Şimdi Ara

BMW 5 SERİSİ F10 (134. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.549
Cevap
111
Favori
726.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erdknt E kullanıcısına yanıt
    Dun fiyat aldık bir arkadasa 223.000 e bırakacaklarını soylediler. Avcılar Borusan
  • 2016 Executive Plus'ta premium serisinin son versiyonuna ek olarak (ısıtmalı direksiyon ve elekt.bagaj kapağı olana) büyük ekran, navi ve 18" jant geliyor diyorlar. Harman Kadran ses sistemi ek paket mi ? Cahilliğimi affedin, bu markaya henüz uzağım, öğrenmeye çalışıyorum.

    Navigasyon olayı için zaten artık pek araçların üzerindeki sistem yerine cep tellerini tercih ediyoruz (en azından ben öyle düşünüyorum diyeyim, çok ama çok anlamlı gelmiyor, cep çok daha pratik ve kullanışlı bence), dolayısıyla geriye kalan büyük ekran ve 18 jant için ex.plus için ek maliyete katlanmayı tercih eder miydiniz ? (Kıyası Premium son versiyon ile yapıyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 27 Nisan 2017; 19:26:51 >
  • 2016 f10 m sıfır en son kaça satıldı. Navi+hk lı olanlar. 2.el almayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merakımdan soruyorum, premium paket ve executive (ve plus) halen sentetik deri ile mi geliyor?

    sentetik deri ile dakota deri arasında terletme açısından fark çok mu?

    teşekkürler
  • Donanımcı Aras kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bende 2016 executive plus var. Executive araç ile arasındaki farklar Dakota deri döşeme ( sentetik değil ), HK ses sistemi, direksiyonda vites pedalları ve aktif cruise kontrol ( öndeki araba ile mesafeye göre hızı düşürüyor). Premium paket hakkında hiçbir fikrim yok
    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veceyis -- 28 Nisan 2017; 10:13:27 >
  • adaptif hız sabitleyici oluyor, öndeki araca göre kendini ayarlıyor diye belirtmiş zaten arkadaş.
  • 2015-2016'larda en full olan 5.20i'de (sanırım ısıtmalı direksiyon/elektrikli bagaj olan premium) hangi sürüş modları var? Sadece sport ve confort mu ? Eco diye birşey diyorlar ama araçların görsellerinde yok sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutanil

    Bayi f10 satisini durudurunca ikinci el f10 lar en az %10-15 degerlenir. 1600cc g30 gelince baslangic fiyatı 240 binlerde olursa bu artis geri gider yada durur. Yok 280 lerden baslarsa f10 m paketler bir %10 daha artar.



    Kriz kapida evet. Ama dolar krize endeksli degil sadece. Zaten yeterince kriz var. Dolar buyuk baronlar tarafindan yonetiliyor. 2017 sonunda 3.40 - 3.80 araliginin disinda olmaz dolar.



    Krizin buyumesi konut ve arac fiyatlarini dusurur. Araclara ikinci elde yansir.



    2017 sonuna kadar dolarda olmak risktir. Bankalar %13-14 faiz verirken bu donem tl ile değerlendirilir. Dolar 3.45 i gorurse dolar alip beklenebilir.

    %10-15 bence çok abartlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    Eco pro
    Comfort
    Sport

    Vardir.ama yazilim ile sport+ ve comfort+ ekletebilirsin.

    Eco pro bu aracin en buyuk ozelliklerindendir ve diger araclar gibi tam öldürmez guce ihtiyac duydugun an verir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 30 Nisan 2017; 11:41:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Eco pro
    Comfort
    Sport

    Vardir.ama yazilim ile sport+ ve comfort+ ekletebilirsin.

    Eco pro bu aracin en buyuk ozelliklerindendir ve diger araclar gibi tam öldürmez guce ihtiyac duydugun an verir..

    Comfort plus, ilk defa duydum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sea_wolf kullanıcısına yanıt
    evet bende yenice duydum youtube da da gördüm..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar,

    2 araç arasında kaldım, ikisi de 10.000km. civarında ve hatasız araçlar.

    178K'ya 2015 mi ? (premium - ısıtmalı direksiyon en full)
    188K'ya 2016 mı ? (executive plus - ısıtmalı direksiyon yok, hiçbir executive'de yok zaten, ancak 18 jant ve büyük ekran var)

    Sizce hangisi ?
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlama olmasın. Executive plus ta adaptif hız sabitleyici de var ( opsiyon değil) . Yoğun trafikte dur kalk da yapabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    Arkadaşlar,

    2 araç arasında kaldım, ikisi de 10.000km. civarında ve hatasız araçlar.

    178K'ya 2015 mi ? (premium - ısıtmalı direksiyon en full)
    188K'ya 2016 mı ? (executive plus - ısıtmalı direksiyon yok, hiçbir executive'de yok zaten, ancak 18 jant ve büyük ekran var)

    Sizce hangisi ?

    Sadece büyük ekran için bile ben olsam 2016 olanını tercih ederdim. Isıtmalı direksiyon ne kadar lazım olur bilmiyorum ama büyük ekran bence çok daha önemli. 1 sene gibi bir daha genç araç olması da cabası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    Arkadaşlar,

    2 araç arasında kaldım, ikisi de 10.000km. civarında ve hatasız araçlar.

    178K'ya 2015 mi ? (premium - ısıtmalı direksiyon en full)
    188K'ya 2016 mı ? (executive plus - ısıtmalı direksiyon yok, hiçbir executive'de yok zaten, ancak 18 jant ve büyük ekran var)

    Sizce hangisi ?

    Şöyle diyeyim sana,
    2015 ve 2016 model arasında ikinci elde zaten 10 bin den fazla fark var.
    10bin fark verip 2016 modeli aldığında bir zararın olmuyor aslında. Otomobiline 10bin TL daha fazla yatırım yapmış oluyorsun..
    Üzerine NBT (büyük ekran) ve 18jant veriyorlar.
    Isıtmalı direksiyon kışın çok keyifli oluyor. Ancak NBT yi ve jantları 12 ay kullanıyorsun..
    Öyle düşün..

    2016 çok daha mantıklı tabiiki..
    ve tekrar tekrar yazmak istedim, NBT iyi bişey..
    9000 TL lerden bahsediliyor F10 lara sonradan taktırmak için örneğin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    Arkadaşlar,

    2 araç arasında kaldım, ikisi de 10.000km. civarında ve hatasız araçlar.

    178K'ya 2015 mi ? (premium - ısıtmalı direksiyon en full)
    188K'ya 2016 mı ? (executive plus - ısıtmalı direksiyon yok, hiçbir executive'de yok zaten, ancak 18 jant ve büyük ekran var)

    Sizce hangisi ?

    Bende olsam 2016 dan yana tercihimi kullanırım,araçlar benzinli dimi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • premium'lar 165bin 180bin civarında geziyor, o fiyat son mu? 178 bin TL biraz fazla gibi geldi bana...

    büyük ekran ile direksiyon ısıtma kıyaslamasında bence de büyük ekran galip gelmeli.

    eli terleyen biriyim zaten direksiyon ısıtmayı yılda 1-2 kere kullanırdım herhalde ben olsaydım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    premium'lar 165bin 180bin civarında geziyor, o fiyat son mu? 178 bin TL biraz fazla gibi geldi bana...

    büyük ekran ile direksiyon ısıtma kıyaslamasında bence de büyük ekran galip gelmeli.

    eli terleyen biriyim zaten direksiyon ısıtmayı yılda 1-2 kere kullanırdım herhalde ben olsaydım...



    O fiyatlara aslında 2014 hayalet gösterge,vakumlu kapılar dizelde alınır? Ben şuan bu ikilemdeyim 180-190 civarı donanımlı 5.20 i mi yoksa orta donanımlarda dizel mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastforyou


    quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    premium'lar 165bin 180bin civarında geziyor, o fiyat son mu? 178 bin TL biraz fazla gibi geldi bana...

    büyük ekran ile direksiyon ısıtma kıyaslamasında bence de büyük ekran galip gelmeli.

    eli terleyen biriyim zaten direksiyon ısıtmayı yılda 1-2 kere kullanırdım herhalde ben olsaydım...



    O fiyatlara aslında 2014 hayalet gösterge,vakumlu kapılar dizelde alınır? Ben şuan bu ikilemdeyim 180-190 civarı donanımlı 5.20 i mi yoksa orta donanımlarda dizel mi

    Dizelin bakımı daha zor. performans nispeten (2000cc) daha iyi. nefesi de kesilmeden ivmeleme yapıyor eyvallah ama temiz ve düşük km bir dizeli o fiyata bulmak zor gibi....

    Ben alıyor olsam 165bin TL civarında premium 520i tercih ederdim.

    yukarıda da yazdım, tek sıkıntı sentetik deri. yazın adamı yakıyor....

    dakota deri ile sentetik arasında aşırı fark var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras


    quote:

    Orijinalden alıntı: fastforyou


    quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    premium'lar 165bin 180bin civarında geziyor, o fiyat son mu? 178 bin TL biraz fazla gibi geldi bana...

    büyük ekran ile direksiyon ısıtma kıyaslamasında bence de büyük ekran galip gelmeli.

    eli terleyen biriyim zaten direksiyon ısıtmayı yılda 1-2 kere kullanırdım herhalde ben olsaydım...



    O fiyatlara aslında 2014 hayalet gösterge,vakumlu kapılar dizelde alınır? Ben şuan bu ikilemdeyim 180-190 civarı donanımlı 5.20 i mi yoksa orta donanımlarda dizel mi

    Dizelin bakımı daha zor. performans nispeten (2000cc) daha iyi. nefesi de kesilmeden ivmeleme yapıyor eyvallah ama temiz ve düşük km bir dizeli o fiyata bulmak zor gibi....

    Ben alıyor olsam 165bin TL civarında premium 520i tercih ederdim.

    yukarıda da yazdım, tek sıkıntı sentetik deri. yazın adamı yakıyor....

    dakota deri ile sentetik arasında aşırı fark var mı?

    Aslında temiz 2014-2015 m sport bulabilirsem 150-160 bin civarına benzinliye kayabilirim hem msportların koltugu alcatantra daha hoş gorunuyor ve terleme yapmaz,

    Şuan e90 kullanıyorum 184 lük bu araçtan sonra 5.20 i çokmu zayıf kalır yakıt olarak üzermi diye düşünüyorum ama dedınız gibi temiz bi dizelde 200 bin civarı arada 40-50 farka değermi performans için?40 bin tl lik benzin farkını 4-5 yılda çıkaramazsın zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.