Şimdi Ara

BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    600 beygirlik motora ve M xDrive dört çeker sisteme sahip olan 2018 BMW M5 modeli oldukça dişli bir canavar. Bu canavarın performansını biraz daha arttırmak isteyen Bavyeralı üretici, bugün yeni M5 Competition üzerindeki örtüleri resmi olarak kaldırdı. İşte 2019 BMW M5 Competition modelinin özellikleri ve fiyatı:
     

    Sıralamaya kaputun altından başlayacak olursak, standart M5 modeline kıyasla 25 beygirlik bir artış bulunan M5 Competition modelinde 625 beygir güç ve 750 Nm tork üreten çift turbo 4.4 litre V8 ünite yer alıyor. BMW, sağlanan bu güç artışıyla birlikte aracın 0-100 km/s ve 0-200 km/s değerlerinin sırasıyla 3.3 saniye ve 10.8 saniye olduğunu belirtiyor. Bu da standart modelle karşılaştırıldığında sırasıyla 0.1 ve 0.3 saniyelik bir gelişim anlamına geliyor.

     

    10.7 litre yakıt tüketimi  

    Tıpkı standart M5 modelinde olduğu gibi M5 Competition da 8 ileri M Steptronic otomatik şanzıman aracılığıyla gücünü yola aktarıyor. Dört çeker sistem de Aktif M Diferansiyel ile birlikte çalışmasını sürdürüyor. Bazı güç aktarma bileşenleri aynı şekilde varlığını korusa da, BMW araçtaki motorun sıkıştırma oranının artırıldığını belirtiyor. İddia edilen karma yakıt tüketimi ise 100 km'de 10.7 litre.

     
     
     

    Burada sınırlı kalmayan güncellemeler aracın şasi ve süspansiyon sisteminde de kendini gösteriyor. Yapılan değişikliklerle birlikte BMW M5 Competition modelinin yerden yüksekliği 7 mm azaltılmış ve eskiye nazaran yüzde 10 daha sert bir süspansiyon tercih edilmiş.

     
     

    Tasarımda hafif dokunuşlar 

    Competition modeli performans odaklı bir araç olduğu için tasarım tarafında hemen göze çarpmayan ufak değişimler tercih edilmiş. Genel tasarım anlayışını sürdüren araç, Competition rozeti, 20 inç hafif alaşımlı jantları ve kendine has spor egzoz sistemiyle tasarımsal açıdan farklılığını ortaya koyuyor.

     

    2019 BMW M5 Competition modeli temmuz ayında üretim bandına çıkacak ve 110 bin 995 dolardan başlayan fiyatlarla satışa sunulacak.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
     







  • Bunlar olurken halkımız: BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı
  • Mercedes özentiliği. Eskiden M ler tek modeldi. Eskiden M ler arkadan itişti şimdi 4 çeker oldu.
  • Mercedes varken bmw her zaman 2'ci sırada olacaktır.
  • Competition bile çok sade kaldı sıfır heyecan. Ama E63 öyle mi

    BMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttıBMW, 625 beygirlik yeni M5 Competition modelini tanıttı






  • Looks like BMW is copying Mercedes to make the BMW M a sub-brand like AMG...
  • Şu araba 111 bin TL olsa iyi olurdu be. Ama tabi mühendis maaşı da 2000 - 3000TL olacak. (mevcut durum)

  • M her zaman efsanedir ancak tüm modelleri m oldu artı m paketleri çıktı. Anlayacağınız m ortalık mali oldu

  • Bu BMW nin neden tüm modelleri birbirine

    benziyorsun? Bana göre BMW boş ve gereksiz bir araç M paketlerinden hiç hoşlanmıyorum

  • 100km de 10.7 litre... Yalancıyı?

    Benim 320i ED eco-pro modunda hem de uzun yolda 6 litrenin altına düşmüyor. Ortalama 7,5 litre...

    4,4 Litre motor, 8 silindir, çift turbo, 2 tona yakın ağırlık ve ortalama 10,7Lt yakacak hemi?

    Görürsem söylerim. Bu arabay 90'nın üzerine hiç çıkarmasan bile temiz ortalama 13 litresi var.

  • vay be adamlar kendi para biriminde 100 bine m5 alıyor biz kendi para birimizde 100 bine egea alıyoruz. ama az yakıyor egea.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceo-tr -- 9 Mayıs 2018; 16:52:56 >
  • bana saçma geldi biraz.m5 modeli yeni çıktı sayılır.
    üzerine başka bir model donanım adı altında birşey çıkartıyorsun yeniledim dediğin şey 25 bg artı güç amörtisördü egzozdu.
    illaki fark vardır fakat üst bir seri olacaksa benim beklentim en az 100 bg daha fazlası olur başka gövde kombinasyonları olur iç mekan değişiklikleri olur.
    bana biraz göz boyama pazarlama hilesi gibi geldi.yoksa normal m5 alan adam o 25 bg güce zaten istediği anda yazılım denen şeyle ulaşabilir.
  • cadillaccts C kullanıcısına yanıt
    CarWow testinde E63 e geçildiği için çıktı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nbacıshaquılle kullanıcısına yanıt
    gördüm bende testi.madem böyle bir yarış içindesin 25 bg den daha iyi işler çıkarıp mercedesi gömecek bir seri yapardım ben olsam.yani ufak farklarla değilde daha iyi sürelerle bariz bir galibiyet.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    arkadan itişli o beygirdeki bir arabayı kaç kişi kullanabilir merak ediyorum. araçlar herkese hitap etsin diye üretiyorlar. piste çıkmamış adama versen arkadan itişli arabayı yok eder direkt.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahoho

    arkadan itişli o beygirdeki bir arabayı kaç kişi kullanabilir merak ediyorum. araçlar herkese hitap etsin diye üretiyorlar. piste çıkmamış adama versen arkadan itişli arabayı yok eder direkt.

    4x4 araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Mercedes özentiliği. Eskiden M ler tek modeldi. Eskiden M ler arkadan itişti şimdi 4 çeker oldu.
    Dünyası Mercedes'ten ibaret olan birisinin Mercedes özentiliği demesi doğal tabi.

    --

    Editör haberde fiyat veriyorsun ama hangi ülkede geçerli olduğunu yazmıyorsun. Amatör iş yapmak ruhunuza işledi herhalde.
    Kaynağı da hiç yazma, internet de geç ne önemi var.
  • 600 beygirlik arabayi herkes kullanmasin zaten hakkini verenler kullansin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Furkan bakıyorum BMW konularından ayrılmıyorsun. Sözde sevmiyorsun ama her gün BMW forumlarında dolaşıyorsun. Burada bakmayın Mercedes özentisi dediğine. M5 CP, E63S'in içinden geçerken Furkancığın gözyaşları ekrana damlıyor olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukaridaki yorumlari gordukten sonra onlara sesleniyorum.

    M serilerinde daha once de farkli modeller vardi Gt, Csl gibi yani mercedese benzeme gibi bir durum yok. Ayrica mercedes varken alinmaz diyenlere de once M serisi vardi. Mercedes kadinlara ve yaslilara araba yapmaya devam etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.