Şimdi Ara

BMW 1.23d bu motoru bilen bilir.200 küsür beygir gücünde

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • benim bildiğim kadarıyla motor hacim litresi başına en çok güç üreten motor bu motor.
    bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1sibel -- 24 Ocak 2010; 15:10:30 >



  • en basitinden mitsu lancer evo X 2.0 295hp. FQ400ü ise 2.0 400hp

  • 2 litreden turboyu büyütünce 700+ beygir bile çıkarırsın kıstas bence atmosferikten ne elde edildiği olmalıdır
  • Honda S2000 2.0 240 hp galiba ama benzinli tabi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1sibel

    benim bildiğim kadarıyla motor hacim litresi başına en çok güç üreten motor bu motor.
    bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Bu motor en güçlü motor değil hacim litreye göre 2 litre çift turbo 204 Hp 400 Tork.
    Mercedes'in 250 CDİ 2.1 Litre dizeli (tek turbo) 204 Hp 500 Tork



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 24 Ocak 2010; 17:36:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1sibel

    benim bildiğim kadarıyla motor hacim litresi başına en çok güç üreten motor bu motor.
    bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.


    dizeller için dediğiniz gibi 2000 cc kategorisinde en güçlü dizel motorlardan biri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1sibel

    benim bildiğim kadarıyla motor hacim litresi başına en çok güç üreten motor bu motor.
    bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Bu motor en güçlü motor değil hacim litreye göre 2 litre çift turbo 204 Hp 400 Tork.
    Mercedes'in 250 CDİ 2.1 Litre dizeli (tek turbo) 204 Hp 500 Tork




    mercedes kulübündesiniz ve 250 cdi motorun tek turbolu olduğunu yazıyorsunuz baya ilginç doğrusu...

    mercedes 250 cdi motoru twin turbodur...

    yanısıra matematikte çok iyi değil zannedersem bmw 2 litre (1995 cc) 204 hp, merso 2.1 litre (2143 cc) 204 hp haliyle bmw litre başına daha fazla GÜÇ üretiyor. motorlar litre başına ürettikleri güç ile karşılaştırılır ha kasıp litre başına üretilen torkla karşılaştırırsak o zaman merso önde ama bu pek anlamlı bir karşılaşırma değil.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mitsubishi EVO VIII MR FQ400 ün özelliklerini inceledim biraz.
    müthişmiş bu araba.
    acaba fiyatı ne kadar?

    internet sitesinde bulamadım.
    evolution fiyatı 140 bin lira felan.
    bu da en az 200 bin lira vardır.
    vay be.

    Motor
    Motor Özellikleri: Sıralı 4 Silindir 16 Valve, Turbo
    Motor Hacmi (cc): 1997 cc
    Çap x Strok: 85.00 x 88.00
    Sıkıştırma Oranı: 8.5:1
    Motor Gücü (hp-d/d): 405 hp @ 6400 d/d
    Maks. Tork (Nm-/d): 474 Nm @ 5500 d/d
    Yakıt: Benzin

    Şanzıman
    Şanzıman: 6 ileri Manuel
    Aktarma: 4x4

    Performans
    0-100 km/h (sn): 3.5 sn.
    Maks. Hız (km/h): 282 km/h
    Esneklik Değerleri:
    (60-100 km/h 4.viteste) -
    Esneklik Değerleri:
    (80-120 km/h 5.viteste) -

    Yakıt Tüketimi
    Tüketim Karma (lt/100km): -
    Menzil (km): -

    Lastik
    Lastik Ebatları (Ön): 235x45 R17
    Lastik Ebatları (Arka): 235x45 R17

    Karoser
    Sınıf: Spor
    Karoser Tipi: Sedan
    Boyutlar (mm):
    (uzunluk/genişlik/yükseklik) 4490 mm / 1770 mm / 1450 mm
    Aks Mesafesi (mm): 2625 mm
    Boş Ağırlık (kg): 1410 kg
    Bagaj Hacmi (lt): -
    Depo Hacmi (lt): 55 lt
    Dönme Çapı (m): -
    Gürültü (db): -

    Fren
    Frenler (Ön): 343 mm Soğutmalı disk
    Frenler (Arka): 300 mm Soğutmalı disk
    Fren Mesafesi (Soğuk) (m):
    (100-0 km/h) -




  • ustte arkadaslarin belirttigi gibi atmosferik olmadikca bir anlami yok. Onemli olan atmosferikle ne uretildigi s2000 240hp Civic SiRI B16A engine 1.6 motor 170 hp (130 kW) at 7800 rpm bunun disinda honda civic Type r in f1 den gelistirerek yaptigi o donemin efsanelerinden B16B motoru da The B16B engine boasted one of the highest power output per litre of all time for an NA engine with 185 PS (136 kW; 182 hp) from a 1.6L

    Na Engine -naturally-aspirated engine atmosferik olarak 1.6 lt den elde edilmis oldukca yuksek bir rakam crx in 1.6 motorunun modlanarak yapilmisidir. Tabi bugun cevre korumak yakit tasarrufu dusuk devirde max tork a ulasmak sessiz motor titresimi azaltma vs nedenlerden Honda bu motorlari uretmiyor ya da degistirerek satiyor. Yoksa twin turbo yada bi turbo olmadi kompressor vs sikistirma oydu buyduyla daha yuksek degerler elde edilir ama atmosferik olmayacaktir olmadikca da teknolojim benim senden ustun senin yapamadigini ben yaptim demeleri bir anlam ifade etmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1sibel


    Mitsubishi EVO VIII MR FQ400 ün özelliklerini inceledim biraz.
    müthişmiş bu araba.
    acaba fiyatı ne kadar?

    internet sitesinde bulamadım.
    evolution fiyatı 140 bin lira felan.
    bu da en az 200 bin lira vardır.
    vay be.

    Motor
    Motor Özellikleri: Sıralı 4 Silindir 16 Valve, Turbo
    Motor Hacmi (cc): 1997 cc
    Çap x Strok: 85.00 x 88.00
    Sıkıştırma Oranı: 8.5:1
    Motor Gücü (hp-d/d): 405 hp @ 6400 d/d
    Maks. Tork (Nm-/d): 474 Nm @ 5500 d/d
    Yakıt: Benzin

    Şanzıman
    Şanzıman: 6 ileri Manuel
    Aktarma: 4x4

    Performans
    0-100 km/h (sn): 3.5 sn.
    Maks. Hız (km/h): 282 km/h
    Esneklik Değerleri:
    (60-100 km/h 4.viteste) -
    Esneklik Değerleri:
    (80-120 km/h 5.viteste) -

    Yakıt Tüketimi
    Tüketim Karma (lt/100km): -
    Menzil (km): -

    Lastik
    Lastik Ebatları (Ön): 235x45 R17
    Lastik Ebatları (Arka): 235x45 R17

    Karoser
    Sınıf: Spor
    Karoser Tipi: Sedan
    Boyutlar (mm):
    (uzunluk/genişlik/yükseklik) 4490 mm / 1770 mm / 1450 mm
    Aks Mesafesi (mm): 2625 mm
    Boş Ağırlık (kg): 1410 kg
    Bagaj Hacmi (lt): -
    Depo Hacmi (lt): 55 lt
    Dönme Çapı (m): -
    Gürültü (db): -

    Fren
    Frenler (Ön): 343 mm Soğutmalı disk
    Frenler (Arka): 300 mm Soğutmalı disk
    Fren Mesafesi (Soğuk) (m):
    (100-0 km/h) -


    acaba bu araç tr de varmı yada hiç geldimi çok merak ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saracen

    ustte arkadaslarin belirttigi gibi atmosferik olmadikca bir anlami yok. Onemli olan atmosferikle ne uretildigi s2000 240hp Civic SiRI B16A engine 1.6 motor 170 hp (130 kW) at 7800 rpm bunun disinda honda civic Type r in f1 den gelistirerek yaptigi o donemin efsanelerinden B16B motoru da The B16B engine boasted one of the highest power output per litre of all time for an NA engine with 185 PS (136 kW; 182 hp) from a 1.6L

    Na Engine -naturally-aspirated engine atmosferik olarak 1.6 lt den elde edilmis oldukca yuksek bir rakam crx in 1.6 motorunun modlanarak yapilmisidir. Tabi bugun cevre korumak yakit tasarrufu dusuk devirde max tork a ulasmak sessiz motor titresimi azaltma vs nedenlerden Honda bu motorlari uretmiyor ya da degistirerek satiyor. Yoksa twin turbo yada bi turbo olmadi kompressor vs sikistirma oydu buyduyla daha yuksek degerler elde edilir ama atmosferik olmayacaktir olmadikca da teknolojim benim senden ustun senin yapamadigini ben yaptim demeleri bir anlam ifade etmez


    Crx 1.6 motoru dediğin d16a9 ise acayip alakasız olur. D ile B oldukça farklıdır. Kaldı ki d16a9 non-vtecdir doch bir motordur




  • mitsubishinin en çok araç sattığı ingiltereye kıyağıdır. yanlış hatırlamıyorsam 50 tane üretilen araçların tamamı ingilterede satışa sunulmuştu. bu aracın litre başına düşen beygir gücü 202.5hp olmakta fakat turbo beslemesi ile bu gücü ürettiğinden kıyaslama yapılmamaktadır. bilgilendirme: atmosferik basınçlı motoru ile litre başına 120hp veren honca s2000 bayrağı göğüslemektedir. ferrari ise 360 modenası(108hp) ile zamanında tahtın sahibiydi. sonrasında yerini almış olan f 430(113hp) ile çıtasını biraz daha yükseltmiştir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.