K

Yüzbaşı
26 Ekim 2017
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 49 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Merhaba arkadaşlar


Şahıs şirketi sahibiyim, bağkur ödemesi yapıyorum.


Ancak Garanti Bankası İnternet bankacılığında gözükmemesine rağmen, e devlette 2 aylık borç gözüküyor.


Demin online tahsilata girip ödeme yaptım, ama cari mi geçmiş mi derseniz geçmişten girip yapmama rağmen cari de kayboldu.


Bankacılık sisteminde borç gözükmüyor ama bu sefer e-devlette 2 ay ödenmemiş borç gözüküyor...


Haziran ya da Temmuz 2022'ye kadar böyle bi sorun yoktu. Alo 170'i arıyorum ama hatta dakikalarca beklememe rağmen call center'dan birine ulaşamıyorum.


Yardımcı olan herkese teşekkürler

Merhabalar, iphone 5s kullanıcısıyım.


iş telefonum olduğu için, akıllı telefon kullanımı için bi ihtiyacım pek yok whatsapp dışında.


ancak sorun şu, bu telefonda whatsapp, bu sürüm için 24 ekimden itibaren sona eriyor.


öneriniz nedir?


yeni telefon alana kadar bunun whatsappını, kişisel telefonumda "whatsapp business" yükleyerek oradan devam edebilir miyim?


eğer devam edebilirsem, konuşmalar oraya mı taşınacak yoksa hepsi silinecek mi?


lütfen yardım edin, çözüm yolu nedir?


not: yakında yeni telefon alıp, o telefonu kişisel yapıcam. telefondaki bilgileri taşırken ne gibi sorunla karşılaşırım? konuşmalar yine karışır mı?


telefonlarım; kişisel telefon iş telefonu....... ilerde kişisel telefonumu 13 pro alırsam bu sefer bundaki konuşamaları ona aktarırken sorun yaşar mıyım? yoksa sadece telefon numarası ve kodu girerek whatsapp kaldığı yerden devam eder mi? teşekkürler

telefonum iphone 8 plus.


ne zamanki bu lanet telefonu 14'e güncelledim, hem kulaklıktan (kulağı dayadığımız kısım) hem de hoparlörden sesleri iyi duyamamaya başladım.


En yüksekte olsa dahi karşı tarafı duymakta zorluk çekiyorum.


Bunun çözümü nedir? neredeyse telefonu kırma noktasına geldim.


Hani planlı eskitme yaparsın da bu tam adilik.


Güncel versiyonum 14.4.1


Beklemede bi güncelleme var; 14.4.4 ama o işe çare olur mu onu bile bilmiyorum.


8 plus başlığına iki kez yazdım ama kimse cevap vermedi. Umarım doğru yere başlık açıyorum.

Arkadaşlar herkese selamlar...


Yabancı bir arkadaşım buradan (İstanbul) MSI z590 carbon ve i7 11700 almak istiyor.


Ancak kendi bilgisayarını mağazaya getirip bu iki ürünün uyumunu test ederek satın alma işlemi gerçekleştirmek istiyor.


Sorun şu ki, vatan ile görüştüğümüzde ürünü kendi mağazalarında toplayamadıklarını ve satın alma işlemi gerçekleşmeden evvel kutuyu açamadıklarını belirtti.


Şimdi bu durumda ne yapmalıyız?


Ben pek hakim değilim bu konulara, kendisi Türkçe bilmediği için ben foruma başlık açarak fikir alabilirim diye düşündüm.


Bilgi ve tecrübesini paylaşacak herkese şimdiden teşekkürler......

arkadaşlar malum artık kafayı yemek üzereyiz.


işimin gücümün arasında ne damacanasına hallendiğim ne de dekoderci lavuklar bitmiyor.


androidde arkadaşlarımın kendinden programları var, telefon çalarken altında spam allert veyahut da telefon numarasının kime ait olma "ihtimali"ni gösteriyor.


apple için program yok mu?


lütfen yardım edin artık bezdim.


(konu eğer yanlış alt başlığa açıldı ise modlardan özür dilerim)


teşekkürler

2 gündür aklıma takılıyor. 1 adeti 0,0035 $ civarı.


1 dolar olmaz diyen de var, bi gecede %30 getirir diyen de...


ne dersiniz? nedir ne değildir?

Bölge müdürlüğünde yaptığım vdsl taahhüt başvurum iptal olmuş

Haftasonu bir önceki taahütüm bitiyor diye yeni paket almak istedim. ADSL'den VDSL'e geçmek istedim.

Altyapı, sözleşme imzaları, paket anlaşmaları her şey tamam. Hatta hediye telsiz telefon da tamam.

Ancak bugün "benim internetime ne oldu" diye aradığımda bu yanıtı aldım...

Yani başvuru yaptığım gözüküyor ama iptal sebebi gözükmüyor. Bu da ayrı skandal. O halde müşteri temsilcisi ne işe yarar?

Sözleşmeyi cuma mesai kapanmadan önce yaptım. Acaba temsilci işleme mi koymadı? Öyle olsa iptal edildi demezlerdi.

Bilen dostlardan yardım istiyorum.

1- Paket bitti, yeni pakete de geçemedim. şimdi ne olacak?
2- Bu kişi ve kurumu şikayet edebileceğim bir mercii var mı?

İşlem, telefon hattı ile interneti birleştirip tek paket kampanyasına katılmak. (olmadı)

Herkese teşekkürler
Böyle bir zorunluluk var mı arkadaşlar?

Macfit spor salonları üyelik kaydı yaparken sizden "zorunlu olarak" kredi kartı numaranızı (güvenlik kodu dahil) bilgilerinizi istiyor.

Sonra bir güzel sisteme kaydedip, oradan ücreti çekiyorlar.

Size sadece alışverişi doğrulayan bir pin kodu geliyor. Onu sisteme giriyorsunuz ve artık kartınız herkesin görebileceği bir sisteme kaydedilmiş bulunuyor.

Nakit ver demeyin, uyanıklar onun da önüne geçmiş. Nakit ödeme yapamıyorsunuz.

Spor yapmak için, gasp niteliğinde kredi kartı numaranızı elden sistemlerine giriyorsunuz.

Bu konuda beni bilgilendirecek, Tüketici Hakları ile ilgili bana yardımcı olacak herkese şimdiden binlerce kez teşekkür ediyorum
Merhaba arkadaşlar,

MACfit spor salonu ödeme sistemlerinde maalesef pos'u kaldırmışlar ve sizden "zorla" kart numaranızı paylaşmanızı istiyorlar.

Zorla diyorum çünkü üyeliğin başka bir yolu yok.

- Nakit: YOK
- Çek: YOK
- Takas: YOK

Nakit alışveriş yapmamakta direnen ve kendilerine modern kurumsallık görüntüsü vermeye çalışan bu firma için neler yapmam gerekiyor?

1- Sanal kart kullanırsam, taksit yapabilir miyim?

Kafam karışık çünkü sanal karttaki paranın tamamını almayacak, taksit taksit azaltacak ancak ben sanal kartımın içinde para bırakmak istemiyorum

2- Bu kart numarasını alıp sisteme kaydedip gelen 3d secure şifre ile alışveriş yaptıran uygulama, tüketici haklarına aykırı değil mi? Nerelere şikayet edebilirim? Lütfen bana yardım edin.

Mebla: 2.000 TL
Taksit sayısı: 9
Banka: İş Bankası
Kart: Sanal kart
Merhaba arkadaşlar genelde google aramalarında forumdaki cevaba ulaşabiliyordum ancak böyle bir problemi göremedim forum aramasında.

Eğer daha önce sorulup çözüm bulunduysa admin ve modlardan ricam başlığımı birleştirebilirler.

* * * * *

Sorun şu: Iphone 6 telefonum var (kardeşimin) ve durduk yere kapanıp açılıyor. Yani bırakın programa girmeyi, mesaj yazmak bile imkansız. Sürüm problemidir dicem ama sürüm güncellemesi bile yapamıyorum.

Elimi kolumu bağlayan da bu zaten. Bilgisayara bağlasam da bilgisayar görmüyor. Hard reset de attım ama çözüm bulamadım.

Apple'ı aramış kardeşim, telefon bitmiş demişler. Yahu bu telefonlar 2-3 sene kullanılsın diye mi satılıyor?

O zaman apple "son kullanma tarihi" eklesin telefona?

Parasında değilim, sahiden çözüm yoksa gidip almaktan başka çarem yok yine 6 ya da 6s alırım ne yapalım.

Ama bu utanmaz tavır da neyin nesi? "Telefon bitmiş" e kardeşim o zaman son tüketim tarihi ekleyin telefona.

Garantisi bitti diye telefonu çöpe mi atayım?

Iphone 4'üm vardı onu 4 sene kullandım artık zorlanmaya başlayınca da hiç elimi sürmeden ihtiyacı olan bi çocuğa verdim, çocuk mutlu mesut kullanıyor. Yani ömrü tamamlanırsa anlarım da "telefon bitmiş" demek ne demek?

Telefon açılıyor, ekran geliyor ama reset atıyor. Yani zorlanma ya da telefon eskimesi gibi bir durum yok ortada.

* * * * *

Diğer problemde benim 5s telefonum gece yarısı %100 iken, sabah uyandığımda %20ye düşmeye başladı. İki gecedir oluyor. Bunu araştırdığımda forumda pil ömrü tükenmiş yazısı okuyorum. Öyle midir? Öyleyse pili değiştirip kullanmaya devam etsem olur mu?

Herkese çok teşekkürler şimdiden. Cevaplarınızı merakla bekliyorum.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 336
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 356
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 9.714 (Bu ay: 164)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 183 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.