|
İSTANBUL KÜÇÜKÇEKMECEDE CENNET MAHALLESİ BİSİKLETİM ÇALINDI. İLANLARDA GÖRÜP İLETİŞİME GEÇEN OLURSA ÇOK SEVİNİRİM. BTWİN YAZIYOR. ESKİ MODEL. RESİMDEKİ GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR. AYAKLIĞI YOK. ÖNÜNDE KÜÇÜK FARI VAR. ![]() Çalan bu da ![]() ![]() ![]() HIRSIZ BUDUR. ÇALIP GİDERKEN GÖRÜNTÜSÜ ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atanamayan Dr. Strange -- 15 Temmuz 2021; 11:52:35 > |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
. Binanın önüne koymaya çekiniyorum iç tarafına bile rahatça giriyorlar. Her türlü bağlayın bisikletinizi, imkan varsa evde tutun.






