Şimdi Ara

Bira & Diş Teli

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
42.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün dişlerime tel takıldı doktor bazı şeyleri yasakladı erik, zeytin, kola, fanta... falan ama meyveli maden suyu falan serbest dedi. acaba bira, bu maden suyu grubuna mı giriyor, yoksa gazlı içecek mi? Gece zaten uyuyamadım çok fena ağrı var hala, ağrı kesici içtim gargara falan aldım ama fayda etmiyor yemek yiyemiyorum adam gibi. çok rahatsızım kırıp atasım geliyor napmam lazım daha önce ya da halen tel kullanan arkadaşlar bi yardım ederse memnun olurum.



  • Arkadaşımda takdırdı 2-3 güne geçiyor sabret pipet kullan çorba felen öyle takıl.

    Arkadaşım alkolik birşey olmuyordu
  • Benim kız arkadaşımda takıyor yaklaşık bi senedir. Bira sorun olmuyor ama... Kişiden kişiye de değişir.
  • no ss no güven demezler umarım
    ilk 4 gün falan ağrı yapar sonra alışırsın
  • Bizim de arkadaşa takmışlardı tel, köpek gibi dilini dışarıda tutuyordu. Öyle daha rahat oluyormuş, acımıyormuş. Sen de dene istersen.
  • bira asitlidir. kola gibi. pipetle iç. tabi ne zevk alırsın bilemem
  • geçmiş olsun ben de bu yakınlarda taktırcam

    kola sız nasıl yaşıyacam bilmiyorum ama maden suyuna yüklencez demekki
  • alkol drek asitli olduğu için yasakmış glb bira ztn asitli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Doobly

    Benim kız arkadaşımda takıyor yaklaşık bi senedir. Bira sorun olmuyor ama... Kişiden kişiye de değişir.

  • Pipetle deneriz

    Maden suyunda asit var diye düşünüyordum ama içmem de bi sakınca yokmus Bira da o tarzdır diye düşünüştüm ama değil sanırsam
  • sende inandın tel takıldı banad abaşta kola sakız asitli içecek vsvs yasak dedi. uymuyorum bir zararınıda görmedim zaten hatada toplasan 3 kere en fazla kola zevkimiz var onuda içmeyelimmi
  • Ben de taktırdım 2 sene önce bitti. Ben abanıyodum herşeye , kola cips allah ne verdiyse. Kişiden kişiye değişiyor etkileri.
    İlk taktırdığım gün o dişlerin ağrısı , çürük değil ; telin yaptığı basınç insanı öldürüyor. Ama sonu çok güzel oluyore. Hatta resimler duruyorsa ilk ve son halini buraya koyarım .
  • Ben çok fazla alkol kullanırım. 2 sene dişim telli gezdim ve içmediğim hafta yoktur

    Tabii ne olur ne olmaz ister ilk hafta veya ilk ay bekle.
  • 3 ay sonunda içebilirsin yavaştan dedi ben de arkadastan duydum kola falan içince ilginç bir sarılık bırakıyormus dişlerde kendiside uymamıs ama arada bir çekiyormus kolayı
  • kanka bende taktırdım 2 sene ilk 3 gün böle yemek yiemieksin cok garip bi hissi war gerçekten yaşamayan bilmio.ben 2 sene boyunca kolada içtm ekmek arası da yedim birada içtim hiç bişey olmuyo fakat böle ekmek arası felan yerken patates kızartması o kare şeyler kırılıp telde askıda kalabiliyo .
    ama sakın ama sakın sabah akşam fırçalamayı unutma yoksa cıktıgında iz kalıyo
  • Ben her gün 4-5 tane cam şişeden maden suyu içiyorum sade. Bağımlısı oldum artık. Öneririm arkadaşım. Bira falan kesmez sonra Hele susadıktan sonra yavaş yavaş değil de bir anda hepsini mideye indirince çok pis rahatlatıyor insanı.
  • up arkadaslar bana daha takılmadı ama 1-2 güne takılcak. cok zarar verir mi bira içmeden duramıyorum
  • Joe Barbaro kullanıcısına yanıt
    çok kasmayın için tabiki fazlada içmeyi ben diş teli ile kolada içtim maden suyuda içki de ama sakın sakız çiğnemeyi ben denedim ama sonra bir daha yapmadım teli ve yapıştırıcıyı becerir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lahm

    up arkadaslar bana daha takılmadı ama 1-2 güne takılcak. cok zarar verir mi bira içmeden duramıyorum

    1. ayın sonunda hala kurallara uyuyorsan azimlisin demektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thenefy

    quote:

    Orijinalden alıntı: lahm

    up arkadaslar bana daha takılmadı ama 1-2 güne takılcak. cok zarar verir mi bira içmeden duramıyorum

    1. ayın sonunda hala kurallara uyuyorsan azimlisin demektir

    hocam tel daha takılmadı sadece damagımda aparat var simdi. üst dislerimin genislemesini saglıyacak.

    dısarıda üni okuyorum arada arkadaslarla bira partisi yapıyoruz yada dogum günleri fln oluyor kola alıyoruz mecbur ben icmedim simdiye kadar. teller takılırken tekrar soracagım arada icsem bisey olur mu diye. eger olur derse icmem kesin kararlıyım yani birdaha ugrasamam bu dislerle.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.