Şimdi Ara

bir tane renault clio 5 verseler sıfır bir tane w210 vermem :::troll değilim:::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
1.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kesinlikle temiz bir 98 kasa e200 ü sıfır renault clio 5 e vermem.. troll değilim.. vermem arkadaş o kadar para dökcem araba 100 geçince başlayacak yolda gezinmeye.. 110 dan sonrada motor sesi alır alınırmı Allah aşkına..




    _____________________________
  • O yıllarda üretilen araçların hepsi, Volvo da buna dahil, bugün sıfır kondisyonda olsalar dahi, güvenlik açısından yeni clio’nun karşısında sınıfta kalırlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY


    “It is essentially a taller version of the Clio III and, as such, shared its platform and much of its engine range with the third generation of the Clio.”
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Renault_Modus

    Vardı böyle bir tanıdığımız harbiden 250km civarı aldı e200, sonra mı, sonra ayda 2 kere sanayiye gitmeye başladı, baktı sanayiye verdiği parayla sıfır araba taksitine girebiliyor sattı ve sıfır toyota taksitine girdi.


    Yani araba ne kadar iyi olursa olsun sonuçta bu metal, yoruluyor, bozuluyor. Tabi ki e200 daha konforlu ama konforun bedeli değiyor mu, asıl mesele bu.

  • %99 katılıyorum hocam. Hem de canı gönülden.

    _____________________________
  • Mercedes kolay tamir edilse ve bakım ücretleri ve parça ucuz olsa kimse bunlara bakmaz.
    Ama değil. Millet sanayiye uğramak istemediği için sıfır araba alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Excel Araç Yakıt Hesaplama Tablosu
    https://forum.donanimhaber.com/m_119611615//tm.htm
  • @Mutlu95


    Sağolun hocam..



    @ozgutozkan


    hocam mercedesler filan pek arıza vermez diye düşünüyorum temiz bir e200 birçok sıfır araçtan çok daha iyi..

    _____________________________
  • Güvenlik en önemli unsur. Kendisinin ve varsa taşıdığı insanların canını, sağlığını düşünen Clio tercih eder.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • O yıllarda üretilen araçların hepsi, Volvo da buna dahil, bugün sıfır kondisyonda olsalar dahi, güvenlik açısından yeni clio’nun karşısında sınıfta kalırlar.

    Fifth Gearyoutube
    Fifth Gear - Renault Modus v Volvo 940 Crash Test
    https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY



    “It is essentially a taller version of the Clio III and, as such, shared its platform and much of its engine range with the third generation of the Clio.”
    en.m.wikipedia.org
    Renault Modus - Wikipedia
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Renault_Modus



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 13 Ağustos 2022; 7:1:25 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • W210 Kompressor olmayacaksa arıza yönünden avantajlı olabilir. M111 motorlar elektronik enjeksiyon olduğundan eski nesildeki arızaları bitirdi. Motoru bir kenara bırakırsak diğer aksamları yaşı nedeniyle sorunlu. Mesela motor sorunsuz fakat elektrik arızaları motoru etkilemekte. O dönemde çevreci malzeme arayışı vardı. Kablo kavrulması son seri W124 motor tesisatında olurdu. W210 için çözüm üretilmediyse devam edecektir.
    Kaporta bence en büyük problem. Su bazlı boyaya geçiş nedeniyle 95 ve üzeri tüm modellerin kronik çürüme sorunu vardır. Sorunları unutursak station W210 görünce başımı çevirir bakarım.
    1980-1990 arası Mercedes modelleri daha iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Kemal Geliyorum -- 13 Ağustos 2022; 7:3:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sıfır fiorino almış bir mercedes meraklısı olarak karşılaştırayım. Fiorino aldığım parayla makyajlı (2000-2001) ve dolu bir w210 alabiliyordum rakam olarak, onu da baştan belirteyim.


    Mercedes iyi kondisyonda ise ve iyi usta (teknik bilgi, markaya hakimiyet, ahlak konularının hepsinde iyi olacak) bulunursa yürütme maliyeti yüksek bir araç değil. Fakat ne kadar iyi kondisyonda olursa olsun yaşa bağlı masrafları çıkacaktır, iyi kondisyondaki araç için bu durum korkulacak boyutta değildir.


    Özellikle w124 kasa parça konusunda aynı dönemin avrupa araçlardan daha ekonomiktir. Sebebi bu araçların piyasada hala çok sayıda bulunması, orijinal-yan sanayi-çıkma her türlü parçası bol bulunuyor.


    Bu avantajlara karşın neden fiorino aldım (veya karşılaştırdığınız clio neden alınır) kısmına gelince


    Sigorta- kasko eski model araçta sıkıntı. 300binlik aracı pert ettiğinizde rayiç bedeli en kötü 270-280 olur. Daha ufak kazada kasko var ise yetkili servise çekersiniz. 300binlik iyi kondisyonda mercedes ile kaza yaptığınızda sigorta yetkili (veya iyi özel) servisi kabul etmez. Pert durumunda bu aracın emsali 200bin der.


    Diğer önemli sıkıntı acil satış durumu. Sıfır aracın emsali 300 ise acil durumda 280e şahısa, 270e galeriye birkaç günde verirsiniz. Şu dönemde liste fiyatına da anında gidiyor. 300lük mercedes ise belirsiz, değerinin az altında uzun süreler bekleyebilir. Kendi adıma 1 sene kesin kullanacağım, seneye tayin isteyeceğim, o günün şartlarına göre hızlı satmam gerekirse hızlıca çıkması büyük avantaj.

    _____________________________




  • Vardı böyle bir tanıdığımız harbiden 250km civarı aldı e200, sonra mı, sonra ayda 2 kere sanayiye gitmeye başladı, baktı sanayiye verdiği parayla sıfır araba taksitine girebiliyor sattı ve sıfır toyota taksitine girdi.


    Yani araba ne kadar iyi olursa olsun sonuçta bu metal, yoruluyor, bozuluyor. Tabi ki e200 daha konforlu ama konforun bedeli değiyor mu, asıl mesele bu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Concordato -- 13 Ağustos 2022; 14:30:9 >
    _____________________________
  • Alda gör bakalım full time sanayi abonesi nasıl olunuyomuş 2000 model mercedes arıza vermezmiş ahahhaha hiç gülceğim yoktu herşeyi geçtim yakıtı kaskosu güvenlik olarak zayıflığı vs bunlar için bile alınmaz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İzmirli5361 -- 13 Ağustos 2022; 16:1:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İzmirli5361 İ kullanıcısına yanıt

    3 sene Bora kullandım 2000 model arıza vermedi Merso da vermez heralde.. bilemedim ama şimdi..

    _____________________________
  • 93 Model 200E vardı arkadaşımda. Şanzıman arızası var diye sattı. Yaşlı araçlarda bir arıza çıktı mı bunu belirtip satacaksın. Çorap söküğü gibi diğer yerlerden de başlıyor çünkü. Zaten işçilik zayıf, parçanın muadili varsa en ucuzunu kullanıyorlar..

    _____________________________
    "17 Seat Leon 1.6 TDi Style Plus - Dell Inspiron 7559 - Maden &amp; Met. Malz. Mühendisi - DEU ÇAP - YouTube
  • w220 olsa anlarım da w210 abartı olmuş.

    _____________________________
  • Tatil günümde arabayi sanayiye götüreceksem yemişim onun konforunu. 20 yaşinda araba kim bilir ne ellerden geçti. Çok temizine zaten klasik araba fiyati çekiyorlar. Bu arada clio yolda falan gezinmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hangi Clio 5 100den sonra yolda gezniyor ya, sanayide pertten toplama araca bindin sanırım, yada kapısını açmadan üfuruyorsun.

    Virajlarda Clio madara eder 98 e serisini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 14 Ağustos 2022; 12:10:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    @Virajlarda Clio madara eder 98 e serisini.




    yavaaaşşşş..

    _____________________________
  • Mercedes bana göre s classe ile başlar ve w140 kasa sonrası güvenlidir hala


    Susurluk kazasında kamyonun dingilini kırıp deviren w140 sürücü kısmı hala sağlamdı ama sonuçta sac çelikten üretilmiş hiç bir araba belli hızdan sonra güvenli değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Madara etmez, maymun eder. Hele 1.3 tce ise ✍🏻


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağar. 2001 model bmw 320ci aracım vardı. evet konfor filan güzedi ama arızası bitmek bilmedi. boş vakitlerimde sanayiden çıkamaz oldum. satıp 2015 yılında sıfır clio aldım stationwagon. 7-8 sene oldu daha sanayiye arıza için hiç uğramadım. yolda geziyor olsa bu kadar senedir binmezdim. her şeyinden çok memnunum. sıfır araç büyük nimet. eski eskidir. merso olsa bile filan hava civa.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.