Şimdi Ara

BMW 1.16d:::: gerçek 1600cc dizel Satışta::::BOMBA!!! (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
2
Favori
29.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mesajım bulunsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert.1907

    Türkiyede satışa sunulsa bile satış politikaları yüzünden manueli 1.16 benzinli otomatikten daha fazla fiyata satılacaktır

    Malesef bende aynı şekilde düşünüyorum... Halk dizele abandıkça, devlet de distribütörler de dizele abanıyor... O yüzden bu habere çok umutlanmamak lazım, eminim 136hp'lik 8-ileri otomatik vitesli 5.6lt ortalama tüketimli 116i'nın fiyatı bu araçtan daha uygun olcak...

    Bu arada motorun performans ve tüketim verileri mükemmel.
  • Şehir dışı koklamayı bırak hiç yakmıyomuş bu araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kesin tarih varmi ne zaman gelicek

    ne o audi fikrine alternatif bi araç geldi sanırsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ykaraca

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayret kimse Renault 1.6 dan 130 hp çıkarıyor, BMW niye böyle yapmış dememiş.
    Markayla alakalı sanırım

    Kesinlikle.

    alkışlanması gereken 130 beygirlik araçla aynı süratlenmeyi yakalayan bmw 1.6 dizel motor mu? yoksa aynı ağılıkta olmasına rağmen % 20 daha az yakan bmw 1.6 dizel motor mu?

    yoksa 130 rakamın kendisi mi? hani 130 ya, ondan


    ya da başka değişle, mühendisilik 130 beygirlik motor yapmak mı, yoksa % 20 daha az yakan ve aynı süratlanmayı yakalayabilen motor mu yapmak mühendislik?

    renault grand scenic'in hızlanması 10.5 saniye,

    bmw 1 ile mukayese edilebilir kasalar değiller.

    aralarında nerden baksan 150 kg+ büyük sürtünme direci farkı var...




  • takke ve tesbühünen binerim bu araca 100km'de 2.9LT yakarız ....
  • Yeni 3 serisi ne de dahil ederlerse bomba gibi olur. Almayı düşünebilirim.
  • değerler süper yeni kasayla gelirse dağıtır piyasayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kesin tarih varmi ne zaman gelicek

    ne o audi fikrine alternatif bi araç geldi sanırsam

    1.6 dizel olsun tastan olsun ::)))

    1601 oldumu ben yokum

    Gercekten cok merak ettim birde otomatik olursa mutlaka denenmeli hatta makul bir fiyatla a3 ciddi rakip olur buda iyi bir rekabet ortami dogurur bundan golfde etkilenir sonucta bizler karli cikariz bu isten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdrive

    Yeni 3 serisi ne de dahil ederlerse bomba gibi olur. Almayı düşünebilirim.

    size 1 sayfadaki cevabım

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln


    tepkiler nasıl olsun bmw dizelde uzmandır bunu şimdi değil 1-2 sene sonra 3 serisine koydummu
    Allah bak işte o zaman sen (tarih 2012 3,16d gelecek 1,2 sene sonra bulmak için yazıyorum) seyret

  • Fiyat olarakta üzmezse çok satar bu araç......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Motor kendı uretımlerı mı acaba.

    Satısları ıkıye katlayacagını dusunuyorum.


    Motor PSA yla ortak üretim.
  • 1.6 dizeli ne BMW ne de Mercedes'e yakıştırmıyorum.

    Kim ne derse desin Premium sınıf ele ayağa düşmemeli bence. Her sokak başında 1.6 dizel BMW'ler görmek istemiyorum ben. 2.0 Dizellerde zaten aştı BMW, alacaklar 218 hp veya 184 hp'lik modellerini alsın. 1.6 TwinTurbo benzinlileri de performans olarak tatminkar.

    1.6 dizel gelsin, halkımız kaliteli otomobile binsin, arkadan itişli araçlarımız olsun, neden gelmesin 1.6 dizel? diyenler olursa, devletimiz sağolsun derim!

    Saçma sapan vergiler olmasa zaten 320d, 118i türevleri ulaşılmayacak araçlar değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN

    Toyotanın yeni Aurislerde kullanacağı motor bu olabilir mi acaba?

    Muhtemelen toyotanında kullanacağı dizel motor bu olacak.

    Bmw 116 dizel tr'de çok iş yapar.
  • ekonomik olsun diye düz vites dizel BMW almazdım, yakıtta iki lira tasarruf, serviste 5 lira içeri.
    Renault alın, Toyota alın, Honda alın, VW alın ...
  • İlk aşamada dikkat çekici gibi olsada. , buraya yazılan 3,8 litre 100 km. 116d için şehir dışı rakamıdır.. 116i için şehir dışı rakamıda 4,8 lt. dir. Yani iki araç arasında 100 km. lik sürüşte 1 litre fark görünüyor. Ayda 2000 km. yapan birisi dizelde 76 litre x 3,9 TL _296 TL ödeyecek, benzinli kullanan ise 96 litre x 4,3 TL _413 TL ödeyecek demektir.

    Aylık 2000 km. için ikisi arasındaki fark 117 TL olup, ayda 1000 km. yapan bir sürücü için bu fark 60 TL. dir.

    Aylık sürüş km. 3-5 bin civarlarında olduğu zaman tercih edilebilinir bir seçenektir. Yoksa bu kadar küçük farklar için arabanın hızlanma performansından 3-4 saniye ödün verip, dizele mahsus traktör türü çalışma sesini duymayı böyle prestijli bir araç kullanırken duymak istemem.. Bu tabiki hesap kitap işi bir durumdur. Ama Türkiyede nedenini çok ta anlayamadığım bir talep dolayısıyle her aracın dizeli benzinlisine göre 8-10 bin TL daha yüksek rakamlara satılmaktadır. Bakım masraflarında da dizel için benzinliye göre daha yüksek bedeller talep edilmektedir. Toplama vurduğunuzda karlı bir tercih olmadığını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalb

    İlk aşamada dikkat çekici gibi olsada. , buraya yazılan 3,8 litre 100 km. 116d için şehir dışı rakamıdır.. 116i için şehir dışı rakamıda 4,8 lt. dir. Yani iki araç arasında 100 km. lik sürüşte 1 litre fark görünüyor. Ayda 2000 km. yapan birisi dizelde 76 litre x 3,9 TL _296 TL ödeyecek, benzinli kullanan ise 96 litre x 4,3 TL _413 TL ödeyecek demektir.

    Aylık 2000 km. için ikisi arasındaki fark 117 TL olup, ayda 1000 km. yapan bir sürücü için bu fark 60 TL. dir.

    Aylık sürüş km. 3-5 bin civarlarında olduğu zaman tercih edilebilinir bir seçenektir. Yoksa bu kadar küçük farklar için arabanın hızlanma performansından 3-4 saniye ödün verip, dizele mahsus traktör türü çalışma sesini duymayı böyle prestijli bir araç kullanırken duymak istemem.. Bu tabiki hesap kitap işi bir durumdur. Ama Türkiyede nedenini çok ta anlayamadığım bir talep dolayısıyle her aracın dizeli benzinlisine göre 8-10 bin TL daha yüksek rakamlara satılmaktadır. Bakım masraflarında da dizel için benzinliye göre daha yüksek bedeller talep edilmektedir. Toplama vurduğunuzda karlı bir tercih olmadığını düşünüyorum.


    Şuan ki 1.16i 'nin şehir dışı rakamı 4.8 mi? Şehir içinde 10lt kadar çıktıgını duymuştum.




  • Bu hacim küçültme ve dizel furyasının sonu nereye varacak merak ediyorum.
  • Yakında 1.6 motorlara da ötv güncellemesi gelir.

    Geçen yıla kadar 2.0 motorlar için ödediğimiz paralara 1.6 motorlu araçlar alırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snsnc

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemalb

    İlk aşamada dikkat çekici gibi olsada. , buraya yazılan 3,8 litre 100 km. 116d için şehir dışı rakamıdır.. 116i için şehir dışı rakamıda 4,8 lt. dir. Yani iki araç arasında 100 km. lik sürüşte 1 litre fark görünüyor. Ayda 2000 km. yapan birisi dizelde 76 litre x 3,9 TL _296 TL ödeyecek, benzinli kullanan ise 96 litre x 4,3 TL _413 TL ödeyecek demektir.

    Aylık 2000 km. için ikisi arasındaki fark 117 TL olup, ayda 1000 km. yapan bir sürücü için bu fark 60 TL. dir.

    Aylık sürüş km. 3-5 bin civarlarında olduğu zaman tercih edilebilinir bir seçenektir. Yoksa bu kadar küçük farklar için arabanın hızlanma performansından 3-4 saniye ödün verip, dizele mahsus traktör türü çalışma sesini duymayı böyle prestijli bir araç kullanırken duymak istemem.. Bu tabiki hesap kitap işi bir durumdur. Ama Türkiyede nedenini çok ta anlayamadığım bir talep dolayısıyle her aracın dizeli benzinlisine göre 8-10 bin TL daha yüksek rakamlara satılmaktadır. Bakım masraflarında da dizel için benzinliye göre daha yüksek bedeller talep edilmektedir. Toplama vurduğunuzda karlı bir tercih olmadığını düşünüyorum.


    Şuan ki 1.16i 'nin şehir dışı rakamı 4.8 mi? Şehir içinde 10lt kadar çıktıgını duymuştum.

    Evet, her ikisininde şehir dışı değerleri böyledir. Dizel için buraya yazılan 3,8 litre şehir dışı katalaog değeridir. Aynı değer benzinli içinde 4,8 dir.
    Sizin duyduğunuz doğrudur. Araçla köprü trafiğine giridğinizde, dur kalk yaparak ilerlerseniz, akış olmayan bir yolda gaz fren yaparsanız bu doğru. Ama 3,8 litre değerde katalogdaki gibi olmayacaktır. Aynı trafikte dur kalkla gittiğizde bu değerde çok ama çok yükselecektir.
    Size şunu belirteyim. 1 ay kadar önce 116i ile 83km. bir sürüş sonunda bu sayfada değerleri yazmış idim. 10 dk. kadar hiç durmadan ama çok açık olmayan bir yolda 80-90 ı geçmeden sürüş yaptım ve bilgisayarda 3,7 rakamını gördüm. Sonrasında aynı hızda daha fazla dur kalklı bir trafiğe girdim. Köprüye kadar bu şekilde gitti, köprüde iyice sıkıştı ümraniye kavşağına kadar sıkışıklık hafif akıcı devam etti, ümraniyeden kozyatağına oldukça akıcı bir şekilde geldim. 83 km. ortalaması 6,7 lt olarak gerçekleşti.

    İster dizel, ister benzinli araç olsun ,dur kalk trafikte araç sıfırdan hareket etmeye çalıştığında sürekli anlık benzin tüketimi yaptığı için rakam yükseliyor. Kataloglara yazılan değerler asla bu şekilde tespit edilen değerler değil. Hangi araç hangi marka olursa olsun, dur kalk trafiklerde
    o rakamların iki mislini bile geçebiliyor.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.