Şimdi Ara

BMW 1.16d:::: gerçek 1600cc dizel Satışta::::BOMBA!!! (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
191
Cevap
2
Favori
29.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -JuDgE-


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Borusan oto 30 aralıkta benı baska bır arac ıcın aramıstı o zaman bmw 1.20d gelıcekmı dıye sormustum bana dızel bmw 1 serisi ihrac edilmeyecek dedıler o yuzden bmw 1 dizel beklemeyın bosuna

    Borusan'ın sorularınıza vereceği cevapları pek sallamayın , özellikle çok bilmiş satış temsilcilerinin...

    Bu araç kesinlikle ve kesinlikle Türkiye'ye gelecek.. İlk etapta düz vitesle gelecek diye daha önce de duymuştum zaten, otomatik vites olmaması handikap ama kesinlikle düz vitesi gelecek... Hatta f30 la bile gelmesi muhtemel.. Gerçi f30 'da bu motor iş görmez orası ayrı mesele...

    Kesinlikle ve kesinlikle derecesinde emin olamayiz ama ben de bekliyorum bu motoru.Bu olmas bile 1.20 d nin kesin gelicegini dusunuyorum.

    1.20 d konusunda sıkıtnı var.. Direk Borusan'daki satış müdürlüğü yapan bir arkadaşımın ağzından aktarıyorum:

    1.20d gelirse ve fiyat listesine eklenirse, şuanda satılan e90 3.20 d'den daha pahalı oluyor..

    o yüzden 1.16 d gelecektir, 116 benzinli ile 118 benzinli arasında bir fiyatla konumlandırılır.. Ancak 120d 'nin gelebilmesi için e90 satışının tamamen bitmesi lazım , çünkü kimse 320d 'den pahalı fiyata 120d almaz..




  • degerler cok güzel , ama umarım 2.0 184 hp deki gibi 18 sıkıstırma oranı yoktur ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    degerler cok güzel , ama umarım 2.0 184 hp deki gibi 18 sıkıstırma oranı yoktur ?

    18 sıkıstırma oranı noluyor bılgı verır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    aynı motor 3 serisinde de kullanılacak 316d

    @Lady GarGara

    türkiyeye gelmez mi,dalga mı geçiyorsun kardeş..

    borusan böyle bir fırsatı ters teper mi senc e

    5 serisine bile koydurur valla

    516d. İsminin telaffuzu bile yakışmıyor :)







  • Son yapılan zamlardan sonra motorun Türkiye'ye gelceğini düşünüyorum.Sonuçta arz-talep meselesi,Borusan da kafayı çalıştırır heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayret kimse Renault 1.6 dan 130 hp çıkarıyor, BMW niye böyle yapmış dememiş.
    Markayla alakalı sanırım

    motor ,psa motoru olabilir.

    motor'un psa ile ilgisi yok,

    n47'nin kısa stroğu kısaltılmış versiyonu,

    bmw zaten minilerde yaklaşık 2 senedir kullanıyordu, sadece biraz geliştirip 1 serisine adapte etmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayret kimse Renault 1.6 dan 130 hp çıkarıyor, BMW niye böyle yapmış dememiş.
    Markayla alakalı sanırım

    motor ,psa motoru olabilir.

    motor'un psa ile ilgisi yok,

    n47'nin kısa stroğu kısaltılmış versiyonu,

    bmw zaten minilerde yaklaşık 2 senedir kullanıyordu, sadece biraz geliştirip 1 serisine adapte etmiş.

    eskiden akıncı diye bir arkadaş vardı, her şeyden haberi vardı, aynı senin gibi...yoksa sen misin?
    emr256@ alıntı yaptım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 17 Ocak 2012; 19:20:44 >




  • Değerler gerçekten çok iyi.

    Türkiyeye ne zaman gelecek acaba?Türkiyede baya bir iş yapar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    degerler cok güzel , ama umarım 2.0 184 hp deki gibi 18 sıkıstırma oranı yoktur ?

    18 sıkıstırma oranı noluyor bılgı verır mısınız?

    benzinli bir motorda sıkıstırma oranı 11:1 dir , turbo benzinlilerde bu oran 10:1 yada 9:1 bir dizellerde güç elde etmek zor oldugu için sıkıstırma oranları yükseltilir genelde 16 :1 lik bir oran kullanılır su anda 16 :1 in altında bir sıkıstırma oranı yoktur ama bmw yüksek güç elde etmek için 18 :1 bir sıkıstırma oranı kullandı ve bu kesinlikle ve kesinlikle uzun vadede sorun ve motor ömründen calıyor , bu sıkıstırma oranları yükseltmeyi modefiyeciler cok uygularbir yazılım attırırlar bir kaç sey daha 110 hp lik araç olur size 140 hp ...




  • yukarıdaki tablodan da anlaşılacağı gibi, 1.6 dizel düz, 116 benzinli otomatik ile aynı fiyat (aynı donanımda)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayret kimse Renault 1.6 dan 130 hp çıkarıyor, BMW niye böyle yapmış dememiş.
    Markayla alakalı sanırım

    Kesinlikle.
  • 3.8 tam bir hayal. Hic yakmasin bari bizde kurtulalim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    yanlış mı hesaplıyorum? 2.0 dizelden 218hp çıkaran bmw 1.6 dizelden neden 174 hp çıkarmıyor?

    Orantılama olayı güzelmiş hocam. Maalesef gerçek hayat düşündüğün gibi "lineer" değil :D

    Senin hesaplamanla 917 cc motor koysalar 100hp yapar o da bize yeter değil mi aslında :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayret kimse Renault 1.6 dan 130 hp çıkarıyor, BMW niye böyle yapmış dememiş.
    Markayla alakalı sanırım

    Kesinlikle.

    alkışlanması gereken 130 beygirlik araçla aynı süratlenmeyi yakalayan bmw 1.6 dizel motor mu? yoksa aynı ağılıkta olmasına rağmen % 20 daha az yakan bmw 1.6 dizel motor mu?

    yoksa 130 rakamın kendisi mi? hani 130 ya, ondan


    ya da başka değişle, mühendisilik 130 beygirlik motor yapmak mı, yoksa % 20 daha az yakan ve aynı süratlanmayı yakalayabilen motor mu yapmak mühendislik?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 17 Ocak 2012; 19:34:24 >




  • Kesin tarih varmi ne zaman gelicek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayret kimse Renault 1.6 dan 130 hp çıkarıyor, BMW niye böyle yapmış dememiş.
    Markayla alakalı sanırım

    Kesinlikle.

    alkışlanması gereken 130 beygirlik araçla aynı süratlenmeyi yakalayan bmw 1.6 dizel motor mu? yoksa aynı ağılıkta olmasına rağmen % 20 daha az yakan bmw 1.6 dizel motor mu?

    yoksa 130 rakamın kendisi mi? hani 130 ya, ondan


    ya da başka değişle, mühendisilik 130 beygirlik motor yapmak mı, yoksa % 20 daha az yakan ve aynı süratlanmayı yakalayabilen motor mu yapmak mühendislik?

    Benim Bmw'nin yakaladığı değerlerle bir sorunum yok, değerleri çok başarılı buldum. Renault'tan daha kötü demekte istemedim. Demek istediğim forumda Renault daha fazla beygir çıkarmış diye laf atanın çıkmamış olması, çünkü başka bir marka olsaydı kesin böyle bir yorum görürdük.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayret kimse Renault 1.6 dan 130 hp çıkarıyor, BMW niye böyle yapmış dememiş.
    Markayla alakalı sanırım

    130hp ye gerek yokki.

    Hızlanma verilerine baksana aracın.

    Yok Honda 120 hp üretiyor diye beğenmediler ya ondan dedim. Geride kalmışmış.

    O mevzu derin karıştırma şimdi.

    Emisyondan bahsedilmemis :) emisyon hp-tork grafigi olarak su an en basarili heralde hondanin motor.




  • emisyon 99, hondanın kaç?

    ortalıkta bile olamayn motor nasıl en iyi olur, o da ayrı mesele...

    2.2 honda cdti var ama onu biliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 17 Ocak 2012; 19:45:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    emisyon 99, hondanın kaç?

    120 hp 100g/km. ama 99 olan motorun ismi farkli bmwde, vwde Bm diye satiyor ins honda da bunun reklamini yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 17 Ocak 2012; 19:44:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayret kimse Renault 1.6 dan 130 hp çıkarıyor, BMW niye böyle yapmış dememiş.
    Markayla alakalı sanırım

    Kesinlikle.

    alkışlanması gereken 130 beygirlik araçla aynı süratlenmeyi yakalayan bmw 1.6 dizel motor mu? yoksa aynı ağılıkta olmasına rağmen % 20 daha az yakan bmw 1.6 dizel motor mu?

    yoksa 130 rakamın kendisi mi? hani 130 ya, ondan


    ya da başka değişle, mühendisilik 130 beygirlik motor yapmak mı, yoksa % 20 daha az yakan ve aynı süratlanmayı yakalayabilen motor mu yapmak mühendislik?

    Kimsenin BMW nin motorlarına ve mühendisliğine lafı yok.

    Sorun bazı forumdaşların işlerine gelince beygir muhabbeti yaparak markanın motoruna verip veriştirmesi fakat aynı durum tekrarlandığında başka marka ya övecek bir şeyler bulup "Helal, harika, mükemmel" diye ithamlarda bulunabilmesi.

    BMW motorunu geçtim aktarmasını övüyorsunuz (ki bence de harika), Honda'nın en hafif ve en az emisyon değerlerine sahip olan motorunu beğenmiyorsunuz 120 hp diye. Demekki neymiş istenirse sinekten bile ağ çıkarılırmış, sevilen markaya övgü geleceks her şekilde getirilebilirmiş.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.