Şimdi Ara

BMW 5 SERİSİ F10 (226. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.549
Cevap
111
Favori
726.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok doğru hocam geniş ekran nbt olmasına rağmen apple car play olmaması çok kötü, ben ilk fırsatta kodlama ile video izleme olayını aktif edecem, en azından yolda giderken video oynar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    Aliexpress’te şöyle bir ürün var.

    https://s.click.aliexpress.com/e/bZLDadJi

    Tam aradığımız şey bu ama fiyatı biraz yüksek.
    Şöyle güvenip alınacak bir yerde olsa alınır ama böyle şeylerde AliExpress’e pek güvenemiyorum açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    Al benden de o kadar. Formula 1 platformunda olsak belki bir şeyler fark edebilir. Geçen sene 1000 km g30’u servis kapsamında ikame olarak 1 gün boyunca kullandım. Motor performansı olarak fark tespit edemedim. Tecrübesiz bir sürücü de değilim. Mutlaka yeni nesil motorlarda iyileştirme olacaktır, olmalıdır da. Ama fark iphone 7 ile 7s arasındaki gibi bir fark olursa anlaşılması zor olur. Bence şu an itibariyle F10’lar fiyat performans açısından üst seviyede. Bana verdiği keyif büyük. F10’lar 7 serisi şasisi üzerine dizayn edildiğinden verdiği his bambaşka. Aracın içinde iken gerçekten büyük ve oturaklı bir aracın içinde olduğunuzu düşünüyorsunuz, araç tank gibi yere basıyor. G30 biraz daha sportif ve kıvrak kalıyor. Zevkler, renkler ve maddi durum yapılan seçimleri etkiler.

    Alıntıları Göster
    E60’tan sonraki tum 5’ler 7 sasisi uzerine gelistirildi. G30 da dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kodlama ile gizli özellik açtıran var mı acaba memnun musunuz ben de açtırmak istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    5.20i için her ikisi de 170 hp /250nm değil mi ? Evet. G30 %10, %20 daha az mı yakıyor ? Hayır. O zaman konuşacak çok şey yok. Hatta gücü F10 1500 devirde hissettirmeye başlarken, G30 2000 devir ile bunu sağlıyor. Rakamlar aşağıda. Motor kodu B20 değil , X20 ne olsa ne olur....

    BMW G30 520İ TEKNİK ÖZELLİKLERİ :

    Motor
    Silindir/Valf
    4/4
    Silindir hacmi (cm3) : 1597
    Strok/çap (mm) : 75.6/82
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak) : 170/5000-6000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak) : 250NM /2000-4700
    Kompresyon oranı : 1:9

    BMW F10 520İ TEKNİK ÖZELLİKLERİ:

    Motor
    Silindir/Valf : 4/4
    Silindir hacmi (cm3) : 1592
    Strok/çap (mm) : 72,1 /84
    Güç (bg)/Güç devir (devir/dak) : 170/5000-6000
    Tork (Nm)/Tork devir (devir/dak) : 250NM /1500-4700
    Kompresyon oranı : 1 : 9
    komiklikler, şakalarr eğleniyor muyuz genşşler
    .
    sami hocamı üzmeyin...yettim gari
    .
    farkları söylüyorum. g 30 daki motor yekpare, ekyeri yok, nereye sokarsan sok. fırat boru gibi yani
    neyse, ciddi yazıyorum. bilgilenmek isteyene
    .
    1- motor bloğu farkı var. pistonların etrafında su kanalları yok, su dolaşımı ile soğutma yapmıyor, dolayısıyla motor kırma olayının önüne geçilmiş. dağlar kadar fark var motorlar arasında.dayanıklılık konusunda...ha bu ya yazılım yaptırırız limitlerde kullanırız araçları, 100 binli km. lerde, öbür türlü 200 bin li km. lerde farkları görürüz...
    2- f 10 1250 de hissettiriyormuş da torku g 30 2000 de, 1750 devir diyelim ona. o da şunu gösterir bize, turbosu daha büyük, az biraz daha geç dolduruyor.
    ne güzel. millet turbo büyütmeye gidiyor performans artırmak için araçlarda, beyefendi, gücün geç geldiğinden şikayet etmiş. bak sen ya. hem cahil , hem bilmiş.
    turbo lag var mı? yok...e ne o zaman?
    sonuç: turbosundan dolayı, yazılıma daha uygun. 1.8- 2.0 bar pik bassa, çılgın atar yazılımla. turbo da , f 10 un turbosundan üstün yani. ok
    .
    bi de bunu tam bilmiyom, diğer konularda yaptığım ukalalığı bunda yapmayım hadi. f 10 un hangi 7 şasesi üzerine geliştirildiğini bi öğrebilsek, link atsanız da
    .
    g30 , güncel 7 kasa ile aynı bantta, o tamam, on da sorun yok , f 10 u öğrensek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyoglubeyy -- 3 Şubat 2019; 4:36:5 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    İkinci bmw aracım ilki f30 du. Malzeme kalitesizliği,trim sesleri akla zarardı.Piyasa algısı vs geçtim.Bmw aracını apaçi görebilirler ancak sürüş keyfi bir başkaydı.Sürüş keyfi için çekilir mi dedim.F30 benzinli dizel fark etmez kronik sıkıntıları motor yiyor.Son tahlilde sattım kurtuldum. Bir üst segmente geçelim bmw apaçi algısı gider, konfor malzeme kalitesi gelir dedim. Arkadaş arabayı kapının önüne koyamaz olduk her yer hırsız kaynıyor.Sağlam bmw bırakmadılar. Ya en boşunu alacaksınız yada kapalı garajınız olacak. Gerçi adam gündüz avmde alış veriş yapıyor dönüşte patlamış arabasıyla karşılaşıyor. Kapı kulpları kararmayan kaç f10 var

    Facebook bmw sayfalarını çoğunuz takip etmiyordur. Arabaları su almaya başladı.Gülebilirsiniz evet her hafta birkaç kişi resim atıyor arabamın arka tabanında su var diyor. bmw rain water leak şeklinde aratabilirsiniz. Tam bir rezalet ve tüm bmwler bu sorunu yaşayacak. Kapı için yalıtım malzemesi kendini bırakıyor.Kapı döşemesini söküp yalıtımı yaptırmanız gerekiyor. f10 f20 f30 hepsinde var bu.

    Bunların dışında prim yapmaması, satılmaması, apaçi algısını saymıyorum bile. Şuanda 190 a 2016 exclusive almak çok çok çok avantajlı katılıyorum ama 60 bin km gelmeden elden çıkarırsanız ancak avantajını korur. Benim için bmw defteri kapanmıştır. Ben mi arabaya biniyorum o mu bana biniyor anlayamadım. F10 5.20i mekanik olarak hiçbir sorunu olmayan bir araç hakkını vermek gerekiyor.Dizellerde ki kronik sıkıntıları zaten söylemiyorum.

    Yeni g serisi bmw ya ancak çok üst düzenli gelir seviyesindeki insanlar binebilir yada uzun dönem kiralama olur. Bunlar son ele ayağa düşecek bmwlerdi.Bundan sonra hiçbir bmw kolay kolay ele ayağa düşmeyecek.

    Bu fikre sahip olmamda yakıt maliyetlerini en ufak etkisi olmamıştır. Servis desen işi bilen araştıran doğru ustayı bulan için normal araca 4lt motor yapı alıyorsunuz buna 5lt .Bilmeyen insanlar bu araçlara çok masraflı servisleri pahalı vs diye binmiyorlar ama asıl olması gereken neden aldığınız risk. Kronik arızları olan ve 2 araba parası vermenizi hak edecek bir şey değil. Cep telefonu gibi düşünün 12 bin lira edecek ne vaad ediyor iphonelar. Ama lüks hissine alıyoruz. Sonrasında maliyetleri tüm telefonlarla aynı ama riskini düşününce iphone camı 1500 lira ortalama bir telefon camı 500 tl

    Araçlarımız güzel ama ömürlük araç olduğunu düşünmüyor.

    Alıntıları Göster
    klavyene sağlık üstadım...
    .
    bundan dolayı, f 30 satıp, f 10 a sonrasında g 30 a geçtim. sana katılıyorum. biraz bineyim, Allah nasip ederse bu aracı da satıp, mütevazi bir araca geçeceğim.
    .
    ancak, f 10 ile g 30 aynı yazan arkadaşlar, yazmayın arkadaşlar, komik oluyor. cidden. yine de siz bilirsiniz




  • beyoglubeyy B kullanıcısına yanıt
    Oooo yazilima daha dayanikli ve daha elverisli buyuk fark

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyoglubeyy

    komiklikler, şakalarr eğleniyor muyuz genşşler
    .
    sami hocamı üzmeyin...yettim gari
    .
    farkları söylüyorum. g 30 daki motor yekpare, ekyeri yok, nereye sokarsan sok. fırat boru gibi yani
    neyse, ciddi yazıyorum. bilgilenmek isteyene
    .
    1- motor bloğu farkı var. pistonların etrafında su kanalları yok, su dolaşımı ile soğutma yapmıyor, dolayısıyla motor kırma olayının önüne geçilmiş. dağlar kadar fark var motorlar arasında.dayanıklılık konusunda...ha bu ya yazılım yaptırırız limitlerde kullanırız araçları, 100 binli km. lerde, öbür türlü 200 bin li km. lerde farkları görürüz...
    2- f 10 1250 de hissettiriyormuş da torku g 30 2000 de, 1750 devir diyelim ona. o da şunu gösterir bize, turbosu daha büyük, az biraz daha geç dolduruyor.
    ne güzel. millet turbo büyütmeye gidiyor performans artırmak için araçlarda, beyefendi, gücün geç geldiğinden şikayet etmiş. bak sen ya. hem cahil , hem bilmiş.
    turbo lag var mı? yok...e ne o zaman?
    sonuç: turbosundan dolayı, yazılıma daha uygun. 1.8- 2.0 bar pik bassa, çılgın atar yazılımla. turbo da , f 10 un turbosundan üstün yani. ok
    .
    bi de bunu tam bilmiyom, diğer konularda yaptığım ukalalığı bunda yapmayım hadi. f 10 un hangi 7 şasesi üzerine geliştirildiğini bi öğrebilsek, link atsanız da
    .
    g30 , güncel 7 kasa ile aynı bantta, o tamam, on da sorun yok , f 10 u öğrensek

    Alıntıları Göster
    ''komiklikler, şakalarr eğleniyor muyuz genşşler''

    1. Öncelikle birbirimize saygımızı yitirmemeliyiz, biraz üslubumuza dikkat edelim. Özellikle insanların birbirini tanımadığı bunun gibi forum ortamları biraz hassastır. Bunları polemik olsun diye yazmıyorum ama zaten olamaz size yazacağım ilk ve son mesaj olacak.

    2. ''bi de bunu tam bilmiyom, diğer konularda yaptığım ukalalığı bunda yapmayım hadi. f 10 un hangi 7 şasesi üzerine geliştirildiğini bi öğrebilsek, link atsanız da''

    Ben de ciddi ciddi yazıyorum. İstediğiniz link aşağıdadır..
    http://youwheel.com/home/2016/10/21/technical-analysis-the-all-new-2017-bmw-5-series-g30/

    ilave olarak üşenirseniz arasından bazı alıntılar yapıyorum. oralara dikkat edin lütfen.

    ''The current F10 5-Series shares most of its structure and framework with the F01 7-Seires. Fundamentally their similarity is so high that, they are considered to be just different in sizes.''

    ''However this is no longer the case for the upcoming G30 5-Series. The gap between the G30 5-Series and the G11 7-Series are dramatically widened, mainly in how their car body are constructed.

    ''The G30 5-Series is still using the aluminum-steel construction, while the G11 7-Series employs the exotic “carbonfiber core” approach in its major load-bearing body-in-white components.''

    ''Fundamental framework is less similar to the G11 7-Series
    Compared to its predecessor F10 5-Series, major enhancements are in luxury/electronic features and practicability




  • beyoglubeyy B kullanıcısına yanıt
    F10u gömdüm kullanıyorum ancak g30a 2 f10 parası vermek en hafif tabiriyle iş bilmemektir. Bmwden başka model marka mı yok arkadaş o paralara g30 alıyorsunuz. Çık gez ne arabalar var. Adım gibi eminim g30 ne kronik saçmalıklar çıkacaktır. Eminim eriyen siyahlaşan aptal plastik malzemesi onda da vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerde bu buton ya dertle ilgili olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam yazacaktım ki siz yazmışsınız.

    bmw f10'un motoru, yazılıma en müsait bmw motoru.

    psa motoru ile aynı gücü verse de, aynı motor değil bu.

    bir rivayete göre bmw almanyanın, bizim gibi ülkeler için yarattığı bmw f10 2000cc motorun küçültülmüş hali.

    yazılımı tavsiye eder misin derseniz, bir başkasına böyle bir şey tavsiye edemem.

    ama ben f10 alırsam yapacağım ilk iş yazılım yaptırmak olur.
  • https://youtu.be/N8bCgxyXnro

    F10 yazılımı hakkında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    https://youtu.be/N8bCgxyXnro

    F10 yazılımı hakkında
    demin dediğim şeyi videoda dk 2:00'de söylüyor...

    izlemeye devam
  • Çok fazla satışta ilan var ve sanırım uzun süredir de satışta görünüyorlar. Bu sıralar pek hareket yok galiba ? Ne dersiniz ?
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    Hocam belli miktarın üstündeki araçlar zor satılıyor benim favorilere eklediğim bütün e200 ve g30 lar hala ilanda sürekli fiyat düşürüyorlar hala satış yok, piyasada hemen satılan lüks araç passat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o ilan sahiplerinin çoğu burnundan kıl aldırmadığı için duruyor.

    200binlik arabaya 180bin teklif gelince ver gitsin.

    adam 216.500 demiş ilana. pazarlık payı -adama göre 1.650 tl kusura bakma da satma zaten sen.

    3 ayda paranı amorti edersin faizde. hatta dolarda bile kapatırsın o farkı ama yok.

    malını satmak isteyen, ortada buluşmak zorunda. buluşanların evi/arabası çatır çatır satılıyor adamlar cebe nakiti koyup yoluna devam ediyor. alan memnun satan memnun.

    gerisi vakit kaybı
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    Şuanda ülkede ekonomik kaos var.İnsanlar en küçük tüketime bile zorunda değilse uzak duruyor. 2 aydır ilandayım ciddi alıcı görmedim henüz.Muadil premiumların üstüne fabrikasyon 20 bin opsiyon var araçta bakan yok
  • Bu dönemde 50K'lık araç da işimi görür, nakitte kalayım mantığı hakim bu durumda. 200K'lık aracı 180'e satmak belki içinde bulunduğumuz dönem değerlendirildiğinde tamam, ama atıyorum 1 yıl içerisinde aracı 200'e almışsan, SATICI olarak nasıl 180'e vermeyi göze alabilirsin veya alabiliriz ? Bir takım kabuller yapmak gerekiyor. Alıcı için süper fırsat tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Şuanda ülkede ekonomik kaos var.İnsanlar en küçük tüketime bile zorunda değilse uzak duruyor. 2 aydır ilandayım ciddi alıcı görmedim henüz.Muadil premiumların üstüne fabrikasyon 20 bin opsiyon var araçta bakan yok
    Selamlar arkadaşlar,
    uzun zamandır yazmıyordum.
    Eylül başında 520 i mi satıp Aralık ayında bir gayrimenkul aldım.
    Takip edenler hatırlar 2016 msport carbon siyah vardı 16 bin km de almıştım 22 binde sattım harika temzlikte bir araçtı.
    220 bine aldığım aracı 205 e verip 2,5 ay yüksek faiz alıp yine aynı paraya getirip birazda ekleme yapıp çok iyi fiyata düşen bir gayrimenkulü aldım.
    LAfın kısası pek satma düşüncesinde değildim zira 520 satmak pişmanlıktır:(
    şu an Fluence 1.5 dci edc kullanıyorum 2 sene kastırıp tekrar f10 5 almak istiyorum.

    İnsan mecburiyetten başka araç kullanır ama 5 i zevkten keyiften kullanır iye düşünüyorum:=)
    Arkadaşların dediği gibi piyasalar malum rezalet.
    Bende esnafım piyasanın en içinde en kötü herşeyi yaşıyoruz malesef.
    Hepimiz için hayırlısı neyse o olsun sağlık olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 9 Şubat 2019; 8:46:12 >




  • Büyük araştırmalar sonucu aranıza 2016 model 520i executive m sportla katıldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.