Şimdi Ara

Birisi Şu Lanet JET Kullanımını DETAYLI bir şekilde anlatabilir mi !!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle sonuna kadar okumadan yorum yapmayalım lütfen.

    Toplamda 137 saat oynadım oyunu. Oynamaya devam ediyorum BF4 e kadar yolu var bu şekilde. Bu 137 saatin 4.5 saate yakını Jette geçti. Ama gel gör ki 4.5 saatte attığım killerin sayısı 30. Daha yeni rocket pods ve air radarı açtım. Air Radar - Rocket Pods - IR Flares ile kullanıyorum. (Haliyle jammer yok henüz)

    Bu battlelog hesabım ;http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Forward4Ever/


    Ama hala tam anlamıyla kullanamıyorum !! Dogfightlarda çömezleri yerim ama proflar çıkıyor genelde 360 derece dönüşleri yapamıyorum. Kovalayabilirim ama kaçamıyorum , kurtulamıyorum jetlerden ? Dönüşlerim keskin olmuyor - hatta hiç keskin olmuyor- haliyle de dogfightlarda kaybediyorum. Rocket pods açtık daha 1 tankı uçurmak nasip olmadı anasını ya.. Jetlerden fırsat kalmıyor.. Mouse+Klavye kullanıyorum. Klavye yön tuşlarını kullanmıyorum , kullanmalı mıyım ? Pitch up tuşunu V ye aldım onu kullanmaya çalışıyorum yettiği kadar ama olmuyor..

    Birisi çıkıp Allah rızası için şu jet kullanımını EN İNCE AYRINTISINA KADAR açıklayabilir mi ? Kullandığı tuş kombinasyonlarından taktiklerine kadar. Genelde dolaştığı hızdan yüksekliğine kadar. Ve madcuzbad dostumun açtığı jet konusunu yollamayın. Defalarca okudum. Bana tuş kombinasyonları kullanış zamanları şekilleri lazım..

    Örneğin şunun gibi bir öneri ; '' Dostum jet seni takip ediyorsa vs, şu tuşla şöyle yap + mouse u şöyle kullan. Şu tuşa şu kadar bas hızını şu ölçüde tut , dönüşlerini keskin şununla yapabilirsin '' gibi..

    Sağlam jet kullanıp yardımsever oyunculardan yardım beklenmekte..

    (Konuya troll amaçlı yorum atan 1-2 ergen çıkar şimdi aldırış etmeyin.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drakeshark -- 8 Mart 2013; 13:46:11 >







  • hocam madbuzzcat zaten kullanımında işine yarayacak tüm bilgileri vermiş. tuş kombinasyonu senin ergonominle ve reflekslerinle alakalı biraz.
    yani bahsettiğin konfigürasyonu biri sana söylese bile sana ne kadar uyar bilmem. normalde klavye mouse la bi jeti takip edebiliyosan ondan kaçabilmen de lazım ama eğer kaçamıyosan ve elinde gamepad varsa onu bi dene derim. ama onunlada kovalamak zor. hele normal joystick ler hepten zor. ben sıf bu oyun için saitek joystick almıştım. çok uğraştım ama kontrol epey zor oluyo. yine en iyisi klavye mouse ikilisi gibi.
    dogfight ta da diğer jetlerden kurtulabilmek için birinci detay nerede hangi bölgede hangi yöne doğru uçtuğunu her zaman bilmek. dost desteğini arkana alabilmek( kendi bölgendeki tunguska vs aletler yeterli irtifada rakibi bezdirebilir) ikinci detay da iç - dış kamerayı aktif olarak kullanabilmek. üçüncü detay da (Bence) pingler. infantry ve tank savaşına oranla jette pingler daha önemli hale geliyo. bunlar şahsi görüşlerim. ama kendimde iyi jet pilotu sayılmam.




  • Araç hassasiyetini arttır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darthblast

    Araç hassasiyetini arttır.

    Hassasiyeti arttır derken ? Vehicle sensivity sanırım. Kendime göre biraz artırdım zaten onu hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumak

    hocam madbuzzcat zaten kullanımında işine yarayacak tüm bilgileri vermiş. tuş kombinasyonu senin ergonominle ve reflekslerinle alakalı biraz.
    yani bahsettiğin konfigürasyonu biri sana söylese bile sana ne kadar uyar bilmem. normalde klavye mouse la bi jeti takip edebiliyosan ondan kaçabilmen de lazım ama eğer kaçamıyosan ve elinde gamepad varsa onu bi dene derim. ama onunlada kovalamak zor. hele normal joystick ler hepten zor. ben sıf bu oyun için saitek joystick almıştım. çok uğraştım ama kontrol epey zor oluyo. yine en iyisi klavye mouse ikilisi gibi.
    dogfight ta da diğer jetlerden kurtulabilmek için birinci detay nerede hangi bölgede hangi yöne doğru uçtuğunu her zaman bilmek. dost desteğini arkana alabilmek( kendi bölgendeki tunguska vs aletler yeterli irtifada rakibi bezdirebilir) ikinci detay da iç - dış kamerayı aktif olarak kullanabilmek. üçüncü detay da (Bence) pingler. infantry ve tank savaşına oranla jette pingler daha önemli hale geliyo. bunlar şahsi görüşlerim. ama kendimde iyi jet pilotu sayılmam.

    Mesela şöyle bir şey. Bu bildiğim kadarıyla pitch up tuşu dönüşlerde önemli. Onu kullanıyoruz. Ben V tuşuna atadım onu. Kullanıyorum bu şekilde fakat gerekli tuş kombinasyonları olmadan yani bunları tam olarak bilmeden oynamak zor. Mouse u dönebilmek için tepeye kadar çıkarıyorum elimle masada , jete bindiğim zaman. Ancak o şekilde dönüyorum yoksa kurtarmıyor saniyeler almıyor ölmemiz. Dediğim gibi takip edebiliyorum belli bir mesafe korumak takibi takip etmek daha kolay geliyor ama kaçmak. Yani kaçmak değil tam anlamıyla kaçıp kurtulabilmek 360 ile arkasına geçebilmek bunlar şu an için çok zor geliyor. Gerçi 4.5 saat oynadım jetle hala tam oturmadı.

    Ayrıca şunu da tam olarak öğrenmem lazım. Klavyede yön tuşlarını kullanmalı mıyız ? Yön tuşları ile dönüşler daha kıvrak daha keskin oluyor. Ama öylede gas - fren - hız artırma falan diğer kısımda kalıyor ayrıca aim alamıyorum bu şekilde de zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drakeshark -- 8 Mart 2013; 14:46:19 >




  • senin pitch up dediğin tuş flapları açıyo galiba. yani deyim yerindeyse yavaşlamay yarıyo. eğer rakip sana çok yakın sa onu kullan. ama birazcık arkandaysa uçağın en iyi manevra kabiliyeti olan hız da manevra yapmaya çalış. zaten adam heatseeker kullanıyosa kurtulursun muhtemelen. ama iyi bi pilotsa ve makineli tüfekle tarıyosa ya fazla yaklaştırmıycan. yada yaklaşırsa pitch up la ekicen. ama öyle 360 dönüp arkasına geçmek epey zor. sen normalde 360 dönerken sorun yaşıyomusun ? peşinde uçak yokken
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumak

    senin pitch up dediğin tuş flapları açıyo galiba. yani deyim yerindeyse yavaşlamay yarıyo. eğer rakip sana çok yakın sa onu kullan. ama birazcık arkandaysa uçağın en iyi manevra kabiliyeti olan hız da manevra yapmaya çalış. zaten adam heatseeker kullanıyosa kurtulursun muhtemelen. ama iyi bi pilotsa ve makineli tüfekle tarıyosa ya fazla yaklaştırmıycan. yada yaklaşırsa pitch up la ekicen. ama öyle 360 dönüp arkasına geçmek epey zor. sen normalde 360 dönerken sorun yaşıyomusun ? peşinde uçak yokken

    Heh işte olay orada dostum. 360 dönüşleri nasıl profesyonel bir şekilde yapabilirim onu öğrenmeye çalışıyorum. Yoksa heat seakers falan hikaye. En fazla 1 tur dönebilirim bu şekilde o da zor oluyor epey. Tam olarak nasıl geliştirebilirim dönüşlerimi benim olayım o zaten. Boşta kullanırken de dönüşlerim keskin değil tam 360 formatında değil yani.

    Bu adam gibi 360 dönmek istiyorum. Gördüğüm en iyi jet pilotlarından birisi , belki de en iyisi.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • dostum bu adam mouse la dönüyo gibime geldi. yaptığı dönüşler çok zor değil. ama düşmanın neresinde kaldığını biliyo her daim. eğer senin mous buna göre yavaş kalıyosa arkadaşın dediği gibi options tan mouse hassassiyetini araçlar için farklı ayarlıyabiliyosun. bide iç dış kamerayı efektif kullan.dış kameradan kendi dönüşlerini boş bi zamanda izleyebilirsin. zaten mouse kullanırken belli aralıklarla mousu kaldırıp ortaya koyman gerekiyo. bunun için mousunda önemli. özellikle mousun lift off mesafesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mumak -- 8 Mart 2013; 15:23:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumak

    dostum bu adam mouse la dönüyo gibime geldi. yaptığı dönüşler çok zor değil. ama düşmanın neresinde kaldığını biliyo her daim. eğer senin mous buna göre yavaş kalıyosa arkadaşın dediği gibi options tan mouse hassassiyetini araçlar için farklı ayarlıyabiliyosun. bide iç dış kamerayı efektif kullan.dış kameradan kendi dönüşlerini boş bi zamanda izleyebilirsin. zaten mouse kullanırken belli aralıklarla mousu kaldırıp ortaya koyman gerekiyo. bunun için mousunda önemli. özellikle mousun lift off mesafesi

    Kamerayı iç-dış kullanıyorum zaten. Vehicle sensivity i kendime göre ayarladım ama biraz daha artırıp deneyeceğim. Mouse mu kullanıyor bilemiyorum ama tam istediğimi gibi dönüyor eleman bence gayet başarılı. Tam olarak kullanmak istediğim şekil. Ayrıca mouse g300. lift off mesafini açabilir misin ?




  • kardeş bende şunu söylemek isterim 800 dpi lık mouse vardı 2000 dpi lık mouse aldım ama hiçbirşey değişmedi veya ben beceremedim yani mouse o kadar etkilemiyor bence, keskin dönüşlerde en çok hız etkili oluyor
    forumdada madflyer 'in açtığı bölüm vardı oraya iyi bak derim birşeyler kaparsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makik

    kardeş bende şunu söylemek isterim 800 dpi lık mouse vardı 2000 dpi lık mouse aldım ama hiçbirşey değişmedi veya ben beceremedim yani mouse o kadar etkilemiyor bence, keskin dönüşlerde en çok hız etkili oluyor
    forumdada madflyer 'in açtığı bölüm vardı oraya iyi bak derim birşeyler kaparsın

    madcuzbad sanırım dediğin. O arkadaşın açtığı konuyu okudum. Tuş kombinasyonları lazım bana. 360 dönemiyorum.
  • ya bende sunu merak edıyorumhttp://www.vatanbilgisayar.com/Oyun%20Kollar%C4%B1%20ve%20Direksiyonlar/logitech-942-000001-attack-3-joystick/productdetails.aspx?I_ID=41153 bununla fareden daha raht mı oynanır ve 360 derece falan rahatça olabilirmi önerir misiniz bunu
  • Ben tuş ayarlarını değiştirdim.Jeti iyi kullanmak için yön ayarlarını hangi elinle daha iyi yapabildiğini bilmek gerekir.Jetin yukarı,aşağı,sağ ve sol ayarlarını wasd tuşlarına verdim.Motor gücünü space tuşunu atadım.Aynı şekilde yavaşlama ayarını mouseta sağ tuşa verdim.ateşi mouse sol tuşu yaptım.Jetin x ekseninde yani yatay olarak sağ ve sola gidişlerini mouseun sağa veya sola hareket etmesi olarak algıladım.Öbür türlü bende senin gibi kullanamıyordum.çünkü klavyedeki yön tuşaları sağ elime denk geliyordu ama sol elimle her zaman daha iyi kullanırım.Dolayısıyla bende öyle ayarladım.Sende ayarlarken oyundaki klavye ayarlarını değil elinin rahat ettiği ayarları kullan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kei$er$oZe

    Ben tuş ayarlarını değiştirdim.Jeti iyi kullanmak için yön ayarlarını hangi elinle daha iyi yapabildiğini bilmek gerekir.Jetin yukarı,aşağı,sağ ve sol ayarlarını wasd tuşlarına verdim.Motor gücünü space tuşunu atadım.Aynı şekilde yavaşlama ayarını mouseta sağ tuşa verdim.ateşi mouse sol tuşu yaptım.Jetin x ekseninde yani yatay olarak sağ ve sola gidişlerini mouseun sağa veya sola hareket etmesi olarak algıladım.Öbür türlü bende senin gibi kullanamıyordum.çünkü klavyedeki yön tuşaları sağ elime denk geliyordu ama sol elimle her zaman daha iyi kullanırım.Dolayısıyla bende öyle ayarladım.Sende ayarlarken oyundaki klavye ayarlarını değil elinin rahat ettiği ayarları kullan.

    Heh dostum Allah senden razı olsun Tam olarak istediğim öneri bunun gibiydi. Peki tam olarak oynayabiliyor musun ? 360 lar falan oluyor mu ? İlk şekliyle bunu kıyaslarsak hangisi daha iyi durumda ve dogfightlar da durum nedir ? Ben de bi ara senin gibi tuş ayarlarını kafama göre atadım değiştirdim bazılarını. Sonra biraz kullandım olmuyor gibi bir his geldi default yaptım. Dönüşler nasıl ? Ve pitch up hangi tuşda ayarlı bekliyorum hocam cevabınızı.




  • 1.http://forum.donanimhaber.com/m_59786656/tm.htm
    diye bir anlatım mevcut forumda.
    2. Mause klavye joystickle alakalı değil, jetin hızını ayarlamakla alakalıdır keskin dönüş. Yani 10000000 dpi farede taksan hızını ayarlayamadıktan sonra keskin dönüş yapamazsın.
    Bahsettiğim hız ise 313 tür. Dönüşlerde 310-315 arası bir hızı tutturabilirseniz keskin dönüş yaparsınız. Unutmadan fareyi fazla hassas yaparsanız bu sefer hedefe vurmanız oldukça zor olur hassas mause ile.
    Şahsen ben klavye ile dönüyorum fare ile nişan alıp ateş ediyor. Ha iyi dönemiyorum fazla vakit ayırıp şu hızı ayarlamaya yoğunlaşmadım. Afterburner ve brake kullanarak pratik yaptıkça hız göstergesine bile bakmadan belli bir süre sonra yapılabileceğini düşünüyorum.
    Ama herşey keskin dönüşte değil bazı özel manevralar var onları bilmezseniz bilen bir kişi karşısında şansınız oldukça azalır. Sanırım yukarıda linke onlardan bahsediliyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reahax -- 8 Mart 2013; 19:54:50 >




  • m4dcuzbad burada;


    Her zaman söylüyorum yine söyleyeyim.Ripskill konumu iyi oku.Eğer amacın public serverlarda jet ile ortalığı dağıtmak ise;

    1-Mouse - klavye ile oynayacaksan, ki ben 1 seneye yakın mouse + klavye ile oynuyorum, dünyada top 50 jetci arasına girdim (konumuz bu değil biliyorum) mouse hareketin cok önemi bu konuda. Marka model önemli değil eline otursun yeter.800 dpi cin malı mouse kullanıyorum elime çok iyi oturuyor geri çek, ileri, geri çek, ileri şeklinde dönüyorum.Aslında bu yöntem çok zor ve saçma ama alışkanlık işte klavyeye geçemedim..

    2-Hızını 300-315 arasında tutmak icin pratik yapman lazım.Öyle ha deyince olmuyor.Benim hız kontrolümdeki iyiliği görüp bi adam "saliselik afterburner basıyorsun, hileye benziyor" demişti, aynı o şekilde tırmanırken afterburner ayarını cok iyi yapacaksın ve inerkende frenini iyi yapacaksın.Unutma, dönüşlerde dönüşün en yüksek irtifasına ( loop yaparken tam yukarıdan aşağı geçişte) hızın en az 310 olsun.Yoksa asılı kalırsın tabir yerindeyse.

    1 senelik tecrübemle söyleyecek çok şeyim var eve yeni geldim alıntı yapıp sorun cevap vereyim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: mumak

    senin pitch up dediğin tuş flapları açıyo galiba. yani deyim yerindeyse yavaşlamay yarıyo. eğer rakip sana çok yakın sa onu kullan. ama birazcık arkandaysa uçağın en iyi manevra kabiliyeti olan hız da manevra yapmaya çalış. zaten adam heatseeker kullanıyosa kurtulursun muhtemelen. ama iyi bi pilotsa ve makineli tüfekle tarıyosa ya fazla yaklaştırmıycan. yada yaklaşırsa pitch up la ekicen. ama öyle 360 dönüp arkasına geçmek epey zor. sen normalde 360 dönerken sorun yaşıyomusun ? peşinde uçak yokken

    Heh işte olay orada dostum. 360 dönüşleri nasıl profesyonel bir şekilde yapabilirim onu öğrenmeye çalışıyorum. Yoksa heat seakers falan hikaye. En fazla 1 tur dönebilirim bu şekilde o da zor oluyor epey. Tam olarak nasıl geliştirebilirim dönüşlerimi benim olayım o zaten. Boşta kullanırken de dönüşlerim keskin değil tam 360 formatında değil yani.

    Bu adam gibi 360 dönmek istiyorum. Gördüğüm en iyi jet pilotlarından birisi , belki de en iyisi.






    Kardeş bunun bi tatavası yok kolay dönüşlerdeki hızını 310 ile 317 arasında sabit tutucaksın en mükemmel hız 315 dir aşagı dogru iniş yada yukarı cıkıslarda shift ile jet hızını basılı tutarak yükseltme yada aşagı inişlerde s ile basılı tutup yavaşlatma saniyelik olarak bas cek bas cek eger gene olmuyor diyorsan hızın 320 yi geçtiginde s ye bi süre basılı tut ve daha ani bir dönüş yaparsın tek sorun olan hızını sabit tutabilmek boş bir serverde 3 4 saat lik bi çalışmayla elini alıştırabilirsin .

    Arkanda düşman varsa asla birden aşa gı yada yukarı dönme kanepe yayı gibi jeti ileri dogru döndürerek git ve birden yukarı yada aşagıya dogru kır bu kafa karışıklıgı yapar takip eden sen sen eger reddot kullanmaya calıs dış kameradan vurmayı dene dış kamera açısı onun hızına ve gittigi yolu görmende en iyi şekilde takip edebilirsin

    Bu okadar zor degil emin ol sadece biraz çalısma istiyor

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/1/56803373/ bu da benim kendi favori battlerepordlarımdan

    Nick : Rave-TR o 1 ölümde kendim çakıldım yere kapıya bakmaya gitmiştim geldigimde bad luck gördüm :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcuzbad

    m4dcuzbad burada;


    Her zaman söylüyorum yine söyleyeyim.Ripskill konumu iyi oku.Eğer amacın public serverlarda jet ile ortalığı dağıtmak ise;

    1-Mouse - klavye ile oynayacaksan, ki ben 1 seneye yakın mouse + klavye ile oynuyorum, dünyada top 50 jetci arasına girdim (konumuz bu değil biliyorum) mouse hareketin cok önemi bu konuda. Marka model önemli değil eline otursun yeter.800 dpi cin malı mouse kullanıyorum elime çok iyi oturuyor geri çek, ileri, geri çek, ileri şeklinde dönüyorum.Aslında bu yöntem çok zor ve saçma ama alışkanlık işte klavyeye geçemedim..

    2-Hızını 300-315 arasında tutmak icin pratik yapman lazım.Öyle ha deyince olmuyor.Benim hız kontrolümdeki iyiliği görüp bi adam "saliselik afterburner basıyorsun, hileye benziyor" demişti, aynı o şekilde tırmanırken afterburner ayarını cok iyi yapacaksın ve inerkende frenini iyi yapacaksın.Unutma, dönüşlerde dönüşün en yüksek irtifasına ( loop yaparken tam yukarıdan aşağı geçişte) hızın en az 310 olsun.Yoksa asılı kalırsın tabir yerindeyse.

    1 senelik tecrübemle söyleyecek çok şeyim var eve yeni geldim alıntı yapıp sorun cevap vereyim..

    Dostum konuyu okuduğumu söylemiştim. Taktiklerini kullanılması gereken ekipmanları söylemişsin. Fakat bana tuş kombinasyonları lazım. Emin ol konuyu 1 den fazla kez okudum ve işe yaradı bu konuda sıkıntın olmasın yararlı bir konu. Çalışarak oluyor biliyorum acele de etmiyorum zaten bunun önemli kanıtı daha tam olarak kavrayamadan uğraşıp air radar açmamdır. 4.5 saat kullandım ama elle tutulur 1 saat yok tam olarak. Bana tam olarak şu tuşu şöyle kullan şu zamanlamayla bas gibilerinden tavsiye lazım ki o da hele şükür gelmeye başladı yorum atan bilgilendirmeye çalışan arkadaşlara teşekkür ederim bu arada.

    Klavyede+Mouse kullanıyorum zaten mouse marka model belirtmemiştim. Konu bir anda oraya gitti bende biliyorum çok önemli olmadığını zaten. Klavyedeki yön tuşlarınının komutlarını wasd ye atayıp deneyeceğim birazdan yön tuşlarını kullanamam sol elim daha yatkın klavyeye ve sağ eliminde mouse da olması lazım daha iyi aim almam için. Hızı 315 te tutmak için uğraşıyorum zaten umarım zamanla oturacak olayım 360 derece dönmek. Arkamdaki jetin arkasına geçebilmek.
    Public gireyim ortalığı dağıtayım gibi bir düşüncem yok. Jet kullanmayı tam anlamıyla öğrenmek istiyorum gerek 1v1 dogfight gerek dediğiniz gibi girip oynadığım publicler.

    Hocam sen en iyisi kendi kullandığın şekli bana anlat. Dogfight yaptığın zaman tuşları kullanış şekillerini vs bunları açıklaman yeterli olacaktır. Ve tuş ayarlarını değiştirerek kullanıyorsan zahmet olmazsa bir ss isteyeceğim senden.

    @Rmutsuru
    Hocam konuyu okumuştum zaten. Ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Şu anda denemekle meşgulüm tekrar teşekkür ederim.

    @4Rave
    Hocam sizde teşekkür ederim. Sizin de belirttiğiniz gibi tuş ayalarını soruyordum zaten şu tuşu şu şekilde kullan gibisinden. Bunları pratikle iyice yoğurmam lazım. Tekrar teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drakeshark -- 8 Mart 2013; 20:42:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4Rave


    reddot kullanmaya calıs dış kameradan vurmayı dene dış kamera açısı onun hızına ve gittigi yolu görmende en iyi şekilde takip edebilirsin




    reddot gibi programlarda ban tehlikesi yokmu ?

    Bu arada benim jet için tuşlar şu şekilde

    quote:

    W- Pitch down
    S- Pitch up
    D-Roll right
    A-Roll left
    C-Yaw right
    Z-Yaw left
    Shift- Throttle Up
    Ctrl ve mause sağ-Throttle down
    Space- Afterburner

    Mouse
    Mause Aşağı - Pitch down
    Mause yukarı - Pitch up
    Mause sağa - yaw right
    Mause sola yaw left
    M1 - Fire

    Büyük manevraları klavye ile yapıyorum.
    Sıra nişan almaya gelince tıpkı normalde askerle nişan alır gibi fare ile nişan alıp ateş ediyorum.
    Yani fareyi aşağı çektiğimde cursor aşağı sağa çektiğimde cursor sağa gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reahax -- 8 Mart 2013; 20:51:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ripskill

    quote:

    Orijinalden alıntı: madcuzbad

    m4dcuzbad burada;


    Her zaman söylüyorum yine söyleyeyim.Ripskill konumu iyi oku.Eğer amacın public serverlarda jet ile ortalığı dağıtmak ise;

    1-Mouse - klavye ile oynayacaksan, ki ben 1 seneye yakın mouse + klavye ile oynuyorum, dünyada top 50 jetci arasına girdim (konumuz bu değil biliyorum) mouse hareketin cok önemi bu konuda. Marka model önemli değil eline otursun yeter.800 dpi cin malı mouse kullanıyorum elime çok iyi oturuyor geri çek, ileri, geri çek, ileri şeklinde dönüyorum.Aslında bu yöntem çok zor ve saçma ama alışkanlık işte klavyeye geçemedim..

    2-Hızını 300-315 arasında tutmak icin pratik yapman lazım.Öyle ha deyince olmuyor.Benim hız kontrolümdeki iyiliği görüp bi adam "saliselik afterburner basıyorsun, hileye benziyor" demişti, aynı o şekilde tırmanırken afterburner ayarını cok iyi yapacaksın ve inerkende frenini iyi yapacaksın.Unutma, dönüşlerde dönüşün en yüksek irtifasına ( loop yaparken tam yukarıdan aşağı geçişte) hızın en az 310 olsun.Yoksa asılı kalırsın tabir yerindeyse.

    1 senelik tecrübemle söyleyecek çok şeyim var eve yeni geldim alıntı yapıp sorun cevap vereyim..

    Dostum konuyu okuduğumu söylemiştim. Taktiklerini kullanılması gereken ekipmanları söylemişsin. Fakat bana tuş kombinasyonları lazım. Emin ol konuyu 1 den fazla kez okudum ve işe yaradı bu konuda sıkıntın olmasın yararlı bir konu. Çalışarak oluyor biliyorum acele de etmiyorum zaten bunun önemli kanıtı daha tam olarak kavrayamadan uğraşıp air radar açmamdır. 4.5 saat kullandım ama elle tutulur 1 saat yok tam olarak. Bana tam olarak şu tuşu şöyle kullan şu zamanlamayla bas gibilerinden tavsiye lazım ki o da hele şükür gelmeye başladı yorum atan bilgilendirmeye çalışan arkadaşlara teşekkür ederim bu arada.

    Klavyede+Mouse kullanıyorum zaten mouse marka model belirtmemiştim. Konu bir anda oraya gitti bende biliyorum çok önemli olmadığını zaten. Klavyedeki yön tuşlarınının komutlarını wasd ye atayıp deneyeceğim birazdan yön tuşlarını kullanamam sol elim daha yatkın klavyeye ve sağ eliminde mouse da olması lazım daha iyi aim almam için. Hızı 315 te tutmak için uğraşıyorum zaten umarım zamanla oturacak olayım 360 derece dönmek. Arkamdaki jetin arkasına geçebilmek.
    Public gireyim ortalığı dağıtayım gibi bir düşüncem yok. Jet kullanmayı tam anlamıyla öğrenmek istiyorum gerek 1v1 dogfight gerek dediğiniz gibi girip oynadığım publicler.

    Hocam sen en iyisi kendi kullandığın şekli bana anlat. Dogfight yaptığın zaman tuşları kullanış şekillerini vs bunları açıklaman yeterli olacaktır. Ve tuş ayarlarını değiştirerek kullanıyorsan zahmet olmazsa bir ss isteyeceğim senden.

    @Rmutsuru
    Hocam konuyu okumuştum zaten. Ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Şu anda denemekle meşgulüm tekrar teşekkür ederim.

    @4Rave
    Hocam sizde teşekkür ederim. Sizin de belirttiğiniz gibi tuş ayalarını soruyordum zaten şu tuşu şu şekilde kullan gibisinden. Bunları pratikle iyice yoğurmam lazım. Tekrar teşekkür ederim.

    Tuş ayarlarımın hepsi default

    Publicde karsına cıkanların %80i sadece dönmeyi ve hız kontrolünü bilen adamlar olur.Radarın acıkmı bilmiyorum ama, jette en önemli şey, 1- Hız 2- Radar 3-Taktik manevralardır.

    Sen şimdi hızını iyileştirmeye bak ve aynı zamanda radarda düşman jetinin takibine odaklan.Bunu oturttugun zaman zaten taktik manevralar kendiliginden gelir.Hız ve radar işi sanki en iyisi olmayan birşey gibiler.Adamın radar takibi iyi değildir, bildiğimiz public hero dur, ama hızını iyi tutuyodur (1st person olmamak kaydıyla ) bir kac loop ile ( loop = 360 derece dik dönüş) arkana geçer.

    Sana bir pro tavsiyesi;

    Dönerken hep tam dik dönme, hafiften yatay dön, ama çok olmasın ve döndüğün tarafa rudder kullan ( A ve D tusları).Bunu yapman rakibin karsısında çok fazla üstünlük sağlamanı sağlar, döndüğün taraf örneğin sağ taraf, D ye basılı tut aynı zamanda, ama sakın hızını kaybetme, bu şekilde birkaç dön zaten adam takip edemez seni.Bunu yapmak bildiğin dönüşünü keskinleştirir ve bu scissor'un basladıgı yerdir

    Dediğim gibi bu söylediklerimin üstünde dur arkası gelecektir.Herseyim default, baska sor cevaplayayım toplu olmuyor yorgunum bugun.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.