Şimdi Ara

BİSİKLETİM ÇALINDI (Çalanı buldum. Yüzü gözüküyor)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
1
Favori
9.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
55 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İSTANBUL KÜÇÜKÇEKMECEDE CENNET MAHALLESİ BİSİKLETİM ÇALINDI. İLANLARDA GÖRÜP İLETİŞİME GEÇEN OLURSA ÇOK SEVİNİRİM. BTWİN YAZIYOR. ESKİ MODEL. RESİMDEKİ GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR. AYAKLIĞI YOK. ÖNÜNDE KÜÇÜK FARI VAR.



    BİSİKLETİM ÇALINDI (Çalanı buldum. Yüzü gözüküyor)




    Çalan bu da



    BİSİKLETİM ÇALINDI (Çalanı buldum. Yüzü gözüküyor)
    BİSİKLETİM ÇALINDI (Çalanı buldum. Yüzü gözüküyor)
    BİSİKLETİM ÇALINDI (Çalanı buldum. Yüzü gözüküyor)





    HIRSIZ BUDUR. ÇALIP GİDERKEN GÖRÜNTÜSÜ



    BİSİKLETİM ÇALINDI (Çalanı buldum. Yüzü gözüküyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atanamayan Dr. Strange -- 15 Temmuz 2021; 11:52:35 >



    _____________________________




  • Allah aşkına fakirin tek ulaşım aracı olan bisikletini bari çalmayın. Geçmiş olsun hocam çok da güzel temiz duruyor. Umarım en kısa zamanda bulursunuz.

    Zamanında arkadaşımın bisikletini çalmışlardı. Aylar sonra mahallede başka bi binada motora bağlı şekilde bulduk. Polis ilk başta fotoğrafı falan olmadığı için bisikleti vermedi, sonrasında devreye arkadaşımın babası girince sorun çözüldü (Bisikleti bağlayanı tespit edemedik. Binadaki kimse söylemedi). Bu olaydan sonra arkadaşım devasa zincirlerle bisikletini bağlamaya başladı. Bu seferde tekerlekleri sökmüşler zinciri sökemedikleri için

    Hukuk bilgini buralarda harcama tüm dünya ile paylaş.




    (ma)





    Ben doğrusunu yazayım merak edene. İşporta tezgahı açıp çalıntı mal satan adamdan mal alanın aleyhine bile defalarca dava açıldı.

    Çalıntı mal almak suçtur. Bunu alırken çalıntı olduğunu bilmediğinizi ispat edene kadar iflahınız kesilir. Çalıntı mallar da sahibine iade edilir.

    Maalesef hocam. Teşekkür ederim inşallah. Ben 4 yıldır sürüyorum ormanda işten sonra stres amaçlı akşamları ormanda sürüş yapıyordum. 1800 liraya almıştım. Şimdi 4100 olmuş tekrar almak da imkansız maalesef. İşe gidip gelirken de kullanacaktım nasip değilmiş. Sanmıyorum ama inşallah bulunur. Bir zevkimiz vardı ülke şartları artık ona da izin vermiyor sağ olsun.

  • Hangi mahalle onu da yazda belki mesajı goren biri denk gelir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Dostum çalındığı bölgedeki hurdacı vs bak.

    Ve letgo sahibinden vb sitelerdeki ilanları takip et.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Karakola gidip şikayetçi oldum. Bulabildiğim her yere bakıyorum internette ama bir yandan da çalışıyorum. Hurdacı buralarda yok. 4bin liralık bisikleti sanmıyorum hurdacıya satacaklarını

    _____________________________
  • Allah aşkına fakirin tek ulaşım aracı olan bisikletini bari çalmayın. Geçmiş olsun hocam çok da güzel temiz duruyor. Umarım en kısa zamanda bulursunuz.

    Zamanında arkadaşımın bisikletini çalmışlardı. Aylar sonra mahallede başka bi binada motora bağlı şekilde bulduk. Polis ilk başta fotoğrafı falan olmadığı için bisikleti vermedi, sonrasında devreye arkadaşımın babası girince sorun çözüldü (Bisikleti bağlayanı tespit edemedik. Binadaki kimse söylemedi). Bu olaydan sonra arkadaşım devasa zincirlerle bisikletini bağlamaya başladı. Bu seferde tekerlekleri sökmüşler zinciri sökemedikleri için

    _____________________________
  • sigaraböreği kullanıcısına yanıt

    Faturası duruyor. Altında barkodu duruyor özellikle sökmemiştim bir şey olursa benim olduğumu kanıtlarım diye elim ayağımdı cidden moralim çok bozuk


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hocam durmazlar ki, satarlar direkt


    bisikletçileri, sahibinden letgo gibi 2. el siteleri dolaşın. bisiklet pahalı alıp şehir dışına gidip orada bile satmış olabilir


    polis çok iplemiyor niyeyse

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benimde bisikletimi calmislardi hirsizlik baya yaygin bir sey artik millet bosuna tum pencerelerine demir taktirmio cok fazla hirsiz var okadar cokki hapse atamiolar bile saliolar

    _____________________________
  • İki hafta önce de benim bisikletim çalındı hocam Ghost SE1150 kendime doğum günü hediyesi olarak almıştım pek binmek nasib olmadı maalesef, geçmiş olsun

    _____________________________
    "Beğendiğiniz Bedenlere hayalinizdeki ruhları koyup "Aşk'' sanıyorsunuz!" ...W.Shakespeare...
  • Geçmiş olsun hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Whippoorwill kullanıcısına yanıt

    Sağ olun

    _____________________________
  • gavuroglan kullanıcısına yanıt

    Bizim apartmandaki kamera bozukmuş. Aşağıdaki dönerciye veya karşı apartmana sorucam bakalım. Sanmıyorum pek ümidim yok

    _____________________________
  • Bir bisiklet sever olarak çol üzüldüm hocam :( Umarım en kısa zamanda bulursunuz bisikletinizi. Hem sağlık hem ulaşım kolaylığı açısından kısa ve orta mesafede bisiklet candır. Aynı zaman da keyiflidir de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu üye hiçbir koşula bağlı olmaksızın asla ve kat'a kimseyi bloklamaz ve bloklamamıştır. Öyle ki bloklandığında ne olduğunu tecrübe dahi etmemiştir. Yazdıklarınıza tahammül edemeyecek kadar zayıf olsam foruma girmezdim.
    **Antiblok hareketi
  • Veronicaa kullanıcısına yanıt

    Maalesef hocam. Teşekkür ederim inşallah. Ben 4 yıldır sürüyorum ormanda işten sonra stres amaçlı akşamları ormanda sürüş yapıyordum. 1800 liraya almıştım. Şimdi 4100 olmuş tekrar almak da imkansız maalesef. İşe gidip gelirken de kullanacaktım nasip değilmiş. Sanmıyorum ama inşallah bulunur. Bir zevkimiz vardı ülke şartları artık ona da izin vermiyor sağ olsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atanamayan Dr. Strange -- 14 Temmuz 2021; 11:15:52 >
    _____________________________
  • Konu güncel kalsın. :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Çalan şahıs gidip bisikleti X kişisine 1000TL ye satarsa , ve siz X kişisinde bisikleti bulursanız hiçbir hak iddia edemezsiniz, bilginiz olsun. Çalan şahsı da bulsanız ben bunu birinden şu kadara aldım der çıkar işin içinden, üstüne üstelik bisikleti de alamazsınız BİSİKLETİM ÇALINDI (Çalanı buldum. Yüzü gözüküyor) 

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    Çalan şahıs gidip bisikleti X kişisine 1000TL ye satarsa , ve siz X kişisinde bisikleti bulursanız hiçbir hak iddia edemezsiniz, bilginiz olsun. Çalan şahsı da bulsanız ben bunu birinden şu kadara aldım der çıkar işin içinden, üstüne üstelik bisikleti de alamazsınız  

    Bu tip durumlarla karşılaşmamak için gps çipi takma fikrim var yıllardır ama sim kart takmak gerekiyor ve bu yüzden uğraşmıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu üye hiçbir koşula bağlı olmaksızın asla ve kat'a kimseyi bloklamaz ve bloklamamıştır. Öyle ki bloklandığında ne olduğunu tecrübe dahi etmemiştir. Yazdıklarınıza tahammül edemeyecek kadar zayıf olsam foruma girmezdim.
    **Antiblok hareketi
  • Geçmiş olsun hocam. Benim bisikleti sürekli asansörle kapının önüne götürüp oradaki doğalgaz borusuna bağlıyorum hırsız zorlasa patlariz . Binanın önüne koymaya çekiniyorum iç tarafına bile rahatça giriyorlar. Her türlü bağlayın bisikletinizi, imkan varsa evde tutun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bu olay çok başıma geldi acını bilirim , Allahlarından bulsunlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Zor bir yolda yürümek mecburiyetinde olan insanlar, yolda yürümeye başlamadan önce gönüllerinde ve zihinlerinde yürümek ve yol almak zorundadırlar. Evvela, bu yolu ben nasıl aşarım, korkusundan kurtularak yola çıktıklarında görürler ki, yol zor da olsa bir müddet sonra aşılmış yürünmüş ve hedeflenen yere gidilmiştir. İşte o zaman, insanların yüreklerinde, aslında yolun zannedildiği kadar zahmetli olmadığına ve bütün sıkıntılı yolların aşılabileceğine dair bir iman doğar.
  • wearesorryserver kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla şase(genelde kadronun en altında kalan kısım yanı orta göbeğin takıldığı kısmın altında olur) numarası senin üzerindedir kayıtlarda ise alır her türlü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.