Şimdi Ara

BMW 5 SERİSİ F10 (255. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.550
Cevap
111
Favori
725.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mtiraka M kullanıcısına yanıt
    Bilgisayara bağlayıp bleeding yaptığına göre ustanız tecrübeli ve bilgili birisi tebrik ediyorum kendisini.

    Radicool nf koydunuz değil mi, düz radicool yanlış seçim olurdu çünkü. BMW N 600 6910 Karşılaması gerekiyor motor sağlığı için.

    Soğutma suyunu genleşme kabındaki maksimum çizgisine göre koymak gerekiyor, tıpkı motor yağı gibi. Genleşme kabına bakarsanız az mı koyuldu çok mu anlarsınız.

    Soğutma suyuna asla saf (Consantre) antifiriz konulmaz (zaten siz de koymamışsınız). Şişenin arkasına bakarsanız %50 saf su ile karıştırılması gerektiği yazar. Saf halde konulması antifirizin performansını arttırmaz aksine donma ve kaynama noktalarını aşağı çeker, aynı şekilde saf su yerine içme suyu koymak da sorunlara yol açar. %50 de çok önemlidir, antifirizin en yüksek performans verdiği karışım oranıdır. Eğer antifirizin üzerinde premix gibi bir ifade varsa saf su ile karıştırmaya gerek yoktur , önceden karıştırılmış demektir. Kutunun önünde ve arkasında açıkça belirtir zaten bunu da. Türkiyede premix pek bulunan bir şey değil zaten.

    Yağ kaçağı konusunda ise kendi araçlarımda hiç karşılaşmadım fakat sadece kardeşimin seat leon aracında geçen yağ bakımı yaparken fark ettim, araç sıfırdan beri kardeşimde ve daha 36000 kmde 2014 model. Ciddi şekilde terleme yapmış keçelerden falan. Yağ eksilttiğini hiç farketmedik çünkü hep zamanından çok önce yağ değişimi yaparım. Yani bana kullanımla ya da bakımla çok alakalı değilmiş gibi geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself

    Bilgisayara bağlayıp bleeding yaptığına göre ustanız tecrübeli ve bilgili birisi tebrik ediyorum kendisini.

    Radicool nf koydunuz değil mi, düz radicool yanlış seçim olurdu çünkü. BMW N 600 6910 Karşılaması gerekiyor motor sağlığı için.

    Soğutma suyunu genleşme kabındaki maksimum çizgisine göre koymak gerekiyor, tıpkı motor yağı gibi. Genleşme kabına bakarsanız az mı koyuldu çok mu anlarsınız.

    Soğutma suyuna asla saf (Consantre) antifiriz konulmaz (zaten siz de koymamışsınız). Şişenin arkasına bakarsanız %50 saf su ile karıştırılması gerektiği yazar. Saf halde konulması antifirizin performansını arttırmaz aksine donma ve kaynama noktalarını aşağı çeker, aynı şekilde saf su yerine içme suyu koymak da sorunlara yol açar. %50 de çok önemlidir, antifirizin en yüksek performans verdiği karışım oranıdır. Eğer antifirizin üzerinde premix gibi bir ifade varsa saf su ile karıştırmaya gerek yoktur , önceden karıştırılmış demektir. Kutunun önünde ve arkasında açıkça belirtir zaten bunu da. Türkiyede premix pek bulunan bir şey değil zaten.

    Yağ kaçağı konusunda ise kendi araçlarımda hiç karşılaşmadım fakat sadece kardeşimin seat leon aracında geçen yağ bakımı yaparken fark ettim, araç sıfırdan beri kardeşimde ve daha 36000 kmde 2014 model. Ciddi şekilde terleme yapmış keçelerden falan. Yağ eksilttiğini hiç farketmedik çünkü hep zamanından çok önce yağ değişimi yaparım. Yani bana kullanımla ya da bakımla çok alakalı değilmiş gibi geliyor.
    Nf miydi dikkat etmedim. Eğer düz radicool ise problem yaratırmı?
    Yaptığı işlem bleedingmi bilmiyorum ama araca pc yi bağladı. Sonra gaz pedalına bastı 5 e kdarmı ne saydı. Sonra elindeki pcden işlem başlattı. O arada kalorifer en sıcak modda en üst üflemede çalışıyordu. İşlem bi 10-15 dakika kadar sürdü.
    O arada motorun yanınamkulağımı götürdüğümde hortumlardan su sesi geliyordu.(motor çalışır durumda değildi işlem sırasında)
    Aslında pc ye bağlamadanda havası alınabilir fakat sonrasında içeriye su sesi verir dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mtiraka M kullanıcısına yanıt
    Problem yaratır elbette ama ne düzeyde olur ya da kullanıcı nazarında önemli olur mu bilemem. Çünkü araç üreticisi bir şartname koyuyorsa bir bildiği vardır motoru üreten, hangi maddelerin zarar verdiğini bilen o. Bmw öncelikle diyor ki Bmw "logolu antifirizi kullan onu kullanmazsan bile en azından şu şartnameleri karşılayan bir antifiriz kullan."

    Suyun bile içinde bulunması gereken maksimum klor miktarından sülfat miktarına kadar açık olarak belirtmişhttps://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520i-lim/repair-manuals/17-cooling/1HZe3We

    Modele, yıla göre göre içinde hangi inhibitörün olması gerektiğini söylemiş (aracınız için G48 olması lazım)https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520i-lim/repair-manuals/17-cooling/1VndAEbNUP

    radicool yeşil renktedir, radicool nf mavi renktedir. Radicool nf Bmwnin istediği gibi amin bazlı, fosfatsız ve mono etilen glikol bir antifirizdir, Ayrıca Mobil Antifreeze Extra da G48 dir ve BMW N 600 69.0 onayına sahiptir (Bmw'nin oe antifiriz tedarikçisidir)

    Bu olay biraz şuna benziyor dizel partikül filtresine sahip bir araca dpf uyumlu yağ konulması gerekiyor ki dpf tıkanmasın. dpf uyumlu olmayan bir yağın motora zararı var mı, sanmıyorum. Zararı dpf'e. Soğutma suyunda da belki direkt motor bloğuna zararı olmayabilir ama diğer parçalara (motor içindeki plastikler, kauçuklar vb) zararı olabilir belki.

    Ama buna rağmen birisi çıkar da ben yıllardır Bmw onaysız antifiriz kullanıyorum bir sorun yaşamadım derse de bir şey diyemem, burası Türkiye teori her zaman pretiğe uymuyor.

    Bleeding konusunda ise inan bana doğru prosedürü uygulamış usta, yoksa bilgisayara neden bağlasın. Her usta yapmaz da onu bilmez de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Do It Yourself -- 30 Aralık 2019; 0:38:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself

    Problem yaratır elbette ama ne düzeyde olur ya da kullanıcı nazarında önemli olur mu bilemem. Çünkü araç üreticisi bir şartname koyuyorsa bir bildiği vardır motoru üreten, hangi maddelerin zarar verdiğini bilen o. Bmw öncelikle diyor ki Bmw "logolu antifirizi kullan onu kullanmazsan bile en azından şu şartnameleri karşılayan bir antifiriz kullan."

    Suyun bile içinde bulunması gereken maksimum klor miktarından sülfat miktarına kadar açık olarak belirtmişhttps://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520i-lim/repair-manuals/17-cooling/1HZe3We

    Modele, yıla göre göre içinde hangi inhibitörün olması gerektiğini söylemiş (aracınız için G48 olması lazım)https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520i-lim/repair-manuals/17-cooling/1VndAEbNUP

    radicool yeşil renktedir, radicool nf mavi renktedir. Radicool nf Bmwnin istediği gibi amin bazlı, fosfatsız ve mono etilen glikol bir antifirizdir, Ayrıca Mobil Antifreeze Extra da G48 dir ve BMW N 600 69.0 onayına sahiptir (Bmw'nin oe antifiriz tedarikçisidir)

    Bu olay biraz şuna benziyor dizel partikül filtresine sahip bir araca dpf uyumlu yağ konulması gerekiyor ki dpf tıkanmasın. dpf uyumlu olmayan bir yağın motora zararı var mı, sanmıyorum. Zararı dpf'e. Soğutma suyunda da belki direkt motor bloğuna zararı olmayabilir ama diğer parçalara (motor içindeki plastikler, kauçuklar vb) zararı olabilir belki.

    Ama buna rağmen birisi çıkar da ben yıllardır Bmw onaysız antifiriz kullanıyorum bir sorun yaşamadım derse de bir şey diyemem, burası Türkiye teori her zaman pretiğe uymuyor.

    Bleeding konusunda ise inan bana doğru prosedürü uygulamış usta, yoksa bilgisayara neden bağlasın. Her usta yapmaz da onu bilmez de.
    Hocam türkiyede zaten şartname okuyan kullanıcı. Ustalar kafasının dikine. Normal şartlarda zaten suyu komple boşaltıp üçindeki antifirizle karıştırmamalıydı. Ama üstüne belkide farklı bileşende antifiriz ekledi. Kısa vadede problem çıkartmayabilir ama uzun vadede dediğiniz gibi çıkartacaktır. Eski aracımda yağ soğutucu delinip suya yağ karıştırmıştı ve araç balımlı bir araçtı nazik kullanılan araçtı. Bence tek suçlusı dandik antifirizde. Ustalara kalsa bişi olmaz. Bleeding yapmış deneyimli ıstaymış dedğiniz kişi bile buna dikkat etmiyor.
    Bu arada siz baya teknik olarak bilgilisiniz. Bmw kullanıcısımısınız yoksa teknik olarak meslekmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mtiraka M kullanıcısına yanıt
    Araştırmayı seven bir kullanıcıyım sadece.

    Çok geçmeden aracın antifirizini doğrusuyla değiştirmeniz mantıklı bence. Kaldı ki antifiriz zaten ömürlük değil, motor yağı gibi belli periyotlarda değişimi gerekiyor. Benim de bu yaz değiştirmek gerekiyor aslında, 5 yıl olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Do It Yourself D kullanıcısına yanıt
    Peki bu araç toplamda nekadar su alıyor. Tamamen boşaltıldığında kaç litre antifreez eklenmeli. Yada araç alttan tapa falan açıldığında su tamamen boşalırmı yoksa içerde kalırmı biraz. Yani ozaman yenisini koymak mantıklı değil gene karışacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mtiraka M kullanıcısına yanıt
    Newtis.info sitesinden vin numarası yazarak çok detaylı bilgi alabilirsiniz ama kısaca anlatayım.

    Aracınız f10 520i n20 motor ise 9.9 litre soğutma suyu kapasitesi varmış.https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520i-lim/repair-manuals/17-cooling/17-00-cooling-check/I6ojP18a

    Yani 5 litre antifiriz 5 litre de saf su yeterli olacaktır. Karışımı aracca koymadan ayrı (temiz) bir kapta karıştırmak daha doğru.

    https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520i-lim/repair-manuals/17-cooling/17-00-cooling-check/HmXWdxuP

    İçinde eski antifirizin bir miktar kalmasında sakınca yok (kalsa bile çok çok az bir miktar kalır) çünkü zaten antifiriz hayli fazla (9.9 litre) ve değişim aralığı olarak bmw, m olmayan araçlarda 4 yıl m araçlarda 3 yıl öngörmüş, yani bence çok kısa ama yapacak bir şey yok. (Bmw’nin antifiriz için lifetime ibaresi kullanmasına bakmayın servis kılavuzunda antifiriz işin 4 yıl değişim aralığını veren de Bmw’nin kendisidir)

    Ama yine de tam flush yapmak isterim derseniz, antifirizi boşalttıktan sonra sadace saf doldurup tekrar boşaltıp (durulama yapmış olursunuz) en son %50 antifiriz %50 saf suyu doldurabilirsiniz. Bence çok gerek yok ama özellikle antifiriz çok uzun zamandır değişmediyse yapılabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaslar, bir sorum olacakti. 2011 f10 520d aracim var. Xenon ampullerini yurt disindan aldim. Bugun kendim degistirmek icin camurluk icindeki kapagi actim. Farin ustunde ampulu kapatan ve cevrilerek acilan kapagi acmayi bir turlu basaramadim. Saat yonu tersine cevirmek gerekiyormus, uzerindeki ibarede bu sekilde ama bir turlu gucum yetmedi. Diger taraftaki fara baktigimda sanki yanindaki kapakla beraber iki kapagi sabitleyen uzerinde iki tane vida olan bir plastik parca gordum ama cok mantikli gelmedi. 2014 sonrari LCI araclarda bu kapak 4 civata ile sabitlenmis durumda, internette bu sekilde gosteriliyor. Benim aracim makyajsiz oldugu icin kolayca acabilmem gerekiyordu ama yapamadim.

    Daha onceden ampul degisimi yapmis arkadaslar var ise yardimci olabilirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Do It Yourself D kullanıcısına yanıt
    Sizde f10 mu kullanıyorsunuz?
    Hocam verdiğiniz linkler gerçekten işeyarar çok teşekkür ederim.
    Vin i çekmesi normalde servis kayıtlarını nasıl çekiyor aklım ermiş değil. Servislerin ağındanmı yoksa direk bmw nin almanyadaki merkezindenmi ilginç. Türkiyede servisler neredeyse bunu ücretli sağlayacakken Rus lara ait sistem bizim datamzı gösteriyor.
    Ayrıca aracımda nbt var ama donanım listesindeki kodu nedir acaba. Yani sonradanmı takılmış yoksa siparişteni takılmış merak etmekteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Do It Yourself D kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi usta deneyimliymiş.Bu arada geçen gün değiştirilen contaların tamir prosedürüne baktımda ustam gerçekten işi bilerek yapmış. Tamda görseldeki prosedüre göre sökülmüş herşey. Boşa söktüğünü düşündüğüm ama sesimi çıkarmadığım herşey tamda olması gereken sıradaki gibi sökülmüş. İlk defa gitmiştim artık başka biyere gitmem galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mtiraka M kullanıcısına yanıt
    F30 kullanıyorum, rica ederim benim de çok işime yarıyor bu tip siteler.

    servis kayıtlarını Bmw aos sisteminden çekiyor. Bu sistem paralı üyelik tabanlı bir sistem ve Bmw servislere saatlik,günlük,aylık vs gibi sürelere satıyor. Bazıları (özellikle ruslar) bu sistemden kısmi ve ücretsiz olarak kullanıcıların da yararlanmasını sağlıyorlar. Bazıları da ufak ücretler istiyor. Harita güncellemesi satanlar da bu sistem üzerinden aracın navigasyon dosyalarına erişip ufak bir yazılım ile lisans anahtarı üretip satıyorlar. Bmw'yi kazıklıyorlar aslında. Bu sistem üzerinden araca servis kaydı eklemek de mümkün.

    Nbt için "S609A Navigasyon sistemi, Professional" kodu olması gerekiyor listede. Varsa bu kod Nbtniz fabrikasyondur.

    Ayrıca ufak bir araştırma yaptım, ve piyasadaki en kaliteli antifirizin mobil antifreeze extra olduğuna kanaat getirdim, özellikle kaynama noktası yüksek ve basf G48 içeriyor, lakin yeni tarihli satan bir yer bulamadım, en yeni tarihli satan yer 2018 üretimi demiş, halbuki raf ömrü 5 yıl (2 yıl rafta geçmiş 4 sene de arabada geçirse 6 yapar. yani en azla 1 yıl rafta beklemiş antifiriz almak lazım ki Mobil antifirizine 3 yıl ömür biçmiş) Bu yüzden Bmw orijinal 1.5L antifiriz almaya karar verdim 4.5 litresi 200 küsür Liraya gelecek bana Mobil de 5 litresi 200 lira civarında, yani arada çok fazla bir fark yok, hatta bir ihtimal yetkili serviste indirim varsa dışarıdan da ucuza alabilirim. Bmw orijinal antifiriz (83192211191) ömür olarak da, içerik olarak da her halükarda en uyumlu ve kaliteli seçenek zaten bir de aynı paraya gelirse ne ala. 6.9 Litre benim soğutma suyu kapasitem ve 3.5 litre su 3.5 litre (mecbur 4.5 alacağım) antifiriz yeterli olacak benim için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Do It Yourself -- 30 Aralık 2019; 0:19:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself

    F30 kullanıyorum, rica ederim benim de çok işime yarıyor bu tip siteler.

    servis kayıtlarını Bmw aos sisteminden çekiyor. Bu sistem paralı üyelik tabanlı bir sistem ve Bmw servislere saatlik,günlük,aylık vs gibi sürelere satıyor. Bazıları (özellikle ruslar) bu sistemden kısmi ve ücretsiz olarak kullanıcıların da yararlanmasını sağlıyorlar. Bazıları da ufak ücretler istiyor. Harita güncellemesi satanlar da bu sistem üzerinden aracın navigasyon dosyalarına erişip ufak bir yazılım ile lisans anahtarı üretip satıyorlar. Bmw'yi kazıklıyorlar aslında. Bu sistem üzerinden araca servis kaydı eklemek de mümkün.

    Nbt için "S609A Navigasyon sistemi, Professional" kodu olması gerekiyor listede. Varsa bu kod Nbtniz fabrikasyondur.

    Ayrıca ufak bir araştırma yaptım, ve piyasadaki en kaliteli antifirizin mobil antifreeze extra olduğuna kanaat getirdim, özellikle kaynama noktası yüksek ve basf G48 içeriyor, lakin yeni tarihli satan bir yer bulamadım, en yeni tarihli satan yer 2018 üretimi demiş, halbuki raf ömrü 5 yıl (2 yıl rafta geçmiş 4 sene de arabada geçirse 6 yapar. yani en azla 1 yıl rafta beklemiş antifiriz almak lazım ki Mobil antifirizine 3 yıl ömür biçmiş) Bu yüzden Bmw orijinal 1.5L antifiriz almaya karar verdim 4.5 litresi 200 küsür Liraya gelecek bana Mobil de 5 litresi 200 lira civarında, yani arada çok fazla bir fark yok, hatta bir ihtimal yetkili serviste indirim varsa dışarıdan da ucuza alabilirim. Bmw orijinal antifiriz (83192211191) ömür olarak da, içerik olarak da her halükarda en uyumlu ve kaliteli seçenek zaten bir de aynı paraya gelirse ne ala. 6.9 Litre benim soğutma suyu kapasitem ve 3.5 litre su 3.5 litre (mecbur 4.5 alacağım) antifiriz yeterli olacak benim için.
    Data cardda profesional navigasyon yok muhtemelen sonradan takılmış.
    Yetkili servis araca kayıtlı yedek parça indirim kodu olduğunu söylemişti. Antifreeze dede geçerli olursa indirimli alabilirim servisten. Tabi değiştirtmek için de ustaya gitmek gerek. O da ataşehirde. Bi dünya uğraşıcaz gene. Bi 10 gün sonra yap kaçağı varmı diye kontrole götürücem tekrar ama bakalım artık.
    W204 kasa c180 den f10 geçtim bmw ye yabancıyım. Amg den sonra süspansiyon falan yumuşak geldi. Donanım olarakta daha dolu iç mekan olarakta geniş.Fakat fren konusunda ve far konusunda (adaptif ıls vardı 204 de) bana mercedesi aratacak gibi. Mercedeste tabiri caizse zımba gibi fren vardı. Bunda uzayıp gidiyor araç. Bilmem aracın ağırlığından bilmem fren performansı bukadar bu araçların. Servis kayıtlarında fren hidroliği değişmesi ile alakalı birşey göremedim. Acaba değiştirsek performansı artarmı? Balatalarım falan gayet iyi. Disklerde de öyle çizik kanal falan yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugüne kadar triger değişimi dışında daha bir kere antifiriz değiştirmedim.
    2. El araba aldığımda kışa girerken ölçtürüp eksikse aynı renkten ekletip devam ettim.fren hidroliğide aynı hiç komple değiştirtmedim
    Bu kadar takmayın kafaya antifirizin derecesi -25~30 ise aynen devam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mtiraka M kullanıcısına yanıt
    Hocam lastikleriniz nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Hocam aracı alalı 15 gün oldu. Üzerinde statmaxx lastik var ve iyi durumdalar. Aslında herhangi bir problem yok frenlemede ıslak zeminde ama Nasıl lastik olduğunu bilmediğim için önceliğim lastikleri değiştirmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Donma noktasını (dereceyi) değil de korozyon korumasını daha önemli buluyorum ben. Size de tavsiyem antifirizin korozyon korumasını da ölçtürün bence. Değişim sebebi donma noktasının düşmesi değil. belli bir süre sonra korozyon korumasının azalması. Tıpkı motor yağının yağlama özelliğinden önce temizleme özelliği kaybetmesi gibi.

    Hadi antifirizi anlarım belki, bozulduğu yerde bırakır yenisini alırım rahatlığınız vardır. Ama fren hidroliği önemli bence, hem kendi hayatımız hem de başkalarının hayatını emanet ettiğimiz bir kaç parçadan birisi fren sestemi.

    Fren hidroliğinin içinde zamanla oluşan suyu üstten ekleyerek gidereneyiz. Oluşan o azıcık su bile zamanla fren performansının yarı yarıya düşmesine sebep olabilir. Bence lastik diş derinliği gibi fren hidroliği de araç muayenesi sırasında ölçülmeli (değişip değişmediği kontrol edilmeli) ve belli bir periyotta değişmemişse ağır kusur olmalı. Sonuçta yetkili serviste yapılması bile bu kadar ucuz bir işlemken ihmal etmeyi anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Do It Yourself -- 30 Aralık 2019; 16:35:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • mtiraka M kullanıcısına yanıt
    Ben de aracı aldığımda üzerinde Bridgestone Turanza Er300'ler vardı 4 senelik, Fulda SportControl2 ile değiştirdim de kurtuldum hocam. Gerçi o kasa Mercedes'lere binmediğim için frenlerini bilemiyorum ama lastikleri değiştirince tutunma performansı çok farketti.

    Aracınız hayırlı olsun bu arada, kazasız belasız, keyifkli sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 30 Aralık 2019; 16:48:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güvendiğim bir özel servis Radicool Mavi (3 lt. 60-70 TL civarı) ve musluk suyu koymuştu. Adamın bayağı bir müşterisi olduğunu da söyleyebilirim. Sanırım çok takılmıyorlar ama ben de G48 bazlı antifreeze konulmasından yanayım. Belki kısa ve orta vadede sıkıntı olmaz ama uzun vadede dertli olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 30 Aralık 2019; 21:48:51 >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Fren hidroliği değişmeli normal periyotta ama değiştiren görmedik kaçak yapana kadar ki ozaman bile üstten tamamlanıyor güzel ülkemde.
    Ayrıca biraz inceleyince dökümanları bleeding işleminin yapılmasında illada pc ye bağlamak gerekmiyormuş .
     BMW 5 SERİSİ F10

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Güzel bakımlı bir araç aldık derken ufak yap kaçağıyla başlayıp antifreezle devam ediyoruz bakalım nasıl olacak. Lastik konusuna daha eğilemedim. Fakat frenlemede lastik problemi olsaydı abs devreye girerdi. Araç stabil duruyor abs de girmiyor her frende. Ama frene basınca şöyle bir öne atmıyor kafanızı. Yumuşak yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.