Şimdi Ara

BMW 3.18i ŞEHİRİÇİ YAKIT TÜKETİMİ HAKKINDA (2016) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
73
Cevap
1
Favori
51.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    Şehir içi 6.2 katalog değeri olan araca 10-11 litre yaktıran arkadaşları tebrik etmek lazım. Trafiğe giriyorsan her araç yakar. Bunun dışında ortalama bir kullanımda 8.5 litre ile dolşacaksın.Eğer ayağına hakim olursan 7.5 -8 arasında dolaşırsın.

    gaza ayağınla değil istersen elinle bas bu araç şehir içi dur kalk trafikte 11-12 litre den aşağı inmiyor. (baz modele göre ağırlık fark ediyor diye düşünüyorum aracım m paket)

    siz asıl yokuş aşağı salıp 5 litre yaktım diye sevinenleri tebrik edin. kendini kandırıp mutlu olabilen insanlardan olmak isterdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrepyusuf


    quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    Şehir içi 6.2 katalog değeri olan araca 10-11 litre yaktıran arkadaşları tebrik etmek lazım. Trafiğe giriyorsan her araç yakar. Bunun dışında ortalama bir kullanımda 8.5 litre ile dolşacaksın.Eğer ayağına hakim olursan 7.5 -8 arasında dolaşırsın.

    gaza ayağınla değil istersen elinle bas bu araç şehir içi dur kalk trafikte 11-12 litre den aşağı inmiyor. (baz modele göre ağırlık fark ediyor diye düşünüyorum aracım m paket)

    siz asıl yokuş aşağı salıp 5 litre yaktım diye sevinenleri tebrik edin. kendini kandırıp mutlu olabilen insanlardan olmak isterdim.

    Dur kalk trafik dışında diyorum zaten güzel kardeşim trafik dışı yazmışım okumuyor musun? Normal şehir içi 8.5 litre yakarsın.Trafiğe girersen yakman normal.Sürekli yoğun trafikte işe gidip gelen adam kusura bakmasın gitsin dizel clio alsın iş arabası.Normal kullanıcılar için haftada 2 trafiğe girince yaksın bir zahmet büyük şehirde yaşıyorsun normal karşılamalı kullanıcısı




  • CarBuyer C kullanıcısına yanıt
    218i ile zamanında bir taraflarım yırtıldı da şehir içi akıcı trafikte bile 8.5'dan aşağı inmiyor araba, normal kullanımda direk 10lt zaten. İşin kötüsü uzun yolda 100le efendi gidiyorsun 6.5ltden aşağı inmiyor, eco modu açıyorsun yarım litre daha yükseliyor, comfort modda düşüyor. 120 ile gidince 7.5 yakıyor, 150 ile gidince de 9lt civarında kalıyor acayip garip bir motor. Ekonomik değil, performanslı değil ne olduğunu anlamak imkansız, o fabrika verilerinin de arabanın gerçek tüketimi-performansı ile alakası bile yok. B38 seri motorlu BMW'leri bu verilere bakarak alan feci hayal kırıklığı yaşar. Mını cooper'larda da aynı motor var onlarda durum nedir bilmiyorum, BMW bu motorla eski Psa ünitelere göre bariz geriye gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer


    quote:

    Orijinalden alıntı: akrepyusuf


    quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    Şehir içi 6.2 katalog değeri olan araca 10-11 litre yaktıran arkadaşları tebrik etmek lazım. Trafiğe giriyorsan her araç yakar. Bunun dışında ortalama bir kullanımda 8.5 litre ile dolşacaksın.Eğer ayağına hakim olursan 7.5 -8 arasında dolaşırsın.

    gaza ayağınla değil istersen elinle bas bu araç şehir içi dur kalk trafikte 11-12 litre den aşağı inmiyor. (baz modele göre ağırlık fark ediyor diye düşünüyorum aracım m paket)

    siz asıl yokuş aşağı salıp 5 litre yaktım diye sevinenleri tebrik edin. kendini kandırıp mutlu olabilen insanlardan olmak isterdim.

    Dur kalk trafik dışında diyorum zaten güzel kardeşim trafik dışı yazmışım okumuyor musun? Normal şehir içi 8.5 litre yakarsın.Trafiğe girersen yakman normal.Sürekli yoğun trafikte işe gidip gelen adam kusura bakmasın gitsin dizel clio alsın iş arabası.Normal kullanıcılar için haftada 2 trafiğe girince yaksın bir zahmet büyük şehirde yaşıyorsun normal karşılamalı kullanıcısı

    artiz daha ne yazdığından haberin yok benimle kafamı buluyon? katalogda 6 yazıyormuş şehir içi 8.5 yakmamız lazımmış biz 12 yakıyormuşuz biz araba kullanmayı bilmiyormuşuz.

    araç sadece kasayı taşırken 11 litre yakıyor 1 litreyide beni taşıdığı için yakıyor, boş araba bundan aşağı düşmüyor anlamak istemiyorsun herhalde.




  • Gene araca binmeden aracin yakitini arac sahiplerinden iyi bilenler dokulmus. Bir 15 dk temiz hava alip tekrar dusunup yazdiklarinin nekadar sacma ve yersiz olduklarini farketmesi gerek insanlarin..
  • Sürüş özelliklerine göre değişim göstereceği aşikar, bende M paket var lastik ve jant ebatları malum, istanbulda ortalama 9 litre civarı, dur kalkta 10 litre, uzun yolda ortalama 110 km hızla 5.5litre yakıyor. Dileyene fotolarını atarım.

    Ayrıca 0-100ü 12 saniye olan tdi octavia ile başabaş gidebilen bir youtube videosuna bakarak gaza gelmeyin, sonra yolda neden geçemiyorum diye düşünmeyin. Yeni nesil güçlü turbolar varsa eyvallah sol şerit sizindir.

    Arabanın limitleri belli, çok abartılacak bir yanı yok ama öyle gömülecek bir arabada değil. Performans ve güzelliği bana yetiyor, alamayanlarada nasip olur inşallah.
  • armany kullanıcısına yanıt
    110kmh hızla 5.5lt ortalama ile gittiğiniz bir seyahat tüketimi var mı? Size inanmadığım için değil, mesafe, ortalama hız ve tüketimi merak ettiğim için soruyorum yanlış anlamayın. Lastik ölçüleriniz ön-arka nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    110kmh hızla 5.5lt ortalama ile gittiğiniz bir seyahat tüketimi var mı? Size inanmadığım için değil, mesafe, ortalama hız ve tüketimi merak ettiğim için soruyorum yanlış anlamayın. Lastik ölçüleriniz ön-arka nedir?

    yardımcı olacaksa bunlar benim veriler.

     BMW 3.18i ŞEHİRİÇİ YAKIT TÜKETİMİ HAKKINDA (2016)

     BMW 3.18i ŞEHİRİÇİ YAKIT TÜKETİMİ HAKKINDA (2016)

     BMW 3.18i ŞEHİRİÇİ YAKIT TÜKETİMİ HAKKINDA (2016)

     BMW 3.18i ŞEHİRİÇİ YAKIT TÜKETİMİ HAKKINDA (2016)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akrepyusuf -- 5 Mayıs 2017; 12:30:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    110kmh hızla 5.5lt ortalama ile gittiğiniz bir seyahat tüketimi var mı? Size inanmadığım için değil, mesafe, ortalama hız ve tüketimi merak ettiğim için soruyorum yanlış anlamayın. Lastik ölçüleriniz ön-arka nedir?

    Geçen sene bu başlığa yazmışım Ankara-İstanbul güzergahı 105 km ortalama 5.5lt fotolamıştım, eve geçince fotoyu ekleyim isterseniz. Lastiklerde orjinal m paket boyutlarında 18 jant, önler 225 arkalar 255 olması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armany -- 5 Mayıs 2017; 12:25:33 >
  • armany kullanıcısına yanıt
    Ben hemen hemen aynı ortalama hızla 7lt'den aşağı hiçbir şekilde düşemiyordum, lastik ölçülerim de aynı, 218i Msport. Bazen sabit gidince 6.5lt gösteriyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Yanlış karşılaştırma yapıyorsun 4.18 coupe tüm 1.6 dizellerden hızlıdır grancoupe 1600 kiloya rağmen cılız octavialarla aynı yürüyor, üstelik octavia gibi ince tabanlı lastikleri vs bile yok.

    Yanlış mı ? bak kendin diyorsun 1.6 octavia ile aynı yürüyor diye octavia c segmentin gücü en zayıf dizellerinden biri (105 hp ). 1.6 136 hp astra veya 1.6 dci megane 4.18i fena terletir :) ara hızlanmada felan düşün yani nolacağını..

    1600 kg araca bu kadar cılız motor konulunca olacağı bu tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Aynen 80 bin tl fark verip 2.0 dizelini almak lazım çok mantıklı gardaş.

    parası olan onu alıyor zaten mesele yakıt tüketimi değil sadece 4.20d basınca koltuğa yapıştıran performansa sahip bununla zerre alakası yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    110kmh hızla 5.5lt ortalama ile gittiğiniz bir seyahat tüketimi var mı? Size inanmadığım için değil, mesafe, ortalama hız ve tüketimi merak ettiğim için soruyorum yanlış anlamayın. Lastik ölçüleriniz ön-arka nedir?

    Benim 3.20 ied 5in altında uzun yol



    İstanbul şehir içi 9
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrepyusuf


    quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer


    quote:

    Orijinalden alıntı: akrepyusuf


    quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    Şehir içi 6.2 katalog değeri olan araca 10-11 litre yaktıran arkadaşları tebrik etmek lazım. Trafiğe giriyorsan her araç yakar. Bunun dışında ortalama bir kullanımda 8.5 litre ile dolşacaksın.Eğer ayağına hakim olursan 7.5 -8 arasında dolaşırsın.

    gaza ayağınla değil istersen elinle bas bu araç şehir içi dur kalk trafikte 11-12 litre den aşağı inmiyor. (baz modele göre ağırlık fark ediyor diye düşünüyorum aracım m paket)

    siz asıl yokuş aşağı salıp 5 litre yaktım diye sevinenleri tebrik edin. kendini kandırıp mutlu olabilen insanlardan olmak isterdim.

    Dur kalk trafik dışında diyorum zaten güzel kardeşim trafik dışı yazmışım okumuyor musun? Normal şehir içi 8.5 litre yakarsın.Trafiğe girersen yakman normal.Sürekli yoğun trafikte işe gidip gelen adam kusura bakmasın gitsin dizel clio alsın iş arabası.Normal kullanıcılar için haftada 2 trafiğe girince yaksın bir zahmet büyük şehirde yaşıyorsun normal karşılamalı kullanıcısı

    artiz daha ne yazdığından haberin yok benimle kafamı buluyon? katalogda 6 yazıyormuş şehir içi 8.5 yakmamız lazımmış biz 12 yakıyormuşuz biz araba kullanmayı bilmiyormuşuz.

    araç sadece kasayı taşırken 11 litre yakıyor 1 litreyide beni taşıdığı için yakıyor, boş araba bundan aşağı düşmüyor anlamak istemiyorsun herhalde.

    Kullanmayı bilmiyorsun diye bir şey yazmış mıyım ben? Okumadan cevap vermişsin.1.6 CGI motor araca sahibim ortalamam 8.8 katalog verisi 8.1 aracın. Ortalama hızım 34km. Amg paket araç lastikler 225/40/18-255/35/18.Arada yoğun trafiğe girerim onun dışında normal şehir içi ne ise o şekilde kullanıyorum.Sen kullansan 10 yakar seni taşıdığı içinde 11. Makyajsız kasa m paket 3.16 olan arkadaşımın ortalaması 9.1 litre bu arada.




  • iğrenç motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Aynen 80 bin tl fark verip 2.0 dizelini almak lazım çok mantıklı gardaş.

    parası olan onu alıyor zaten mesele yakıt tüketimi değil sadece 4.20d basınca koltuğa yapıştıran performansa sahip bununla zerre alakası yok.

    bunun parası olmayla alakası yok, dizel seçenek MANTIKSIZ, eğer çok otomobil tutkunuysanız m4 competition packet 780 bin tl idi bayide onu alırdım 2.0d ile uğraşmam günlük bineceğim araç için.

    Dizel alırsın almassın o başka ama gidip de 4.18 almanın da hiçbir mantığı yok.Emekli devlet memuru gibi sürerim diyorsan ki o zaman da 4 serisiyle ne işi birinin bilmem..




  • Güle güle binin.400 hp lik aracınız varken bu araca nasıl yeterli diyebiliyorsunuz hayretler içerisindeyim..

    focus 3 dizel ile de 220 kmh gördüm hiç o dediğiniz abartı hisleri yaşamadım C segmentte yüksek hızlarda güveni egea vermez ancak.

    Neyse performans beklentimiz farklı biraz konu da boşuna uzamasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Güle güle binin.400 hp lik aracınız varken bu araca nasıl yeterli diyebiliyorsunuz hayretler içerisindeyim..

    focus 3 dizel ile de 220 kmh gördüm hiç o dediğiniz abartı hisleri yaşamadım C segmentte yüksek hızlarda güveni egea vermez ancak.

    Neyse performans beklentimiz farklı biraz konu da boşuna uzamasın.

    hocam bir aracı motor yönüyle performanssız buluyor olabilirsiniz, ama tork eğrisi ve güç eğrisi de o motoru keyifli kılan unsurlardır. BMW'nin bu yeni geliştirmiş olduğu motor gerçekten piyasadaki 1.6 hacimlerde en iyi sürüş keyfini veren motordur(PSA Motorları hesaba katmadım nitekim piyasadan kalktı BMW kullanmıyor artık). Bakın en iyi sürüş keyfi diyorum, en iyi hızlanma demiyorum. Bu motor i8'de 231 hp'lik bir motor olarak piyasada, emisyon kuralları gereği 136 hp'ye düşürülmüştür. İlk geliştirildiğinde prototipte 177 hp olarak çıkarılmıştır, youtube'da aratırsanız görebilirsiniz ve çok keyifli bir motor olduğunu ordan anlayabilirsiniz. Focus, astra vs ile daha yüksek hızlarda görürsünüz ama viraja girerken aynı kontrolü sağlayamazsınız. Ben bu aracı gidip de focusla astra ile kıyaslamam bile çünkü dediğiniz araçlar bu araca göre çok daha keyifsiz. Audi a5 1.4 tfsi ile kıyasladım ve aracı dynamic moda alıyorum gaza basıyorum ve 1 sn araç algılamıyor gazı. Sürekli bir bekleme bir lag var. Sanırım yeni c180'ler 9g tronic ile bu ayarda araçlar oldu artık bekleme yapmıyorlar (Test etmedim ama internette okudum). Ben piyasada bu aracın yerine alınabilecek tek aracı 1.6 lt c180 coupe olarak görürüm o da 9g tronic şanzıman gerçekten iyileştirildiği için. Leon falan hikaye bu aracın yanında araç değiller en basitinden yerler kayganken ufak kaçamaklar yaparsınız aracı zorlamanıza bile gerek yok, leon da ne yapıcaksın gaza yüklenip el frenini mi çekeceksin, aynı keyifi vermez. Bide bu tercih kişisel tercihtir, şahsen ben önce 40.yıl 2.0ied araç sipariş etmiştim ama araç bana kullanışlı gelmedi ve tekerlerin iz açıklığı gözüme az gözüktü. 4 serisi grancoupe gaha geniş, daha alçak sürüş pozisyonu, daha aerodinamik ve daha kullanışlı özellikler barındırıyordur. Sağolsunlar 2-3 gün borusan 2.0ied aracı verdi kullanma fırsatım oldu, daha sonra 1.5 motor 4 serisi verdiler ve ben günlük kullanımda kayda değer bir performans farkı göremedim. Aynı dolulukta bir 4 serisi aldım.

    Hocam araciniz guzel bir arac ancak 1.4 tsi yeni nesiller hacminden beklenmeyen performansa sahipler . Sizin audinin agir oldugu hissiyatina kapilmaniza istinaden nette biraz gezindim, zeperfsde a4 1.4 tsi ile bmw 318 i kiyasini buldum(a5 ile 4 serisinde bu motorlar yok sitede) . Sizin hissiyatinizdan farkli sonuclar cikmis.sonuclar asagidaki linkte;

    http://www.zeperfs.com/en/duel6014-6040.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Hocam ben tsi daha yavaş demiyorum o 1 snlik lagdan sonra yürüyor alet. Benim dediğim bir çok otomobil dergisinin de doğruladığı 1.4 tsi motorlardaki bekleme ve gecikme. Otoparkın a4 testini izlerseniz and dediğim şey üzerinde fazlasıyla duruyor. Bu tepki araçtan soğumanıza neden oluyor güç istekleriniz her defasında gecikmeli. Mesela trafiktesiniz ufacık bir gazla yana kaçayım akan şeride gireyim derdindesiniz bastınız araç lag yaptı boşluk kapandı artık çok geç giremediniz araya. Bu sinir bozucu..

    Hocam bende 1.4tsi 125lik passat var ama manual vites. Turbo lag diyince motoru cansiz gec tepki veren bir intiba yaratiyorki suruslerimde hissetmiyorum. Otomatik vitesin surekli cok dusuk devirde tutmasiyla alakali olabilir.Birde arac ciktiktan bir sure sonra yazilimlar guncelleniyor. Velhasil kelam guzel araciniz var arkadan itisi zevkli buluyorsunuz gule gule kullanin. Vergi sistemimiz boyle olmasaydi zaten bircogumuz daha kuvvetli araclara binerdik.Bu trafikte ben zaten aracimi kapinin onunden cikarmiyorum, mutluyum.




  • armany kullanıcısına yanıt
    Merhaba bende 3.18 i ile ilgileniyorum sizin araç m paketi peki m joy ve m joy pluslar arasındaki farkı biliyormusunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S_Dogan -- 9 Haziran 2017; 17:37:22 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.