilerde dolu dolu sayılacak bir 5.20i 420k oldu. Bakalım seçim sonrası neler olur. 2019 lar fiyat olarak heralde 500 ü görecek gibi.
    Alan mı, almayan mı pişman?
    Sabaha kadar yazdım fiyat yükselecek alın hatta yatırım tavsiyesi diye yazdım ama gel görün ki herkes suçlama peşinde..
  • Bende bir anımı anlatayım. 2016 Aralık ayı idi. S60 bakıyorduk. Aynı gün daha yeni yeni piyasaya sürülmüş SIFIR dolu bir S90 360 bin liraya gözümüzün önünde sahibine teslim ediliyordu. Şimdi aynı araç 700 bin liraralara dayandı. Ne desek boş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 30 Mart 2019; 12:42:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4007 kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsunuz. Ben geçen yıl Haziran ayında g30 u aldığımda bana epey tepki göstermişlerdi. Elimde tl olarak kalsaydım kalakalmıştım. Dövizde dursaydım sonuç pek değişmezdi, ancak duran bir varlığın da anlamı Yok. O zaman bi cesaret aldık. Şimdi iyiki almışım diyorum. Zaten ben aldıktan hemen sonra anormal sıçramalar başladı. Bi ara standart Luxury Paket 455k yı görmüştü, M olanlar da 465 i gördü. Sonra biraz fiyatları gevşettiler, ancak yine de çok yüksek. Kısacası paramız çok değer kaybetti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 30.03.2019 itibariyle 2018 model fiyatları:


    BMW G30 520i GELDİ! (1.6 170 BG) FİYATLAR İÇERİDE

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş araba ev fiyatına ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    30.03.2019 itibariyle 2018 model fiyatları:


    ikinci el temiz 5,30 i alınır sıfır olmasın ya zaten bu zamanda sıfır preimum araba alınmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    30.03.2019 itibariyle 2018 model fiyatları:


    1.6 litre araç 3+1 daire fiyatına hakikaten Çılgınlık. Ötv de var tabi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kübaya dogru gidiyoruz bu zihniyet devam ederse 10-15 sene icinde... Eski araclarda hurdaya donecek 20 yas ustu arabalari motor sifirlayip tamir ettirip ettirip kullanir millet artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Doğru diyorsunuz. Ben geçen yıl Haziran ayında g30 u aldığımda bana epey tepki göstermişlerdi. Elimde tl olarak kalsaydım kalakalmıştım. Dövizde dursaydım sonuç pek değişmezdi, ancak duran bir varlığın da anlamı Yok. O zaman bi cesaret aldık. Şimdi iyiki almışım diyorum. Zaten ben aldıktan hemen sonra anormal sıçramalar başladı. Bi ara standart Luxury Paket 455k yı görmüştü, M olanlar da 465 i gördü. Sonra biraz fiyatları gevşettiler, ancak yine de çok yüksek. Kısacası paramız çok değer kaybetti.
    Sizde e serisi vardı galiba bmw ye geçmişsiniz hayırlı olsun iki aracı kıyaslar mısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, w205 c180 vardı, ama w213 e200 var iş ortağımda, çok zaman aracını kullanırım, pek çok kez uzun yol tecrübesi olduğu gibi, birkaç ay boyunca ( yurt dışında olduğu dönemde) da tarafımca kullanılıp muhafaza etmşimdir. Hala da duruyor e200.
    Bende hem f10 hem g30 var.

    W213 kasa e serisinde rüzgar sesi mevcut, g30 bu konuda çok daha başarılı. Süspansiyon olarak aynı çapta jant (19) olmasına rağmen w213 daha sert. Araçta konuk yolcu iseniz, Mercedes te lüks algısı daha yüksek, command ile beraber kadran da ekran olunca daha teknolojik görünüyor. Ama görünüyor sadece. İşlevsellik g30 da daha iyi. W213 te 360 derece kamera çok başarılı, ekrana kamera görüntüsü çok net ve zamanlama olarak Harika geliyor.
    Command haritası next100 den iyi diyemem ama.
    Koltuk hafızalarının konumu ve görseli, Burmester hoparlör kapakları arabanın iç algısını çok yükseltiyor, ancak harman kardon, burmesterden başarılı. Daha net ve dolgun bir Yüksek ses var harman da.

    G30 kapılarının vakumları çok daha iyi çalışıyor. Bazen w213 kapıları çok soğuk havalarda çalışmıyor. G30 kapıları daha tok ve ağır hissettiriyor. Arka koltuğa iniş biniş te g30 daha başarılı. G30 arka koltuk minderi çok daha konforlu, w213 ün arka sırtlığı biraz dik. Cam tavandan dolayı çok az daha basık hissettiriyor.
    Trim sesi w213 de kafayı yedirtir. Neden mi? O digital ekranlarda albeni yüksek, ammaaaa biraz soğuk asvaltta yol alınca başlıyor çıtırtılar. Kocaman ızgara tarzı bir parça var ön göğüslükte, ekranların arkasına gelen yer. En küçük bir esnemede sesler senfoni yapıyor. Cam tavan gıcırtıları, emniyet kemeri yükseklik ayarının olduğu yerlerden trim sesleri epeyce geliyor. Sağ ön yolcu koltuğu boşsa, yoldaki vivrasyondan kaynaklanan titreme mevcut, bazen ses yapıyor. Kullandığımız w213 ü kendim almayı düşünürken alamamıştım 2017 de. O aracı kendime özel sipariş geçmiştim. Dışı selenit gri, içi hafızalı taba rengi Nappa derisi koltukları, Burmester ses sistemi, akustik izolasyon paketi, konforlu süspansiyonlu, antrasit tavan döşemesi, command, digital kadran, premium paket gibi donanımları olan oldukça dolu bir araba. Kısmet 1 yıl sonrasında g30 almak nasip oldu.

    G30 daha kaslı, irice ve heybetli duruyor. Yolda giderken de zaten e serininden daha güzel dengeli salınımlar sergiliyor.
    Alt devirlerde motorların öyle ahım şahım farkı Yok. 184 bg alt devirlerinde 170 lik motordan çok farklı değil. 9g şanzıman oranları çok az daha kısa. Vites geçişlerinde başa baş a yakınlar. Ama 9g çok oynuyor vitesle. 160 dan sonra daha canlı bir gidişi var e serisinin.

    Fiyatlar konusunda ne dersek diyelim, pahalı araçlar evet, döviz bazında çok fazla değişiklik göstermese de tl bazında çok çok pahalı malesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Vay be,forumda çok kavga çıkmıştı e serisiyle ilgili boşuna değilmiş.trim sesi ha size pm attım bi bakarsanız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 30 Mart 2019; 22:48:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.